Премини към съдържание

Активност

автоматичен ъпдейт

  1. Последната седмица
  2. Здравейте,колеги.Може ли някой да даде адекватна цена за оригинален термостат за лансер 10 1.8 MIVEC 2010г.
  3. Форума е ъпдейтнат до последна версия. Заради зачестилите спамове и пробив в акаунтите на някой потребители, вчера качихме и последния секюрити пач. Моля да си смените паролите при първа възможност!
  4. Трите елемента за 50 лв.
  5. П.П. Френски не знам, клипчето го погледнах... Предварителният мирен договор от Сан Стефано, е написан на тогавашният общоприет дипломатически език - френският. На снимките е част от самият физически носител на премирието. Ето и пълният текст: Преамбюл.docx
  6. George_B

    температура на таблото

    Според мен - не е нормално ! Тоест, на загрял мотор - стрелката за температурата на таблото -> трябва да "кове" на определено място, и НЕ МЪРДА - при каквито и да е условия ! Дали ще спускате - на неутрална, или на скорост, дали ускорявате - вентилаторите (охл. радиатор и ако има климатик - те компенсират.). Температурни датчици (диагностика-какво вижда ЕКУ-то), термостат... Този, за стрелката на таблото - не е "отговорен"/важен за смесообразуването. Успех !
  7. biskata

    температура на таблото

    Ще бъда благодарен и за други мнения по казуса.
  8. biskata

    температура на таблото

    Благодаря колега.
  9. така ще кажеш. сигурно е нормално да не помниш, ако се случва и често.... Аз обаче помня и затова не съм стъпвал в сервиза....
  10. https://bazar.bg/obiava-44739202/nosachi-i-vtulki-za-mitsubishi-lancer-94g-kakto-i-razdvizhna-rolka Ето снимките на частите
  11. Карай си колата и не се притеснявай, при дълго спускане и ниска температура е нормално да спадне стрелката на термометъра защото двигателя не гори гориво от което да се отделя топлина.
  12. Ако налягането е в определените граници лампата няма да свети, прави го защото налягане е ниско или много високо, това не е грешка. Ако сложите други джанти без датчици на налягане или с такива, но необучени за колата, то датчика ще свети постоянно. При смяна на гумите (зимни/летни), ако налягането е в границите, на колата и трябва определено време и изминато разстояние за да освести така да се каже. Най – чисто е два комплекта гуми (зимни/летни), с датчици, които са програмирани в колата и само се сменя кой комплект да се ползва при смяната им от комп. на колата. Първо си прегледайте дали гумите са наред, и дали не спада много често налягането.
  13. Зравейте,колеги.Става въпрос за Лансер 10 1.8 MIVEC 2010г.От скоро забелязвам ,при нормално загряла кола,при по-дълго спускане по наклон на 5-та предавка без газ индикаторът за температуа в таблото пада с едно деление.Мисля,че до сега не беше така.Какъв може да е проблемът?
  14. Здравейте! Имам същия проблем. Купих си Спейс Стар 1.2 , 2019г. преди почти година. Още се уча на тази кола. При всяка смяна на гумите и промяна на налягането им светва същата лампа. Придържам се към налягането, което е написано на шофоьорската врата. Постоянно гледаме с приятеля ми налягането, за да го напаснем. Явно проблема е в някой датчик. Знаете ли някой добър майстор в Плевен? Отделно при диагностика се оказа, че има проблем и с ламбда сондата. Оказаха се, че са 2 сонди. Какво може да се направи? Благодаря!
  15. Частите са купувани за лансър 94 1.6 sohc хечбек и не са ми съвместими. Предни носачи чисто нови, ляв и десен, различни марки- 80 лв броя. Задни втулки без марка- 5лв броя, задни втулки марка RBI- 10лв броя. Раздвижна ролка за разпределителен вал - 100лв. Всички части са нови и не монтирани.
  16. Остаряло
  17. Не се занимавам с GDI от 10 години, практиката в сервизите е, когато нещо не се иска да се прави ,просто му се казва по висока цена....не си спомням за вашия случай за да коментирам конкретно ,но може би освен въпросната сонда, е имало и други проблеми ,които съм включил в тази цена, и може би съм ви казал това.Преди 2 месеца един човек по телефона щеше едва ли не да ме изнасили зор да му взема колата му (Пинин май беше ) Аз му казах директно че не се занимавам с тези системи ,имам си много други работи за да си губим времето с една отживелица....Той зор да ми я докара, чак на репатрак я бил качил....Може би това е по правилния начин ,когато не искаш дадена кола да му откажеш директно,а не като му се казва високи цени , дълго време за ремонт и т.н. защото сега съм бил лъжец,хайде малко по сериозно ....Лек ден ви желая....
  18. благодаря за съвета, George, но тумби е ЛЪЖЕЦ!. Живея на 10 мин от него , но няма да отида.Като взех колата преди 6 години, минах през сервиза и ми каза ремонт 700 лв, след диагностика. След това ходих при Милен от Пловдив. Вече съм имал една среща с него и се оказа ламбда сонда за 80 100 лв. Иначе като карам леко, колата върви. мисля да пробвам да стигна до Пловдив
  19. valboss, Жалко, че никой не е реагирал на поста... Последният в темата е от 2017 г. Жалко, поне за мен. Традициите - вече не са това, което бяха, всичко не е същото... И форумът не е същият... Няма ги истинските човеци/хора. ... Нещо за Mario64 - някой, нещо... Беше болен...? ----------------------------- П.П. Френски не знам, клипчето го погледнах... Чест и почитание ! Оказа ми помощ преди доста време - помня ! Нещо дребно, но всичко беше ОК.
  20. Пламен е от София (DJ Tymbi) - той също е в час с GDI моторите. J Auto | Джей Ауто | Сервиз за японски явтомобили (japanautoservice.com) Що не проверите при него - много по-лесно и евтино, отколкото репатрак до Пловдив... и съотв. разходи - време/пари. Milen_Z също е проверен/сигурен майстор на GDI/FSI изчадия, но в случая "идва" малко далече... Успех ! ----------------- П.П. Да, този е номерът на моб. тел. на Милен от Пловдив.
  21. Това е профила му във форума - Milen_z
  22. предполагам си прав, защото вече се случва, но това значи репатрак, защото като загрее не просто не вдига обороти, ами и не ги държи и не мога да стигна. Това ми беше съображението , но вече почвам да обмислям варианти. Ако ми оставиш номер на Милен, ще бъда благодарен
  23. Ако гo изключиш, като вариант те чака безумно и безполезно ходене по майстори и ще се въртиш в омагьосан кръг. Няма кой друг да ти оправи проблема с GDI.
  24. благодаря за съвета, макар, ча е изключен кати вариант
  25. Трябва да отидеш до Пловдив при Милен да ти я оправи. Няма друг вариант.
  26. Здравейте, След намесата на компетентни майстори, които трябваше да намерят, че колата не пали , заради датчици на коляновия вал, колата започна да губи мощност в движение, сякаш отнемаш газта. Не вдига повече от 5-6 000 об До колкото говорихме, разбирам, че са проверявали дебитомера и помпата в резервоара по време на търсене на проблема с паленто. Оказа се , че не знаят как може да са създали проблема и съответно как да го оправят. Минах през още два сервиза и отказаха да се заемат, заради марката и двигателя. в Мицубиши ме предупредиха, че ще е солено при всички случаи, щом им оставям колата и се отказах от техните услуги. Прегледах доста теми , но те са стотици и не стигнах до информация за източник на ппроблем с тези симптоми. Приемам съвети за сервизи в София , които биха могли да оправят проблема или причина и решение, ако някой се е сблъсквал с проблема. Благодаря!
  1. Зареди още
×
×
  • Създаване...