Премини към съдържание

miki

Потребител
  • От него общо

    64
  • Регистрация

  • Беше тук

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

miki's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравей колега, по въпроса с мигащите аварийки ти давам директно проблема от къде е: от бутончето което е сложено на предния капак за охрана! Вместо да си губиш времето в обикаляне при майстори(освен ако не ти е наблизо ) просто виж дали се регулира и го надигни малко или му подложи нещичко да стои по натиснато. когато вдигнеш 60 и над тях км/ч капака леко ти се надига от въздушната струя и все едно си го отворил при включена аларма. Между другото зависи от модела аларма това трябва да са настройваеми функции които да се изключват.
  2. miki

    Малка резервна гума

    Колега, смао информативно аз си купих от Хонда Прелюд малка гума с такова междуболтово. Успех
  3. miki

    Вече и с Vr4 ленгум

    Е чак сега и на мен ми стана интересно - след 200 какво ще стане, щото ако VR-ката мери в мили ще стане работата, но ако мери в километри тогава е невъзможно, защото е ограничена на 184, и ако не се махне ограничителя, няма как да се премерите :icon_blush: Колега, колко върви сигмата като максимална скорост и ускорение? Не се заяждам, просто и на мен ми е любопитно.
  4. miki

    Galant 1995 2.0td

    колеги, аз имах подобна смешна история с единия галант Е54 и след като смених капачката на радиатора всичко се оправи мометнално. Просто според мен на извънградско не държеше налягането както трябва и затова ми изпускаше вода защото си личеше че мокри радиатора отгоре. Другото което са споделили колегите е възможно да е позапушен радиатора и от там да надува антифриза защото не може да поеме количеството което се подава от водната помпа и да мине през радиатора до изхода му, нещо като тапа. Успех и безаварийно от мен
  5. miki

    Вече и с Vr4 ленгум

    Колега, ако ще слагаш салон на VR4-ката от нормален галант в никакъв случай мокета няма да стане заради тунела на пода който е доста по широк заради кардана към задния мост. Предните седалки са еднакви но задните не са защото на седана не са падащи както на комбито и няма как да стане захващането. На седана облегалката се нанизва на куките отгоре и се захваща с 3 болта отдолу, а седалката просто се застъпва от облегалката и има 2 ключалки които я захващат. На комбито седалката е аналогична, но облегалката изобщо не пасва Успех
  6. miki

    Данъци за колите

    Колеги в сайта www.pariteni.bg има данъчен калкулатор и за мое голямо съжаление ще помоля колегите от варна да не се оплакват от данъците си или по точно да видят ние в обезумялия ни град плевен за 163 коне трябва да платим по 442 лева данък!!!!
  7. miki

    Смяна на крушки

    Здравей, колега. По принцип крушките в тия халогени са Н3, на големия халоген има капак с 2 болтчета за кръстата отверка, малкия халоген е с гумен калпак отзад. Ако са като при мене имай в предвид, че всичко е доста ръждясало и ще ти е по-лесно да свалиш халогените комплект от колата, за да ги почистиш. Декоративната капачка оригинално се държи с едно винтче, навито отдолу нагоре през дупчицата на капака. После отзад с гайки се държи цялата стойка на самите халогени, като отвиеш гайките халогените излизат напред, след което на масата внимателно си отвиваш и болтчетата на големия халоген и се молиш да не превърти или да се скъса болтчето (като при мен разбира се :icon_crying: ). В общи линии това е процедурата и моят опит де. Желая успех.
  8. miki

    Да се похваля с ксенона

    Колеги, да споделя не малкото ми опит с ксенона. Със всякакви гумени и каквито се сетите пръстенчета не си е работа, защото като се нагреят и крушката не застава в центъра на рефлектора. Единия вариант е да се пробие оригиналния държач и с него да се постави крушката. Другият, който аз лично приложих няколко пъти вече на моите коли, е да си купите държачите за крушките, които се продават (за късите http://luxima.bg/index.php?&tid=6&vid=&pid=44 ) или (за дългите http://luxima.bg/index.php?&tid=6&vid=&pid=46 ) и си решавате всички проблеми относно монтажа. Не се чудете грам, слагайте си ксенон без да се замисляте, видимостта е в пъти повече. Успех на всички.
  9. Добре деееее, признавам си, аз съм с колата на снимката :rolleyes: , това е последното попълнение на галантите в Плевен, предполагам. Веднага ме разконспирирахте, още на първото ми пътуване с колата. Наистина беше много интересна колонката и само се сменяше водача й.
  10. Това е ясно, аз и предния път смених и двата филтъра на кутията с гарнитурата на капака на кутията. И се надявам стружките да са във филтрите и след смяната им, да няма останали стружки.
  11. Последния вариант мисля да е рециклиране, защото това не ми звучи надеждно. Ще видим колко струва евентуално нов и дали го има наличен. Ако не - за колко време ще дойде, и тогава вече ще видим за втора употреба.
  12. Здравейте колеги, дойде време да споделя какъв е проблема на колата ми. След като свалихме кутията от колата, веднага се установи проблема: превъртели шлици в торка на малкия вал, който задвижва кутията. Големия вал, който е за маслената помпа е идеален, както и двата вала, които излизат от кутията - т.е. просто трябва ремонт на торка или нов, не знам точно още. За моя радост се оказа, че самата кутия си е ОК и просто това ромолене, което се чуваше, е от превъртането на вала по шлиците. Шлиците в турбината на малкия вал изглеждат като отрязани или просто с течение на времето им е паднала циментацията, което не мога да си обясня, и просто са се износили самите шлици, като крайния ефект е, че няма зацепване и съответно няма движение на колата. Самата скоростна кутия изглежда напълно наред. Моля за информация освен в "Джемини", другаде предлага ли се рециклиране на торк и има ли смисъл от това? Предварително благодаря.
  13. miki

    Въпрос!

    Значи да приема, че съм късметлия относно ламбда сондите :icon_blush: за разлика от скоростните кутии :icon_crying:. Както и да е, аз много дълго време търсих и двата Галанта с единствената цел - да са Avance изпълнение с кожа и задължително гледах оптитронното табло. Но ето че поне на едно съм случил :icon_thumbup:
  14. miki

    Амортисьори - откъде

    Както винаги колеги DJ Tymbi е прав, защото и втория номер 341241, пак е с размера на стандартните като за седан. Колега, можеш ли да ми кажеш цена за амортисьорите за комби, с по-дебелото стебло на амортисьора. При мен дебелината е около 62,5 мм. Предварително благодаря.
  15. miki

    Въпрос!

    JMBSNEA5AXZ000812 Какво имаш в предвид, че не се следи катализатора? Ламбда сондите са две - една преди катализатора и една след него, на самите тръби.
×
×
  • Създаване...