Премини към съдържание

BAlexandrov

Потребител
  • От него общо

    3,319
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    9

BAlexandrov беше най-активен на 19 април 2022

BAlexandrov има най-харесвано съдържание!

За BAlexandrov

  • Рожден ден 01/12/1978

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • AIM
    bojo-123
  • Уебсайт адрес
    http://https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/
  • Skype
    bojo-123

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Outlander '11 2.4 CVT

Посетили профила

7,922 посетили

BAlexandrov's Постижения

Тотален капацитет

Тотален капацитет (14/14)

  • Добра реакция Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Машина За Публикуване Rare
  • Начален Разговор

Спечелени Значки

20

Репутация

  1. Има ли какво да се запали, има ли кой да го запали?
  2. Е да де, но намерих резервна да имам. Моята, ремонтирана, работи, така че резервната вече може да послужи на друг
  3. Имам CVT кутия точно като твоята от ударена кола. Ако решиш - пиши. 2700A170, W1CJA-1-1AZA https://www.olx.bg/d/ad/cvt-kutiya-za-mitsubishi-outlander-2-4-CID1243-ID99D9l.html
  4. И при мен е размекната тази гума. Поизрязах я, за да не я закачам с крака и толкова. Вероятно може да се измисли някаква замяна с нещо или дори 3д принт, но волана съм го регулирал точно 1 път...
  5. Виж тук, би трябвало да стават http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/ASX/Manuals/
  6. Не е лошо предварително да се ремонтира CVT-то. Изглежда 250 х км е един чест диапазон, където къса ремъка и става мармалад. Имам резервно CVT за твоя, като стане се обади
  7. Здравей, цялата информация я има в другата тема, само не съм пуснал снимки финално как изглежда, но е това, което тествахме. Бутилката е 630 х 180 и събира 43 литра. Закрепва се с шпилки и допълнително отдолу е закачена скобата за гумата. При този модел е най-зле положението за бутилката и няма особени варианти. При Грандис е по-различно. Не е най-ниската точка бутилката, но си е доста ниско. Вече 6 месеца си я карам и няма някакви проблеми. Малко са уморени задните пружини и доста кляка, когато е натоварена - смятам да ги сменя заедно с амортисьорите евентуално. Уредбата я монтирах при Милчо София, Левски-Г - има опит и знае какво прави +359879868639
  8. Сложи скрийншотове от обявите, защото изчезват. Аз моят го взех от съседна автокъща мисля. Телефонът е друг. Уговорих продавача да отиде до майстор в Плевен и да се прегледа колата. Той беше приятел на приятел и му платих по сметка. Нищо особено не забеляза по колата. Оказаха се доста неща прикрити и най-вече пробила гарнитурата, но действително беше в доста ранен етап и изкарваше въздух в казанчето само на високи обороти, без да прегрява. Със смяната на гарнитурата се оказа че е време и за смяна на веригите (две са), шлайфане на главата и реглаж на клапани, профилактично свещи, термостат, водна помпа, капачка, масла... Все още обаче смятам, че си заслужава, защото повечето разходи са за нормалното обслужване на около 200 х км, а колата е уникално запазена и вероятно на толкова реални километри.
  9. Имаше ли проблем със нивото на задницата, оправи ли се? Колко струваше ориентировъчно?
  10. И аз имам подобен проблем. Защо не мислите за смяна на амортисьори + пружини? Аз смята, че и амортисьорите са заминали. Има ли някой опит с марка/модел, който пасва добре? Бях видял някъде малки пружини за вложки към основните пружини - някой с опит с такива?
  11. На линка, който пратих има в сервизното ръководство описание на системата [TIM]OUTLANDER PHEV (GG#) (mmc-manuals.ru) секция 54D
  12. Най-вероятно е подобна на Outlander PHEV Mitsubishi Outlander PHEV — MMC Manuals (mmc-manuals.ru)
  13. Мерси и аз същата смятам да сложа. На практика няма място за по-широка, а за по-дебела идва доста ниско. Нямаш проблеми да ти е опирала при неравности?
×
×
  • Създаване...