Премини към съдържание

Да се похваля с ксенона


sirko

Препоръчано мнение

 

 

Сложил е ксенон и на дългите, бре. :)

При галанта е добре, че не изключват късите, като минеш на дълги. В противен случай би било неудобно да чакаш да загрят крушките на дългите, няколко секунди... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

^ :icon_thumbup: точно така колега. Два комплекта. Едните крушки са H7 другите H1 ако не се лъжа 4 баласта тотал. Между другото, след като сложих този

xenon и малко губех от оборотите на колата като бях на неутрална. Но след известно време каране всичко сякаш само се нагласи. Оборотите се качиха, крушките светят нормално.

Редактирано от rafaelo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

^ :icon_thumbup: точно така колега. Два комплекта. Едните крушки са H7 другите H1 ако не се лъжа 4 баласта тотал. Между другото, след като сложих този

xenon и малко губех от оборотите на колата като бях на неутрална. Но след известно време каране всичко сякаш само се нагласи. Оборотите се качиха, крушките светят нормално.

... светят синьо искаш да кажеш,ако си беше взел 5000К щяха да ти светят бяло.На мен като ми слагаха ксенона,майстора ми "побългари" пластмасовата основата на крушките за да закрепи стъбилно новите и след това сложи и силикон,иначе и аз щях да го имам този проблем със запотените стъкла.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен стана без рязане и допълнителни приспособления, просто поогънах малко пружинките и това е:

- Къси светлини:

http://img204.imageshack.us/img204/2118/galantlowbeam.jpg

By baceti at 2010-12-12

- Дълги светлини:

http://img138.imageshack.us/img138/8880/galanthighbeam.jpg

By baceti at 2010-12-12

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се похваля наскоро сложих xenon. Купих го от Xenon Center 35w 6000K bi-xenon къси и дълги. 200лв ми излезе всичко + доставка. Имам 12 месеца гаранция. Пичовете са много точни. Инсталацията беше елементарна стига да знаеш как да го направиш. Мен ми отне към 4 часа за Галанта, но работех с ръкавици, доста бавно и пипкаво. Изрязох си старите гумени уплътнения във фаровете и всичко пасна като фабрично, а баластите ги закрепих както споменаха колегите от двата горни поста. Всичко изглежда фабрично и много готино :). Осветяването е вече в ПЪТИ по-добро. Много съм доволен. Единственото, което ме дразни е че за да светят на максимум, краушките трябва да загреят около 20-25 секунди, но веднъж като загреят са пушка ;) ако искате снимки, мога да кача как точно съм закрепил всичко :icon_rock:

Колега я кажи като си си сложил ксенон и на дългите и ако искаш да пресветнеш на някого какво се случва не се ли губи ефекта? Да чакаш 10-тина секунди докато запали ксенона? Айде тези който са с оригинални ксенони бързо палят ма тез китайските... Иначе и аз съм с ксенон ама само на късите. Това с дългите няма да мога да го преживея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При първо присветване - светва ярко (еднократно) ... после 4-5 сек. чакаш да светне :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При първо присветване - светва ярко (еднократно) ... после 4-5 сек. чакаш да светне :)

 

Да точно така, но след 4-5 сек. не всетва с пълната си мощност. За да заработи ксенона в нормален режим са необходими 110-120 сек..

 

Присветването при заводските би-ксенони не става с светване на крушката.Всички ксенони работят по един и същи начин, няма такива които загравят по-бързо. При тях има една преграда, която покрива 1/3 от лъча, при преминаване на дълги тази преграда се вдига. При мен това се получава с електромагнит, виждал съм и решение с електромоторче. Цялата работа, е че тази преграта пуска селия диаметър на лупата при дълги и закрива 1/3 при къси.

При би-ксенона Н4 има моторче което движи сама крушка, защото там рефлекторите са с два фокуса, един за късите един за дългите и така се получава пак присветване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега я кажи като си си сложил ксенон и на дългите и ако искаш да пресветнеш на някого какво се случва не се ли губи ефекта? Да чакаш 10-тина секунди докато запали ксенона? Айде тези който са с оригинални ксенони бързо палят ма тез китайските... Иначе и аз съм с ксенон ама само на късите. Това с дългите няма да мога да го преживея.

 

Ами колега и аз в началото доста се чудех дали ще премигват добре, но честно казано като застана срещу една стена като премигна се получава ефект като светкавица от фотоапарат :) (аз му викам мълния) хаха защото наистина имитира такава. Вярно е че загравят по бавно, но за сметка на това не им е нужно такова загряване и крушки които да работят на пълен капацитет (загряли 120 сек) за да можеш да направиш хубаво премигване. До сега колкото пъти съм премигвал на хора и коли, всички са ме виждали, така че нямам оплаквания.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То, хубаво, ама ксенона не е за премигване. Скъсява му живота неимоверно. Ако си се зачел си видял на кутията да пише нещо като 3500 часа 5000 цикъла. Не случайно на моделите с фабричен ксенон светкавицата е с обикновена крушка. Да оставим на страна, че ако не са пуснати и късите и премигваш е**ваш и тях защото мигат и къси и дълги. Аз си правя закъснение на пускането на късите с 3 секунди за да не ми се пуска ксенона като мигам, човека си сложил ксенон специално за да премигва :icon_clap: ... По добре да го беше сложил на халогените втория комплект, по-полезен щеше да ти бъде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, че с тези ксенони колите не пътуват отвъд Будапеща, че ще е голям цирк да се види край магистралата някой да рови из багажника на H7 крушки, за да замени китайския ксенон. Няма усещане за правила в транспорта, никакво усещане.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И в UK масово карат с ксенон, е не е толкова масово като тук но доста коли има с нефабричен ксенон, и там е забранено но пак слагат и го махат като минават МОТ (преглед) и след това пак монтаж и така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И в UK масово карат с ксенон, е не е толкова масово като тук но доста коли има с нефабричен ксенон, и там е забранено но пак слагат и го махат като минават МОТ (преглед) и след това пак монтаж и така.

Да, ама я кажи какво става с кола, която не е минала МОТ и я шофираш, или е паркирана пред вас....?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взимат я и на скрап... или това беше за застраховка ако нямаш забравил съм вече. Затегнат си е там контрола доста но и така трябва да е, затова изцепки по пътищата почти няма си караш спокойно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма усещане за правила в транспорта, никакво усещане.

 

То ксенона да е проблема. Да направят ГТП-тата истински и да видя спрени кошници от движение, защото има безброй опасни а движещи се и съответно застрашаващи ме - тогава махам ксенона на момента (макар че фаровете ми са регулирани и не заслепяват).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То ксенона да е проблема. Да направят ГТП-тата истински и да видя спрени кошници от движение, защото има безброй опасни а движещи се и съответно застрашаващи ме - тогава махам ксенона на момента (макар че фаровете ми са регулирани и не заслепяват).

Не е до ксенона и ГТП-то ... всичко опира до побърканата БГ народопсихология :icon_n_sick:

Срещам един образ и му викам да си свали малко късите (то няма разлика между къси и дълги), защото заслепява, а той: "Ми, аз така виждам по-добре!" :icon_hammering:

Е, върви им обяснявай на такива хора... за това ни е такава и страната, не е заради законите ... ние сме си такива уфсе (овце) меко казано.

Закон за дневни светлини....таратанци вместо да е по-безопасно...то обратното един кара на дълги друг без фарове....булгаристан какво да говорим....всичко взаймствано от друго място в БГ е изкривено и с обратен ефект ... ама няма какво да се направи - такива сме си - такъв ни е стандарта...въпрос на първите 7 г. (който на доста хора липсват)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е до ксенона и ГТП-то ... всичко опира до побърканата БГ народопсихология :icon_n_sick:

Срещам един образ и му викам да си свали малко късите (то няма разлика между къси и дълги), защото заслепява, а той: "Ми, аз така виждам по-добре!" :icon_hammering:

Е, върви им обяснявай на такива хора... за това ни е такава и страната, не е заради законите ... ние сме си такива уфсе (овце) меко казано.

Закон за дневни светлини....таратанци вместо да е по-безопасно...то обратното един кара на дълги друг без фарове....булгаристан какво да говорим....всичко взаймствано от друго място в БГ е изкривено и с обратен ефект ... ама няма какво да се направи - такива сме си - такъв ни е стандарта...въпрос на първите 7 г. (който на доста хора липсват)

[/quote

 

Прав си колега така е! Някой зевзек се е заплеснал и си кара спокойно набиваш му светкавицата, а той вместо да се усети, че е на дълги отваря прозореца и почва да те псува и да размахва среден пръст. За съжаление това сме си ние българите....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте колеги. След дълго чакане и по скоро заделяне на средства :) и аз най-после се сдобих с ксенон. Но още не съм го поставил. Просто реших да се похваля :icon_blush: . Искам и да чуя вашите мнения за комплекта - Philips 6000k. Поръчах си го от Интернет и на много хубава цена, доста по - евтино да кажем от Луксима, която е предлагат за 200 - 250лв. Скоро ще го поставя и ще пиша какви са ми впечатленията. :icon_thumbup: :rulez:

post-10070-001991300 1298733020_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ми се иска да не те разочаровам, само че ако беше поровил повече щеше да намериш, че Филипс освен D2S/D2R на 4200к и 5000к други крушки не правят, камо ли 6000к и H7 и ретрофит комплекти с баласти. Взел си си все същия китайски сет като на всякъде, но с лепенки Филипс, като си си платил отгоре за надписа.

 

Относно заслепяването с ксенона, след като смених 2 китайски комплекта (от по-скъпите) и 3 китайски сета крушки, вече правя разликата. Просто масово крушките нямат фокус, т.е. светлата точка вътре във фара не им се получава там където е изчислен фара да бъде, в резултат почва едно мазане и светене в небесата на случайни снопове, което с никакво регулиране не може да се компенсира. Не говоря наизуст, фара трябва да прави точно ___/ ___/ като се спре срещу стена, като над "чайката" не трябва да има никой (тъмно) .. е това не успях да го получа с китаец, получи се чак след като си взех този корейски комплект от амазон на цена повече от двойна на китайците там. Отделно светлината е много-по добре разпределена - абе все едно сложих лупи в сравнение с китаеца...

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да ви кажа, че според непроверена информация, скоро се готви закон, който да спира от движение автомобилите с ксенон на фарове с рефлектор, което е правилно според мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да ви кажа, че според непроверена информация, скоро се готви закон, който да спира от движение автомобилите с ксенон на фарове с рефлектор, което е правилно според мен.

 

В някои държави, по закон колите с ксенонови фарове трябва да имат задържително лупи и машинки за почистване на фаровете. Така са го решили за да се намали насрещното заслепяване от разсейките от ксеноновата светлина, които в някои случаи са много досадни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто масово крушките нямат фокус, т.е. светлата точка вътре във фара не им се получава там където е изчислен фара да бъде, в резултат почва едно мазане и светене в небесата на случайни снопове, което с никакво регулиране не може да се компенсира.

Това е една от причините досега да не съм си сложил сенон. Като съм се возил в правени коли се чудя защо на къси светят всички знаци...гадно е за отсрещните водачи, ксенона няма ли лупа - за мене е вреден :icon_censored:

Може и да си прав за крушките колега, но си мисля, че няма как да я издокараш светлината като на фабричния - като отрязана с нож е :yes3:

 

Само да ви кажа, че според непроверена информация, скоро се готви закон, който да спира от движение автомобилите с ксенон на фарове с рефлектор, което е правилно според мен.

+1

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взимат я и на скрап... или това беше за застраховка ако нямаш забравил съм вече. Затегнат си е там контрола доста но и така трябва да е, затова изцепки по пътищата почти няма си караш спокойно.

Когато не си платил застраховката ....... ( ролтакса ) Лично на мен ми сложиха едни големи и неприятни скоби ... и то при положение че колата си я бях спрял пред нас !!!!! .... струваше ми само 140 паунда за да ми свалят скобите ( ако се бях забавил повече от 24 часа + 100 паунда ) ..... и тн. общо взето , хората си имат закони !!!!!! ЗА ВСИЧКИ !! ;)

а относко Китаиския ксенон ;) вече може да се намери и за по 50 лв.( комплекта ) направете си сметката колко е читав и въобще дали си струва !!??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво направих аз.

 

Оригинален фар

http://picbg.net/u/3485/23147/527461.jpg

 

Фар с лупа

http://picbg.net/u/3485/23147/527462.jpg

 

Цялата интервенция струваше 220лв. и един ден работа по свалянето на фаровете и монтажа на лупите. По този начин хем лупа, хем ксенон. Доволен съм от светлината, осезаема разлика с халогенните крушки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм противник на ксенона, ако не е оригинално поставен с (незнам как се казва автоматичното регулиране на височината), другото си е направо за забрана от всякъде . Но ми писна да слагам скъпи халогени кручшки и си сложих добър Корейски такъв.Лошото е ,че да се настрои на стар модел фар е почти невъзможно и след една седмица настройки (всяка вечер помалко) стана компромисен вариант, хем да ми свети прилично, хем и да не заслепява.Но все пак знам,че е времено и съм ЗА да се забрани всичко извън оригиналното .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип фаровете със ксенон трябва да са

-с лупа

-фаромиещо

-автоматично регулиране на нивото(при новите модели)

В повечето държави монтирането на ксенон допълнително се узаконява от съответен орган със сертификат, който е част от документите на автомобила.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...