Премини към съдържание

Форуми

  1. Mitsubishi Fan Club Bulgaria

    1. За Mitsubishi

      Всичко за автомобилите Mitsubishi. Въпроси, отговори, дискусии.

      28.3k
      мнения
    2. Извън темата

      Тук се разискват странични теми несвързани с автомобилната марка Мицубиши.

      19.9k
      мнения
  2. Моделите на Mitsubishi

    1. 13.8k
      мнения
    2. 21.3k
      мнения
    3. 20.7k
      мнения
    4. 63k
      мнения
    5. 9.5k
      мнения
    6. 21.3k
      мнения
    7. 21.2k
      мнения
  3. Продавам

    1. Автомобили

      САМО ЗА ЦЕЛИ АВТОМОБИЛИ

      826
      мнения
    2. Части

      РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ, АКСЕСОАРИ, ТУНИНГ, АУДИО

      4.6k
      мнения
  4. Купувам

    1. Автомобили

      САМО ЗА ЦЕЛИ АВТОМОБИЛИ

      534
      мнения
    2. Части

      РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ, АКСЕСОАРИ, ТУНИНГ, АУДИО

      3k
      мнения
  5. Други

    1. Тунинг, WRC, електрически и специални модели

      Форум за тунинг, драг и рали състезания, car audio

      5.3k
      мнения
    2. 2.6k
      мнения
    3. 5.2k
      мнения
    4. Срещи на клуба

      Дискусии относно всички предстоящи и минали срещи на клуба. Пътешествия, маршрути и дестинации.

      18k
      мнения
    5. 230
      мнения
  • Статистика на сайта

    24,451
    Регистрирани
    1,241
    Най-много тук
    Бат Диди
    Последно регистриран
    Бат Диди
    Регистрация
  • На линия са   0 потребителя, 0 Скрити, 6 госта (Виж списъка)

    • Все още няма регистрирани потребители в момента
  • Мнения

    • Здравейте, имам следния проблем. Mitsubishi Outlander 2000 кубика газ бензин на студено не може да пали. При топъл двигател е безотказна. Казаха ми стъпков мотор може ли да ми препоръчате майстор.
    • Здравейте. Моля за информация откъде в България мога да си купя оригинално масло за ръчна скоростна кутия на LANCER VIII WAGON SPORT ? Данни за колата - 4G63 / 2,0 / 135 К.С. През последните години превключват трудно скоростите, особено на загряла кола. При движение от трета на четвърта и обратно. В спряно положение на загряла кола също. Задната също трудно превключва. На моменти в спряно положение трудно се включват първите предавки, сякаш лостът опира в стена и не продължава коректно. При студен автомобил първите километри всички скорости се превключват лесно и много леко.   Съединителят отделя около средата. Навъртяни колометри около 220 000.   Преди 4 години смених маслото с ENEOS 75W-90, поради същата причина. Нямаше ефект. Сега се опитвам да тръгна отнякъде, за да реша проблема генерално. Обърнах се към БАЛКАН СТАР - Варна, за да ми помогнат с информация относно модел оригинално масло MITSUBISHI...тъжна история относно обслужването. Батковци и каки на бюра. Отговор - "Нямаме  информация в програмите ни за това какво масло като вискозитет и т.н. да се налее в скоростната кутия за толкова стар модел..." Можем да помогнем само за нови и доста млади автомобили.   Моля, ако имате информация и координати да споделите откъде да си купя истинско масло за тази кола в България. Може и да не е оригинално, но да е добро за тази кутия. После, ако отново продължава ще мисля за другите неща. Надявам се да не е проблема в скоростната кутия. Каква роля играят хидравлична помпа активатор на съединител, горна и лагер помпа или нямат касателство въобще с моя проблем.   Извинявам се за дългите обяснения! Благодаря на всички!  
    • Благодаря за отговора….. тези неща са прегледани многократно и всичко е здраво. До преди малко с още двама монтьори умивахме от къде може да идва въпросното пукане. С оглед на това че всички тампони за здрави без видимо скъсване или умекване предположението бе за задържащ амортисьор…… просто на студено всичко е наред но стопли ли се започва да припуква при бавен ход. Нещо като амортисьорите на багажника….. ще се сменят два броя задни амортисьора пък да видим….
    • Пукането в задния мост на Mitsubishi Outlander 1 (2003-2008) при потегляне и маневра най-вероятно е свързано с износени компоненти на окачването или задвижването. С оглед на симптомите, ето най-вероятните причини и стъпки за диагностика и ремонт:Възможни причини:Износени тампони на задните носачи или стабилизиращата щанга:При потегляне и маневри тампоните на носачите или стабилизиращата щанга могат да издават пукане поради износване или скъсване.Симптоми: Пукане при рязко натоварване (потегляне) или завиване.Решение: Проверете тампоните на задните носачи и стабилизиращата щанга. Смяна на износените тампони струва около 50-150 лв. за части и труд.Повредени карета на полуоските:Ако Outlander-ът е 4WD, пукането може да идва от износени шарнири с постоянна скорост (карета) на задните полуоски, особено при маневри.Симптоми: Пукане при завиване или потегляне, често по-силно при рязко ускорение.Решение: Проверете каретата за износване или скъсани маншони. Смяна на каре може да струва 200-400 лв. на полуоска.Проблем с диференциала:Износени лагери или зъбни колела в задния диференциал могат да предизвикат пукане при потегляне, когато задвижването се натоварва.Симптоми: Пукане или тракане, често придружено от вибрации.Решение: Проверете нивото и състоянието на маслото в диференциала. Смяна на маслото струва около 50-100 лв. Ако проблемът е в лагерите или зъбните колела, ремонтът може да надхвърли 500 лв.Разхлабени или износени компоненти на окачването:Разхлабени болтове или износени втулки на окачването могат да предизвикат пукане при смяна на натоварването (потегляне или маневра).Решение: Проверете и затегнете всички болтове на окачването. Смяна на втулки е евтин ремонт (около 30-100 лв.).Диагностика:Визуална проверка:Повдигнете автомобила и огледайте тампоните на носачите, стабилизиращата щанга и каретата за видими повреди или износване.Проверете за разхлабени болтове или скъсани маншони на полуоските.Проверка на диференциала:Уверете се, че маслото в диференциала е на ниво и не е замърсено. Ако има метални стружки, това е знак за износване на лагери или зъбни колела.Тестово шофиране:Потеглете рязко и направете маневри (напр. кръгови движения) в безопасна зона, за да определите дали пукането е по-силно при определени условия.Сервиз:Ако не можете да откриете причината, посетете сервиз с опит в Mitsubishi или 4WD системи. Диагностика на окачване и диференциал обикновено струва 30-60 лв.Препоръки:Започнете с тампоните: Те са най-честата причина за пукане при потегляне и маневри и ремонтът е сравнително евтин.Проверете дали е 4WD: Ако е задвижване на четирите колела, фокусирайте се върху каретата и диференциала.Използвайте качествени части: Оригинални или от доказани марки като Febest или Moog за тампони и SKF за карета.Редовна поддръжка: Сменяйте маслото в диференциала на всеки 60,000 км, за да предотвратите износване.Ако можете да уточните дали автомобилът е 4WD, дали пукането е по-силно при завиване в определена посока или дали има други симптоми (напр. вибрации), мога да стесня още повече причината. Имате ли допълнителни детайли? Това е от гугъл AI
    • Здравейте, От няколко седмици имам пукане от задния край на колата. Набедих наскоро сменените тампони на стабилизиращата щанга но уви не са те. Пукането е най осезателно при потегляне и при правене на маневра. Пукането наподобява разбит тампон лагер на преден макферсон. Така и се премирих с шумното окачване на това пука е ме влудява. Проверих биалети - здрави са без луфт. Тампоните по носачите нямат видими следи на износване. Акортисьорите имам съмнение за мъртав ход но нямат омасляване по тях.   Ще съм благодарян за всякакви насоки.   п.п По принцип съм се насочил към амортисьори и тампони. Като на марка съм се спрял на Закс а тампони ще видим или KYB или от Димитров. По принцип при напълване на газовата задницата е леко пропаднала та и пружините навярно за 21 години вече не са в кондиция. Всичкото е хубаво малко по малко сметката за части набъбва та затова и ако някой има насоки за нещо друго ще съм благодарян за да не хвърлям пари за нищо.
  • Теми

×
×
  • Създаване...