Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

mmotors

Член на клуба
  • От него общо

    3,003
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    12

mmotors беше най-активен на 15 август 2022

mmotors има най-харесвано съдържание!

Местоживеене

  • Град
    Габрово

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Pajero Pinin 2.0 GDI
  • Интереси
    пищоЛи

Посетили профила

3,243 посетили

mmotors's Постижения

Тотален капацитет

Тотален капацитет (14/14)

  • Отдаден Rare
  • Добра реакция Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Машина За Публикуване Rare

Спечелени Значки

33

Репутация

  1. Гавриии, оспамихте темата
  2. Габровци как шъ съ разбираме?
  3. И ние така, приятно изкарване. И да си носите мин. вода за пиене
  4. Тези мотори не обичат газта. Виж профила на Milen_Z, обади му се, той каквото ти каже ще го слушаш!
  5. Пътищата в България са най - зле в цяла Европа - факт!!! Никой не го ебе, няма държавна администрация, само когато трябва да ти вземат се усеща присъствие. В безтегловност сме тоталка...Трагедия!
  6. Начи, Андро, зеленчуците ни си върят ни с биричката, ни с червеното вино. НО както обикновено ти си източник на добри идеи и ще внесеш разнообразие в "постното" ни меню. Машаала.
  7. Гледам в мобиле има АSX 2020, 2021год. От къде са, в България май нямат вече такъв модел... Някой нещо за тях да каже?
  8. Колеги, с много от вас се познаваме от години. Тук всички сме свързани от една обща "мания" по автомобилите. Вярвам, че на всеки от вас му харесва автомобила и не го ползва само за да се придвижи от тА до тБ, а иска да се чувства комфортно, сигурно и не на последно място да си пълни душичката, докато се придвижва. Пък и дори като го гледа Та сигурен съм, ще ме разберете. Изправен съм пред една дилема. Колата ми стана на доста години (както и на повечето от вас), обаждат се доста дребни неща, които не съм ремонтирал, понеже нямат пряко отношение към надеждността. Но най - големия проблем са наченките на ръжда тук и там. Не е тотален гнилоч, има проблем при лонжерите и в единия заден калник. Може да се кара още известно време така. И пред мене изниква въпроса: какво правя от тук нататък? Започнах да гледам авто сайтовете. Бъдещата ми кола предпочитам да е СУВ, с не толкова голямо значение с какво задвижване. Разглеждам обяви на коли след 2017г. Цените минават 40 000лв. Разглеждам и повечето дилъри за нови такива. Там всичко е над 70 000лв до към 100 000лв. Държа да отбележа, че не разполагам с такива средства и покупка на кола за тази цифра в брой изобщо не коментирам. Става въпрос за евентуален лизинг. И тука идва интересната част. Например за покупката на новия еклипс крос първоначалната вноска е в размер на 15% от цената, която е 98 000лв(в момента даймънд+ е намален на 88 000лв) , което ще рече, че се плащат около 15 000 и после по 1200лв всеки месец в продължение на 5 години. Отделно са таксите за регистрация, еко, каско и т.н. Не можах да разбера, например на тойота CH-R, която е 71 000лв къде са тези 350лв на месец, които рекламират. Та това са доста големи разходи, поне за мен, а от досегашния ми опит с техника втора употреба съм винаги вътре и когато и да съм купил такава все съм си хвърлил парите в реката. От тук и силното ми нежелание дори и да събера 40 000лв за автомобил 2ра употреба, то той няма да има никаква гаранция. А нова кола за 25 000 пък изобщо не подлежи на обсъждане, поради високата летва, която галанта ми е поставил отпреди 12 години. Остава ми като опция реинвестицията на няколко хиляди в сегашната ми кола, с които да намеря човек, който да се съгласи да я изкърпи, да оправя екстериора с пълно пребоядисване и да оправя интериора( частично претапициране и подмяна на вече далите фира говорители). Също така съм наясно, че това ще ми отнеме колата за минимум 6 месеца. Пуснах тази тема, защото ми е интересно да чуя какво мислите и съм сигурен, че доста от вас са минали или предстои да минат през подобен избор Бъдете здрави!
  9. Начи или колите ни са супер екологични или изискванията са занижени
  10. По тая схема всеки ще връща километража преди преглед И служителите ще трябва да разполагат със сертифицирана система, удостоверяваща истинността на показанията и има ли интервенция там...Няма как да стане твоята схема. Иначе си прав!
  11. Пичове. Днес минах с галанта техн. преглед. Смеха е пълен. Държавата е пълен кенеф(нищо ново под слънцето)! Малко разсъждения: новата система за технически прегледи е създадена с цел да има по - строг контрол специално над вредните емисии. Новите стикери, казват, че имат вграден чип и чрез специални камери държавните органи биха разбрали точно коя еко категория е даден автомобил. От тук следва даден градски регион, регистриран с повишена замърсеност на въздуха, да е ограничен за движение на автомобили с ниска еко категория. Предполага се, че ниската еко категория е обременена с по - голямо количество вредни емисии! Например: В централната част на София се забранява движението на автомобили с по - ниска от ЕКО 4 категория. От тук започва и парадоксът; колата ми днес след замерване на отработените газове на бензин и на пропан бутан влиза спокойно в нормите на група ЕКО 4. Катагоризирана е, обаче, според годината на производство като ЕКО 3. На въпроса ми, ако автомобила ми е с по - високи емисии на отработените газове, но е 2009год каква категория ще получа ми отговориха - ЕКО 4!!! Тъй, питам аз, за чий уй са въпросните еко категории тогаз? Защо стари, технически изправни автомобили с нива на емисиите, отговарящи като за значително по - нови такива не се категоризират според еко нормите, а според годината на производство??? За какво тогава, не си карахме както досега според евро сертификата на колата, определен от производителя, а се инвестираха едни огромни средства в системи и устройства уж с цел да се намалят вредните емисии и да се повиши чистотата на въздуха, който дишаме?! Това е една от многото безсмислици, създадени от управляващите. Тези и онези! Бъдете здрави, апвайте и пийвайте и се радвайте на живота, щото е много кратък!
  12. Пинина е 2000г и минах онзи ден, системата отчете перфектни газове и дадоха ЕКО 3. Принципно след 2002-ра дават еко 3...Те не дават, де само оператори са, програмата им ни категоризира колите.
  13. Сигурно е изгоряла и трябва да я смениш. При мен така беше.
  14. Kak ще тресе от лагер?! Това означава да има голям луфт в него, да му няма половината съчми вътре - няма как да стане! Иначе щом грее джантата, значи задържа апарата. Проверете окачването, евентуално тампони на двигателя.
  15. Една хубава информация относно вредните емисии и как се измерват И как се делят на бензинови и дизелови автомобили. И как на едните мерят един показател, а на другите съвсем друг. https://automedia.investor.bg/a/2-novini/37930-doyde-li-krayat-za-kolite-bez-katalizatori
×
×
  • Създаване...