Проблема се локализира...охлабен ангренажен ремък/сменен миналата година,или само написан във фактурата че е сменен със всички ролки и обтегачи...за която платих 1600лв...
Във век в който илън мъск имплантира чипове на маймуна за да играе на електронна игра,"майстори от плевен"пръскат с дезодорант в колектор на кола при която смесването става във самият цилиндър,и 100 лв за "диагностика"която показва 0 грешки а колата не пали,гръмнат колектор,който не се предлага като нова част и 200лв за втора употреба,Благодаря на Иво от Търново!!!
Ще я направя и ще си закача втора или трета вече обица на ухото!!!
Към тези който купуват коли втора употреба,дето са ги карали едни бабички,само за хляб,на 15/25 години и са точно на 167/169 000км....Проумейте...няма такива коли...има Вин номер и сервизна история!!!!
В момента карам две служебни,тойота,и датчия,и двете са 2018г ,демек на 7години,и двете са на 220 000 км..на първи собственик,няма как...25 годишна кола да е на 100 000км.
Към тези който въртят километражи,пренастройте си уредите,и погледнете календара,и се спрете защото вече в три държави се счита за непредумишлено убийство и се влиза в затвора за това/пиша го защото обиколих почти всички автокъщи в пленен/за враца нямам думи/..
По добре човек да е наясно какво купува и какво го очаква като ремонти.
Оставам фен на марката,защото издържа всички неадекватни намеси на хора който не знаят къде се намират...
Към пловдив и софия...направете нещо да отворите сервиз във северна България...ще имате доста работа...убеден съм!!!
Светли празници и много безаварийни кулометри!!!