Активност
- Вчера
-
Потърсих във форма но не можах да намеря ръководство за монтиране на LED известяване за влизане в регенерация на mitsubishi asx 1.8d,150 кс. Пускам това клипче тука ако има подобна тема ,нека модератора да изтрие темата. Тествано е и работи. Спестявате си пълнене на гориво в маслото, преждевременна смяна на масло и маса други главоболия. Излезе ми около 20 лв ,10 лв за диода ,и 10 лв на майстор жичкаджия. Като и в двете цени са включени по 5 лв за майсторите да пият кафе. 😆😆😆
- Последната седмица
-
plamen7749 се регистрира
-
Здравейте. От скоро съм с този автомобил. Още след покупката се наложи да подменя съединителят. Беше монтиран съединител без никакви маркери по него. На два старта и се скъса феродото. Сега е със лукас и за в момента е добре. Притеснява ме един кликащ шум от двигателя. Определям го,като повдигач. Гледах клипове че в повечето случай се дължи на един преход към балансиращите валове. Не съм наясно бензиновите двигатели дали имат. Ако някой е имал подобен проблем ще съм благодарен за информация.
-
havara се регистрира
- Остаряло
-
Колега маслото ти е на 9 000 км , нормално си сменя на 10 000 , така че отиди и си го смени. Моята е 1.8 дизел 150 кс. На щеката има три белега минимум , максимум и х. Ниво между максимума и хикса не е някаква голяма драма. Просто си изгасил колата няколко пъти при започнали регенерации на dpf.
-
Реших да звънна на всички представителства на Мицубиши в България в различните градове. Звъннах в Севлиево, Стара Загора, Русе - казаха ми едно и също в общи линии - бележката е 180 лева, срока за издаване е от 5 работни дни до над 14 работни дни. Най-любезно и най-много с желание за съдействие подходиха в град Русе. Има ли друг вариант за такава или подобна бележка, която да послужи в КАТ?
-
георги75 се регистрира
-
MITSUBISHI OUTLANDER II 2.4 170 коня 4х4 ръчка 2007 г. - моят автомобил
Тема е на Светльо Ангелов към темата на pokepa Фотогалерии
Да. Има варианти, но този е основния. Добре е да защитиш колата си по някакъв начин. -
MITSUBISHI OUTLANDER II 2.4 170 коня 4х4 ръчка 2007 г. - моят автомобил
Тема е на pokepa към темата на pokepa Фотогалерии
Заваряване на арматурно желязо между тръбата и катализатора? Такава ли защита се прави? -
MITSUBISHI OUTLANDER II 2.4 170 коня 4х4 ръчка 2007 г. - моят автомобил
Тема е на Светльо Ангелов към темата на pokepa Фотогалерии
Помисли за защита на катализатора, че ги крадат гадовете. -
MITSUBISHI OUTLANDER II 2.4 170 коня 4х4 ръчка 2007 г. - моят автомобил
Тема е на pokepa към темата на pokepa Фотогалерии
Направих няколко снимки на монтажа на газовото на 26-ти януари. Ето ги и тях: -
Въпроси относно ASX от Канада (RVR)
Тема е на TeodorK към темата на nok085 PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Здравей, от една година карам RVR 2.0 - Канадски- 2020г. Освен за обслужването - части други не са ми били необходими - но по принцип има. Иначе единственото което е от канадския стандарт, е че радиото лови само нечетни честоти - и нямаш всички станции - но има достатъчно. Може да се препрограмира ако се намери съответния фърмуер, но досега не успявам да го намеря из нета. Иначе колата е супер -
PHEV 2019 няма мощност при EV mode
Тема е на lexx към темата на hartiiko PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Здравейте! Проблемата може да е свързана с износване на батерията или с системата за управление на енергията на автомобила. Тъй като зареждате бавно, това може също да влияе на състоянието на акумулатора. Трябва да проверите батерията на диагностика, може да е загубила част от своята капацитет. Следете за работата на хибридната система, могат да има проблеми в електрониката, необходима е проверка от специалист. -
lexx се регистрира
-
Ето и линк със снимка , понеже не мога да кача такава https://www.google.com/search?q=mr580697&oq=&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqCQgDECMYJxjqAjIJCAAQIxgnGOoCMgkIARAjGCcY6gIyCQgCECMYJxjqAjIJCAMQIxgnGOoCMgkIBBAjGCcY6gIyCQgFECMYJxjqAjIJCAYQIxgnGOoCMgkIBxAjGCcY6gIyCQgIECMYJxjqAjIJCAkQIxgnGOoCMgkIChAjGCcY6gIyCQgLECMYJxjqAjIJCAwQIxgnGOoCMgkIDRAjGCcY6gIyCQgOECMYJxjqAjIPCA8QLhgDGI8BGLQCGOoCMg8IEBAuGAMYjwEYtAIY6gIyEQgREAAYAxhCGI8BGLQCGOoCMg8IEhAuGAMYjwEYtAIY6gIyEQgTEAAYAxhCGI8BGLQCGOoC0gEGLTFqMGo3qAIUsAIB&client=ms-android-gotron&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-#vhid=WdaPgb-m4nOKgM&vssid=_aWKWZ-XuNbmH7NYP27C56Q0_35
-
Здравейте колеги, днес се ровичках по джипката ( Mitsubishi L200 -2007) и видях ,че отдолу вдясно има една бомбичка(резервоарче), което в последствие намерих в нета и разбрах че се кАзва (Vacuum tank free wheel clutch control) с едно маркучле ,което трябва да се свърже с него но е ткачено и не е работило доста време . Та въпроса ми е за какво служи тази машинария , и може ли да ми създаде някакъв проблем?
-
hartiiko проследява PHEV 2019 няма мощност при EV mode
-
Здравейте, От 2-3 седмици колата (2019, 2.4, 100 000 км.) няма достатъчно мощност при EV режим и бензиновият двигател се включва независимо от това колко леко натискам, при нанагорнище задължително се включва. Не е от студа или парното, карам колата от нова вече шеста година и досега не е имало такива проблеми. Зареждам предимно бавно в домакински контакт. Няма промяна в пробега на батерията (като взимам предвид по-честото включване на ДВГ). Дали някой е чувал за решение на проблема? Благодаря предварително!
-
MITSUBISHI OUTLANDER II 2.4 170 коня 4х4 ръчка 2007 г. - моят автомобил
Тема е на pokepa към темата на pokepa Фотогалерии
Предно дясно каре е проблемното. Но така се е заварило от ръжда към главината, че не може да се демонтира. Купих втора употреба преден десен шенкел, заедно с главина и заедно с датчик АБС. Тях монтираха, като рязаха старото каре, за да може да го извадят от моята полуоска. Новото каре от дясно отпред е монтирано и всичко е окей. От лявата страна нищо не сме сменяли, защото карето е здраво. А когато се наложи смяна, ще трябва пак по същия път да мина с втора употреба шенкел и главина и датчик АБС. -
nok085 проследява Въпроси относно ASX от Канада (RVR)
-
Здравейте, търсих из форума, но не намерих подобна тема.Та в последно време имам интерес към ASX и по-конкретно към бензинов двигател (над 1.8) , 4х4 в диапазона 2018-2023. Преглеждайки обявите по българските сайтове не виждам европейски модели (предполагам заради еко нормите), но пък има избор от Канадски (RVR). Тези, които ми попаднаха са: 1.RVR 2000 150hp 4x4 2.RVR 2400 170hp 4x4 Дали някой от колегите тук има опит с някоя от двете конфигурации ? Интересуват ме главно две неща: 1.Как стои въпросът с резервни части, подръжка, софтуер, т.е съвместимо ли е всичко с европейския модел ? 2.Биха ли изскочили някакви евентуални проблеми имайки предвид, че не е за нашия пазар ? Попитах за информация в Балкан Стар София, но както и очаквах отговорът беше - нямаме информация за моделите от Канада и Америка. Всякаква информация е от полза. Поздрави.
-
nok085 се регистрира
-
Здравей, За начало се запознай с общата информация събирана с времето - След това, ако все още имаш въпроси по темата, ще ги зададеш в темата.
-
IvanD3113 се регистрира
-
Здравейте! От известно време се заглеждам по този модел и бих искал да стана собственик в скоро време но много ме притеснява това че не мога да намеря актуална информация нито за колата нито за двигателя. Бих искал да чуя вашите мнения дали този модел е надежден, колко е сериозен проблемът с търсенето на части, кои са слабите места за които трябва да се оглеждам и ослушвам пори оглед.