Премини към съдържание

Да се похваля с ксенона


sirko

Препоръчано мнение

От неодавна мислех да сложа ксенон на самолета, купих един кит (Н7 6000К) и вчера пристигна, имаше леко отчаяние по време на монтажа след като стигнах до извода, че старите преходни фасунги не вършат работа и няма как да се застопори крушката в гнездото си, проблема го реших като изрязах едни гумени шайби (доста рязане падна докато нагласих точната им дебелина) които служат за подложки на крушките и работата заспа.

Преди малко правих тест, вижда се в пъти по-добре отколкото със старите крушки, светоотразителите по осовата линия светят от километър пред колата така, че дълги едва ли ще ползвам често но въпреки това ги смених с BlueVison на Philips. Тези дни ще купя и още един ксенонов комплект за фаровете за мъгла.

Препоръчвам който иска хубава видимост въобще да не се чуди а да минава на ксенон :icon_thumbup:

Ето и малко снимки които направих преди малко:

http://images26.snimka.bg/006107735.jpg

http://images26.snimka.bg/006107737.jpg

http://images26.snimka.bg/006107739.jpg

http://images26.snimka.bg/006107740.jpg

http://images26.snimka.bg/006107741.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мощността е стандартната за ксенон 35W, фирмата производител незнам но със съгурност е в Китай, (купих ги от йбей, от Хонг Конг) на кутията пише German Design каквото и да означава това.

Въобще не се чуди слагай смело, видимостта е перфектна а и галанта се намръщи по зловещо с новите очи :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мощността е стандартната за ксенон 35W, фирмата производител незнам но със съгурност е в Китай, (купий ги от йбей, от Хонг Конг) на кутията пише German Design каквото и да означава това.

Въобще не се чуди слагай смело, видимостта е перфектна а и галанта се намръщи по зловещо с новите очи :icon_thumbup:

:icon_thumbup: Нави ме..................... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Иди обаче задължително на стенд за реглаж на фарове или ако искаш сам имам схеми на колко метра как точно да светят.

Другото е че за фаровете за мъгла, ако сложиш ксенон няма да вършат работа в мъгла :) По-синята светлина повече се отразява от мокър асфалт и мъгла...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Край - и аз вече съм убеден. Само чакам колегата Антон Минев, от който lubenti си взе ксенон... Това е най-ниската цена, която съм срещал, пък и за него чувам все добри отзиви ;)

 

Пламене, ако ги сложа преди теб, ще дойда след работа да ти ги покажа как стоят ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слагайте, няма да съжалявате :icon_thumbup: А колегата Estilian, ако иска някой ден в раойна на ул. Искър може да му покажа как изглждат :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слагайте, няма да съжалявате :icon_thumbup: А колегата Estilian, ако иска някой ден в раойна на ул. Искър може да му покажа как изглждат :D

Ти май се шегуваш за ул. Искър :) Аз съм всеки божи ден съм тук - тук работя... ти да не си с един седан, на който през последните 2 седмици 3 пъти му слагам визитки на чистачките ;)

 

Аз съм на Искър №15... казвай направо днес да обядваме заедно ;)

 

Телефонът ми е: 0899-912-711 Стилян

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти май се шегуваш за ул. Искър :) Аз съм всеки божи ден съм тук - тук работя... ти да не си с един седан, на който през последните 2 седмици 3 пъти му слагам визитки на чистачките ;)

 

Аз съм на Искър №15... казвай направо днес да обядваме заедно ;)

 

Телефонът ми е: 0899-912-711 Стилян

Аз също в раойна работя, но само един път намерих визитка, която едвам махнах от джама след поредните дъждове :D Иначе няма проблем за обяд, но за днес имам други ангажименти, по принцип няма проблем за обяд

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Четох по чуждите форуми че ксенона бил идеален за сух път вечерно време или натъмно ( асфалт) но за мокър път ( но не заледен или заснежен ) били кофти.............някой да има впечатления от тази гледна точка?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Край - и аз вече съм убеден. Само чакам колегата Антон Минев, от който lubenti си взе ксенон... Това е най-ниската цена, която съм срещал, пък и за него чувам все добри отзиви ;)

Стига сте се превъзнасяли по на еди си кой цената, че чак пък ще го и чакат. В столицата живеем колеги .. предлагане да искате .. ето примерен вариант http://xenon.bg/xenon_products.htm

 

2-ма колеги от работата там си сложиха, на единият след 3 месеца му изгоря единият баласт и са му го сменили без да се правят на интересни. Така че, така или иначе ще си вземате китайски "баклуци", поне да са с гаранция и най-вече работещи всеки ден. Стиляне ако на теб ти изгори баласт или крушка, пак ли ще чакаш Антон да идва от кадето там беше да го сменя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Четох по чуждите форуми че ксенона бил идеален за сух път вечерно време или натъмно ( асфалт) но за мокър път ( но не заледен или заснежен ) били кофти.............някой да има впечатления от тази гледна точка?

Пламка от 2-години карам само с ксенон на всичките си коли :icon_dance: Няма проблеми за никакво време освен мъгла?! Не знам кои ви лъже, че на мокро не се вижда. Ако искаш тия дни като завали ще мина да видиш как свети на мокро и ще пуснем твоите фарове да направиш сам сравнение. А за сняг ,лед и тн. е просто уникат. Светлината някак се плъзга по снега и става като в приказка :icon_thumbup: Лично мое мнение обаче, не си взимай повече от 6000К.Дори ако можеш да намериш 4200К е най-добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не съ лъжа колите с фабричен ксенон са на 4200 келвина, които свети бяло, а синкавите отенъци се получават от някаква бленда в самия фар. Според мен 6000К е най-добре по нагоре вече едно, че бие на синьо/виеолетово а и осветеността е по слаба.

Колега BAlexandrov пусни един линк за реглажа на фаровете, че трябва да си ги регулирам и за двата вида дирекция на движение, че скоро ще си идвам към БГ :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...
Н1 дълги

Н7 къси

Н3 мъгла (халогени)

 

хммм

странно... на стария Галант бяха Н4 - къси/дълги и Н1 - дълги

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

хммм

странно... на стария Галант бяха Н4 - къси/дълги и Н1 - дълги

Бяха...............говорим за ЕАх моделите обаче..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ксеноните, които сложих от колегата Bishi са супер......... :icon_clap: 35 Вата са и бих казал че направо надмина очакванията ми..............сега обаче стана по лошо :rolleyes: почнах да карам само вечер и въртим разни измислени дестинации и кръгчета в София по предлог че " пробвам фаровете"............ :haha: То и без това не мога да слезна от колата ,та сега още една неволя ................ :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Четох по чуждите форуми че ксенона бил идеален за сух път вечерно време или натъмно ( асфалт) но за мокър път ( но не заледен или заснежен ) били кофти.............някой да има впечатления от тази гледна точка?

:yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Н1 дълги

Н7 къси

Н3 мъгла (халогени)

Моя Галант е H4 и съм разочарован от ксенона :icon_crying: ,на къси е перфектен,но дългите светлини съм ги забравил като ги пусна и светят някъде в небесата .Решил съм да махам ксенона и да си взема на OSRAM KOOL BLU +50%,на служебната съм с такиви крушки и да Ви кажа че ефекта е невероятен(в буквалния смисъл "като ден")

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти си с Хамериканския Галант и затова, незнам кой ги е измислил тези Н4, много ги мразя, колегите с Каризмите и те много-много не си харесват фаровете, имам и наблюдения и към други марки коли с Н4 и не съм доволен като цяло. Като повечето неща които са 2в1 има компромис.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя Галант е H4 и съм разочарован от ксенона :icon_crying: ,на къси е перфектен,но дългите светлини съм ги забравил като ги пусна и светят някъде в небесата .Решил съм да махам ксенона и да си взема на OSRAM KOOL BLU +50%,на служебната съм с такиви крушки и да Ви кажа че ефекта е невероятен(в буквалния смисъл "като ден")

:icon_thumbup: , OSRAM е Мерседес S класата в крушките с малки изключения разбира се, така че ..... :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ксеноните, които сложих от колегата Bishi са супер......... :icon_clap: 35 Вата са и бих казал че направо надмина очакванията ми..............сега обаче стана по-лошо :rolleyes: почнах да карам само вечер и въртим разни измислени дестинации и кръгчета в София по предлог че "пробвам фаровете"............ :haha: То и без това не мога да слезна от колата, та сега още една неволя ................ :rolleyes:

 

А в началото какъв скептик беше ;) И аз потвърждавам - ние с Пламен в рамките на 24 часа си монтирахме и двамата този ксенон на bishi... от тогава ме прихвана манията в тази кола всичко да свети перфектно ;) В този ред на мисли - оправих си интериорното осветление и стана невероятно приятно! Без смяна на каквото и да било - просто свалихме старите изгорели крушки и ги сменихме с бели светодиоди, но ultra ярки. Стана лепота от всякъде!

 

bate_pleven - при теб проблемът е, че няма как да сложиш само къси... ксенонът е за това - за дълги 5 пари не струва пък и откакто съм с ксенон да ти кажа, дългите съм забравил, че съществуват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А в началото какъв скептик беше ;) И аз потвърждавам - ние с Пламен в рамките на 24 часа си монтирахме и двамата този ксенон на bishi...

 

Я споделете как се оправихте с фасунгата дето сирко е посочил...че това е единственото, което ме спира още.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...