Премини към съдържание

Активност

автоматичен ъпдейт

  1. Вчера
  2. Здравейте, Търся по възможност, GDI с затегнал мотор. Ще слагам японска кутия на 1.8 115 HP Трябват ми маховик,съединител,полуоски,тампони,стартер,греда,лостов механизъм за скоростите.Вероятно забравям някой неща,но ми омръзна с тоя френски болкук дето излиза колата с него. 9 пъти съм правил кутия вече. Ще се радвам изброените неща да са на адекватна цена,не колкото колата.
  3. Последната седмица
  4. Ако го вземеш нов от магазина, мисля че може да се каже, че Лансер е хубава и надеждна кола. Аз лично след 200000км не го искам. Като нов е шумен и колкото повече остарява става по-шумен. Не е удачен за дълги пътувания по магистрала. Аз до 200000 смених всичко по окачването. При покупка задължително провери ABS/ESP, това е характерен доста срещан проблем. Трудно се намират майстори за този модул, а чисто нов е 4200-4600лв. Работещ втора ръка не е оферта, може да му дойде момента след 1 седмица. Bletooth модула също е проблемен, води до източване на акумулатора. С двигателя 1.5 и ръчни скорости няма проблем все още. За 16г. не мога да кажа, че има някаква особена податливост към ръжда. Лаковото покритие е слабо и в един момент започва да изчезва. Намя проблем с намирането на части, има всякакви и евтини и скъпи. След 200000 км може да обърнеш внимание на шофьорската седалка, дали се рони дунапрена. Аспуха също след 200000 заминава.
  5. Здравейте на всички нови, стари и бъдещи собственици на Митсубиши. Досега не съм бил собственик на Митсубиши. Спрял съм се на бензиновите версии на Лансър: Source: https://www.auto-data.net/bg/mitsubishi-lancer-ix-generation-3437 Бих искал да прочета мнения и съвети от собствениците на такива автомобили или поне на потребителите с опит в поддръжката на Лансър-и и по-добро място от това не виждам По същество: 1) Заслужава ли си инвестицията в един такъв автомобил, надеждни ли са бензиновите двигатели и техните ръчни трансмисии? 2) Кои от бензиновите двигатели са най-надеждни? 3) Навсякъде предупреждават за съпровождащата ръжда с японските автомобили. До колко страдат тези от това? 4) Кои са слабите места на тези автомобили и лесно ли се намират части за тях, и изобщо лесни ли са за поддръжка? 5) Като поддръжка, какви са д/г цените за консумативите по спирачната система, ходовата част, запалителната система, горивната система и, разбира се, съединителят? 6) Има ли читави майстори и/или сервизи в София за тези модели на Митсубиши? 7) Освен стандартните неща, на какво друго да се наблегне при оглед за покупка на Лансър? 8) Предвид завишените цени към днешна дата, колко е реалната цена на една такава кола, в сравнително добро и запазено състояние? Всякакви други неща, които съм изпуснал да попитам, биха били добре дошли. Благодаря и успех!
  6. Привет колеги, имам проблем с микрофона на мултимедията, която се опитвам да сложа. Моята кола е от америка и се опитвам да сложа мултимедия от европейска кола, но ми изпизва грешка в микрофона да се свържа с официален сервиз и съответно микрофона не работи, всичко останало работи без проблем. Та може ли да се направи нещо по въпроса? Благадаря предарително!
  7. Ако датчика е здрав, се изработват само биалетки, най-вероятно вече някой е направил, защото е чест проблем и при други марки. Ако не се взима биалетка, реже се и се удължава или скъсява по размера на счупената. Или в средата се слага винт с който да можеш да регулираш дължината на биалетка. Тогава не си подменял датчика и няма от къде да дойде проблем с неразпознаване и тн
  8. Здравейте, благодаря за съвета. А трябва ли да са оригинални биалетката + датчика или може и афтърмаркет? Понеже ми казаха, че ако не са оригинални компютъра не засичал датчика. Вярно ли е?
  9. Просто повдигнете колата и вижте коя си е заминала или и 2те. Може да си направите метални регулируеми биалетки за нивото на фаровете и би трябвало да изкарат повече от пластмасовите
  10. Е , след толкова време никой не можа да установи защо напрежението от алтернатора пада до 12В. Изръсих се напразно и на едни кумулаторджий от Сточна гара, които твърдяха, че с техният софт могат да ресетнат компа и да обучат акумулатора. Накрая извадих куплунга от датчика IBS на минусовата клема и напрежението закова 14-14.3В Интересното в случая е, че съм вадил този куплунг преди и нямаше ефект а сега има. Ще карам така известно време.
  11. Здравейте, На таблото ми се появи грешка на датчика за регулирането на фаровете на Mitsubishi Outlander 2009, 2.4. Прилагам снимка на грешката. Цялото табло показва картинка на фарове и свети в оранжево, т.е. не мога да си видя изминатите км и температурата. Как може да се поправи? Бяха ми казали, че трябва да сменя задна биалетка с датчика за фарове, което е комплект. Но ми се струва странно да е задната, не трябва ли предната биалетка с датчика да регулира фаровете? Това е OEM номера 8651A047 за задната биалетка с датчик за височина. Казаха ми също, че трябвало само оригинален комплект да се поръча, понеже с афтърмаркет частите давал грешка компютъра. Вярно ли е?
  12. Остаряло
  13. Трябва да търсиш от кола, която ще я бракуват.
  14. Здравейте, Някой колега разполага ли с ограничител / обтегач / стопете (едно и също) за шофьорска врата на Мицубиши Галант - 2.5, бензин, 2003г., 160 конски сили. Поздрави!
  15. Продавам оригинални мигачи за страничните огледала на Мицубиши ASX 2010
  16. На никой ли не му трябва?Нова рейка на цената на рециклирана
  17. Има купища такива двигатели и цели автомобили за малко пари. Така че няма проблем дори да е спукан блока.
  18. Свалихме отново главата, цилиндрите са пълни с вода ... Гарнитурата "на око" ужким е била прилепнала. Маслото е чисто. Който разбира, да заложи - спукан блок, гарнитура, глава или друго ... Хайде колеги, дайте идеи! Само на 23 години е (от 15 сме заедно). Рано е за Надин и MакМетал ... ?
  19. Здравейте, търся скорости за Спейс Вагон 94г. 2.0 бензин, 4х4 Поздрави.
  20. След смяната колата върви доста по-динамично и на равен път. Предполагам, че сензорът е подавал грешни данни и на равно, просто не се е усещало толкова осезаемо. Възможно е да е тръгнал да си заминава отдавна, просто аз да не съм усещал постепенното намаляване на вървежа във времето до момента в който то не е станало ясно изразено. Вадя си този извод, понеже имам колата от 9 месеца и не помня някога да е вървяла толкова добре, колкото сега след смяната. Макар, че за този период от 9 месеца съм я карал на диагностика и обстоен преглед веднъж при самата покупка и втори път преди около 7 месеца бе влязла в авариен режим заради грешка Р0106 (тогава подмених MAP сензора) - макар, че след подмяната му няколко седмици пак влезе в авариен поради същата грешка. Тогава не успяха да разберат от какво е. Проблемът отшумя някак си от самосебе си и не ми се е появявал отново - надявам се, да не се появява, понеже е доста неприятно.
  21. Браво, случил си на майстор! И все пак, когато имаш възможност, попитай го защо този сензор е правил проблемите при теб. Интересно ми е защо сензорът за маса на въздуха е подавал некоректни данни при наклон и при другите описани от теб ситуации. Може би, но само може би, не е работил добре при резки промени към голямо натоварване.
  22. Ами всъщност не ми даде, кой знае какво обяснение - прочете колата на диагностика и каза, че MAF сензорът е за смяна. Помислих малко дали да не пробвам най-напред да почистя стария (понеже съм чел, че се чистят с разни спрейове), но в крайна сметка реших да го подменя.
  23. Здравей колега, аз ползвам тази страница тук> https://partsouq.com/en/catalog/genuine мисля че би ти свърши работа.
  24. Здравейте, Търся ограничител за шофьорска врата на Мицубиши Галант VIII (2003г., 2.5, 163hp, седан). За съжаление ме удариха. Ударът беше лек, но това повреди част от механизмите на вратата, една от които е ограничителят (или както съм го срещал на други места, обтегач, стопете и т.н.) Моля за съдействие къде мога да намеря или ако някой колега в групата разполага с такъв да даде знак. Поздрави на всички!
  25. Браво колега @momo81 и за отстранения проблем и затова че го сподели с нас в форума.
  26. Браво, че сте хванали, че е това. В раздела за лансер и аз имам една история за този сензор, но проблемите бяха други. Интересно ми е, какво обяснение е дал техникът защо този сензор е правил описаните проблеми?
  27. Аз карам със всесезонни VREDESTEIN QUATRAC 215/70R16. Взимам ги есента, карам ги 2 години непрекъснато, минавам около 50 х км и ги продавам, защото грайфера е все още запазен и взимам нови. Втори комплект на Outlander-a и преди това един на предната кола. След втората година се повтвърдяват и не е съвсем добре за зимата. За лятото са си добре - аз не съм състезател, пък и колата не е за това предназначена.
  1. Зареди още
×
×
  • Създаване...