Активност
- Днес
- Вчера
-
refo6069 се регистрира
-
Катализаторни Кражби? Обединяване? (Обедняване...)
Тема е на Светльо Ангелов към темата на GoFarAta За Mitsubishi
Повечето минават на преглед с връзки и познати, съдейки по стотиците пушещи коли, които виждам на пътя. -
Проблем със скоростна кутия
Тема е на sunnyboy115 към темата на Георги Казаков PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
За дизел - ръчка само ремонт, втората употреба не се знае в какво положение ще е. На тази скоростна кутия не и понасят нютоните на дизела. В Пловдив може да се обърнеш към Милен, сервиза му се е намирал на "въртящия се мотокар". Профила му тук във форума е Milen_z, там са записани координати. - Последната седмица
-
Здравейте колеги, счупи ми се скоростната кутия на аутлендър а 2.2, 156к.с. 2008г. дизел. Моля за съвет къде да я закарам за поправка или откъде да си намеря втора употребата .Изчезнаха 4 и 5 предавка, влиза лоста но не върви и Ручи. От опита ми да намеря втора употреба установих, Ча са много търсени и скъпи. За ремонт намерих на едно място в Пловдив, но за края на септември и за около 3000лв. Моля за съвет и насоки.
-
Ето нещо интересно и любопитно свързано с с музиката. Mitsubishi Diatone D160 e най-големият субуфер в света ЛИНК
-
Здравейте колеги, Искам да си купя спойлер за автомобила, но в БГ сайтовете не намирам.. Почти всички лансъри, които виждам по пътя и са седан имат от тези -> Чудя се между него, и такъв -> Ако има запознати по темата, от къде мога да намеря съответните спойлери, и ако е от чужбина - естествено, възможно най-сигурните сайтове. Благодаря!
-
Vanchello се регистрира
-
Датчика е електромеханичен, монтиран е на скоростната кутия и най-често проблемите са в износване на привода на датчика, електрическите проблеми особено с таблото са по-рядко срещани.
-
sevginosman проследява sunnyboy115
-
Катализаторни Кражби? Обединяване? (Обедняване...)
Тема е на tomekki към темата на GoFarAta За Mitsubishi
Здравейте, Как минавате ГТП без катализатор за Аутлендър 2009 г.? Тъй като на мен в един пункт в София вече ми отказаха, тъй като газоанализатора показва твърде завишени резултати. Колата е бензин 2.4 с газова уредба. -
При мен спира пи време на движение и след малко пак тръгва вадих датчика презапоих целия километраж и пак го прави. Възможно ли е да е от борт компа спейс стар 1.6 2004та
- Остаряло
-
Мощност и въртящ момент при двигателите с вътрешно горене
Тема е на BO7I към темата на bai Mihal За Mitsubishi
Това се нарича изчисляване на теглително-скоростните свойства на автомобила и се прави като курсова работа от студентите по специалност "ТРТТ" и "Автотранспортна техника" (задочно обучение). След като ви е интересно може да се запишете в някоя от тези специалности и ще си отговорите на всички въпроси. По принцип правилно и на достъпен език обяснявате нещата и начина на изчисляване, но има някои подробности, които пропускате. Например силата в контактното петно между колелото и пътя е ограничена от сцеплението и зависи от състоянието на пътя и гумите. Прави се проверка за предавателното число на първа, дали автомобилът е осигурен по сцепление. Обикновено това не е задължително и повечето съвременни автомобили не са осигурени. Това означава, че не може да се реализира максимално възможната теоретична сила, определена от максималния момент на ДВГ. Тази сила е резултантната сумарна сила на елементарните тангенциални реакции на пътя върху колелата (на всички задвижващи). Правилно е да се нарича движеща, за да не се бърка със силата в куката при теглене на ремарке, която всъщност е теглителната сила и се явява като съпротивителна. Има разлика между тях. За да имаме ускорение движещата сила трябва да е по-голяма от всички съпротивителни сили. Т. е. от движещата сила трябва да се извади сумарната съпротивителна сила (от търкаляне на колелата, от въздуха и други, ако има) и разликата ще се използва за ускоряване и за преодоляване на наклон на пътя, защото изчислението се прави за хоризонтален път. Понеже тези сили повече или по-малко зависят от скоростта на движение, най-добре е да се построят теоретичните криви на движещата сила на различните предавки и сумарната съпротивителна сила при различни наклони на пътя на една координатна система - сила-скорост и да се сравняват и да се оценяват възможностите за ускоряване според предавката, скоростта, наклона на пътя и т.н. Тази графика се казва силов баланс на автомобила. Освен това се прави аналогично и мощностен баланс. На силовия баланс може да се означат и максималните сили по сцепление, които са различни при предно, задно и пълноприводно задвижване и да се сравнят с теоретичния максимум на движещата сила на първа предавка. От тези ограничения се определя максимално възможното ускорение и максималния преодоляван наклон и дали максималната теоретична сила може да се реализира напълно. А в точката, където се пресичат движещата и сумарната съпротивителна сила се получава теоретичната максимална скорост. Има и други подробности, по-съществените от които са: коефициент на въртящите се части, деформация на гумите, коефициент на частично буксуване на задвижващите колела при ускоряване и т.н. Коефициентът на въртящите се части отчита фиктивното нарастване на постъпателно движещата се маса, което се дължи на ускоряването и на въртящите се части - колела, маховик на ДВГ и др. Той има най-голямо влияние на първа предавка, защото зависи от предавателното число на квадрат и ако то е много голямо, може да се окаже, че максималното ускорение ще се получи не на първа, а на втора предавка. Деформацията на гумите в статично състояние може да се приеме 1-2 cm (зависи от налягането на въздуха най-вече) и да се изчисли по-точно т. н. статичен радиус. От означението се определя само свободния радиус. А вече при ускоряване за още по-точно може да се отчете и изменението на радиуса от силите, които действат на колелото (този радиус е динамичния радиус и той участва във формулата за връзката между въртящия момент на ДВГ и движещата сила). Това изменение е прието да се отчита с коефициент в зависимост от скоростта. При 60 км/ч се приема за 1. Буксуването на задвижващото колело е сравнително малко, когато по правило изчислението се прави за сух асфалт. То зависи от предавката, като на първа е най-голямо, а на всяка следваща намалява, защото намалява и движещата сила. Тука не става въпрос за достигане границата на сцепление (при максималната тангенциална сила), която се дава за сух асфалт при 15-20% буксуване, а за доста по-малки стойности, които на практика не се забелязват, но е добре да се вземат предвид и да се отчете загубата на скорост. Поради тази загуба действителният радиус, който участва във формулата за връзката между оборотите и скоростта се намалява малко. Този радиус се нарича кинематичен. А по отношение на КПД на трансмисията въпросът е доста по-сложен, особено ако е автоматична и има и хидравлични компоненти, захранващи зъбни помпи, които не са отчетени като допълнителни консуматори при изпитване на двигателя на стенд и т. н. И зависи силно от режима на работа. Даже и на механичната трансмисия с ръчно превключване КПД-то зависи от оборотите (скоростта), предавания въртящ момент (силата), температурата и др. Така че се взима най-често една осреднена ориентировъчна стойност в зависимост от схемата - броя на зъбните двойки и на задвижващите мостове. По-нататък изчислението продължава с определяне кривите на ускорението на различните предавки и времето и пътя за ускоряване, но вече става по-неудобно да се описват тези дейности с думи. И въобще може да се смята и на ръка с елка, но най-добре си е с PC с някое приложение. Например Excel е подходящо. Там има много възможности за построяване на криви и апроксимации, когато се използват опитни или проспектни данни и за изчисления в цикъл и т.н. -
BO7I се регистрира
-
Mitsubishi ASX
Тема е на Иван Вълков към темата на Светльо Ангелов PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Според мен всеки един произодител на масло ще има точното масло отговарящо на спецификациите и вискозитета препоръчван от производителя на автомобила. Иначе ако питате 100 човека и 100-те ще ви препоръчат различно. -
Outlander 3.0 от Дубай
Тема е на Светльо Ангелов към темата на benoitwhoe PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
За Outlander Outlander II(XL) 3.0 i V6 24V XL (220 Hp) ли става въпрос? -
benoitwhoe се регистрира
-
Колеги здравейте! Нов съм при вас. Карам Хонда CR-V, но искам Outlander. Харесал съм една обява за такъв, вкаран от Дубай. Сега ходих да си говоря с моя газаджия потенциално колко би излезнала газовата уредба на този двигател и той ми спомена, че потенциално може да имам проблем с намиране на някои части, защото за Дубай и там другите топли места в техния регион, имало немалки разлики в охладителна система, филтрите и т.н. Има ли място за притеснения в това отношение? Има ли някой с опит с машина от Дубай?
-
20-ти юбилеен рожден ден на клуба - Вонеща вода
Тема е на Светльо Ангелов към темата на Светльо Ангелов Срещи на клуба
Започвам записването по стаи. 105 - Ангелов 106 - Атанасова -
Открих повредата. Не знаех, че под shorted low се има предвид окъсяване към маса. Единия кабел на дросела е залепнал за масата на бобините. Самия кабел маса е видял зор и е стопил изолацията. Допускам че може да е понеже кабела маса от мотора до купето беше разкачен откакто съм взел колата и разнородни вериги са опитвали да замасяват през тънката жичка на бобините (алтернатор, стартер и др.). Нямам друго обяснение да се стопи.
-
Mitsubishi ASX
Тема е на Светльо Ангелов към темата на Светльо Ангелов PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Няма ментета на това масло. -
Mitsubishi ASX
Тема е на balata към темата на Светльо Ангелов PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Благодаря. Стига наистина да е оригинално. Има ли нещо специфично по тубата което трябва да гледам, за да не се окаже менте. Не знам всъщност има ли фалшификат на това масло. -
balata проследява Kакво моторно масло?
-
Kакво моторно масло?
Тема е на balata към темата на fili PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Здравейте. От една седмица съм собственик на Mitsubishi ASX бензин 2018. Мотора е 4А92 и е на 121 000 км. На колата има монтирана газ BRC. Предстои смяна на масло. В книжката видях спецификацията на маслото - АСЕА А3/B3, A3/B4 или А5/B5 и API SM или по-нови. Спрял съм се на два вида за сега. Оригиналното на Mitsubishi https://avtochasti.store/motorno-maslo-mitsubishi05w-30-c4-5-litra Което отговаря на спецификация АСЕА - С4 Или на Castrol https://automarks.bg/castrol-edge-5w30-ll-5l/?_gl=1*hsm8ck*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMI04OhrdulhwMVqICDBx0o6wzPEAAYAiAAEgKf7_D_BwE Което отговаря на спецификация АСЕА А3/B3/B4, C3 Може ли някой да каже какво масло да и сложа. Приемам всякакви предложения извън горните две. Не съм запознат и за това питам за съвет. Благодаря предварително. -
Mitsubishi ASX
Тема е на Светльо Ангелов към темата на Светльо Ангелов PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Бих си взел масло Мицубиши. -
Оказа се спукана глава. Завариха я. Сглобиха я. Надуването е отстранено. Обаче сме счупили нещо - пуши много лошо на масло ... 1л/100км. Май няма да я бъде колеги
-
Mitsubishi ASX
Тема е на balata към темата на Светльо Ангелов PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Вие какво бихте си взели?