Премини към съдържание

Най-активни потребители

  1. TASSO

    TASSO

    Модератор


    • Точки

      3

    • От него общо

      3,260


  2. Николай Николов

    Николай Николов

    Потребител


    • Точки

      2

    • От него общо

      1,193


  3. Hristo

    Hristo

    Модератор


    • Точки

      2

    • От него общо

      2,178


  4. СтоянБ

    СтоянБ

    Потребител


    • Точки

      2

    • От него общо

      266


Популярно съдържание

Съдържание с най-висока репутация от 09/06/2022 във всички области

  1. Да благодарим на присъствалите, за хубавата поредна среща, на клуба ни по чашка, ааа такова, по интереси..... Да благодарим и на тези които ги нямаше, защото догодина, черпенето ще е от тях...
    2 точки
  2. Здравейте колеги, В пространството се появи обява за продажба на Mitsubishi Outlander GT 3.0 V6 6+1 на цена 36 000 лв. с обявени данни: Дата на производство - януари 2016г. Тип двигател - Бензинов Мощност - 224 к.с. Евростандарт - Евро 6 Скоростна кутия - Автоматична Категория - Джип Пробег - 78500 км Цвят - Червен По темата, подобен автомобил до миналата седмица се продаваше от регион Враца на спешна - крайна цена 31 000 лв., но забележете - пробег от 188 000 км. От кешираните снимки в интернете забелязвам единствено промяна в разстоянието между буквите на предния капак, всички други снимки си приличат. При интерес към обявата, имайте си едно наум и си направете допълнителни проучвания !
    1 точка
  3. Лансер 9, дизел, двигател 2.0 DI-D, 140 к.с. Да споделя информация за това как след няколко години на неясноти и проблеми с неравномерна работа при студен старт и какви ли не опити за ремонти, най-накрая проблемът беше хванат и се оказа вероятно най-лесният и евтин за отстраняване. А проблемът се състои в това, че от няколко години периодично се повява един и същ дефект - при първоначално стартиране на двигателя колата се тресе, оборотите играят, от ауспуха пуши и мирише. Когато се вкл. климатикът става още по-зле. След известно време и след като по път загрее се оправя. Като се спре на място, пак се почва. Но не беше винаги така. Всяка година имаше дълги периоди, в които дефектът изчезваше, все едно друга кола. И после пак мистериозно се появяваше. Най-близкото наблюдение, до което достигнах след няколко години, беше, че проблемът се проявяваше пролетта, лятото, ранната есен. Имаше го и това лято. Правиха се много диагностики - няма грешки, всичко работи коректно - така твърдяха в сервизите. Дюзите - имат малки отклонения, но нищо сериозно. Турбото - сервизирано. Сменен беше темп. датчик, нямаше промяна. Щяха да мерят компресия на цилиндрите, но се отказах от това. Когато колата загрее и по време на път - няма проблеми. Разход по магистралата - 5.2 (карам с около 130 км.ч.) Преди 10-ина дни пак нещо се ядосах и се заприказвах с монтьора в един сервиз до нас. Той по принцип знае за моите проблеми. Преди година и половина при него чистиха дросела и ЕГР-а, темата е тук някъде. Но почистването беше през зимата. После през лятото 2021 г., както и това лято - същата пушеща история. Та той спомена, че може да е от дебитомера, т.е. нещо, свързано с въздуха. За това винаги сме мислили и разсъждавали, защото колата правеше проблема винаги, когато се прибера в Бургас за лятото. Всъщност, проблемът не беше само в Бургас, а през цялото лято, всяко лято. Т.е. при топло време. Но защо, каква можеше да е причината. Освен, че тогава пали без подгрев и на ниски обороти 830. Дюзите не работят добре при ниски обороти? Възможно ли е? Есента и зимата пали на 1300 оборота и тогава го няма дефектът. Също така ми направи впечатление, че при запалване двигателят отначало работи добре 7-8 секунди (т.е. всичко е наред) и едва тогава започва да тресе и да пуши. Т.е. нещо (не) се случва и почват проблемите. Прочетох в интернет, че най-лесният начин за тестване на дебитомера е да изкл. буксата. Очаква се колата да разпознае, че няма дебитомер и да взема предварително записани стойности в компютъра, т.е. нищо лошо не може да се случи. Откачих буксата, запалих. И това беше - колата заработи равно, не трепери, не пуши, не дими, не мирише, нищо общо с когато е включен дебитомерът. Ясна беше работата след толкова години мъки. И толкова посетени сервизи, които да казват, всичко с данните е наред, ама нещо не е както трябва - я дюзи, я компресия, я не-знам-си-какво. А то - една елементарна букса да се изключи за проба. Една минута работа. Поръчах нов дебитомер. Преди да пристигне и да го монтирам, свалих стария (много лесна процедура) и го напръсках със спрей за почистване на дебитомери (купих, реших, че мога да дам 25 лв.), ей така за проба. Монтирах го обратно, но пак пушеше и трепереше, не се оправи след моето почистване. Поне тренирах демонтаж и монтаж. Онзи ден монтирах новия. С него засега отначало пропушва съвсем малко в началото и не трепери изобщо, оборотите са стабилни. Като включа климатика на място, няма проблеми. Карам колата в града за проби, всичко работи нормално. И то в тези дни, когато в София е горещо може би за последно тази година. Т.е. сега беше последният момент да разбера, че проблемът уж е отстранен. Казаха ми, че тъй като дебитомерът, който сложих е същият като стария, няма нужда от адаптация. Необходимо е обаче да покарам 100-ина км., за да се натрупа съответното количество данни и всичко да заработи оптимално. Чудя се и каква е точната последователност на проблемите при дефектния дебитомер. Вероятно той винаги показва, че въздухът е с такава маса, че все едно е студен. Т.е. компютърът си мисли, че въздухът е студен и богат на кислород. Но времето е топло, темп. датчик подава, че е горещо, което означава запалване без подгрев и при ниски обороти. Но при очакване за въздух с маса на студен се подава повече гориво. И така повече гориво, но с горещ въздух и работа на ниски обороти - недобро изгаряне, кофти работа на двигателя, тресене и пушене. Това е обяснението, до което успях да достигна. Надявам се, че историята ще окуражи колеги с подобни проблеми да тестват подобно решение, ако имат като моите симптоми.
    1 точка
  4. Все повече приложения отказаха да работят. Звънях на фирмата продавач в София, но засега безуспешно. Днес обаче потърсих във форума на производителя Дасайта и открих такава тема. По съвет в темата деинсталирах webview. И приложенията тръгнаха. Веднага се появи актуализация за webview, ама да имат да вземат. Също така не актуализирам Коди (вж. по-горе) и Chrome, тъй като при актуализация той спира да върви. Вероятно пак някаква гугълска тъпотия.
    1 точка
  5. ПРОБЛЕМА Е РАЗРЕШЕН! След посещение на сервиза балкан стар в София се оказа че е изтрит конфигурационен файл за abs и сервизния интервал от епрома на таблото. След като сложиха файла и обучиха abs и връщане на сервизния интервал в епрома всичко заработи
    1 точка
  6. Продавам 16-ки джанти RONAL със зимни гуми 195/50/16.Свалени са от Лансер 2007.Двете гуми са нови,двете стари.Джантите нямат заварки и не са криви.Цена 320 лв.
    1 точка
  7. Аз какво да кажа като днес искарах Евото(то не е мое ) с 366 коня на колелата и като се качих на Галанта на жената и дълго време се чудех дали не съм дръпнал ръчната...... http://media.snimka.bg/1772/009800243.jpg?r=0
    1 точка
  8. Незнам кой, къде и на кого е споделил, че бензиновият мотор и CVT кутията са проблемни ии неиздържливи! Преди време и от интерес попитах в Б.С. колко ще ми струва да си сменя кутията с нова ако се прецака и те казаха 2700 евро. До сега не съм чул, да се е оплакал някой от бензиновия двигтел или кутията CVT. Може би Аз съм някакъв супер късметлия та не са се скапали още на тая моя експлоатация. За 4г съм навъртял 107 000км, като не съм се возил а основно съм карал колата, къде като нормален, къде като ненормален. Освен от спирачките и от Б.С. немога се оплача от нещо друго съществено. Спирачките ги смених, Б.С. също, монтирах LPG и нещата са супер. Разхода средно е между 9-11л/100км тука в баира, а в градове като София, Пловдив и Бургас, в които предимно ходя пада на 8-9л/100км. Извънградското е между 7-10л/100км в зависимост от карането. Айде да видим кой дизелов Lancer ще се включи в 12,60лв стойност на горивото за 100км пробег, сметнато при разход от 10/100?????????????? НЯМА такъв! 5л/100км да гори, та пак е повече! Да не говорим, че с тези горива, дозелите в БГ имат проблемчета. За возията, лоша била и шумяло. Така е, но това ми харесва. С 18" е по мой тип, с 16" в пъти по-добре, НО за возене, не за каране. Освен това на Lancer INTENSE ниво на оборудване, окачването е по-различно от това на по-ниските нива, в смисъл компонентите са различни с по спортно(твърдо) поведение на пътя. И последно но не по важност! Тази кола не е за състезания, макар да е в пъти по-стабилна на шосето от конкурентите в нейния клас.
    1 точка
  9. Я ги напишете тези коли от средния клас, които за под 40 000 лв. предлагат над 145 коня и над 200 Nm въртящ момент на 1.8 бензинов двигател без турбо и ускоряват от 0 до 100 под 9 секунди, че нещо работата стана ловджийска история - "а на шарана люспите ги ползваме за керемиди на къщата"! На всички ни са малко конете, но като чуем цената нещо не ни изнася.
    1 точка
  10. Ами... Какво да ти кажа?! Вероятно четем различни книжки :D Ускоряваш за над 10 сек.
    1 точка
  11. Това че в името на автомобила има думичката СПОРТ не означава, че колата е спортна. Ако някой търси ускорение от 0 до 100 км/ч за по-малко от 9 секунди трябва да погледне към Ралиарта или Евото, но цената вече сие друга. Това са автомобили за придвижване от точка А до точка Б, а не за състезания по светофарите. Ако си караш нормално в града 1.8 бензин ще ти даде разход от 9 до 9.5, а извън града 6.5 - 7.5. Всичко е въпрос на стил на шофиране.
    1 точка
×
×
  • Създаване...