Премини към съдържание

BAlexandrov

Потребител
  • От него общо

    3,314
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    9

BAlexandrov беше най-активен на 19 април

BAlexandrov има най-харесвано съдържание!

За BAlexandrov

  • Рожден ден 01/12/1978

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • AIM
    bojo-123
  • Уебсайт адрес
    http://https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/
  • Skype
    bojo-123

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Outlander '11 2.4 CVT

Посетили профила

7,643 посетили

BAlexandrov's Постижения

Тотален капацитет

Тотален капацитет (14/14)

  • Добра реакция Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Машина За Публикуване Rare
  • Начален Разговор

Спечелени Значки

19

Репутация

  1. Виж тук, би трябвало да стават http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/ASX/Manuals/
  2. Не е лошо предварително да се ремонтира CVT-то. Изглежда 250 х км е един чест диапазон, където къса ремъка и става мармалад. Имам резервно CVT за твоя, като стане се обади
  3. Здравей, цялата информация я има в другата тема, само не съм пуснал снимки финално как изглежда, но е това, което тествахме. Бутилката е 630 х 180 и събира 43 литра. Закрепва се с шпилки и допълнително отдолу е закачена скобата за гумата. При този модел е най-зле положението за бутилката и няма особени варианти. При Грандис е по-различно. Не е най-ниската точка бутилката, но си е доста ниско. Вече 6 месеца си я карам и няма някакви проблеми. Малко са уморени задните пружини и доста кляка, когато е натоварена - смятам да ги сменя заедно с амортисьорите евентуално. Уредбата я монтирах при Милчо София, Левски-Г - има опит и знае какво прави +359879868639
  4. Сложи скрийншотове от обявите, защото изчезват. Аз моят го взех от съседна автокъща мисля. Телефонът е друг. Уговорих продавача да отиде до майстор в Плевен и да се прегледа колата. Той беше приятел на приятел и му платих по сметка. Нищо особено не забеляза по колата. Оказаха се доста неща прикрити и най-вече пробила гарнитурата, но действително беше в доста ранен етап и изкарваше въздух в казанчето само на високи обороти, без да прегрява. Със смяната на гарнитурата се оказа че е време и за смяна на веригите (две са), шлайфане на главата и реглаж на клапани, профилактично свещи, термостат, водна помпа, капачка, масла... Все още обаче смятам, че си заслужава, защото повечето разходи са за нормалното обслужване на около 200 х км, а колата е уникално запазена и вероятно на толкова реални километри.
  5. Имаше ли проблем със нивото на задницата, оправи ли се? Колко струваше ориентировъчно?
  6. И аз имам подобен проблем. Защо не мислите за смяна на амортисьори + пружини? Аз смята, че и амортисьорите са заминали. Има ли някой опит с марка/модел, който пасва добре? Бях видял някъде малки пружини за вложки към основните пружини - някой с опит с такива?
  7. На линка, който пратих има в сервизното ръководство описание на системата [TIM]OUTLANDER PHEV (GG#) (mmc-manuals.ru) секция 54D
  8. Най-вероятно е подобна на Outlander PHEV Mitsubishi Outlander PHEV — MMC Manuals (mmc-manuals.ru)
  9. Мерси и аз същата смятам да сложа. На практика няма място за по-широка, а за по-дебела идва доста ниско. Нямаш проблеми да ти е опирала при неравности?
  10. Фактически ей това е разликата, която дават за модели с пълноразмерна резевна гума и тези с малка такава 9, 10, 11, 12 са за варианта с пълноразмерна резервна гума, 8, 13, 14 са за моя вариант
  11. Мерси, очаквам да видя, за да реша днес. Премери приблизително колко стърчи под бронята. За размера на бутилката - гледах каталози и действително няма бутилки на 160 мм дебела тороидална бутилка с външна гърловина, освен едни мънички на Колос по 24 литра. Най-тънките са на 180 мм. Преди години е имало полски такива, но вече няма. Тази греда изяжда 2 см, но мисля да не я пипам...
  12. Тествахме днес, не е чак толкова зле... Това е 630 x 180 мм Какво мислите? Газаджията казва, че тази греда държи задния мост и е опасно ако се изреже.
  13. Здравей, може ли снимка отдолу и отгоре на дъното на багажника и размер? Тоя майстора, който питам вика че нямало 16 см бутилка с евро сертификат от няколко години насам...
  14. Аз се бях заблудил по руските форуми, където пишат, че няма проблем с бутилката, но моделът за там е различен и няма опция за 3 ред седалки. При мен заради това е много криво положението. Гледах с един газаджия и мерихме приблизително - дебелината на резервната гума е 12 см, остават още 3-4 см до нивото на задния диференциал и пак 16 см дебела бутилка нямало. Тази от Италия пак ми се струва, че не е моят модел - събрана е огромна бутилка, без да пада под нивото на диференциала. @stm Кажи ми марка и размер на бутилката и снимай, моля! 45 литра е съвсем добре. С този модел ли си точно?
×
×
  • Създаване...