Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!
-
От него общо
843 -
Регистрация
-
Беше тук
За Estilian
- Рожден ден 07/13/1985
Местоживеене
-
Град
София
Интернет контакт
-
AIM
estilian
-
Уебсайт адрес
http://www.mrunkam.com/blog/
-
ICQ
199930660
-
Skype
Estilian
Информация за профила
-
Пол
Мъж
-
Кара
Преди - Mitsubishi Galant 2.5 1998г. Сега - Saab 93 Кабрио
-
Интереси
Мениджър Реклама и Връзки с обществеността - Старт Инженеринг АД
Estilian's Постижения
-
Вальо, както вчера говорихме по телефона, запазвам две двойни стаи. В едната съм аз с моята девойка, а в другата е брат ми сам. Преведох ти току що по електронно банкиране на сметката 163лв - 51лв + 51лв + 61лв Ако има нещо - обаждай се. Ако не - ще се видим на място след има-няма 5 дни.
-
Колеги, ако има желаещи за мигновена среща около х-л Аква аз съм тук и ще се видя с DANI MG и mali просто стечение на обстоятелствата и късмет, че Велико е свободен. Времето е супер и смятаме да пием по бира, ако има айляци да заповяда ще ми е приятно да се видим! Ето и телефона ми 0899912711 - Стилян.
-
х-л "Пампорово" 30.октомври - 01.ноември 2009г.
Тема е на Estilian към темата на Vasil Sivkov-Noby Срещи на клуба
Хайддеееее... не остана ;) Има-няма 2-3 дни и сме на купона. Васко, така като ги броя от списъка, излиза че сме 52 душички... правилно ли броя? И едно питане - какво означават одебелените надписи платено спрямо обикновеното?! Че сме платили "дебели" пачки, а другите го карат на дребни ;) -
х-л "Пампорово" 30.октомври - 01.ноември 2009г.
Тема е на Estilian към темата на Vasil Sivkov-Noby Срещи на клуба
Понеже все само по телефона се чуваме с Васко, сега потвърждавам - апартамент за трима... засега! Може и 4-ти да дойде, но ще се знае в последния момент. Пари ще ти пусна днес или утре по банков път. -
Както биха отговорили 90% от колегите - зависи колко ти е тежко дясното краче ;) Особено пък при мотор като този на VR4... И все пак! Ако си наясно с разхода при обикновения 2.5 V6, то VR4 ще ти дава с около 30% по-висок разход! Сам си прави сметката... например - ако на мен на моя ми дава 10/100, то на VR4 би отишло към 13/100... Респективно ако си състезател и й правиш много висок, например 16/100 на 163к.с. двигател, то очаквай към 20/100. Важно да знаеш и друго - ако колата не е пипана откъм електроника, то двигателят е ограничен до 180км/ч максимална скорост, което не позволява чак толкова феноменални разходи... според мен над 20/100 колкото и да се състезаваш няма да можеш да отидеш, а ако я взимаш да се влачиш по улиците на града с обороти между 2500-2800, на които да сменяш предавките... може да удариш градски около 14/100 и извънградски до скорости 130-140км/ч около 8-9/100 някъде. Но пак казвам!!! Има много много фактори, които биха изкривили това, което ти казвам: 1. Твоето поведение на пътя 2. Дали е ръчна скоростна кутия или автоматик, респективно при какви обороти сменяш предавките (имай предвид, че VR4 е единственият 5-степенен автоматик на Галант от това поколение) 3. В какво състояние е двигателят (компресия, цилиндри, гарнитура и т.н.), свещите, кабелите на свещите, въздушният филтър, дроселовата, стъпковото моторче, с какви гуми караш, колко са широки, каква гума са... всичко изброено указва влияние и то никак не е малко! Е, нека колегата Мизов да си каже разхода да видиш ;) 4. Какво гориво сипваш - А95Н, Супер 100 Карера или газьол... P.S> Марине, май сутрин ставаме по едно и също време... Трета или четвърта тема подред забелязвам, че сутрин все по едно и също време се включваме ;) Добро утро, в този ред на мисли...
-
Така... темата за разхода на този двигател е спрягана толкова много пъти, че въобще не искам да я захващам... Нито съм с гуми 13-ки, нито карам на N... Освен това този разход е излизал както при мен, така и при други хора, които са карали колата. Имам си записани всички зареждания на гориво с точни дати, място на зареждане и количество от 30хил километра насам... Среден извънградски разход - 8/100... Среден градски в София - 10.5/100. Оттам нататък няма смисъл да се коментира, защото пак ще се получи тема в стила "Пък моят е еди какъв си, пък моят е по-къдрав!". Мисля, че темата е изчерпана и най-добре да се затвори от модератор, за да не се разводнява повече.
-
Включвам се, без да съм си виждал колата все още ;) По-стара традиция тя е в сигурните ръце на Дани, когото помолих да мине през Милен. Доколкото разбрах от Дани по телефона, след намесата на Милен и оправяне по дроселовата, ефектите са няколко: 1. Проблемът с поведението след откачане на акумулатора е оправен... 2. Проблемът със заяждането на педала на газта, който дъвкахме ето в тази тема: е решен също. 3. Разходът доста осезаемо е паднал, като вече отиваме на рекордните 6.7/100 на 2.5 V6 автоматик ;) 4. Имаше една вибрация на празни обороти, което всеки гадаеше - дали са кабелите на свещите, дали е някой тампон на двигателя... Е - оказа се дроселовата. Та така... Това може да стане като много показателна тема - какво може да се случи, ако дроселовата се скапе! Благодаря на Милен!
-
Чакам с нетърпение снимките, защото и аз мисля да си поръчам Кажи колко ти взеха за доставката, защото на нито една от обявите не са написали за Worldwide... Има само за САЩ, Канада и Англия и там се въртеше от 40$ до 80$...
-
Гасне, защото като пуснеш педалът на газта, оборотите падат веднага на 1000... Дори и да съм със 140км/ч... Пипна ли спирачката, веднага падат на около 300 оборота, стрелката прескача няколко пъти и колата гасне...! Това ми го направи последно миналия месец като пътувах за Солун. Точно преди да тръгна натам си свалях акумулатора и до Солун съм карал с два крака автоматика - като натискам спирачка придържам с десния крак леко газта, колкото да я държа на около 1000-1200 оборота! Но е голяма мъка... Оправи се едва след 48 часа шофиране, близо 600км. Вчера по неволя пак ми се наложи да го сваля... днес едва стигнах до офиса. Както съм писал и преди - докато колата загрее, оборотите са перфектни! Но влезе ли в нормален работен режим, оборотите са ужасни при празен ход... В движение няма осезаема промяна, освен фактът, че автоматикът се рестартира и сменя предавки не където по принцип ми сменя, а на около 3200 оборота Чакам идеи как да го вразумя по-бързо, а не отново с минаване на 600км, че ще се видя в чудо!
-
Чувствам се като прокълнат с този акумулатор! За последните две седмици за втори път ми се налага да откачам клемите и сякаш лятото не разполагам с Галант 2.5, а с Корса 1.1! Да не говорим, че като ми изгасне със 90км/ч на Цариградско и остана без всякакво серво си е направо кошмар... пък при мен запалването на двигателя не става като при ръчките - отпускаш съединител на скорост и пали! Трябва да бутна лоста на N и да запаля със стартер... след това пак на D... и цялата тази интервенция хич не е здравословна за колата. Тааааа!!!! Защо връщам темата. Защото опитах методологията, която Peter G е предложил, но уви - не помага... Питането ми е - няма ли наистина някакъв начин за ускорено калибриране, при който двигателят си влиза в нормален такт за по-бързо от 500-600км?!?! Защото точно толкова ми отне последният път, а сега съм в процес на втора адаптация
-
Мани, че стана бая загубена, ами се избяга от основата на разговора... като тук е мястото да спомена, че като с магическа пръчица педалът на газта се оправи Все едно винаги си е работил нормално... Що се касае до ускорението, което прави Reset-а... той много наподобява натискането на педала до дъно, но е една идея по-муден и много рядко играе със скоростите, поне при автоматика. Забелязах, обаче, че при неравен терен - баири, спускания и т.н. Cruise Control-ът е нещо МНОГО НЕ ИКОНОМИЧНО! Защото постоянният стремеж на компютъра да поддържа една и съща скорост води до покачване на разхода... моят съвет е - не го използвайте при планински път, защото после ще пускате тема от типа "Защо на извънградско скочих над 9/100?!".
-
Остава най-голямото разминаване при таблата, що се касае до автоматиците - старите табла са за стария автоматик, който има лампички за: P, R, N, D, 3, 2, L и най-долу за Hold. Пък оптитронното табло се появява тогава, когато вече Галантите автоматик са с типтроник и лампичките са: P, R, N, D и после леко встрани: 4, 3, 2, 1 и май няма Hold Пита се сега в загатката - какво ще се случи с тези лампички?! Как ще извежда сигнала от скоростите на автоматика?!
-
При автоматика не важи това Тоест - ако си на N, P или L не можеш да активираш круиза, каквото и да правиш. Проверено по експериментален път ;) P.S> Понеже сме тръгнали на off-topic, но някой пробвал ли е на Мицубиши на автоматик в движение да вкара P?!?! Питам, защото съм го тествал на Мерцедес и там реагира много адекватно - първо активира спирачките, докато скоростта стигне 0км/ч и след като задържи поне 3сек в спряло положение, тогава вкарва щифтовете в скоростната кутия, които заключват автоматика
-
Мерси Росене, може да го погледнем дросела... Пламене, освен да намина след седмица, че сега ще пътувам. Поне знаеш къде да гледаш. Иначе относно питанията за Круиз контрол-а. При автоматичните скорости мога категорично да кажа кога как реагира: 1. При преместване на лост-а на скоростите на N, P или L автоматично се изключва... 2. При преминаване с лост-а на друга предавка, тоест 2 и 3 при стария автоматик или бутане на скоростите при типтроника - колата продължава на круиз контрол, но с различни обороти. 3. При най-леко докосване на педала на спирачката, веднага се изключва в режим на готовност. 4. При дръпване на лост-а на круиз контрол-а към шофьора, отново преминава в режим на готовност. 5. При изключване на самия круиз контрол той губи дори и данните за последна скорост. 6. Когато скоростта падне под 40км/ч сам се изключва... Примерно - закачили сте го да върви на 50км/ч и влизате в огромен баир... ако не успее да набере и падне под 40, веднага спира, защото круиз контролът е направен да работи само в диапазона от 40 до 180 км/ч. Под и над тази скорост е невъзможно да се задейства. Очаквам да не ми казват колко ми е стара колата, за да пълнят темите с глупавите си коментари, а да дадат конструктивен съвет. Като нямаш какво да кажеш по темата, задръж си мнението за старите галанти за себе си! Щом новият Лансер ти харесва повече - купи си... ако искаш и два! Но недей да съветваш хората кой какво да си вземе и какво да очаква, когато се задават технически въпроси... Все едно да те съветвам да ядеш домати всеки втори понеделник след пълнолуние когато попиташ какви гуми да си купиш! Аман...