Премини към съдържание

vladimirov

Потребител
  • От него общо

    3,118
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    3

vladimirov беше най-активен на 21 август 2012

vladimirov има най-харесвано съдържание!

Местоживеене

  • Град
    Kansas City, BG

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://www.album.bg/n.vladimirov/albums/65275/
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    三菱・カリスマ 1.8DOHC 16バルブ GDIエンジン, 三菱・コルト
  • Интереси
    Много...

vladimirov's Постижения

Тотален капацитет

Тотален капацитет (14/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Машина За Публикуване Rare
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

21

Репутация

  1. Здрасти, Като си тръгнал да въртиш болтове и ако още ти се занимава намери Workshop Manual-a. Вътре има Suplimental документ за GDI в който пише как се гласи и колко трябва да е напрежението на TPS-a. Ако има с какво да се прочете е по-добре да се наглася спрямо показанията на ECU. Може да се свали всмукателния колектор и да се изчисти към клапаните с MZ100139EX. Хубаво е да се провери дали ангренажа е ОК. Има и няколко параметъра, които показват състоянието на инжекторите (там или в Service Bulletins). Има и непрепоръчителен режим в който може да се накара да работи чрез диагностиката с нормална смес за определено време. Включва и на празен ход след 4 минути и при активност се изключва, тогава би трябвало да се самонаглася спрямо ламбдата *(и минаваш прегледа, ако се иска да покаже 1). Поради спецификите на двигателя не съм убеден, че новия катализатор ще намалява NOx при бедна смес. Ако си в БГ отиваш в Пловдив при Милен, иначе проба-грешка...
  2. Това при издърпване изключва веригите с постоянна консумация, ако е "на склад".
  3. Аз днес си направих нов ключ за 25лв. с всичко: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=32704 Просто трябва да се попадне на подходящия ключар. Един в София взе да ми троши пластмасата на стария и после да разправя някакви над 100 лева.... :icon_doh: Имам и някакви идеи да си направя този натрошения с дистанционно, някой ден ще постна снимка, как е станало. ;)
  4. Ключарски център "ВАНКАТА" гр. Казанлък, ул. "Славянска" 11 тел. 0894 748 541 http://s21.postimg.org/d7pxskn6b/20140809_130807.jpg Намира се на пазара. Ключа с изработката и нов чип излизат 25 лв. Изработен е от твърда пластмаса, без надписи по него. Като цяло съм доволен. Новия ключ отключва даже по-лесно от оригиналните. Не знам дали биха се навили с куриер, защото е желателно да се изпробва на място. В другото ключарско ателие цените са сходни, със заготовки на JMA.
  5. Някъде бях гледал кутийка с правилната заготовка и бутони, но за дистанционно на Siemens. За около 15лв. Ето в я в e-bay: http://www.ebay.com/itm/Mitsubishi-Colt-Warrior-2-Button-Remote-Key-FOB-Shell-Rubber-Pad-Replacement-/221258513112?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item338408fad8&vxp=mtr Относно кутийките за сгъваеми ключове, все още май няма с правилната заготовка и закрепването на ключа става доста по-сложно и трудно. Трябва да се внимава при монтажа, кутийката да не се опира, така че да не може да влезе целия ключ и да се завърти. Иначе за драмата с чиповете - една заготовка с чип е някъде с около 10 лв. отгоре, аз бих си залепил и запазил и стария ключ.
  6. Ако е с дискове отзад са малко по-кофти нещата. Ако е с барабани и накладките са сменяни скоро може механизма да не се е саморегулирал още. Препоръчвам посещение в сервиз, ако изобщо нямаш идея какво ще правиш.
  7. И мен ме интересува същия въпрос - възможно ли е да се подкара фабричния модул с неоригинално дистанционно или от къде може да се намери на разумна цена.
  8. Сам си противоречиш: Имаш ли луфтове - отпиши го, не знам и как е възможно да минеш преглед. Например с тази скорост от 120, ако срещнеш една дупка, каквито ги има в изобилие, разглобява се шарнира с големия луфт и после си в черната хроника. Замисли се малко... Съжалявам, че е толкова негативно, но това е положението и трябва да мислим освен за себе си (ако го правим) и за другите на пътя.
  9. Търся рефлектор за левия (шофьорския) фар за :mitsu-smiley: Carisma преди фейслифта. Може да е потъмнял, но покритието да не е почнало да се лющи. За контакт в темата или на ЛС. Благодаря предварително!
  10. В бутоните, те трябва да са с гумички върху тях в страничните колонки. И взима маса през болтчето. Ако има проблем и с лампата понякога, пробвай първо само да го развиеш и после да го затегнеш хубаво.
  11. По принцип продават SMD бутони, може да се свалят и от някое друго дистанционно за аларма. Фолиото след време придобива формата на пътечките, върху които прави контакт и може да почне да работи по-трудно. Самите гумички би трябвало целите да са проводими и ако не са започнали да се разпадат, ако се зачистят с шкурка, пак има вероятност да стане. Варианти много.
  12. Точно за тези "реметализиращите" добавки има изписано много. При двигател, който има нужда - подобрението го има, но е краткотрайно и с времето трябва все повече и повече да се увеличава дозата, за да се постигне същия ефект т.е. Износва се повече, но става за временно решение преди продажба. На здрава кола може и да навреди в определени случаи - повдигачи, маслени магистрали и т.н., Молибденовите добавки и масла може да задръстят отворите за обезвъздушаване на повдигачите и все ще си трака, а специално добавката на Liqui Moly за повдигачи ефекта и клони към нула (в случая).
  13. С откачане на акумулатора става. А при GDI няма много варианти за полезен диагностичен софтуер, още по-малко за телефон. Не се занимавай с глупости. Грешките могат и със самодиагностика да се прочетат.
  14. Днес в Габрово: http://imageshack.us/scaled/landing/834/dsc0838w.jpg
  15. vladimirov

    Нов Лансър или...?

    Единствения вариант е когато двигателя се ползва, като спирачка или наклона е достатъчен за поддържане на скоростта при включена предавка. Иначе пак го върти бензина за да не спира - няма как. Първия път като видях темата за разхода на лансъра и аз останах изненадан. Уж трябва да има някакъв прогрес в технологиите и разхода на новите модели да е по-малкък?!
×
×
  • Създаване...