Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

shosho

Потребител
  • От него общо

    20
  • Регистрация

  • Беше тук

За shosho

  • Рожден ден 10/13/1982

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Galant 4g63

shosho's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Абе хората, не са като да не гледат към подводницата :icon_dance: Бая си я зяпат на повечето и слънцето им блести и сянка с ръка си правят
  2. До колкото разбрах... Цвета може да се променя между близки цветове примера, който ни напрвави момчето от xtunners беше от синьо със зелен отенък към зелено със син отенък В общи линии не можеш да сменяш зелено на червено
  3. shosho

    Mitsubish Galant Vr4

    Yeah I know :P But I still believe that soon someone could make a trip to Bulgaria and we will have the chance to see this diamond
  4. In Bulgaria still no one has got Mitsubishi Galant VR4. I am very interested to meet someone who is owner of airplane like this. :icon_rock: If you cover this rule, :P please give as some more additional information about the car. cheers :drinks:
  5. Аз съм на линия и ще дойда Пиши У тефтера
  6. Е не исках да обидя никой... Извинявам за се за което Просто въпросния галант ми направи впечатление.
  7. shosho

    Да се похваля с ксенона

    Решението е като се ползват старите фасунги Малко се прилага дърводелска работа ама става перфектно
  8. а и забравих да допълня, че кожата е много качествена...
  9. Там си претапицирах волана и скоростния лост. Също така когато ми докараха Галанта, предишния собственик беше правил някакви гаври с тапицериата по вратите та и тях претапицирах. Цена за лоста 50лв. Волана ми излезе 120лв. Но го направи с два вида кожа отстрани, кадето хващаш с рацете е дупчена. Волана стана перфектен както и лоста. За корите, на четрите врати, ми взеха по 50лв на бройка = 200лв. За "ЕърБеговете" не се притеснявай, аз лично гледах ми отварят волана и как борави с електрониката. Също така всички коли от автокъща Капитолия се тапицират при този човек, а там случайни коли няма. Имаше проблем с едната врата отидох при хората оправиха я ведна и така Печени са... Колегата Нмизов, ако искаш няма проблем да се срещнеме на по биричка и да разгледаш как е станала тапицериата при мене... пък и аз и да видя един от най хубавите галанти във клуба телефон за връзка на тапицера: 0887524849 Наско моя телефон: 0898424441 Чочо
  10. Също така незнам дали някой си е играл да сметне цените, но са доста приемливи Live rates at 2008.06.18 07:48:49 UTC 139.00 PLN = 41.2498 EUR Poland Zlotych Euro 1 PLN = 0.296761 EUR 1 EUR = 3.36971 PLN
  11. Брой ме и мене. А също така мога да помогна и с монтажа. Или най-малкото съм доброволец да го монтирам на моя Галант и ако стане скачате всички
  12. Честито ти си един от най-ентусиазираните фенове на Галанта, неизменно присъстващ в повечето теми разисквани тук. Желая ти със здраве да си я караш и кинти да имаш да налаиваш бензинец, а за другото ще се погрижи мицубишито :icon_thumbup: :mitsu-smiley:
  13. освен отвътре по електронен път. Фаровете се регулират механично. Погледни на гърба на фара в горната част има назъбено колело, с която помощ ще можеш да регулираш фарвете. Въртейки го надясно повдигаш фаровете наляво ги сваляш.
  14. не е удряна а разхода е: градско: 10.5-11 извън градско: До Благоевград с около 80-120км/ч - 6.3/100 До Враца 140-160км/ч, като на два пъти моментно вдигах 200 - 7.5/100 (+климатроника работеше от време на време не през целия път) но я гледахме добре и аз предполагах, че младок я е карал масло не гори не духа от пробката и такам )))
  15. По хубаво стечение на обсоятелствата най-накрая успях и аз да се сдобия с дълго бленувания автомобил ГАЛАНТ Характеристики: Двигател: 2 литра Мощност: окло 136 коня Година: 05.07.1999 Цвят: тъмно син Скоростна кутия: ръчна Клометри: 93 хиляди Климатроник Цена: С докарването 10 500 лева ( само колата 4300 Евро) Има някои странности, които бих ги нарекъл плюсове... Но първо ще започна с минусите... Значи колата ми я докараха от Германия... стария собственик я е карал с криви дискове и е разбил окачването... Смених всички неща по окачването... горни носачи, долни, дискове и накладки... също така ремъци масла и филтри... Другата приятна изненада беше тапицирането отвътре... явно предишния притежател е бил нещо спортистче, защото беше я сменил с няква синя тапицерия (ама едно синьо )))) няма такова искрящо синьо)... та и нея я претапицирах...другите "екстри" бяха сини стелки с дракони иии отвънка имаше една ГОЛЯМА КОБРА залепена на левия заден панел на колата Ами това са минусите Та ето и нещата, които според мен се отличават от стандартния вариант: 1. Когата сменях дисковете и накладките се оказа, че при мене е по голяма цялата спирателна система (дискове, апарата и накладки) - надявам се това да е плюс 2. Колата е с жълто амортисьори КОНИ и червени пружини (прекарах я колата на тресьор и пружините и амортисьорите са перфектни на 86-88%) - но отпред е доста ниска, което води до два минуса - предната броня задира и късите светлини светя доста близко 6-8 метра напред... ходих на няколко места за реглаж на фарове и не става :( 3. Генерациата е преправяна като не излиза 4 в 1, а 4->2->1 за което съм чел, че облекчава оделянето на газовете 4. Инжекторите са ми жълти (майстора, който я гледа предположи, че са от по мощен мотор) - тук също нямам мнение по вапроса 5. Колата е на 93 хиляди километра и вътре освен тапицерията другото е мноого запазено (с нея дойде документация за всички технически прегледи, които са и правени на всеки 3 години, където е описано как и нарастват километрите) До някъде мога да имам доверие, че километрите са реални ама въпреки това ми звучи много хубаво, за да е истина 6. Двете задни странични и задното стъкло са тонирани ето я и красавицата :
×
×
  • Създаване...