shosho Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Решението е като се ползват старите фасунги Малко се прилага дърводелска работа ама става перфектно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Я споделете как се оправихте с фасунгата дето сирко е посочил...че това е единственото, което ме спира още. Решението е елементарно... сваля се старата, от обикновените крушки - те са от една доста твърдя пластмаса. Взимаш ножовка, продават се по 40ст. във всяка железария и се режат, точно там, където свършва по-широката част. Всъщност после от фасунгата ще ти останат две части - едната е женската букса, в която влизат двете пластини на обикновената крушка, която е цилидрично тяло с диаметър около 1см, а друга част, която ще използваш и за ксенона, е кръг, с диаметър около 2см с дупка посредата, около 1см. Наподобява на дебела около 5мм пластина, която се използва като допълнително удебеляване на захващащата част на фаровете. Въпросът е, че ако в даден момент решиш да си върнеш старите фарове - просто го сглобяваш обратно и ще пасне! Това, че е отрязано, няма да му навреди, стига да го направиш елегантно. Сега като се замисля ме е доста яд, че не снимах, защото с колегата bishi ги монтирахме на една обедна почивка на улицата пред офиса, без инструменти, без нищо... справихме се на 100% качествено, чак се изненадах! За около 1 час в примитивни условия се монтират ксеноните, а в сервиз с подръчни материали и инструменти става още по-бързо. Ако не стана ясно за това с фасунгата, мога да я снимам и да я постна... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 14 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2008 Режеш плътно по пунктира на снимката, аз ги направих моите със саморъчно изрязани гумени шайби. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 sirko е бърз и придружен с подходящи материали, както винаги. Само да допълня - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО режете плътно по ръба, иначе няма да можете да сложите после крушката на ксенона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 11 февруари 2009 Сподели Публикувано 11 февруари 2009 Здравейте всички маниаци :mitsu-smiley: . Скоро мисля и аз да си слагам ксенон. Въпроса ми е следния - би ли ми обяснил някой каква е разликата между 35W и 55W - за Келвините съм наясно :icon_thumbup: Благодаря на всички предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 11 февруари 2009 Сподели Публикувано 11 февруари 2009 55W се слагат само на фарове с лупи доколкото знам аз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batpepi Публикувано 11 февруари 2009 Сподели Публикувано 11 февруари 2009 55W не се слагат на нищо. Няма оригинален 55W ксенон. Аз ги използвам само за камиони и за коли, с които не мога да се справя с 35W. Светят по-силно и е доста гадно на рефлектор.А колкото до цокъла, който режете - има си оригинални такива, или поне аз имам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 11 февруари 2009 Сподели Публикувано 11 февруари 2009 А колкото до цокъла, който режете - има си оригинални такива, или поне аз имам. Откъде могат да се закупят? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 12 февруари 2009 Сподели Публикувано 12 февруари 2009 Откъде могат да се закупят? Ами колега от България не знам. Аз съм в Англия и затова питах за ватовете. Намирам в ebay, но има повече 55 W и са на по-изгодна цена. Може ли да ми каже някои, ако сложа 55 W какво рискувам? http://cgi.ebay.co.uk/HID-XENON-CONVERSION...A1%7C240%3A1318 Това е сайта, дето ги гледам. Благодаря на всички предварително! :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Di40 Публикувано 13 февруари 2009 Сподели Публикувано 13 февруари 2009 На реглаж ходите ли след монтажа на ксеноните? :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 13 февруари 2009 Сподели Публикувано 13 февруари 2009 На реглаж ходите ли след монтажа на ксеноните.... :mad:Да, иначе шосето пред теб ще изглежда като в мъгла и няма да усетиш ефекта на светлината. Аз като сложих ксенона (Luxima, без да звучи като реклама) и се кефих на светлината близо три месеца, без да пипам нищо. Е, малко ми присветкваха колегите в насрещното, ама си мислех, че е заради силните светлини. Но, оказа се, че съм бил в заблуждение. След като ми регулираха светлините, тогава разбрах какво значи ксенон светлина, при това без да заслепявам тези срещу мен и да се налага да навеждам фаровете по-надолу. И още нещо, откакто съм с ксенона (близо половин година), дългите светлини съм ги включвал точно два пъти - колкото да видя дали не са изгорели. Късите са ми напълно достатъчни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 13 февруари 2009 Сподели Публикувано 13 февруари 2009 Нака, къде си ходил на реглаж и колко ти взеха за манипулацията? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Di40 Публикувано 13 февруари 2009 Сподели Публикувано 13 февруари 2009 Да, иначе шосето пред теб ще изглежда като в мъгла и няма да усетиш ефекта на светлината. Аз като сложих ксенона (Luxima, без да звучи като реклама) и се кефих на светлината близо три месеца, без да пипам нищо. Е, малко ми присветкваха колегите в насрещното, ама си мислех, че е заради силните светлини. Но, оказа се, че съм бил в заближдение. След като ми регулираха светлините, тогава разбрах какво значи ксенон светлина, при това без да заслепявам тези срещу мен и да се налага да навеждам фаровете по-надолу. И още нещо, откакто съм с ксенона (близо половин година), дългите светлини съм ги включвал точно два пъти - колкото да видя дали не са изгорели. Късите са ми напълно достатъчни.Точно това имах предвид.Присветкват ли ви насреща, бягайте на реглаж! Както и веднага след монтажа де Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 14 февруари 2009 Сподели Публикувано 14 февруари 2009 Нака, къде си ходил на реглаж и колко ти взеха за манипулацията?И монтажа, и регулирането ми го правиха в Плевен, при представителя на фирмата за града. Регулировката се забави, защото не изчаках за това след монтажа, че колата ми трабваше спешно. По-късно, като ми остана време, поправих тази изцяло моя грешка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki Публикувано 16 февруари 2009 Сподели Публикувано 16 февруари 2009 Колеги, да споделя не малкото ми опит с ксенона. Със всякакви гумени и каквито се сетите пръстенчета не си е работа, защото като се нагреят и крушката не застава в центъра на рефлектора. Единия вариант е да се пробие оригиналния държач и с него да се постави крушката. Другият, който аз лично приложих няколко пъти вече на моите коли, е да си купите държачите за крушките, които се продават (за късите http://luxima.bg/index.php?&tid=6&vid=&pid=44 ) или (за дългите http://luxima.bg/index.php?&tid=6&vid=&pid=46 ) и си решавате всички проблеми относно монтажа. Не се чудете грам, слагайте си ксенон без да се замисляте, видимостта е в пъти повече. Успех на всички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 16 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 16 февруари 2009 В началото с цел да запазя оригиналните преходници сложих гумени шайби, но след време явно самата гума улегна и промени дебелината си, или трябваше да режа оригиналните или да купя такива преходници. Стилян ми сподели тогава, че гледал някъде такива, но не били качествени и се отказал да си купува... та се отказах и аз :D Отрязах оригиналните като запазих парчетата с клемите (за всеки случай) и от тогава нямам проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 16 февруари 2009 Сподели Публикувано 16 февруари 2009 Аз пък си реших този проблем по следния начин... Просто си купих още един комплект фасунги от колегата alex2511. Едните срязах и уплътних с тях крушките на ксенона, а другите си стоят с обикновените крушки :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 февруари 2009 Сподели Публикувано 16 февруари 2009 Колко струва една ксенонова система? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 февруари 2009 Сподели Публикувано 16 февруари 2009 Колко струва една ксенонова система? http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=8591 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=6441 Това е, ако имаш в предвид крушките с баластите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 28 Май 2009 Сподели Публикувано 28 Май 2009 Да се похваля и аз със ксенона.На моито :mitsu-smiley: сложих Би-Ксенон и сам изумен от светлината. И 2та комплекта са 6000к Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 29 Май 2009 Сподели Публикувано 29 Май 2009 Да се похваля и аз със ксенона.На моито :mitsu-smiley: сложих Би-Ксенон и сам изумен от светлината. И 2та комплекта са 6000к Как сложи БИ-Ксенон, нали са отделни фаровете с крушки H1 и H7? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 29 Май 2009 Сподели Публикувано 29 Май 2009 Как сложи БИ-Ксенон, нали са отделни фаровете с крушки H1 и H7?Няма никакъв проблем на моя галант имам на къси на дълги и на халогените и казвам ви свети много яко! :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 29 Май 2009 Сподели Публикувано 29 Май 2009 Няма никакъв проблем на моя галант имам на къси на дълги и на халогените и казвам ви свети много яко! :icon_rock: То ясно това, но ти имаш 3 отделни комплекта (H1, H7 и H3) а колегата пише че е сложи Би-ксенон който мисля че е H4 и не става за Галанта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 29 Май 2009 Сподели Публикувано 29 Май 2009 То ясно това, но ти имаш 3 отделни комплекта (H1, H7 и H3) а колегата пише че е сложи Би-ксенон който мисля че е H4 и не става за Галанта.Точно така прав си! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 29 Май 2009 Сподели Публикувано 29 Май 2009 (редакция) На някой да му се намира H1 ксенон крушка с баласт за тестове ми трябва. Взех си японски прожекторни фарове и искам да видя с ксенон как ще са /фабрично са си с халоген H1 и H3/. Въпросът е да видя дали ще фокусира добре ксенона и дали ще стане с евтините комплекти или трябва читав. Редактирано 29 Май 2009 от BAlexandrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.