Премини към съдържание

Andy Van Der Drift

Потребител
  • От него общо

    3,972
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    14

Andy Van Der Drift беше най-активен на 17 април 2023

Andy Van Der Drift има най-харесвано съдържание!

За Andy Van Der Drift

  • Рожден ден 08/30/1979

Местоживеене

  • Град
    Анкъридж

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant 2.5

Посетили профила

4,796 посетили

Andy Van Der Drift's Постижения

Тотален капацитет

Тотален капацитет (14/14)

  • Отдаден Rare
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

36

Репутация

  1. Купувал съм какви ли не марки чаркове и не съм доволен от нито една. Нищо не мога да препоръчам. Не бих взел нито фебест, нито монро. Преди две години наслагах тампони и някой и друг носач ... 1000 лева си ударих и след 1,5 години скръц, троп, клоп. Карах така 6 месеца. То моето каране не е като на другите, ама времето е толкова . Купих u-образните задни носачи 2-ра употреба че моите бяха изгнили и пред скъсване, добавих и 2 амортисьора каяба отзад и сега е добре. Стабилна е, не потропва там. Отпред помня че имаше доста фебест части. От дясната страна ги смених всичките с моог, мейле и лемфьордер. Купих от всички по-известни марки, които не бях купувал досега, да ги видя пък те що за боклук са. Според мен много рядко се попада на здрави части, особено с нашите редки вече автомобили по пътищата, но и при другите не е розово положението - лагер-главини провиват на линейка след 15000 км от по 250 + лв/бр., носачи се предават за норматив и пак от скъпите ... Предстои пак да напазарувам за отпред отляво да сменя и там всичко. Ще видя откъде какво взех предния път и ще повторя 350 лв трите носача и два накрайника. Този път не сменям втулки и тампони, а направо нови кокали от "реномирани" производители да ги видя пък тях.
  2. Не са сменени все още. Чакам да се освободи гаража на един приятел, който се занимава с ремонтни работи. В момента гаражът е зает с едно бмв с електрически проблеми и се мъчим да го поправим. След него ще вкарвам за смяна на тези гумички. Преди няколко дни минавайки покрай сервиз за ремонт на автомобили видях един V6 от сузуки ("джип"-ка). Собственикът каза че разходът на масло е стигнал 1 литър на 500 километра и затова го ремонтират. Самият монтьор каза, че освен гумички са отишли и сегментите. А разходът на масло при мен е нещо подобно. Засега имам към 3.2 литра масло за доливане.
  3. Един приятел ми разказа как е опитал да мине преглед някъде в английско. Там го наричат МОТ. Колата е била пежо за 500 паунда купена и да я карат временно. Проверяващият пипнал с ръка десния праг някъде назад към дясна задна гума и видял че се клати. Там е изгнило и се крепи на боята дет се вика. Не е носещо, нищо не държи, просто крепи него си. Отказал да го пусне с този проблем. Този приятел е монтьор/майстор и точно това работеше там - поправяше блъснати коли. Заварил едно парче метал, изпилил, китосал и наръсил с боя. Отива на същото място, същия проверяващ. Онзи пак гледа каквото се гледа и опипал там при прага. Този път вдигнал вежди и кимнал "Да, добре" и така минал МОТ. Та се сетих дали щях да мога да мина ГТП с изгнилите бомбета на галантния ... Аз не бих се пуснал ако се самопроверявах честно казано. Тук вече е носещо и за съжаление не знам как да реша този проблем.
  4. Andy Van Der Drift

    Палене сутрин

    Предположение: регулатора за налягане на бензина в рейката (горивната рейка) не работи. В резултат на това налягането в рейката пада, двигателят подкачва гориво докато бива въртян от стартера, през това време горивната помпа е включена, налягането става достатъчно да се впръска гориво от дюзите и тогава заработва.
  5. Сигурно след 2 години, най-късно 2025-та, хората няма да могат да експлоатират автомобил с ДВГ под евро 4. От 2030-та и евро 5. Ще може само да го притежават и да си плащат скъпо за това (данък върху МПС). Контролът по пунктовете за ГТП ще е по-строг. Това означава връщане докато вредните емисии не влязат в нормите, с които е бил произведен. Катализатор, ДПФ, софтуерен ремап и тн, всичко ако трябва ще се върне както е било, да се купи ново, за да влезе двигателят в нормите. В момента ако една кола не мине преглед в един пункт, собственикът й отива на друг пункт и минава там. За да не загубят клиента се затварят очи и колата минава, плаща се таксата и така. А ако вкарат един провалил се на този тест автомобил в системата и след това се следи къде ще отиде, какво ще покаже ... може да се провери и на пътя и да има глобени. Така няма да има мърдане - не отговаря на нормата - не минава преглед и не може да мине никъде в нито един друг пункт, докато не се сменят ако трябва и буталата. Ако зависеше от мен, нямаше да гледам никакви норми на замърсяване. Записвам километража и догодина като ми цъфне този автомобил, виждам колко километра е пропътувал, информацията стига до данъчна служба, те по коефициент изчисляват този автобил колко точно е замърсил и го таксуват. Примерно моята кола замърсява много, евро 2, бла-бла, 200 грама СО2 на км., но с нея за 1 година съм изминал 1500 км. (хиляда и петстотин). 1500 * 200 = 300 000 грама. Друг с евро 4, 120 грама на км, е навъртял 12 000 км. И сега кой е изхвърлил повече вредни вещества, м? 1 440 000 грама. 4,8 пъти повече вредни емисии. Е, справедливо ли е аз да платя същата такса и данък като този питам ...
  6. 2.5 e. И аз я имам от 2008 година. Нямам втора кола. Не и с редовни документи. С тази бръмча напред-назад на къси разстояния и все става така, че тъкмо изстине и се налага да я подкарвам на студен двигател. Винаги си е била е горачка. По принцип щях да се разделя с моята, но не виждам кой ще прояви интерес към автомобил на 23 години. За части също не става, тъй като нищо няма да се продаде. Това е положението - разход с моята употреба между 13 и 20/100. На дълъг път около 7.5. Със същото каране, на същите разстояния, при еднакъв брой студени стартове, последвани от престой и отново студен старт ... с опел 1.6 бензин 10.5-11/100; с ауди 2.0тди - 10.5/100. С галанта 5-6 лева отгоре. Така че го отдавам не само на моделя, а и на условията на употреба. Това си е чиста проба експлоатация в тежки условия. Причините за увеличен разход са много. Като почнеш от бъг в ЕКУ-то, спаднали гуми, задържащо колело, минеш през запушен ауспух (от разпаднал се катализатор), ламбда сонда и стигнеш до износен двигател. От опит знам че такива проблеми се откриват много трудно, особено на V6 и по-големи двигатели. Виждам че си от Пловдив. Попита ли Милен кога ще може да я погледне? Най-малкото й пуснете диагностика. На моята той ми направи диагностика. Открихме мисля че 3 стойности от датчици, които не бяха в нормите. Помня само че първия кислороден датчик (първата ламбда сонда) показваше 10 (десет) пъти по-ниски стойности и реагираше лениво. От това принципно страда ускорението и разхода на гориво, както и състава на отработените газове. Моят галант преди да загрее до средата по стрелка върви много прилично. След като измине 4-5 км сякаш карам с 20-30% по-малко тяга. Това си е признак за ламбда датчик отвсякъде.
  7. Говорих с един мъж от пункт за ГТП и каза да я докарвам. Щял съм да бъда 2 к-рия или колкото е за евро 2. Галантите от първия фейслифт (06.1999 до края на 2000 г мисля) са правени да отговарят на евро 2. А втория фейслифт - галантите с 4 кисл. датчика и 2 катализатора - евро 3. Почва много да не върви работата с тази кола. Днес тръгнах да сменям втулки на задни носачи и ги изнисаха на преса, само че видях дупки в носачите (изгнили). 2 мм желязо е изгнило, а какво остава за другата ламарина дето е 0„8 - 1 мм. Като се сетя как вървях със 180 и как намалих като се сетих че имам клопане метал в метал ... и сега като видях тия ръжди. Определено ще е добре да взимам друга кола и то с макферсън и цяла греда отзад. С тези тампони, втулки, носачи и пошибалки не виждам никакъв смисъл. Отделно новата втулка влезе в носача на ръка... Ще видя как ще го оправям утре.
  8. Такъв вид експлоатация води до висок разход. За всеки автомобил производителят е дал характеристиката "разход градско" хх литра /100 км. Само че тази стойност е ориентировъчна и е за пробег 100 км изминати ако не наведнъж, то най-много на 2-3 пъти. Аз също експлоатирам колата на къси отсечки и положението е като при теб. Веднъж 14, втори път 16, трети 12, после 18 ... 20/100. Когато я карам в голям град гори 11-13 на сто. Само че за това специално никой не ми вярва и всеки си мисли, че в София щяла да ми харчи 30-40 щом в малък град съм на 16-20. Пълни глупости, но не ми се спори... Най-елементарното е да провериш за спаднала гума и за задържаща спирачка. А най-сигурна проверка дали има проблем с автомобила и да му опънеш един "тегел", ако искаш и безцелно, да видиш как ще е на дълъг път. Преди години и аз пуснах тема че много харчи. Вярно, парите летяха за никакво разстояние, но когато отидох до Враца, до Плевен ... ми 7.5 зимата че и надолу. А в града стрелката пада в реално време при всяко ускорение. Нашите коли са от онова старо поколение машини, които нямат скъпи работи за чупене/ремонтиране, но харчат повече, не вървят като по-новите. Много коли харчат по-малко но се повреждат повече, така че едно за сметка на друго. Ако и на дълъг път харчи много ще трябва диагностика и дано твоята може да се свърже със софтуер.
  9. Трети ден галант седан 99-ти набор стои на крик без задно дясно колело. Причината е износени тампони MR297290. Не ги намирам никъде. Ще се радвам и на цял носач MR914432 на разумна цена. Трябват ми 4 броя тампони. Размери: 40 мм дължина, отвор за болта 10.4 мм, диаметър 31.3 мм, дължина само на металната част 28.2 мм. Симптоми: чукане метал в метал съпроводено със сеене (аксиално) на задницата.
  10. Колко е харчил преди? Газова има ли? Как засичаш разхода? Това само градско ли е? Моят е 2.5. Градско между 12 и 16, на дълъг път 7.5 - 8/100. Смесено 10-10,5. Това е с човешко каране. Даде ли му се газ, става страшно с пиенето на горивото.
  11. Andy Van Der Drift

    Galant 2.5

    Понеже тук скоростта на отговор е като да се стартира фабрика за производство но олио след като е направена профилактика, направо питам и си отговарям. Под "прехълцва" имаш предвид прекъсва ли? Предполагам че това имаш предвид. Щом прекъсва на обороти до 2000 бих те посъветвал да я закараш да й измерят компресията (налягането в цилиндрите). Не изключвам проблем с уплътняването на някой от клапаните (най-често изпускателен клапан). Когато двигателят покачи оборотите си, цилиндърът с проблемния клапан започва да се "включва в оркестъра" и прекъсването се оправя. С падане на оборотите отново започва да прекъсва. Това е всеки път при промяна на оборотите до и над 2000, т.е. не зависи от работна температура, влажност на въздуха, дали вали, дали гърми, дали духа вятър или атмосферното налягане е спаднало... Виж му компресията. Работата е същата като да се сменят свещите, освен ако някой от първия ред цилиндри не покаже по-ниската стойност.
  12. Удоволствието на предно е по-голямо. Имаш повече мощност на колелата. Двойното на мицубиши има огромни загуби. От 270-80 кончета и 360 и няколко нютонметра на коляновия вал след 4х4 ще имаш не повече от 210 к.с. и под 300 нм на колелата. Също така ще увеличи разхода с 1.5-2 литра. На практика двойното ще има предимства на хлъзгава настилка и при бързо ускорение от място. 80% от автомобилите са с предно задвижване и се справят с хлъзгавите терени. Колкото до по-резкият и улеснен старт от покой с 4х4, това трябва да го приемеш и да си по-деликатен с газта доката колата изпълзи от черупката си. На втора вече е захапал пътя и се набира. За съжаление няма как да се сдобиеш с механичен блокируем диференциал. Дядо Галант ще си остане въртигумка. Но ти на писта няма да ходиш, така че няма проблем с недозавиването. Просто отхлабваш газта, отваряш малко завоя и като захапе - пак заставаш на газта и завиваш. Не съм специалист, но според мен може да се направи капак, който да затвори "дупката" за кардана. Как е разходът на бензин? Вече навъртя пробег и би трябвало да си придобил представа . Също искам да те питам на другото купе дали са му здрави бомбетата, че моето ляво е на издихание. Търся две здрави бомбета и предпочитам разглобен галант откъм двигателния отсек. Няма как да ги извадя ако двг и ск. кутия са там.
  13. Освен със спирачките имате ли проблеми със състава на отработените газове? Моята кочинка последните няколко години трудно влиза в зеления сектор. Сега предстои в пунктовете за ГТП да има и камера за следене дали сондата на тестера се поставя в ауспуха, а не някъде в пространството и да мери нищото. Знаете ли дали катализатор от по-нова кола, отговаряща на евро 4 например, няма да може да се приспособи към изпускателната с-ма на галант V6 например? Като изключим горенето на двигателно масло при мен, от какво друго зависят показателите за CO, NO и каквото още там се измерва? Знам че на дюзите има едни цедчици, които трябва да се подменят по някое време, или да се промият, не знам и аз. Дюзите трябва да могат да си разпръснат добре горивото на мъгла, иначе няма да има правилно горене и пълно изгаряне. Също нов горивен филтър няма да навреди. Катализаторът още си е на ауспуховата тръба, само че е там от средата на 1999-та. Със сигурност нищо не улавя от вредните емисии. Дори сигурно ги замърсява допълнително. На по-старата ми кола с очите си видях как в бензиновия филтър влиза прозрачен бензин, влиза във филтъра и излизайки ставаше катранено черен към двигателя. След смяната на филтъра преминаваше също толкова прозрачен както е влязъл. Питам отсега какви са начините да намаля вредните емисии колкото да влезе в параметри (евро 2)? Пари за автомобил евро 5 няма.
  14. Конкретна идея от какъв метален профил и как точно да се направи не мога да дам. Все пак ето как бих процедирал. Отивам в един цех за огъване на метал (профили, ламарини, тръби) и им искам П-образен профил от 2 мм ламарина със стени х/y/z мм. Вътре в П-то да имам разстояние достатъчно да залепя със високотемпературен силикон две огнеупорни въженца, за да може стъклото да легне в рамката и да се подпре на мекичко (на въженцата). Горната част от в случая квадратната рамка с размери 45/45 см. бих сложил последна. Стъклото ще го пъхна от горния край вътре в рамката и накрая последното П за похлупак. Като панти може би от т.нар. стругови, т.е. най-простите и евтини, които съм сигурен че ще издържат на напичането от огъня... Нещо такова. Не мога да сдържа да спомена и факта, че този тип камини са с много нисък % ефективност. Грубо до 25% от топлината се усвоява и останалите 75% отиват в атмосферата през комина. Може да пуши поради няколко причини: малък комин като светъл отвор (тясно сечение); замърсен комин - шомполиране и пепел в стаята; комин с достатъчен светъл отвор и почистен, но неизолиран - топлоизолиран (зидан, измазан, без дупки от които да "краде" въздух") или привършване на кислорода в стаята с камината и тъй като коминът не може да направи вакуум, а въздух за горенето не достига, започва да пропушва. Това последното е ако почва да пропушва след някакво време на горене - въпреки че коминът е топъл, изчистен, херметичен, изолиран и тн, въздух за горенето не стига и тягата пада ---> пушек.
  15. Компресия сякаш си има. На скорост ме задържа по нанадолнищата... Гумичките взех от едно сайтче, от което не съм пазарувал преди. В момента не си спомням как се казваше, но ако те интересува, ще проверя. Цената за 24 гумички - 12 от едните и 12 от другите, е 35 лева. Марка - Мotrex. Южнокорейска фирма е това. Не знам какво качество имат. На снимките от сайта базата им изглежда обещаващо, има някакви костюмари на снимки със зает вид. Дано не са китайски, защото ще се одървят без време и все едно нищо не съм правил. Завчера смених маслото с енеос 10/40. Уж е пълна синтетика, пък не знам. Отдолу като слязох в канала двигателя целия е в клей - смесица от прах и потекло масло. Един вид самоконсервира се. Мисля да не го мия. Където почистих с парцал е свеж метал все едно вчера е направен, така че остава така. Колко ще спада с тези течове оттук-оттам плюс от капачката на маслото си капе доволно и се олива и стича, ще видя. Ще сменя уплътнението че верно изхвърля капки от там. Главата от снимката добре е обработена. Мечта! Браво
×
×
  • Създаване...