Премини към съдържание

Активност

автоматичен ъпдейт

  1. Днес
  2. Боя се че ако е така, имаш счупен заден планетарен механизъм.......Ето така изглежда: https://www.facebook.com/photo?fbid=1632317263606553&set=pcb.1632317633606516 За съжаление няма как на 100% да е сигурно това, но май ще се наложи да смениш и тази кутия, а това че при донора е работил а при вас не,( с риск да ми се смеете ,но няма как по друг начин да ви го обясня) е че понякога нещата седят на "магия" и то си работи, но когато ги разбъзикаш ,вече не работи...... Другия вариант е ,да няма достатъчно масло в кутията или масления филтър да е запушен, но това се отнася само до конкретния донор......
  3. Общо събрах 24 календара за към мен, 6 полагаеми и 18 за плащане Обединих моите с Тодор Митев, Милен Загоров, Георги Колев, Станислав Кърджалийски и Жоро И. Данните за доставка са: Виктор Асенов тел. 0883 37 56 86 гр. Пловдив, Еконт "Скобелева майка"
  4. На мен ми чукаше така, като аванс и излезе гарнитура между трите цилиндъра в компресионната част. Така че на компресия би трябвало да излезе, масло и вода не губеше. Дано да съм помогнал
  5. След няколко минути, не съм засичал но максимум 6-7-8. Двигателят е друг, 4N14 и е автоматик, вероятно има значение.
  6. LiX

    Mitsubishi Lancer Evo IX

    След брекзит не съм поръчвал части. Единствено изпускателен колектор от Щатите, но този който исках го има само там. Преди това главно от Англия поръчвах заради евтината доставка, достъпни цени и наличност на части. Сайтове много, включително ebay.co.uk. Ross Sport, Indigo-GT, Demon Tweeks, JapShop.... много има зависи какво търсиш. Немски сайт - turbozentrum.de
  7. Сигурно дрънчи heat shield на ауспуха. Провери си и тампоните на двигателя.
  8. Здравейте, При студен старт се чува дрънчене/вибрация на ламарина от към двигателя или зад/под него. След минута изчезва. Идея? Благодаря.
  9. То хубаво си почистил клемите,ама натегна ли ги малко-да не би да има слаб контакт и от там нагари и проблеми.
  10. Ето какво проверих преди малко : След като вчера вентилатора на парното на Мицубишито работеше и по време на движения спря и не тръгна повече. .Появи се миризма на бакелит ,но валеше дъжд и не съм сигурен дали беше от купето или от съседните автомобили в колоната ( бяхме в задръстване ) Днес пак не работеше .Почетох по форуми и проверих ,при неработещ вентилатор : 1. Проверих бушон 30 А беше здрав , при бушоните под волана 2 .Изкарах буксата на вентилатора на парното .Замерих с уред идваше 12 в и като въртях врътката за усилване волтажа се увеличаваше .По буксата като че ли имаше черен нагар от външната страна ,но контактите бяха чисти.В момента в който включих буксата вентилатора тръгна .Почистих със спирт и оставих така , засега работи 3. Почистих контактите на буксата и на този резистор ,по него имаше окис по алуминиевите ребра Според мен след тези проверки , проблема ще се окаже в четките на вентилатора на парното . Вие как мислите ?
  11. Ето какво проверих преди малко : След като вчера вентилатора на парното на Мицубишито работеше и по време на движения спря и не тръгна повече. .Появи се миризма на бакелит ,но валеше дъжд и не съм сигурен дали беше от купето или от съседните автомобили в колоната ( бяхме в задръстване ) Днес пак не работеше .Почетох по форуми и проверих ,при неработещ вентилатор : 1. Проверих бушон 30 А беше здрав , при бушоните под волана 2 .Изкарах буксата на вентилатора на парното .Замерих с уред идваше 12 в и като въртях врътката за усилване волтажа се увеличаваше .По буксата като че ли имаше черен нагар от външната страна ,но контактите бяха чисти.В момента в който включих буксата вентилатора тръгна .Почистих със спирт и оставих така , засега работи 3. Почистих контактите на буксата и на този резистор ,по него имаше окис по алуминиевите ребра Според мен след тези проверки , проблема ще се окаже в четките на вентилатора на парното . Вие как мислите ?
  12. jorok

    Mitsubishi Lancer Evo IX

    Предполагам и аз ще пробвам да правя някои от нещата сам, но за други сам знаеш, че няма как без специфично оборудване И все пак нещо - поне някой човек, който си чувал, че се занимава... поне някой сайт, от който си поръчвал и знаеш, че цените са добри, пристигат бързо, проверен е и т.н. Даже предполагам има и хора, през които се порчват части? Всичко ще е от полза
  13. Здравейте,това въпросния резистор с номер 7802А006 който се намира зад жабката до вентилатора за перката ли би следвало да е ?
  14. Като вкарам задна индикацията свенти без да мига и се усеща че включва ама не иска да тръгне няма сила иначе като е на подемника във въздуха се въртат колелетата назад и като ги хвана и спират
  15. Вчера
  16. LiX

    Mitsubishi Lancer Evo IX

    Честито за придобивката Части за Ево се поръчват от цял свят Някои неща ги има само в Щатите, други се намират в Англия, има и японски сайтове. Части от ЕС като цяло малко се предлагат, главно разни консумативи, като спирачни дискове, накладки, масла, филтри. Съвети къде да я поддържаш няма да ти давам, аз сам си поддържам моята.
  17. jorok

    Mitsubishi Lancer Evo IX

    Здравейте, Нов съм тук Преди години притежавах Lancer X, но за кратко, а след близо 4 години търсене и чакане, най-накрая съм собственик на Evo IX. И преди да купя колата правих проучване къде в България и по-конкретно в София може да се поддържа, но честно казано намерих доста оскъдна информация. Сега вече въпроса е по-неотложен, така че ще се радвам на всякаква помощ Предполагам тук има и други хора с Evo-та от всякакви генерации, така че генерално търся съвети и откъде поръчвате части, аксесоари и т.н. Много трудно откривам европейски магазини, а и да открия са основно английски. Има ли алтернативи или? Благодаря предварително!
  18. Последната седмица
  19. .......като вкарате задна, индикацията на таблото свети ли? Нещо "R " или да мига нещо? Или да свети R и да мига N ? На диагностиката живите данни какво показват?
  20. Здравейте на всички в групата,имам следния проблем.Ако някои може на какво се дължи.Имам Mitsubishi Space Star 2013г- като си пусна парното на топло духа само едната половина на колата топло(горещо) а другата половина леко хладно не става изобщо топло.Разглобих цялото тъбло и стигнах до котията на парното,тя е една голяма пита от горе която се разделя на две части лява и дясна.От едната час духа горещо а другата студено(хладно).Някой има ли идея на какво се дължи.От страни на котията има две аломиниеви траби те идват от радиатора предполагам с гореща вода.Мислех си че нещо не цирколира горещаща вода но уви и двете тръби са горещи.
  21. .....така е......а инхибиторния суич от новата кутия ли си е, или си го прехвърляте вашия на новата кутия?
  22. Колеги, ще помогна на Светльо с разпращането. Календари в София може да си вземете лично на адрес Първа Българска Армия 82 / в офиса на еконт Малашевци/ всеки работен ден от 14.00 до 18.00 часа. За изпращане към страната може да пращате данни за еконт и на мен на лс. Ако се комбинирате по градове, давайте инфо за бройки и т.н. и кой ще е отговорника оставям и телефон за връзка 0896754433.
  23. Няма лоша реклама, нека да се пораздвижи темата!
  24. Моля свържете се от тук нататък с Juliana. Тя ще организира разпращането с Еконт.
  25. А къде може да се направи това софтуерно изключване?
  1. Зареди още
×
×
  • Създаване...