Премини към съдържание

Активност

автоматичен ъпдейт

  1. Вчера
  2. Здравей,имам същия автомобил,много съм доволен от динамика,автоматик и като цяло от колата. Имах същия проблем,бях се отчаяла,че без никакви признаци изведнъж започна да почуква при спиране. Дигаха я ,оглеждаха я ,и накрая се оказаха предни дискове. Пожелавам ти и при теб да мине леко
  3. Последната седмица
  4. Eто ти среден вариант! Мога да предложа https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21645618103141775&slink=od9pnj Перфектен, след няколко ТОЙОТИ определено се радвам, че избрах Еклипса въпреки мнението на жена ми. Но вече не ми трябват два автомобила и този ми става излишен.
  5. Здравейте от потенциален собственик на ASX/RVR или Outlander след 2020г. От доста време съм в търсене на ново возило и вече предпочитам нещо по-високо от кола. Няма да ходя по калища и офроуди, по-скоро някой лежерен черен път за скара, понатрупал сняг или неочаквана ситуация в чужбина (понякога правим по-дълги разходки от 10к+ км) и има изненадващи отсечки. Изискванията ми са доста и без значение тук, но например ASX а-ха да се вмъкне в размера, а пък Outlander-a ми идва ненужно голям. Залепих се за 2та варианта, защото са динозаври с атмосферни мотори, макар и без хирд. повдигачи - да, ще се карат на газ. Достатъчно увод, основното ми притеснение е CVT-то. Доста почетох за JF016Е и ме притеснява "обновяването" на кутията с неремонтопригодността й - нов блок, предварително адаптиран софтуер към него, който идва с диск и т.н. Не ми допадат "тънките моменти", познавайки отношението на някои сервизи (вкл. и дилъри) съм гледал да правя всичко сам на трупчета пред нас (вкл. смяна на скорости, съединители, турбини, батерии на хибрида, няколко двигателя съм сменил, окачване и какво ли не), обаче годините си минават и почна да ме намързява - не ми се влиза отново във филма с търсене на програматори, четене, опити и т.н. 1) Затова първият въпрос е: има ли в София (или в БГ?) някой, който наистина да разбира от ремонта на новите CVT-та, да им обучава новите блокове както трябва и да не приплъзват ремъците след това? Съответно имате ли представа от актуална цената? Или направо контакт. 2) Обслужването - Откъде купувате маслото и на каква цена? Гледам един сайт - 68 лв/л, хахах. Някой смее ли да сипва заместител и какъв? (Оффтопик: на CVT-то на хибрида ми сипах Yacco). 3) По руските форуми чета препоръки за "пазене" на кутията - да не се давало настъпва докато е студена, да се остави да позагрее зимата, да не й даваш рязко газ като караш. Общо взето "бъди бабичка и ще изкара 200к... Може би". На какъв пробег започват проблемите без цялото съзнание да ти е как да я опазиш? 4) Защо някои ASX/RVR с последния фейс от 2020 държат постоянни обороти при ускорение, а не имитират превключвне? 5) Как се държи кутията при изкачване? Например по магистралата със 130 км/ч на темпомат с багаж по голямо изкачване? Текущото ми CVT е отвратително - види ли нагорнище, дори и малко натоварено, направо полудява. 6) Не намерих информация за разликата между JF016Е в Nissan и Mitsu - според руски Jatco сервиз такава има? 7) Субективно мнение колко е гадно да се кара Outlander с 2.0? Гледам в Мобилето един от БГ купен и му се чудя - по-добре базов от тук, вместо ударен от Швейцария/Канада според мен. И редакция, че се сетих по-късно: 8) На каква скорост или при какви ситуации се активира локъпа? Например като се пъпли в задръстване до каква скорост е ОК да се държи, за да се движи само през маслото, а не да заключва непрекъснато? Поздрави и безаварийно!
  6. Здравейте,някой имал ли е проблем с ръчното регулиране на фаровете.Десният се движи левият спря,захранване на буксата има!
  7. Днес на мултимедията се появи интересен проблем. Не бях карал колата 2-3 седмици и имаше доста приложения за обновяване. Всичко мина добре. После обаче открих 2-3 приложения, които тръгваха на екрана, но почти веднага се затваряха. Напр. Прозрачен часовник и време, Bulgarian Radio, Motordata OBD. Заиграх се повече с Прозрачен часовник и време, че имам негов уиджет на основния екран и постоянно ми е пред очите. Приложението се отваря, след което веднага се затваря. След няколко опита андроид дава съобщение, че приложението често се стартира и предлага да го затвори. Преинсталирах приложението 2 пъти, все така не работеше. Интересно е, че изглежда самото приложение по някакъв начин работи във фонов режим, защото на уиджета се актулизираха данните за времето . Но самото приложение не се отваря на цял екран, където са настройките и всички данни за времето с подробности. Изчистих кеша, после изчистих и данните. Същата работа. Само веднъж по случайност успях да вляза в настройките на приложението, след което отново нищо. По същия начин и с Bulgarian Radio и Motordata OBD. Уж тръгват, след което веднага се затварят. Никога до сега не съм имал подобни проблеми. Някой да има представа какво може да се е объркало и евентуално дали може да се оправи без преинсталация (фабр. настройки) или да се чакат ъпдейти на приложенията? Същите приложения ги имам на смартфона и работят нормално. Като изкл. горния проблем, не съм забелязал мултимедията да не работи нормално. Само с тези приложения днес нещо не е както трябва. Други приложения, които пробно стартирах, работеха нормално.
  8. При мен проблема беше от несвързан маркуч идващ от втората секция на резервоара. За сега всичко е наред след свързването на маркуча към кошницата.
  9. https://www.cars.bg/offer/62856d0fe37ba304a40e3942 Добър ден нов съм във форума и съм решил да си купя колата от линка.Да ми дадете съвет какво трябва да гледам по колата това ми е първата такава кола не съм имал досега Мицубиши.Аз ходих на един оглед покарах я но нещо много мудна ми се стори като вървеж.Вярно че бяхме по нагорнище и бяхме 4 човека в колата но не трябвали малко да се изтрелва за да ускори хубаво трябваше да натисна педала на газта докрай и кикдауна никъв го няма поне според мен.Общо взето направо се мъчеше колата пък си има коне.Иначе автоматика си е добре добре превключва без тряскане и окачването е добре не върти обороти като е загряла.Така че давайте съвети и мнения всичко ще ми е от полза защото нищо не разбирам от тази марка пък и аз общо взето от коли много не разбирам.Благодаря предварително на всички отзовали се.Не знам дали тук е мястот за поста но ако има нещо да го трие админа ще го постна където трябва.
  10. Изравняването става с една джаджа в кошницата в резервоара. Обикновено яко не ти работи помпата в резервоара, която се намира в кошницата не иска да изравнява.Аз имах такъв проблем и купих втора употреба кошница и всичко сега е наред.
  11. Тъкмо си помислих, че има интересна обява за продажба, а то се оказа че на автомобила му липсвал големия талон. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21651472824879027&slink=of69pi https://bazar.bg/obiava-36625601/mitsubishi-outlander-3-00 Бих искал да питам по-запознатите, по какаъв начин може да се регистрира такъв автомобил, но щом обявата е на такава цена, явно ще е много дебела работата. Остава да чакаме да мине времето и да се навъдят още 3,0 от САЩ и Канада.
  12. Колеги , при вас навигацията на какъв език е ? питам защото се намирам в чужбина, и самата нави. няма бг.език, или най малко поне да имаше руски. Може ли да се инсталира по някакъв начин, и как ? модела на Мицубишито е ASX 1.8 D 116k. - 2011г.
  13. Остаряло
  14. san4o pansa

    Стъпков мотор

    Колега,ако е от фейслифт ГДИ няма да стане,на другите бензинови каризми са същите като на каризма ГДИ преди фейса,от тях става
  15. Колега, аз карам петнадесет години такъв колт, и не съм имал никога подобни проблеми. Проблема при теб е, че явно ходиш при някакви "майстори" които само научкват, но не "нацелват" проблема. И компютърът се чете на диагностична апаратура, явно и там не си уцелил правилния човек. Поздрави!
  16. Колега,аз съм сложил за момента най евтиния катализатор евро1, пробвах я днес. Няма грешки за момента. Чакам отговор от каското какво ще решат. И при отказ ще се съдим. Ако имаш питанки и мога да бъда полезен звънкай 0888650690.
  17. Оказа се помпата не е каквато трябва и е подавала по високо налягане и е спукала този разпределител. Втора ръка кошниц с помпа и работата спи! Проблема е решен.
  18. Голям проблем се оказва притежанието на толкова стар автомобил вече. От никой сервиз не се съгласяват да я погледнат дори, а за ремонт да не говорим. Чух се с хората от въпросния Japanautoservice и в интерес на истината бяха много отзивчиви и по телефона ме насочиха към дебитомер. Междувременно познати ме препратиха към един човек, който се занимава с диагностики и ми е по-близко, който се съгласи да я погледне. Оказа се, че колата има OBD букса, но не поддържа стандарта за компютърна диагностика. Оказа се, че диагностика на този Колт се прави като първият пин от буксата се свърже с маса от купето и се даде на контакт. Започват да мигат контролните лампи на таблото и по особен начин, по който мигат, всъщност се брои за да видиш кода на грешката. Грешка обаче - няма. Разкачих дебитомера (то е няколко функции в една част: Мери количество на въдух, но и температура) и тогава го записа като грешка. Все пак явно ще закарам колата във въпросния сервиз, който препоръчахте за да я погледнат, защото прекъсването си остана. Извънградско на 4 и 5 предавка когато за по-дълго време задържа едни обороти прекъсва много. Проблемът изчезва само над 4000 оборота и то не винаги.
  19. Здравейте колеги, снощи на /17.05.22/ в ж. к. Борово София ми откраднаха катализатора. Колата е Mitsubishi outlander 2.4 бензин. Ако някой е решил проблема по евтино моля да сподели! Благодаря и лека вечер.
  20. ....защото тогава не сработва въпросния актуатор или по скоро е в такова положение, че си работи нормално.....когато загрее ,хода му става по голям и от там забива и почва да пуши....възможно е да има и счупено бутало, стружки по електрониката на актуатора и т.н.....
  21. Ако някой реши вместо АSX, мога да предложа https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21645618103141775&slink=od9pnj Перфектен, след няколко ТОЙОТИ определено се радвам, че избрах Еклипса въпреки мнението на жена ми. Но вече ми е скучен и ми се кара нещо друго.
  22. За цвета може да бъркам! Днес след престой, когато нормално трябваше да запали трудно реших принудително да го запаля на газ. Запали както си трябва. Не би ли трябвало ако има бензин в цилиндъра пак да запали трудно? Вече си мисля да не е бензиновата помпа. Като загрее и да не прави достатъчно налягане и инжекторите да "пикаят" и да се дави при стартиране.
  23. И АЗ СИ ПОМИСЛИХ , ЧЕ МОЖЕ ДА Е ТОВА НО ИСКАХ И ДРУГИ МНЕНИЯ , А МОЖЕШ ЛИ ДА МИ КАЖЕШ ЗАЩО КАТО Е СТУДЕНА КОЛАТА РАБОТИ ?
  24. ....закачат5е го на тестера и гледате в реално време ламбда факторите на васички сонди......и съответно - колко % са лонговете......те трябва да са клонящи към 0% .....колкото поблизо са до 0% толкова по добре.....ако са над 12% значи имате много преобогатяване и това дави мотора.... Не може да са зелени , до колкото си спомням зелените са на 220 кубика, а при вас трябва да са над 300 кубикови,т.е. дюзите са ви малки....
  1. Зареди още
×
×
  • Създаване...