Премини към съдържание

Активност

автоматичен ъпдейт

  1. Днес
  2. Мисля, че са 2006,2007 г. От Ботевград съм. Телефон 0898 792566 или лично съобщение. Благодаря!
  3. Здравейте, оправих проблема, свалих жабката, свалих моторчето, разглобих го и го ремонтирах. Ако моторчето работи, няма смисъл да се купува друга част. Вътре има един червяк, който е хваната за един стопер на моторчето. Този стопер се е изместил и се получва луфт. Като има луфт няма добро захапване на червяка със зъбните колела. Преместих тази втулка, смазах колелата и сега работи перфектно. Иначе цялото моторче го търсих, но само в моргите го има по 60 лв. Съвета ми е отваряш, гледаш и ако имаш същия проблем, го решаваш както и аз. Не мога да кача снимки, че са ми на телефона. Пиши ми на вайбър и ще ти ги препратя. 0888888269. Моторчето го има в Пловдив. Ако решиш да купуваш ще ти дам контакт. Успех
  4. Здравейте колеги, В пространството се появи обява за продажба на Mitsubishi Outlander GT 3.0 V6 6+1 на цена 36 000 лв. с обявени данни: Дата на производство - януари 2016г. Тип двигател - Бензинов Мощност - 224 к.с. Евростандарт - Евро 6 Скоростна кутия - Автоматична Категория - Джип Пробег - 78500 км Цвят - Червен По темата, подобен автомобил до миналата седмица се продаваше от регион Враца на спешна - крайна цена 31 000 лв., но забележете - пробег от 188 000 км. От кешираните снимки в интернете забелязвам единствено промяна в разстоянието между буквите на предния капак, всички други снимки си приличат. При интерес към обявата, имайте си едно наум и си направете допълнителни проучвания !
  5. Без правилна апаратура и диагностициране няма да се случат нещата. За цитираните скорости колата/СУВ-а дори ти гори малко. Карай с 90 макс и пак ще си говорим за разход. Аз така и не разбрах много от поста ти освен че имаш необичаен шум и висок разход на гориво. За шума от спукан турбо път/ интеркулер, пропуски по изпускателната система,регенерация, проблем с полуиски/карета и още куп неща. Но с писане по форуми няма да стане. Закарай колата да и бъде направена пълна инспекция от рабиращ сервиз/човек.
  6. Вчера
  7. Не е лошо предварително да се ремонтира CVT-то. Изглежда 250 х км е един чест диапазон, където къса ремъка и става мармалад. Имам резервно CVT за твоя, като стане се обади
  8. Както бях писал и по-нагоре - Повечето сервизи като чуят коя година е колата не им се знаимава.
  9. Последната седмица
  10. явно и при АСX е често срещатн проблем, ако не е просто при мен ... защото колата седи на паркинг с по месец два, и миналата седмица, забелязах че нямам почти никакво парно. Изобщо не духа топло. Климатика работи. Как да потърся информация за тези редуктори, за които споменаваш .... да проверя и аз?
  11. Бих предложил идея да пробваш ESI BOSCH Софтуера. Трябва да поддържа модела. Свали си я и си я лицензирай безплатно от руските торенти или ако все още я има в замунда. Вземи си USB ОБД букса и си я гледай колата докато караш във всякакви режими.
  12. Появи се супер неприятен шум, само при подаване на газ и се получава когато си иска - студена топла, градско извънградско, ниски обороти високи обороти, на всяка предавка, зиме лете ... не мога да й хвана спатиите! Защото има периоди в които си е абсолютно нормална. Спорд мен или са дюзите (но защо шума е непостояннен) или е регенерацията, която изобщо не знам как трябва да звучи и как се държи двигателя. Само да вметна, че маслото винаги ми е било на абсолютната среда между мин и мах. Проверявам го ежедневно. Понякога по два пъти на ден. Също така разхода ми е много висок. Градско 11-12.5 , а извънградско съм опитвал какво ли не и под 7.8 не мога да я сваля та ако ще г*за да си скъсам! Веднъж дори я карах цял час извънградско на 2400 оборота със 115км/ч (ако не ме лъже паметта) без климатик, само с предно, и освен че вбесих десетки други шофори, разхода пак не падна под 7.8. Ако я карам нормално извънградско, разхода си ми е винаги около 8.7 - 9.2 ... а аз сменям скоростта през около 30-40 минути. Понякга карам с 130км/ч, друг път със 160км/ч. Често я пробвам и със 180-190км/ч. просто защото се държи много добре, като изключим шума който се подава от време на време. В града я карам доста диво и винаги 4х4 (което всички ми казват, че е глупаво) и винаги на климатик (освен зимата). Напоследък, мисля че турбото се включва тромаво. на 2-ра от 2300 започвам да усещам тягата, дойде ли момента да вкарам трета, оборотите толкова падат, че трябва доста да изчакам докато турбото пак се включи за да дръпне (ако изобщо турбото се изключва при спад на оборотите - не съм запознат, но е тромава при вкарване на по-високата предавка). Същото е и при 3-4 предавка. Аз си я карам предимно само 3-та 4-та и то все във високи обороти, за да избегна тази тромавост. За първи път карам дизел - нещо явно несхващам! Моля за съвет. Колата я взех на 167К км преди 2 години, но съм направил само 8000 км защото живея в чужбина. Когато я взех отидох при DJ Tibby, след дълъг път в чужбина, който каза че е в много добро състояние и от долу и от горе. Карам я често извънградско и ежедневно в София (но за периоди от по 1-2 седмици). И Както казах, много я настъпвам. Вече сипвам само на ОМВ. Бардал не слагам повече, защото няма никакъв ефект. Според вас, този шум при подаване на газ и то в различни периоди, дюзи ли е регенрация ли е? Като сложим и високия разход на гориво? (или разхода ми е нормален, предвид начина по-който я карам?) Какъв е шума на запушени дюзи и какъв е шума при регенерация? За какво да се ослушавам и какво поведение на двигателя да наблюдавам? Също споделям, че когато я взех я карах цяло лято все на дълги извънградски разстояния и много интензивно в София. Беше много тиха, много мощна, много голям кеф. Чувах само всмукване/изпускане на турбото (ако изобщо турбото е това което дава този шум при натискане на педала). От както сипвах само на ЕКО, мисля че от там нещо се появиха тези проблеми, и за това си мисля че са дюзи. Моля, някой да сподели мнение за неговата кола с този двигател (който не е само за ASX до колкото знам), и лансери има със същя двигател и едно пежо - ако не се лъжа 4008, рядко срещано) И като цяло мивек двигателите са си често разпространени. И последно, ако някой със същата кола си направи труда да ми напише всички ЛЕД светлини да си сменя, ще съм задължен и ако мога с нещо да бъда полезен (например внос на части или аксесоари от Германия или Англия, когато съм там). Защото в ибей описанието им е все такова, че не мога да разбера коя крущка за къде е. Като цяло съм много доволен от колата, и ми се иска да я държа в добро състояние. Вероятно ще спра и да я карам толкова безумно, само да ми се махне този гаден шум. Поздрави
  13. Здравейте, колеги търся да закупя Мицубиши Грандис 2.4 бензин 7 местен.
  14. Още ли не си посетил този сервиз - https://japanautoservice.com/ ?
  15. За съжаление и този път ударих на камък. Отново само предположения - дроселова клапа или пък дори и ECU. И те не са успяли да я закачат на комп. диагностика. Трябва да намеря сервиз, в който имали оригиналната програма за Мицубиши от тези години.
  16. Задната камера ма Кросъра дава само бял фон и не се вижда реално нищо освен линиите за паркиране. Къде е проблема,дали в самата камера или? И продава ли се само камера,или да тъся китаец?
  17. Както съм написал колега, ДВГ ми е същия като на колегата с проблема. 4г92 с две бобини. За 15 години, единиствения проблем който съм имал, беше "заекване" при спад на оборотите и подаване обратно на газ. Веднага се усетих, че нещата идват от пробив в кабелите. Купих ОЕМ кабели, смених ги проблема се реши. Тази година, сложих, втория си комплект свещи за толкова години. Карам с платиниеви. Имал съм контакт с доста собственици на такива колтове, и никой не е имал ядове. Повечето оплаквания са от 1.3 4г13 мотора с делко. И те за мен идват от това, че хората НЕ сменят консумативите по запалителната система. Тези двигатели може да са мало-мощни но са идиотски корави. И за протокола, моя двг не спира да ходи в червения сектор, изобщо не го щадя Поздрави!
  18. Благодаря колеги, сега трябва да намеря къде точно се намира и как да стигна до там. Ако имате manually или клипове как се сваля за да се стигне до там ще ви бъда благодарен. Благодаря и надвамата които се включихте и ми помогнахте. Бъдете живи и здрави.
  19. Здравей, Моторизараната клапа която обръща топлия и студен въздух е често срещан проблем при всички Грандиси. С течение на времето пластмасовите редуктори вътре се износват и нямат усилие за да обърнат въздуха. Частта е : MOTOR, HEATER CONTROL STEPP OEM Number: 7801A092 Заместители няма, само оригинал. В магазините за авточасти могат да ти я намерят по номера който съм ти дал. За смяната се сваля жабката + още малко пластмаси около скоростния лост за по-лесен достъп. https://www.drive2.ru/l/624003636162200739/ - По темата.
  20. Вчера четох и рових и се оказа че е от нея. Като пусна на максимално топло, се оказа че върти само въздуха вътре в колата. Не взима отвън. Заблудил съм се. Миналата зима стъклата се изпотяваха и трябваше да пускам климатик за да мога да виждам. Това ме кара да мисля че клапата която вкарва въздухат от вън е блокирала и стои затворена. Другото е че като дам на максимална температура почва да се чува едно жужене на моторчето, което явно се мъчи да отвори или затвори клапата. Не е от термосата, защото двете тръби които влизат в купето за горещо. Проверих и филтър купе - чист е. Случайно да имаш това ръководство? Търся и клипове да видя как се зарзглобява таблото, за да се стигне до там. Всяка помощ ще ми е полезна. Благодаря.
  21. Има резон да е клапа. Прегледай сервизното ръководство как се стига до нея.
  22. Тия двигатели ...с тоя модел запалване (2 - бобини 4 свещи или така наречената wasted spark system) ...така си правят - за мен лично това е най-нескопосаната система. Колегата с по-горния пост (безпроблеминя колт) - сподели ако не е тайна - твоя с делко или 2 бобини е? Аз имам някакви предположения, какъв е проблема, на-вероятно е комплексен ...т. е. няколко неща са. А в какво се изразява "тресенето" и "прекъсването"? Предполагам, че като загрее, при рязко подаване на газ до дупка ( за момент преди да се изфорсира) ....се чуват пукания във филтърната кутия, така ли е? Провери в нета какви са причините за т.н. "Backfire" мисля, че в тази посока трябва да се търси проблема.
  23. Остаряло
  24. Здравейте колеги, имам следния проблем с моя Grandis. След като увелича до карай температурата не влиза никакъв топъл въздух дори и след 30 мин каране на колата. Влиза само въздуха от отвън. Нямам проблеми при превключването на климатик и със силата на въздуха в купето. Имам антифриз, нямам течове. Чувам най-различни мнения(не от тук) че е клапа и че трябва да се сваля цялото табло. Идеи да имате?
  25. Ами колата е 99г. зелен металик, до преди да скъса ремъка си работеше, сменена преди 2г. демферна шайба и магистрали на спирачките с медни, като преди 4г. смених и съединител. На около 200к км. с здрави вежди цената е по договаряне. Намира се в София. Ако има интерес ще добавя и снимки.
  26. Колега, трябва да дадеш повече информация за колата, снимки, цена.
  27. За съжаление след повече от едно десетилетие Галанта ми ае предаде и скъса ангренаж. Колата е с газова Романо 2.0 бензин, ръчни скорости, намира се в София. За повече инфо на телефон 0887889835. Може и бартер
  28. Някои производители се опитват да правят заводски catch can под някаква форма. Разбира се не толкова ефективно, защото проблема е в това, че производителят трябва да го направи необслужваем. Не може да се кара потребителя да изхвърля някаква течност през определен интервал.... Повечето евтини канчета са китайски боклуци и само си мислиш, че правят нещо. Ако ще слагаш то виж да е нещо качествено.
  1. Зареди още
×
×
  • Създаване...