Премини към съдържание

Най-активни потребители

  1. svetliof

    svetliof

    Потребител


    • Точки

      2

    • От него общо

      1,074


  2. DJ Tymbi

    DJ Tymbi

    Потребител


    • Точки

      2

    • От него общо

      10,960


  3. Топалигов

    Топалигов

    Член на клуба


    • Точки

      2

    • От него общо

      298


  4. milko dobrev

    milko dobrev

    Потребител


    • Точки

      1

    • От него общо

      74


Популярно съдържание

Съдържание с най-висока репутация от 09/22/2024 във всички области

  1. Здравейте колеги, Дойде края на една приказка. Продавам Мицубиши Спейс Стар 2001г. 1600см3, 16V, бензин, ръчна скоростна кутия, на 330 000км. Колата е в движение, но след несполучлив ремонт, харчи масло 1л/100км и дими много неприятно. Цена 1200лв като "за части". Има си кожен волан, ел. огледала, лети джанти, хубави гуми Hankook, добро радио ... преглед, застраховка. На автомобила има монтирана газова уредба 2015г. От 2023'та е с нов изпарител. Има напречни греди Thule и 470л кутия за багаж - 175/95см. Обикновено пътуваме 4 човека и един кубик багаж - ум да ти зайде. Карам я от 2009г, когато беше на около 100 000км. Автомобила е виждал бури и градушки. Имал е работа с деца, дивани, хладилници, печки, гардероби и др. Вече има изгнили прагове и вежди. На ламарини прилича малко на "очукано войнишко канче". До последно се държеше мъжки и служеше на семейството ни изключително пъргаво и икономично. През годините съм я водил за поддръжка "на по-големи празници" и при едни от най-добрите майстори от форума. Милене, Пламка - сърдечно Благодаря! Прегрях мотора началото на лятото и след неуспешен ремонт го доубихме ... Уж бързах и тука я дадох на грешния майстор в квартала, явно да се учи на нея ... Има чисто нов радиатор, ремъци, ролка, гарнитури, гумички по клапани ..., заварена беше и главата, но в процеса счупихме няколко сегмента и реших вече да сложа точка. Имам две "неприлични" предложения от МакМетал и от един познат ... но се сетих, че може да послужи за части на колеги от форума и първо я пускам тук. Който има условия да я съхранява/разглоби, е добре дошъл да я вземе. Автомобила се намира в София. Очаквам оферти на лично съобщение.
    1 точка
  2. Проверете сензора за маса на въздуха Air Flow Mass sensor. Най-лесно става, като му откачите буксата. Компютърът ще засече, че го няма и ще взема предварително зададени стойности и двигателят ще работи добре. Ако се окаже това, най-добре сменете сензора, който първоначално ще изисква адаптация в движение известно време.. Също така, предполагам, че този проблем го има при топло време от късната пролет до ранната есен. И го няма есента, зимата и ранната пролет.
    1 точка
  3. Трябва да се прецени внимателно всичко, което написах по-горе. Защото: 1. Не се знае на какъв капацитет са батериите в момента, защото смяната им е почти невъзможна. Това ще чака след време всички собственици на хибриди. Продажбата им на старо ще бъде изключително трудна. 2. Историята е важна, защото ако са правени бързи заряди батерията е доста изхабена. 3. Ако е от северна страна (Швеция, Норвегия, Финландия, Канада) батериите се изразходват много бързо (съответно са по захабени). 4. Километрите (реални) доказани са МНОГО ВАЖНИ!
    1 точка
  4. В Intercars се продават лостов механизъм за Волво S40/V40 на цена от 88лв. Същия е като на Каризмата . Аз съм с такъв и няма ядове вече 3г.
    1 точка
  5. Подложките са временно решение, освен това има риск с времето да се изметнат/изкривят и да създадат по сериозен проблем. Решението е нови пружини, като най-препоръчвани са усилени Heavy duty -> LESJÖFORS 4215628. А за тези които искат задницата още по високо Extra heavy duty-> LESJÖFORS 4215635, но за тези трябват и спейсъри за амортесьорите които трудно се намират в BG. Поздрави
    1 точка
  6. Здравейте,както аз така и други бъдещи собственици на Pajero се сблъскваме с някои въпроси,чийто отговори се надявам да открия тук във форума с предоставената от вас информация.Автомобилът към който съм се насочил е Mitsubishi Pajero 3.2DID необходим ми е за лично ползване като семеен автомобил.Това което търся в един автомобил е сигурност и комфорт и не на последно място що годе здрав автомобил,като се има в предвид че автомобила е употрбяван.Въпросите на които не намирам отговор са; Какви са задължителните консумативи за подмяна при покупка на употребяваният автомобил Mitsubishi Pajero 3.2DID /филтри,масла-скоростна кутия,двигател,верига....../,каква е ориентировачната цена на тези консумативи?Това са не малки и маловажни разходи-поне според мен. Къде бихте ми препоръчали да направя тази подмяна на консумативи? Къде бихте препоръчали да отида за първоначален преглед и диагностика на автомобила-говоря за София? Благодаря ви предварително!
    1 точка
  7. Здравей!Като караш на газ,към показанията на дисплея прибавяш едни теоретични 10-15% и имаш представа какъв е разходът.Като изразходиш 3-4 бутилки газ.ще добиеш представа какво се случва.Компютърът ще показва среден разход и скорост,оставащите км до зареждане не се гледа ,гледай показанието на бензиномера.Моят ГИ е с показания с диоди в купето,та имам представа от количество.Но с времето ще си направиш усет за разход,км,...Успех!
    1 точка
  8. Здравей колега. Кратката версия е следната: Никой не се венчал за колата си и твоята със сигурност няма да бъде такава още 20 годинки. През останалото време което ще й се радваш обаче е добре да се калкулира колко пари ще дадеш за бензин, и колко ако имаш газ. Отговора е почти двойно надолу. Казано по друг начин един ГИ от 1000 лв се избива при пробег от около 10 000км. Страховете че газта скапвала двигателя нека ги оставим в миналото. С елементарни познания с какво двигателно масло да си, риска това да се случи докато колата е твоя е много минимален и не си струва изобщо да говорим за него... Сега за показанията на бордовият компютър. Те са ориентировъчни. Защо? Да приемем че си с ГИ и той е настроен да прехвърля на газ при определени градуси - напр 30 или 40С. Двигателя се стартира винаги на бензин и докато достигне тази температура прехвърля на газ. Обаче в зависимост от сезона, това става по-бързо или по-бавно. Зимата на моя Мицку му трябват 1,5-2 км да превключи, докато лятото може и за 50 м да го направи. А през това време бордовият компютър си изчислява неговият среден разход, защото той не знае на какво караш. В момента моя компютър показва 7,2 среден, а реално с 20л газ (че и по-малко защото не я оставям да свърши) изминавам над 230 км. Да, в този интервал се кара сутрин и вечер малко на бензин, но да ти кажа чесно и 9 и 10 да ми гори на газ, при тези евтини горива, хич не правя сметка. Знам само че с 20 лв газ минавам мин, мин 200 км и това ми е достатъчно. Правилната формула за определяне колко пари ти излизат 100 км е следната: Сумата на дадени пари (за бензин+газ за периода) х 100 / изминатите километри. Защото няма как да кажеш (освен ако не е върло лято и да си превключва почти веднага на газ и бензина да го елиминираш) колко ти гори на газ и колко на бензин (при положение че караш и на 2-те). Имам приятели дето докато сме на кафе зачопкваме тази тема. Някои от тях са привърженици само на единия вид гориво, други като мен смятат че "когато и да сложиш газ все си закъснял". Всяка гледна точка си има + и -, но факт е че дори и с моето малко каране от 5000-6000км/1г "избих" ГИ за 2г и това за градско, където знаеш че гори повечко. Друг факт е че миналата есен Пловдив-София магистрално каране 300км (и в градовете на влизане-излизане) съм давал по 25 лв за газ (бензина казах го преневбрегвам). Ако бях на бензин с по-малко от 45 лв нямаше да се оправя. Сега и един приятел върл привърженик на бензина но с германска кола също възнамерява да слага газ. Споделя че с 20 лв минава градско не повече от 80 км. Къде са 80 км. къде са 200?.. Хайде Мицку е по-икономичен, знам го защото преди да имам ГИ съм му слагал бензин, излизал съм нарочно на магистралата да свърши. Едно време с цял резервоар (резервата не я броя) или 50л съм минавал до 650 км. Срамота е че не зная към днешен момент колко струва бензина, но да речем че е 2,20 лв/л, или за този пробег сумата е 110 лв. Сега за същите километри ако карам на газ ще дам към 65 лв. Друго е да остава някой лев за нещо друго, нали? Поздрави
    1 точка
  9. При мен също го има, възможно е да е от дюзите, защото след като ползвах добавка за прочистване и високооктанов бензин нещата осезателно се подобриха.
    1 точка
  10. Здравейте ,по отношение на боклуците в газта , на старата кола ( с обикновено АГУ) ей така започна да прихълцва , да няма мощност и всякакви такива изтории. Смених филтъра - беше задръстен с графит и какви ли не боклуци. След като сглобих всичко. Паля и пак същия проблем . Прочистих тръбата за газта , не се оправи . С зор изхабих газта и отворих бутилката . От годините на употреба вътре имаше какви ли не гадости. Изчистих всичко хубаво и до ден днешен нямам проблеми !!!
    1 точка
  11. Имал съм същия проблем,но с друга кола. И какво ли не и аз смених,а накрая се оказа,че кутията на въздушния ми филтър има дупка и влиза прекалено много въздух... взех нова и се оправи
    1 точка
  12. Еи колеги мерси за отговорите,но проблема е решен просто на моята се беше счупил задния капак и този които я е заварявал е наслоил повече материал и е запушил някой от отворите в капака,но след като сложих капака от галанта заспа и за сега е 6 и дано тъй остане.
    1 точка
  13. Моята мицка беше така когато я взех.И когато бавно маневрирах,пукаше.Поправим проблем!Сваляш целия макферсон,разглобява се(в сервиз,ако не си наясно) и се ремонтира долната тава(горна е тази с трите шпилки,следва лагерът и отдолу е тази ,,тава")може да се купи нова срещу около 90 лв ,лагерът е пластмасов-20-тина лв.Аз моите ги ремонтирах,направих ги като на каризма,със съчмени лагери.Слабо място!Само като видях лагерчето-като едногодишна костенурка....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.Ако ще караш повече,слагай друг лагер!Успех!
    1 точка
  14. .......с нито едно от двете имаш проблем......твоя проблем са горните подложки на макферсона и лагерчетата му.......а нищо чудно и стеблата на амортесьорите да са заминали.......виждал съм какви ли не чудеса......
    1 точка
  15. Колега,аз съм с ГИ не с обикновена ГО.Имах следния проблем с чека.Карам си и светва,свети няколко дни и изгасва.След няколко дни пак светва и така,ту свети ту изгасва и реших да отида до газаджията не специално за чека,а нещо не ми харешваше как върви.Направи ми настройка и от тогава не ми е светвал и чека,ДА ЧУКНА НА ДЪРВОУспех
    1 точка
  16. Аз ги карам на 2.5, но съм със 195/50R15
    1 точка
  17. Водна помпа аз не съм сменял, но ще изброя течностите с приоритет които трябва да се сменят. Може и 1 по 1 за да има глътка въздух: 1. Масло в двигателя - задължително 2. Масло в скоростите - задължително 3. Спирачна течност - задължително 4. Антифриз - строго препоръчително минаващо според моето мнение за задължително 5. Хидравлика волан - препоръчително. Най-добре е да се направи всичко наведнъж особено т.1-т.4 Поздрави
    1 точка
  18. Аз вчера я свърших тази процедура при колегата Milen_z- в профила му има телефон.Обърни се към него за цени.Иначе по темата смених :масло на двигателя,на скоростната кутия, водна помпа,въздушен филтър,маслен филтър,пистовите ремъци и двата и ангренажен комплект (ремък + ролка).Искам да Благодаря на Милен за времето ,което отдели да ме консултира по други въпроси свързани с колата ,тъй като и аз карам от скоро Мицубиши и доста неща са нови за мен.
    1 точка
  19. Посочената от теб информация е писана от човек, който никога не е карал Паджеро. Има много груби грешки, като тази, че двигателя 2.5TDI бил 95 коня, а той е 99. Турбината се скапвала на 80 000 км... голям смях, ела да видиш моето Паджеро - имам го от януари 2003 г и до сега не съм сменял нищо, освен гуми и консумативи. Ако искаш надеждна информация от първа ръка - попитай някой, който има такава кола.
    1 точка
  20. Маслото което аз бих сложил е 5В30 ,вместимостта му е 8.5 литра + масления филтър...........Ако си с автомат , то маслото там е ATF SP III и е 9.3 литра........а ако е ръчна ск. кутия - то е 3.2 литра 75W90.........Внимавай с маслата за диференциалите,то е 80W140 ....предния е 1.2 литра а задния е 1.6 литра........До тук като цена са към 400-500 лв. Отделно ако се налага верига да се сменя,са към още 500лв. всичко ( верига, масл. обтегач,зъбните колела) и за работа -отделно........
    1 точка
  21. Относно горивото като се замисля не ви казах че направих може би една глупост. Явно колата не беше карана известно време и като я купих и постоянно гаснеше. Спирам на светофар и тя веднага изгасва. Казаха ми че е защото не била карана и аз уж за хубаво взех че и сложих една добавка за инжекция която почиствала дюзи и подобрявала работата на двигателя. На следващия ден стана проблема и със самата сонда. Та в крайна сметка може и да е прав колегата, че може да има нещо общо с горивото. Днес ще си поръчам нова сонда и спирам по този въпрос. Проведох няколко консултации с колеги от форума и смятам че намерих човека който ми трябва. Благодаря на всички за съветите и смятам, че сайта наистина е за да си помагаме взаимно. Имам и други малко проблеми които ме дразнят зщото аз съм малко педантичен,но за тях явно трябва да напиша нова тема. Приятно и безаварийно каране на всички
    1 точка
  22. Колега небързай с смяната на сондата, първо направи няколко теста. Имам Спейс стар 1.3 и при него свети тази лампа но само когато го караме с бензин от Лукойл/Ромпетрол/еко и тн., не ми свети единствено от горивата на Шел и ОМВ/ не работя за тях и не им правя реклама/ и аз се бях засилил да взимам сонда но след направените тестове се отказах. Сега колата няма проблеми и ако наоколо няма една от тези бензиностанции и заредя на друга след максимум 10-15км светва пак. С поздрави.
    1 точка
×
×
  • Създаване...