Премини към съдържание

Активност

автоматичен ъпдейт

  1. Вчера
  2. Потърсих във форма но не можах да намеря ръководство за монтиране на LED известяване за влизане в регенерация на mitsubishi asx 1.8d,150 кс. Пускам това клипче тука ако има подобна тема ,нека модератора да изтрие темата. Тествано е и работи. Спестявате си пълнене на гориво в маслото, преждевременна смяна на масло и маса други главоболия. Излезе ми около 20 лв ,10 лв за диода ,и 10 лв на майстор жичкаджия. Като и в двете цени са включени по 5 лв за майсторите да пият кафе. 😆😆😆
  3. Последната седмица
  4. Здравейте. От скоро съм с този автомобил. Още след покупката се наложи да подменя съединителят. Беше монтиран съединител без никакви маркери по него. На два старта и се скъса феродото. Сега е със лукас и за в момента е добре. Притеснява ме един кликащ шум от двигателя. Определям го,като повдигач. Гледах клипове че в повечето случай се дължи на един преход към балансиращите валове. Не съм наясно бензиновите двигатели дали имат. Ако някой е имал подобен проблем ще съм благодарен за информация.
  5. А отвори ли капачката на радиатора, когато е студена, примерно сутринта, когато не е работила цяла нощ? Трябва нивото да е до горе.
  6. Явно е била студена затова е било ниско нивото. След като я покраха вечерта видях, че пак се е покачило.
  7. Остаряло
  8. Колега маслото ти е на 9 000 км , нормално си сменя на 10 000 , така че отиди и си го смени. Моята е 1.8 дизел 150 кс. На щеката има три белега минимум , максимум и х. Ниво между максимума и хикса не е някаква голяма драма. Просто си изгасил колата няколко пъти при започнали регенерации на dpf.
  9. Като загрее колата виж какво и е нивото. Преди да запалиш сутринта провери дали има до горе в радиатора.
  10. Здравейте, отнася се за Outlander III - колата не е карана 2 дни и видях сега вечерта, че нивото на антифриза ми падна под Low. Това нормално ли е? Преди 2 седмици беше над Low прилагам снимка. https://ibb.co/pB0LvvC3 Благодаря предварително!
  11. Реших да звънна на всички представителства на Мицубиши в България в различните градове. Звъннах в Севлиево, Стара Загора, Русе - казаха ми едно и също в общи линии - бележката е 180 лева, срока за издаване е от 5 работни дни до над 14 работни дни. Най-любезно и най-много с желание за съдействие подходиха в град Русе. Има ли друг вариант за такава или подобна бележка, която да послужи в КАТ?
  12. Да. Има варианти, но този е основния. Добре е да защитиш колата си по някакъв начин.
  13. Заваряване на арматурно желязо между тръбата и катализатора? Такава ли защита се прави?
  14. Напомням - джантите с гуми все още са налични и са на разположение. Който има нужда, да звъни или пише.
  15. Помисли за защита на катализатора, че ги крадат гадовете.
  16. Направих няколко снимки на монтажа на газовото на 26-ти януари. Ето ги и тях:
  17. Здравей, от една година карам RVR 2.0 - Канадски- 2020г. Освен за обслужването - части други не са ми били необходими - но по принцип има. Иначе единственото което е от канадския стандарт, е че радиото лови само нечетни честоти - и нямаш всички станции - но има достатъчно. Може да се препрограмира ако се намери съответния фърмуер, но досега не успявам да го намеря из нета. Иначе колата е супер
  18. Няма проблем , ако не броим мигането на лампите за предния мост, но инак предното си включва и изключва от лоста , работят ми и блокажите и бавните нормално. Но може и да има нещо което аз не улавям. Благодаря.
  19. Здравейте! Проблемата може да е свързана с износване на батерията или с системата за управление на енергията на автомобила. Тъй като зареждате бавно, това може също да влияе на състоянието на акумулатора. Трябва да проверите батерията на диагностика, може да е загубила част от своята капацитет. Следете за работата на хибридната система, могат да има проблеми в електрониката, необходима е проверка от специалист.
  20. Информация от нета "Тази част захранва вакуумните превключватели, които на свой ред активират превключвателя 4wd-2wd". Инак казано, би трябвало да имаш проблеми с преминаването на 4wd режим.
  21. Ето и линк със снимка , понеже не мога да кача такава https://www.google.com/search?q=mr580697&oq=&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqCQgDECMYJxjqAjIJCAAQIxgnGOoCMgkIARAjGCcY6gIyCQgCECMYJxjqAjIJCAMQIxgnGOoCMgkIBBAjGCcY6gIyCQgFECMYJxjqAjIJCAYQIxgnGOoCMgkIBxAjGCcY6gIyCQgIECMYJxjqAjIJCAkQIxgnGOoCMgkIChAjGCcY6gIyCQgLECMYJxjqAjIJCAwQIxgnGOoCMgkIDRAjGCcY6gIyCQgOECMYJxjqAjIPCA8QLhgDGI8BGLQCGOoCMg8IEBAuGAMYjwEYtAIY6gIyEQgREAAYAxhCGI8BGLQCGOoCMg8IEhAuGAMYjwEYtAIY6gIyEQgTEAAYAxhCGI8BGLQCGOoC0gEGLTFqMGo3qAIUsAIB&client=ms-android-gotron&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-#vhid=WdaPgb-m4nOKgM&vssid=_aWKWZ-XuNbmH7NYP27C56Q0_35
  22. Здравейте колеги, днес се ровичках по джипката ( Mitsubishi L200 -2007) и видях ,че отдолу вдясно има една бомбичка(резервоарче), което в последствие намерих в нета и разбрах че се кАзва (Vacuum tank free wheel clutch control) с едно маркучле ,което трябва да се свърже с него но е ткачено и не е работило доста време . Та въпроса ми е за какво служи тази машинария , и може ли да ми създаде някакъв проблем?
  23. Здравейте, От 2-3 седмици колата (2019, 2.4, 100 000 км.) няма достатъчно мощност при EV режим и бензиновият двигател се включва независимо от това колко леко натискам, при нанагорнище задължително се включва. Не е от студа или парното, карам колата от нова вече шеста година и досега не е имало такива проблеми. Зареждам предимно бавно в домакински контакт. Няма промяна в пробега на батерията (като взимам предвид по-честото включване на ДВГ). Дали някой е чувал за решение на проблема? Благодаря предварително!
  24. Здравейте! Някой да препоръча майстор за ГНП на Pajero 2, 2.8 td, 1994! Проблема е че капе нафта от нея. Вижда се точно над стартер. Предполагам, че трябва да се свали, профилактика и някакъв ремонтен комплект уплътнения. Най-добре майстор в Пловдив. Благодаря предварително!
  25. Предно дясно каре е проблемното. Но така се е заварило от ръжда към главината, че не може да се демонтира. Купих втора употреба преден десен шенкел, заедно с главина и заедно с датчик АБС. Тях монтираха, като рязаха старото каре, за да може да го извадят от моята полуоска. Новото каре от дясно отпред е монтирано и всичко е окей. От лявата страна нищо не сме сменяли, защото карето е здраво. А когато се наложи смяна, ще трябва пак по същия път да мина с втора употреба шенкел и главина и датчик АБС.
  26. Здравейте, търсих из форума, но не намерих подобна тема.Та в последно време имам интерес към ASX и по-конкретно към бензинов двигател (над 1.8) , 4х4 в диапазона 2018-2023. Преглеждайки обявите по българските сайтове не виждам европейски модели (предполагам заради еко нормите), но пък има избор от Канадски (RVR). Тези, които ми попаднаха са: 1.RVR 2000 150hp 4x4 2.RVR 2400 170hp 4x4 Дали някой от колегите тук има опит с някоя от двете конфигурации ? Интересуват ме главно две неща: 1.Как стои въпросът с резервни части, подръжка, софтуер, т.е съвместимо ли е всичко с европейския модел ? 2.Биха ли изскочили някакви евентуални проблеми имайки предвид, че не е за нашия пазар ? Попитах за информация в Балкан Стар София, но както и очаквах отговорът беше - нямаме информация за моделите от Канада и Америка. Всякаква информация е от полза. Поздрави.
  27. Здравей, За начало се запознай с общата информация събирана с времето - След това, ако все още имаш въпроси по темата, ще ги зададеш в темата.
  28. Здравейте! От известно време се заглеждам по този модел и бих искал да стана собственик в скоро време но много ме притеснява това че не мога да намеря актуална информация нито за колата нито за двигателя. Бих искал да чуя вашите мнения дали този модел е надежден, колко е сериозен проблемът с търсенето на части, кои са слабите места за които трябва да се оглеждам и ослушвам пори оглед.
  1. Зареди още
×
×
  • Създаване...