Премини към съдържание

Активност

автоматичен ъпдейт

  1. Днес
  2. Благодаря колега вече се свързах с него, май ще я ремонтирам.
  3. Вчера
  4. До колкото знам има два дизела на wv 2.0 140 к.с и френски дизел 2.2 156 кс, интересува ме какъв е разхода за гориво действително и дали са надеждни ?
  5. Повечето минават на преглед с връзки и познати, съдейки по стотиците пушещи коли, които виждам на пътя.
  6. За дизел - ръчка само ремонт, втората употреба не се знае в какво положение ще е. На тази скоростна кутия не и понасят нютоните на дизела. В Пловдив може да се обърнеш към Милен, сервиза му се е намирал на "въртящия се мотокар". Профила му тук във форума е Milen_z, там са записани координати.
  7. Последната седмица
  8. Здравейте колеги, счупи ми се скоростната кутия на аутлендър а 2.2, 156к.с. 2008г. дизел. Моля за съвет къде да я закарам за поправка или откъде да си намеря втора употребата .Изчезнаха 4 и 5 предавка, влиза лоста но не върви и Ручи. От опита ми да намеря втора употреба установих, Ча са много търсени и скъпи. За ремонт намерих на едно място в Пловдив, но за края на септември и за около 3000лв. Моля за съвет и насоки.
  9. Ето нещо интересно и любопитно свързано с с музиката. Mitsubishi Diatone D160 e най-големият субуфер в света ЛИНК
  10. Потърси в големите сервизи за авто климатици, няма начин да няма някой заместител. Ако ли не : https://www.autodoc.co.uk/car-parts/oem/mb946606 https://spareto.com/oe/mb946606 OEM Brand Carmaker MITSUBISHI, NISSAN OEM MB946606 Equivalents MB946606, MB-946606, MB946 606
  11. Здравей, Миро!

    Търся един "О" пръстен - за дебелата тръба на климатика, където влиза в купето. Колата е дърт Галант Е88А.

    VIN: JMBSNE88ASZ000001

    Номерът на "О"пръстена е MB946606 O-RING,A/C PIPING 5/8

    Screenshot2024-07-03at13-20-34MITSUBISHI.thumb.png.da134aa90f1fc12abef64a4fb0237f16.pngScreenshot2024-07-03at13-18-43MITSUBISHI.thumb.png.523ea37989af7c57c7348d1bc470a25a.png

  12. Здравейте! Търся един "О" пръстен - за дебелата тръба на климатика, където влиза в купето. Колата е дърт Галант Е88А. Номерът е MB946606 O-RING,A/C PIPING 5/8
  13. Здравейте колеги, Искам да си купя спойлер за автомобила, но в БГ сайтовете не намирам.. Почти всички лансъри, които виждам по пътя и са седан имат от тези -> Чудя се между него, и такъв -> Ако има запознати по темата, от къде мога да намеря съответните спойлери, и ако е от чужбина - естествено, възможно най-сигурните сайтове. Благодаря!
  14. Датчика е електромеханичен, монтиран е на скоростната кутия и най-често проблемите са в износване на привода на датчика, електрическите проблеми особено с таблото са по-рядко срещани.
  15. Здравейте, Как минавате ГТП без катализатор за Аутлендър 2009 г.? Тъй като на мен в един пункт в София вече ми отказаха, тъй като газоанализатора показва твърде завишени резултати. Колата е бензин 2.4 с газова уредба.
  16. При мен спира пи време на движение и след малко пак тръгва вадих датчика презапоих целия километраж и пак го прави. Възможно ли е да е от борт компа спейс стар 1.6 2004та
  17. Остаряло
  18. Това се нарича изчисляване на теглително-скоростните свойства на автомобила и се прави като курсова работа от студентите по специалност "ТРТТ" и "Автотранспортна техника" (задочно обучение). След като ви е интересно може да се запишете в някоя от тези специалности и ще си отговорите на всички въпроси. По принцип правилно и на достъпен език обяснявате нещата и начина на изчисляване, но има някои подробности, които пропускате. Например силата в контактното петно между колелото и пътя е ограничена от сцеплението и зависи от състоянието на пътя и гумите. Прави се проверка за предавателното число на първа, дали автомобилът е осигурен по сцепление. Обикновено това не е задължително и повечето съвременни автомобили не са осигурени. Това означава, че не може да се реализира максимално възможната теоретична сила, определена от максималния момент на ДВГ. Тази сила е резултантната сумарна сила на елементарните тангенциални реакции на пътя върху колелата (на всички задвижващи). Правилно е да се нарича движеща, за да не се бърка със силата в куката при теглене на ремарке, която всъщност е теглителната сила и се явява като съпротивителна. Има разлика между тях. За да имаме ускорение движещата сила трябва да е по-голяма от всички съпротивителни сили. Т. е. от движещата сила трябва да се извади сумарната съпротивителна сила (от търкаляне на колелата, от въздуха и други, ако има) и разликата ще се използва за ускоряване и за преодоляване на наклон на пътя, защото изчислението се прави за хоризонтален път. Понеже тези сили повече или по-малко зависят от скоростта на движение, най-добре е да се построят теоретичните криви на движещата сила на различните предавки и сумарната съпротивителна сила при различни наклони на пътя на една координатна система - сила-скорост и да се сравняват и да се оценяват възможностите за ускоряване според предавката, скоростта, наклона на пътя и т.н. Тази графика се казва силов баланс на автомобила. Освен това се прави аналогично и мощностен баланс. На силовия баланс може да се означат и максималните сили по сцепление, които са различни при предно, задно и пълноприводно задвижване и да се сравнят с теоретичния максимум на движещата сила на първа предавка. От тези ограничения се определя максимално възможното ускорение и максималния преодоляван наклон и дали максималната теоретична сила може да се реализира напълно. А в точката, където се пресичат движещата и сумарната съпротивителна сила се получава теоретичната максимална скорост. Има и други подробности, по-съществените от които са: коефициент на въртящите се части, деформация на гумите, коефициент на частично буксуване на задвижващите колела при ускоряване и т.н. Коефициентът на въртящите се части отчита фиктивното нарастване на постъпателно движещата се маса, което се дължи на ускоряването и на въртящите се части - колела, маховик на ДВГ и др. Той има най-голямо влияние на първа предавка, защото зависи от предавателното число на квадрат и ако то е много голямо, може да се окаже, че максималното ускорение ще се получи не на първа, а на втора предавка. Деформацията на гумите в статично състояние може да се приеме 1-2 cm (зависи от налягането на въздуха най-вече) и да се изчисли по-точно т. н. статичен радиус. От означението се определя само свободния радиус. А вече при ускоряване за още по-точно може да се отчете и изменението на радиуса от силите, които действат на колелото (този радиус е динамичния радиус и той участва във формулата за връзката между въртящия момент на ДВГ и движещата сила). Това изменение е прието да се отчита с коефициент в зависимост от скоростта. При 60 км/ч се приема за 1. Буксуването на задвижващото колело е сравнително малко, когато по правило изчислението се прави за сух асфалт. То зависи от предавката, като на първа е най-голямо, а на всяка следваща намалява, защото намалява и движещата сила. Тука не става въпрос за достигане границата на сцепление (при максималната тангенциална сила), която се дава за сух асфалт при 15-20% буксуване, а за доста по-малки стойности, които на практика не се забелязват, но е добре да се вземат предвид и да се отчете загубата на скорост. Поради тази загуба действителният радиус, който участва във формулата за връзката между оборотите и скоростта се намалява малко. Този радиус се нарича кинематичен. А по отношение на КПД на трансмисията въпросът е доста по-сложен, особено ако е автоматична и има и хидравлични компоненти, захранващи зъбни помпи, които не са отчетени като допълнителни консуматори при изпитване на двигателя на стенд и т. н. И зависи силно от режима на работа. Даже и на механичната трансмисия с ръчно превключване КПД-то зависи от оборотите (скоростта), предавания въртящ момент (силата), температурата и др. Така че се взима най-често една осреднена ориентировъчна стойност в зависимост от схемата - броя на зъбните двойки и на задвижващите мостове. По-нататък изчислението продължава с определяне кривите на ускорението на различните предавки и времето и пътя за ускоряване, но вече става по-неудобно да се описват тези дейности с думи. И въобще може да се смята и на ръка с елка, но най-добре си е с PC с някое приложение. Например Excel е подходящо. Там има много възможности за построяване на криви и апроксимации, когато се използват опитни или проспектни данни и за изчисления в цикъл и т.н.
  19. Според мен всеки един произодител на масло ще има точното масло отговарящо на спецификациите и вискозитета препоръчван от производителя на автомобила. Иначе ако питате 100 човека и 100-те ще ви препоръчат различно.
  20. За Outlander Outlander II(XL) 3.0 i V6 24V XL (220 Hp) ли става въпрос?
  21. Колеги здравейте! Нов съм при вас. Карам Хонда CR-V, но искам Outlander. Харесал съм една обява за такъв, вкаран от Дубай. Сега ходих да си говоря с моя газаджия потенциално колко би излезнала газовата уредба на този двигател и той ми спомена, че потенциално може да имам проблем с намиране на някои части, защото за Дубай и там другите топли места в техния регион, имало немалки разлики в охладителна система, филтрите и т.н. Има ли място за притеснения в това отношение? Има ли някой с опит с машина от Дубай?
  22. Започвам записването по стаи. 105 - Ангелов 106 - Атанасова
  23. Открих повредата. Не знаех, че под shorted low се има предвид окъсяване към маса. Единия кабел на дросела е залепнал за масата на бобините. Самия кабел маса е видял зор и е стопил изолацията. Допускам че може да е понеже кабела маса от мотора до купето беше разкачен откакто съм взел колата и разнородни вериги са опитвали да замасяват през тънката жичка на бобините (алтернатор, стартер и др.). Нямам друго обяснение да се стопи.
  24. Благодаря. Стига наистина да е оригинално. Има ли нещо специфично по тубата което трябва да гледам, за да не се окаже менте. Не знам всъщност има ли фалшификат на това масло.
  25. Здравейте. От една седмица съм собственик на Mitsubishi ASX бензин 2018. Мотора е 4А92 и е на 121 000 км. На колата има монтирана газ BRC. Предстои смяна на масло. В книжката видях спецификацията на маслото - АСЕА А3/B3, A3/B4 или А5/B5 и API SM или по-нови. Спрял съм се на два вида за сега. Оригиналното на Mitsubishi https://avtochasti.store/motorno-maslo-mitsubishi05w-30-c4-5-litra Което отговаря на спецификация АСЕА - С4 Или на Castrol https://automarks.bg/castrol-edge-5w30-ll-5l/?_gl=1*hsm8ck*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMI04OhrdulhwMVqICDBx0o6wzPEAAYAiAAEgKf7_D_BwE Което отговаря на спецификация АСЕА А3/B3/B4, C3 Може ли някой да каже какво масло да и сложа. Приемам всякакви предложения извън горните две. Не съм запознат и за това питам за съвет. Благодаря предварително.
  26. Оказа се спукана глава. Завариха я. Сглобиха я. Надуването е отстранено. Обаче сме счупили нещо - пуши много лошо на масло ... 1л/100км. Май няма да я бъде колеги
  1. Зареди още
×
×
  • Създаване...