Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Estilian

Потребител
  • От него общо

    843
  • Регистрация

  • Беше тук

За Estilian

  • Рожден ден 07/13/1985

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • AIM
    estilian
  • Уебсайт адрес
    http://www.mrunkam.com/blog/
  • ICQ
    199930660
  • Skype
    Estilian

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Преди - Mitsubishi Galant 2.5 1998г. Сега - Saab 93 Кабрио
  • Интереси
    Мениджър Реклама и Връзки с обществеността - Старт Инженеринг АД

Estilian's Постижения

Форумист с опит

Форумист с опит (11/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Машина За Публикуване Rare
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Estilian

    Шипково - 3

    Вальо, както вчера говорихме по телефона, запазвам две двойни стаи. В едната съм аз с моята девойка, а в другата е брат ми сам. Преведох ти току що по електронно банкиране на сметката 163лв - 51лв + 51лв + 61лв Ако има нещо - обаждай се. Ако не - ще се видим на място след има-няма 5 дни.
  2. Колеги, ако има желаещи за мигновена среща около х-л Аква аз съм тук и ще се видя с DANI MG и mali просто стечение на обстоятелствата и късмет, че Велико е свободен. Времето е супер и смятаме да пием по бира, ако има айляци да заповяда ще ми е приятно да се видим! Ето и телефона ми 0899912711 - Стилян.
  3. Хайддеееее... не остана ;) Има-няма 2-3 дни и сме на купона. Васко, така като ги броя от списъка, излиза че сме 52 душички... правилно ли броя? И едно питане - какво означават одебелените надписи платено спрямо обикновеното?! Че сме платили "дебели" пачки, а другите го карат на дребни ;)
  4. Понеже все само по телефона се чуваме с Васко, сега потвърждавам - апартамент за трима... засега! Може и 4-ти да дойде, но ще се знае в последния момент. Пари ще ти пусна днес или утре по банков път.
  5. Estilian

    Колко разход дава Vr4

    Както биха отговорили 90% от колегите - зависи колко ти е тежко дясното краче ;) Особено пък при мотор като този на VR4... И все пак! Ако си наясно с разхода при обикновения 2.5 V6, то VR4 ще ти дава с около 30% по-висок разход! Сам си прави сметката... например - ако на мен на моя ми дава 10/100, то на VR4 би отишло към 13/100... Респективно ако си състезател и й правиш много висок, например 16/100 на 163к.с. двигател, то очаквай към 20/100. Важно да знаеш и друго - ако колата не е пипана откъм електроника, то двигателят е ограничен до 180км/ч максимална скорост, което не позволява чак толкова феноменални разходи... според мен над 20/100 колкото и да се състезаваш няма да можеш да отидеш, а ако я взимаш да се влачиш по улиците на града с обороти между 2500-2800, на които да сменяш предавките... може да удариш градски около 14/100 и извънградски до скорости 130-140км/ч около 8-9/100 някъде. Но пак казвам!!! Има много много фактори, които биха изкривили това, което ти казвам: 1. Твоето поведение на пътя 2. Дали е ръчна скоростна кутия или автоматик, респективно при какви обороти сменяш предавките (имай предвид, че VR4 е единственият 5-степенен автоматик на Галант от това поколение) 3. В какво състояние е двигателят (компресия, цилиндри, гарнитура и т.н.), свещите, кабелите на свещите, въздушният филтър, дроселовата, стъпковото моторче, с какви гуми караш, колко са широки, каква гума са... всичко изброено указва влияние и то никак не е малко! Е, нека колегата Мизов да си каже разхода да видиш ;) 4. Какво гориво сипваш - А95Н, Супер 100 Карера или газьол... P.S> Марине, май сутрин ставаме по едно и също време... Трета или четвърта тема подред забелязвам, че сутрин все по едно и също време се включваме ;) Добро утро, в този ред на мисли...
  6. Така... темата за разхода на този двигател е спрягана толкова много пъти, че въобще не искам да я захващам... Нито съм с гуми 13-ки, нито карам на N... Освен това този разход е излизал както при мен, така и при други хора, които са карали колата. Имам си записани всички зареждания на гориво с точни дати, място на зареждане и количество от 30хил километра насам... Среден извънградски разход - 8/100... Среден градски в София - 10.5/100. Оттам нататък няма смисъл да се коментира, защото пак ще се получи тема в стила "Пък моят е еди какъв си, пък моят е по-къдрав!". Мисля, че темата е изчерпана и най-добре да се затвори от модератор, за да не се разводнява повече.
  7. Включвам се, без да съм си виждал колата все още ;) По-стара традиция тя е в сигурните ръце на Дани, когото помолих да мине през Милен. Доколкото разбрах от Дани по телефона, след намесата на Милен и оправяне по дроселовата, ефектите са няколко: 1. Проблемът с поведението след откачане на акумулатора е оправен... 2. Проблемът със заяждането на педала на газта, който дъвкахме ето в тази тема: е решен също. 3. Разходът доста осезаемо е паднал, като вече отиваме на рекордните 6.7/100 на 2.5 V6 автоматик ;) 4. Имаше една вибрация на празни обороти, което всеки гадаеше - дали са кабелите на свещите, дали е някой тампон на двигателя... Е - оказа се дроселовата. Та така... Това може да стане като много показателна тема - какво може да се случи, ако дроселовата се скапе! Благодаря на Милен!
  8. Estilian

    Фарове

    Чакам с нетърпение снимките, защото и аз мисля да си поръчам Кажи колко ти взеха за доставката, защото на нито една от обявите не са написали за Worldwide... Има само за САЩ, Канада и Англия и там се въртеше от 40$ до 80$...
  9. Днес говорих с Милен от Пловдив... тези дни ще мина през него, той спомена, че има подозрение какво може да е. Иначе на диагностика е връзвана и в Ратола, и на други места - не е гъкнала!
  10. Гасне, защото като пуснеш педалът на газта, оборотите падат веднага на 1000... Дори и да съм със 140км/ч... Пипна ли спирачката, веднага падат на около 300 оборота, стрелката прескача няколко пъти и колата гасне...! Това ми го направи последно миналия месец като пътувах за Солун. Точно преди да тръгна натам си свалях акумулатора и до Солун съм карал с два крака автоматика - като натискам спирачка придържам с десния крак леко газта, колкото да я държа на около 1000-1200 оборота! Но е голяма мъка... Оправи се едва след 48 часа шофиране, близо 600км. Вчера по неволя пак ми се наложи да го сваля... днес едва стигнах до офиса. Както съм писал и преди - докато колата загрее, оборотите са перфектни! Но влезе ли в нормален работен режим, оборотите са ужасни при празен ход... В движение няма осезаема промяна, освен фактът, че автоматикът се рестартира и сменя предавки не където по принцип ми сменя, а на около 3200 оборота Чакам идеи как да го вразумя по-бързо, а не отново с минаване на 600км, че ще се видя в чудо!
  11. Чувствам се като прокълнат с този акумулатор! За последните две седмици за втори път ми се налага да откачам клемите и сякаш лятото не разполагам с Галант 2.5, а с Корса 1.1! Да не говорим, че като ми изгасне със 90км/ч на Цариградско и остана без всякакво серво си е направо кошмар... пък при мен запалването на двигателя не става като при ръчките - отпускаш съединител на скорост и пали! Трябва да бутна лоста на N и да запаля със стартер... след това пак на D... и цялата тази интервенция хич не е здравословна за колата. Тааааа!!!! Защо връщам темата. Защото опитах методологията, която Peter G е предложил, но уви - не помага... Питането ми е - няма ли наистина някакъв начин за ускорено калибриране, при който двигателят си влиза в нормален такт за по-бързо от 500-600км?!?! Защото точно толкова ми отне последният път, а сега съм в процес на втора адаптация
  12. Мани, че стана бая загубена, ами се избяга от основата на разговора... като тук е мястото да спомена, че като с магическа пръчица педалът на газта се оправи Все едно винаги си е работил нормално... Що се касае до ускорението, което прави Reset-а... той много наподобява натискането на педала до дъно, но е една идея по-муден и много рядко играе със скоростите, поне при автоматика. Забелязах, обаче, че при неравен терен - баири, спускания и т.н. Cruise Control-ът е нещо МНОГО НЕ ИКОНОМИЧНО! Защото постоянният стремеж на компютъра да поддържа една и съща скорост води до покачване на разхода... моят съвет е - не го използвайте при планински път, защото после ще пускате тема от типа "Защо на извънградско скочих над 9/100?!".
  13. Estilian

    Табло за галанта

    Остава най-голямото разминаване при таблата, що се касае до автоматиците - старите табла са за стария автоматик, който има лампички за: P, R, N, D, 3, 2, L и най-долу за Hold. Пък оптитронното табло се появява тогава, когато вече Галантите автоматик са с типтроник и лампичките са: P, R, N, D и после леко встрани: 4, 3, 2, 1 и май няма Hold Пита се сега в загатката - какво ще се случи с тези лампички?! Как ще извежда сигнала от скоростите на автоматика?!
  14. При автоматика не важи това Тоест - ако си на N, P или L не можеш да активираш круиза, каквото и да правиш. Проверено по експериментален път ;) P.S> Понеже сме тръгнали на off-topic, но някой пробвал ли е на Мицубиши на автоматик в движение да вкара P?!?! Питам, защото съм го тествал на Мерцедес и там реагира много адекватно - първо активира спирачките, докато скоростта стигне 0км/ч и след като задържи поне 3сек в спряло положение, тогава вкарва щифтовете в скоростната кутия, които заключват автоматика
  15. Мерси Росене, може да го погледнем дросела... Пламене, освен да намина след седмица, че сега ще пътувам. Поне знаеш къде да гледаш. Иначе относно питанията за Круиз контрол-а. При автоматичните скорости мога категорично да кажа кога как реагира: 1. При преместване на лост-а на скоростите на N, P или L автоматично се изключва... 2. При преминаване с лост-а на друга предавка, тоест 2 и 3 при стария автоматик или бутане на скоростите при типтроника - колата продължава на круиз контрол, но с различни обороти. 3. При най-леко докосване на педала на спирачката, веднага се изключва в режим на готовност. 4. При дръпване на лост-а на круиз контрол-а към шофьора, отново преминава в режим на готовност. 5. При изключване на самия круиз контрол той губи дори и данните за последна скорост. 6. Когато скоростта падне под 40км/ч сам се изключва... Примерно - закачили сте го да върви на 50км/ч и влизате в огромен баир... ако не успее да набере и падне под 40, веднага спира, защото круиз контролът е направен да работи само в диапазона от 40 до 180 км/ч. Под и над тази скорост е невъзможно да се задейства. Очаквам да не ми казват колко ми е стара колата, за да пълнят темите с глупавите си коментари, а да дадат конструктивен съвет. Като нямаш какво да кажеш по темата, задръж си мнението за старите галанти за себе си! Щом новият Лансер ти харесва повече - купи си... ако искаш и два! Но недей да съветваш хората кой какво да си вземе и какво да очаква, когато се задават технически въпроси... Все едно да те съветвам да ядеш домати всеки втори понеделник след пълнолуние когато попиташ какви гуми да си купиш! Аман...
×
×
  • Създаване...