Премини към съдържание

Форуми

  1. Mitsubishi Fan Club Bulgaria

    1. За Mitsubishi

      Всичко за автомобилите Mitsubishi. Въпроси, отговори, дискусии.

      28.4k
      мнения
    2. Извън темата

      Тук се разискват странични теми несвързани с автомобилната марка Мицубиши.

      20k
      мнения
  2. Моделите на Mitsubishi

    1. 13.9k
      мнения
    2. 21.6k
      мнения
    3. 21.1k
      мнения
    4. 63.7k
      мнения
    5. 9.6k
      мнения
    6. 21.6k
      мнения
    7. 21.3k
      мнения
  3. Продавам

    1. Автомобили

      САМО ЗА ЦЕЛИ АВТОМОБИЛИ

      804
      мнения
    2. Части

      РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ, АКСЕСОАРИ, ТУНИНГ, АУДИО

      4.5k
      мнения
  4. Купувам

    1. Автомобили

      САМО ЗА ЦЕЛИ АВТОМОБИЛИ

      532
      мнения
    2. Части

      РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ, АКСЕСОАРИ, ТУНИНГ, АУДИО

      2.9k
      мнения
  5. Други

    1. Тунинг, WRC, електрически и специални модели

      Форум за тунинг, драг и рали състезания, car audio

      5.3k
      мнения
    2. 2.7k
      мнения
    3. 5.1k
      мнения
    4. Срещи на клуба

      Дискусии относно всички предстоящи и минали срещи на клуба. Пътешествия, маршрути и дестинации.

      18k
      мнения
    5. 230
      мнения
  • Статистика на сайта

    24,005
    Регистрирани
    1,241
    Най-много тук
    asenovgarage
    Последно регистриран
    asenovgarage
    Регистрация
  • На линия са   2 потребителя, 0 Скрити, 78 госта (Виж списъка)

  • Мнения

    • Здравейте г-н Михов. Да ,точно затова искам да има допълнително впръскване на бензин и то от 2000об нагоре. Оказа се, че за градско каране(50-80км/ч) оборотите рядко превишават 2000об, а за скорост от порядъка 100-130км са в границите между 2500-3000об за този двигател и CVT. Относно омасляването -ако не помага (защото има различни мнения по въпроса) то не пречи.  
    • Да попитам: понеже така и така ми е свален всмукателният колектор, реших преди да го монтирам, да го дупча за газ. Разглеждах разни колектори по снимките в Мегапартс, (някои са свалени от газифицирани коли - естествено), с цел да видя къде ги дупчат газаджиите (* обикновено в близост до бензиновите дюзи - така съветват по всичките книжки и ръководства). Но попаднах и на една снимка, на която се вижда, че колекторите са били дупчени до дюзите, а след това дупките са запушени с болтчета и са дупчени по-назад. На снимката се вижда второто дупчене - където са отрязани газаджийските тръбички. И явно колата е работила с щуцерите, които са монтирани по-надалеч от дюзите. Някой има ли идея за причината да се направи така. Има ли някакви предимства (например да се смесва по-добре с въздуха)? Или няма такова нещо: - ами по-скоро да е било с цел някакви удобства при монтажа? https://i.postimg.cc/3rk6h5qL/644800961503127295.jpg    
    • Здравейте група! Казвам се Радослав и съм собственик на фирма, занимаваща се с изработването на хидравлични и индустриални маркучи. Търгувам също с всякакви фитинги за хидравлични системи, както и маркучи за антифриз и турбо пътища. Отварям темата, за да ви информирам, че мога да ви съдействам с ремонт на хиравлични маркучи или нови такива. Използвам само качествени материали на производители, като Vitillo, Alfagomma, Semperit и Dunlop. Ако мога да ви бъда полезен, оставам на разположение. Радослав Асенов, 0879811800 asenovgarage@abv.bg Гараж Асенов ЕООД BG205959420 Рудозем, България https://www.facebook.com/profile.php?id=100057057685685
    • Можете ли да обясните, защо искате да имате впръскване на бензин след 3000 оборота? За да не изсушавате клапаните при по-дълги разстояния? Ако е така, наличието на монтиран "омаслител/valve saver kit" не е ли неоправдано?
    • може ли да си поръчам  2 календара за 2023 петър христов кралев  гр лясковец обл велико търново до офис на еконт  тел за връска:0888553527
  • Теми

×
×
  • Създаване...