Премини към съдържание

BAlexandrov

Потребител
  • От него общо

    3,324
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    10

BAlexandrov беше най-активен на 9 август

BAlexandrov има най-харесвано съдържание!

За BAlexandrov

  • Рожден ден 01/12/1978

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • AIM
    bojo-123
  • Уебсайт адрес
    http://https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/
  • Skype
    bojo-123

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Outlander '11 2.4 CVT

Посетили профила

8,369 посетили

BAlexandrov's Постижения

Тотален капацитет

Тотален капацитет (14/14)

  • Добра реакция Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Машина За Публикуване Rare
  • Начален Разговор

Спечелени Значки

22

Репутация

  1. Питайте в МиД Авто - Варна.
  2. Тази кутия e Jatco JF011e и са произведени 1 млн броя. Части има, намерете сервиз, който да поеме ангажимента с цялостния ремонт.
  3. Кутията е CVT - W1CJA-1-13XA. Няма ги втора ръка - обикновено на около 250 х км. умира. Ако още не е скъсан ремъка и се ремонтира е много по-добре, иначе е по-скъп ремонтът и е в порядъка на 5-6 х лв.
  4. Аз карам със всесезонни VREDESTEIN QUATRAC 215/70R16. Взимам ги есента, карам ги 2 години непрекъснато, минавам около 50 х км и ги продавам, защото грайфера е все още запазен и взимам нови. Втори комплект на Outlander-a и преди това един на предната кола. След втората година се повтвърдяват и не е съвсем добре за зимата. За лятото са си добре - аз не съм състезател, пък и колата не е за това предназначена.
  5. Здравей, пусни снимка и дай някаква ориентировъчна цена.
  6. Има ли какво да се запали, има ли кой да го запали?
  7. Е да де, но намерих резервна да имам. Моята, ремонтирана, работи, така че резервната вече може да послужи на друг
  8. Имам CVT кутия точно като твоята от ударена кола. Ако решиш - пиши. 2700A170, W1CJA-1-1AZA https://www.olx.bg/d/ad/cvt-kutiya-za-mitsubishi-outlander-2-4-CID1243-ID99D9l.html
  9. И при мен е размекната тази гума. Поизрязах я, за да не я закачам с крака и толкова. Вероятно може да се измисли някаква замяна с нещо или дори 3д принт, но волана съм го регулирал точно 1 път...
  10. Виж тук, би трябвало да стават http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/ASX/Manuals/
  11. Не е лошо предварително да се ремонтира CVT-то. Изглежда 250 х км е един чест диапазон, където къса ремъка и става мармалад. Имам резервно CVT за твоя, като стане се обади
  12. Здравей, цялата информация я има в другата тема, само не съм пуснал снимки финално как изглежда, но е това, което тествахме. Бутилката е 630 х 180 и събира 43 литра. Закрепва се с шпилки и допълнително отдолу е закачена скобата за гумата. При този модел е най-зле положението за бутилката и няма особени варианти. При Грандис е по-различно. Не е най-ниската точка бутилката, но си е доста ниско. Вече 6 месеца си я карам и няма някакви проблеми. Малко са уморени задните пружини и доста кляка, когато е натоварена - смятам да ги сменя заедно с амортисьорите евентуално. Уредбата я монтирах при Милчо София, Левски-Г - има опит и знае какво прави +359879868639
  13. Сложи скрийншотове от обявите, защото изчезват. Аз моят го взех от съседна автокъща мисля. Телефонът е друг. Уговорих продавача да отиде до майстор в Плевен и да се прегледа колата. Той беше приятел на приятел и му платих по сметка. Нищо особено не забеляза по колата. Оказаха се доста неща прикрити и най-вече пробила гарнитурата, но действително беше в доста ранен етап и изкарваше въздух в казанчето само на високи обороти, без да прегрява. Със смяната на гарнитурата се оказа че е време и за смяна на веригите (две са), шлайфане на главата и реглаж на клапани, профилактично свещи, термостат, водна помпа, капачка, масла... Все още обаче смятам, че си заслужава, защото повечето разходи са за нормалното обслужване на около 200 х км, а колата е уникално запазена и вероятно на толкова реални километри.
×
×
  • Създаване...