Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

svet

Потребител
  • От него общо

    85
  • Регистрация

  • Беше тук

За svet

  • Рожден ден 06/22/1980

Местоживеене

  • Град
    Ловеч-София

Интернет контакт

  • ICQ
    251138660

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant sport 4G63 ,Pajero 4D56,lancer 1.8D 1990

svet's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. svet

    Оригинален теглич

    Нова цена 160лв или бартер-теглич за Галант 97-02г.седан(оригинален и да може да се сваля ябълката)
  2. Здр колеги!Темата е малко стара,но за да не пускам нова пиша тук.Паджерото е 2,5 92г автоматик. Проблема е ,че отскоро когато дойде баир и връща веднага по-ниска предавка(преди там вървеше на 3-4,а сега слиза чак до 2-ра)И самото превключване става на по-високи обороти от преди.Маслото е бистро,сменено преди 10-на хил. км.Не са натиснати допълнителни функции на кутията.Къде може да е провлема в кутията или двигателят? Благодаря! :mitsu-smiley:
  3. svet

    Оригинален теглич

    Може и бартер-теглич за Галант 97-02г.(оригинален и да може да се сваля ябълката)
  4. Теглича е оригинален на Митсубиши за сериозни товари(дебелината на планките от които е направен е 10мм)Ето и снимки : http://i47.tinypic.com/29d7asi.jpg http://i50.tinypic.com/20kdlci.jpg http://i50.tinypic.com/2vdo3g9.jpg http://i50.tinypic.com/30cypgx.jpg http://i47.tinypic.com/34do6qb.jpg http://i49.tinypic.com/4hfvvd.jpg http://i46.tinypic.com/2443xip.jpg http://i48.tinypic.com/5d4b60.jpg .Всички болтове са налични(нямам място и затова е разглобен).Цената е 270лв. Теглича е в Ловеч! Пращам с Еконт. Светослав-тел.0885509059 :mitsu-smiley:
  5. svet

    Колеги помагайте

    Благодаря колега! :mitsu-smiley:
  6. svet

    Колеги помагайте

    Намери се каква е причината ми за всички болежки(дюзи,бензинова помпа,филтри и т.н и какво ли още не).Оказа се изгнила гърловина на тръбата за резервоар и оттам е вкарвало вода вътре.Голямо мазало беше вътре докато го изчистя.Сега искам да разбера тръбата към резервоара дали е еднаква при всички бензинови модели или има разлика? Благодаря ! :mitsu-smiley:
  7. Здравейте колеги!Моят VIN e:JMASNEA2A1Z000260.Всичко ми е ясно Галанта е 2001г по VIN,но е регистриран в Англия на 13.10.2000г(не че нещо важно).Предстои ми премахване на катализатора и искам да знам колата колко к.с. е 136 или 133,защото ако е 133 ще ми трябва"емулиране на сигнала" за втората ламбда сонда. :mitsu-smiley:
  8. svet

    Колеги помагайте

    Колеги днес подкарах :plane: :icon_thumbup: Всичко си дойде на мястото като сложих новата помпа.Сигнала стигна до помпата като завъртях стартера и колата си запали без проблем(нямаше как да знам че не стига сигнал до помпата когато колата е на контакт :icon_blush: )Благодаря на всички колеги отзовали се на моето нещастие :icon_dance: без ваша помощ нямаше да се справя :icon_thumbup: . Колкото до това ,защо изгоря релето"ключ през ток" предполагам че виновникът е този: http://tinypic.com/view.php?pic=66l0rq&s=6 http://tinypic.com/view.php?pic=167qheg&s=6 http://tinypic.com/view.php?pic=24qps7p&s=6 .Не можах да си обясня каква е причината за да се запали помпата,но да предположим че и е дошло времето :icon_blush:
  9. svet

    Колеги помагайте

    Така значи ток стига до нея само когато завърти стартера ката ли?Утре ще проверя.Благодаря колега :icon_dance:
  10. svet

    Колеги помагайте

    Къде са тези предпазители? (ако са при бушоните и релетата-там всичко е проверено)
  11. svet

    Колеги помагайте

    С мултицет и след това с пробна лампа.Разбрахме кои кабел е масата и съответно по другия трябва да протича ток(пробвахме когато колата е на контакт и когато не е на контакт,но разлика няма.Бъркаме ли нещо?
  12. svet

    Колеги помагайте

    Колеги открих проблема,но причината е неизвестна.Отворих да видя бензиновата помпа и какво да видя :icon_blush: беше горяла и цялата разтопена.Замерихме с помоща на ел.техник дали идва ток към нея и......няма.Проверихме всички бушони и релета(тези при двигателя и вътре в купето)всички са здрави,но ток до помпата няма.Оголих кабела преди буксата на бенз. помпа да не е дефектирала буксата,но пак нищо ток няма . Плюсовият кабела на помпата е черен с 2 бели ивици..проследихме го до буксата под волана(колата е с десен волан и не знам дали няма разлика при останалите)разкачихме я и пробвахме дали има ток там,но няма и стигнахме дотам. Някои знае ли къде отива този кабел(черен с 2 бели ивици) за да проследим къде се прекъсва веригата.Може и ел. схема!Къде да търся причината има ли още релета,които са скрити за бензиновата помпа И още нещо като е изгоряла помпата и колата пали на газ,защо изгоря бушона "ток през Ключ" каква връзка има? Колата е с газов инжекцион и бензиновата помпа работи постоянно(поне така ми каза газаджията) :icon_blush:
  13. svet

    Колеги помагайте

    За релето(ток през ключ) дадох снимка -точно то беше изгоряло,но дори и след смяната няма шанс да запали.Замерването на бушоните правя по следния начин;слагам едното пипало на - и с другото проверявам бушоните в гнездата(те имат метални изводи)Утре ще ги замеря и по другият начин.
  14. svet

    Колеги помагайте

    За реле не знам дали има(би трябвало да има),но ако е то как колата запали на газ а на бензин неиска...Няма ли ако е релето въобще на не запали или ? А всъщност какво блокира това реле-подаването на гориво от бензиновата помпа или токовете на свеците,защото газовия инжекцион ми е слаган допълнително.
×
×
  • Създаване...