Премини към съдържание

Най-активни потребители

  1. Светльо Ангелов

    • Точки

      5

    • От него общо

      6,727


  2. TASSO

    TASSO

    Модератор


    • Точки

      3

    • От него общо

      3,236


  3. Juliana

    Juliana

    Член на клуба


    • Точки

      2

    • От него общо

      171


  4. Даниел Цветков

    Даниел Цветков

    Потребител


    • Точки

      2

    • От него общо

      479


Популярно съдържание

Съдържание с най-висока репутация от 11/05/2021 във всички области

  1. Сигурно дрънчи heat shield на ауспуха. Провери си и тампоните на двигателя.
    1 точка
  2. Колеги, ще помогна на Светльо с разпращането. Календари в София може да си вземете лично на адрес Първа Българска Армия 82 / в офиса на еконт Малашевци/ всеки работен ден от 14.00 до 18.00 часа. За изпращане към страната може да пращате данни за еконт и на мен на лс. Ако се комбинирате по градове, давайте инфо за бройки и т.н. и кой ще е отговорника оставям и телефон за връзка 0896754433.
    1 точка
  3. Календар на клуба за 2022г. Цената е 5 лева. На всеки Член на клуба се полага безплатно 1 бр. Всеки може да си поръча, като минимума е 2 бройки. Изпращаме със Спиди или Еконт от края на другата седмица.
    1 точка
  4. Моля свържете се от тук нататък с Juliana. Тя ще организира разпращането с Еконт.
    1 точка
  5. Добре, ще ги качим на хеликоптер и ще ги хвърлим някъде из страната, а вие чакайте отдолу с отворени ръце. Колеги, моля ви малко по-сериозно, защото и иронията не помага! Оставете на ЛС име, телефон и офис на Еконт за получаване. Изпращаме МИНИМУМ ПО 2 БРОЯ!
    1 точка
  6. добро утро, и тази година може да разчитате на мен относно пратките, ако ми подадете инфо за еконт, както и за предаване в София. Използвайте ме докато съм още там. Иначе искам доп. 2 бр.
    1 точка
  7. Здравейте, колеги! Преди няколко дни ни oткраднаха катализатора от Паджеро Пинин до ж.к. Лагера, отрязали са над 80см. Разбрах, че още няколко души със същия модел автомобил са пострадали, а последният е с отрязан катализатор на Mitsubishi Lancer. Първата цел на тази тема е да ви предупредя да се пазите, защото без катализатор в близко бъдеще автомобилите ни няма да получават евро стикери и ще станат неизползваеми. Втората цел е да помоля потърпевшите колеги да се включат или да се свържат с мен, за да обменим информация(имам оскъдна, но може би достатъчна), доказателства и като цяло да следим случаите си заедно. Основната цел е да се заловят паразитите, стават крайно нагли и не трябва да ги оставяме безнаказани от закона повече! Колеги, които сте го преживели или даже сте заловили виновника - включвайте се, защото както бях прочел от юрист държавата е наистина виновна в този случай, защото не е задължила пунктовете за изкупуване да изискват документи за собственост на съответния автомобил и лична карта. Също така изкупуващите по сайтовете за обяви(OLX, bazar, alo, facebook marketplace), които нямат лиценз трябва да бъдат глобявани солено и да се проверяват периодично, за да се спре тази практика. Благодаря на всички предварително за отделеното време!
    1 точка
  8. Конкретна идея от какъв метален профил и как точно да се направи не мога да дам. Все пак ето как бих процедирал. Отивам в един цех за огъване на метал (профили, ламарини, тръби) и им искам П-образен профил от 2 мм ламарина със стени х/y/z мм. Вътре в П-то да имам разстояние достатъчно да залепя със високотемпературен силикон две огнеупорни въженца, за да може стъклото да легне в рамката и да се подпре на мекичко (на въженцата). Горната част от в случая квадратната рамка с размери 45/45 см. бих сложил последна. Стъклото ще го пъхна от горния край вътре в рамката и накрая последното П за похлупак. Като панти може би от т.нар. стругови, т.е. най-простите и евтини, които съм сигурен че ще издържат на напичането от огъня... Нещо такова. Не мога да сдържа да спомена и факта, че този тип камини са с много нисък % ефективност. Грубо до 25% от топлината се усвоява и останалите 75% отиват в атмосферата през комина. Може да пуши поради няколко причини: малък комин като светъл отвор (тясно сечение); замърсен комин - шомполиране и пепел в стаята; комин с достатъчен светъл отвор и почистен, но неизолиран - топлоизолиран (зидан, измазан, без дупки от които да "краде" въздух") или привършване на кислорода в стаята с камината и тъй като коминът не може да направи вакуум, а въздух за горенето не достига, започва да пропушва. Това последното е ако почва да пропушва след някакво време на горене - въпреки че коминът е топъл, изчистен, херметичен, изолиран и тн, въздух за горенето не стига и тягата пада ---> пушек.
    1 точка
  9. Добре Вики, заделям ти. Трявба да са готови в началото на другата седмица. И аз си заделям 10 броя. (9 + 1 ) Избрахме син и бял цвят с червеното лого и букви на клуба, защото до сега календара винаги е бил основно в червено. Малко разнообразие няма да е излишно.
    1 точка
  10. Аз искам 10 броя (9 + 1 полагащ се) Благодаря!
    1 точка
  11. От последната ни разходка - планината над село Равна, Годеч (Вучибаба) - https://youtu.be/O8zxUTmrCIo , https://youtu.be/N_iZy8QSFl0 .
    1 точка
  12. Здравейте! Мога да Ви обясня всичко колега, всички минуси и плюсове. Но ще падне писане, по телефона щеше да ми е по лесно. Ще пиша все пак и други колеги с 4N14 би им било интересно. Въпросното каре е свързващото звено в балансиращата група. Премахне ли се карето, баланс групата не работи. И сега минусите: (1) При тихи 650об.мин. ръце на волана се усещат леки вибрации които над 1000об. изчезват. (2) При стартиране на двигателя се усеща леко притреперване на волана. (3) Отворено двигателно ръце на капака на двигателя,тихи 650об.усещат се леки вибрации на двигателя Но все пак това е дизел не бензин и е нормално да има леки вибрации откъм двигател и волан. И ето тук свършват минусите,като заключение Японските инжинери. са конструирали баланс група и са свели вибрациите предавани от двигателя едвам долувими. Но за сметка на един скъпо струващт модул както за ремонт така и малък експлоатационен живот. Първи симптоми за износване и почукване, тракане се появяват след първите 100х. км. Частичния ремонт, като смяна на каре или вал със зъбно колело не решява проблема.Въпреки че са дадени примерно едни 300-400лева за части и работа. Тоталния ремонт обаче е доста (солен) между 7 и 10х. части и работа и така до следващите 100х. При новите двигатели след 2016 баланс групата е модернизирана и е коригиран проблема.Но собственици на по стара година ако искат да се възползват от новата разработка ще трябва да олекнат с около 10бона а на всичкото отгоре и новата балансираща група е по дълбока та се сменява и картера. От всичко написано до тук става ясно защо се реших да деактивирам баланс групата, кото премахна карето. Работа 80-100лв. време не повече от половин р.д. А сега да посоча и ПЛЮСОВЕТЕ пък колеги Вие преценете. Трите видия които съм побликувал в Ютуб: търсене 4N14 - тракане преди и след.Гледайте ги и дано са Ви от полза. Плюсове: (1)Тракането изчезна остана само работа дюзи и ангренаж. И да вметна сменен пълен к-т верига на 193х. Двигателя е определено по тих както със отворен капак, затворен и от купе разликата се усеща. Смяната на к-т. ангренажна верига предприех заради тракането Но се оказа че шума не идва от веригата а от луфта в карето. Между другото си запазих всички оригинални части за всеки случай. (2)Спестени не малко пари и главоболия от ремонт за нещо не добре конструирано въпреки желанието на Японските конструктори да сведат вибрациите на двигателя до минимум. (3)Оказа се че работеща баланс групата товари доста двигателя, което установих след опреден пробег без балансировка. Разхода на гориво от 6.0л./100 среден падна на 5.5/5.6л. на 100км. Като заключение искам да кажа че плюсовете определено си заслужават но все пак това си е мое мнение. Всичко е въпрос на личен избор. Като имам в предвид мястото, работата и последиците след деактивиране на баланс групата съм обеден че не би трябвало да има каквито и да е последствия с двигателя. Надавам се че бях изчерпателен и полезен.
    1 точка
  13. Като си яхнал хорото CVT, танцувай както е по книгата. Не си струва да спестиш някой лев при риска да ти се наложи ремонт. За тази кутия OEM и нищо друго.
    1 точка
  14. Аз да кажа още нещо, което би било полезно на много колеги, които ги терзаят подобни мераци и до което съм стгигнал на база дългогодишен опит Като ви умалеят шестаците сядате да покарате напр. голф3 1.6, опел мерива, корса и пр. ама поне няколко дена подред. После си сядате на старичките дядовци и много почвате да си ги харесвате. Спестявате страшно много по този начин Айде, останете си със здраве, няма нужда да черпите
    1 точка
  15. Подкрепям мнението на Светльо с две ръце и два крака Ето и линка на това, което аз купих: ЦЪК
    1 точка
  16. Влизаш в профила на който потребител искаш и му изпращаш ЛС.
    1 точка
  17. И малко продължение - от септемврийското посещение на острова - спускане от връх Аис Матис (807 м): https://youtu.be/_m9ttaBnQEI , https://youtu.be/sfyIpvGXdic , https://youtu.be/mSH24ZBF0m8 .
    1 точка
  18. Хубави,стари френски филми дават често по руския канал-Любимо наше кино. Датчика на капачката за гориво като се прецака се сменя с нов,но има само оригинал японски и цената не е хубава-по спомен беше над 200лв. Проблема е бил в датчика за положение на КВ.
    1 точка
  19. Скъсал се е пистовия-така ли? Да не ти е опраскал датчика за положение на КВ? Грешката за капачката е дежурна,но имай предвид,че няма да ти прави регенерации на ФАПа,щото не отчита налято гориво и не пуска Еолис съответно.
    1 точка
  20. За тези, които смятаха, че цената на ремонта е адекватна и реакцията ми е била емоционална: след подадената жалба до КЗП, Ратола се свързаха с мен и ме помолиха да мина през сервиза да се разберем. Днес бях там и ме посрещнаха много мило и любезно. Казаха ми да избера между това да ми върнат 100лв в брой или 150 лв. отстъпка при следващо посещение и 30% постоянна отстъпка от труда при следващи ремонти. Аз избрах второто. Само едно искм да кажа: Хора не бъдете наивни и си търсете правата. Айде със здраве! Злати
    1 точка
×
×
  • Създаване...