nookie666 Публикувано 29 Май 2009 Сподели Публикувано 29 Май 2009 От тези някой има ли впечатление??Освен дето цената е височка....... Luxima H7 Slim Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 От тези някой има ли впечатление??Освен дето цената е височка....... Luxima H7 SlimH1 H7 H3 на цена от 150лв комплект с 1 год. гаранция. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 От тези някой има ли впечатление??Освен дето цената е височка....... Luxima H7 SlimСега има за тези пари без баласти изобщо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 С баласт не е ли по-надеждно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 С баласт не е ли по-надеждно?И аз мисля, че без баласт е много по-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caligulagold Публикувано 30 Май 2009 Сподели Публикувано 30 Май 2009 3000 К – жълто4300 К - топло бяло6000 К - студено бяло8000 К – синкаво бяло10000 К – синьо12000 К – синьо-виолетово Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 31 Май 2009 Сподели Публикувано 31 Май 2009 И аз мисля, че без баласт е много по-добре.Кое точно е по добрето? Повече светят ли, по малко натоварват ел. инсталацията ли или и двете? Дойде момента и аз да си сложа ксенон и никаде не намерих обяснение защо някои комплекти са без баласт. В първия момент си помислих че както на повечето други неща, китайците просто са решили да си спестят туй онуй ама явно не съвсем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel Kirkov Публикувано 31 Май 2009 Сподели Публикувано 31 Май 2009 Кое точно е по добрето? Повече светят ли, по малко натоварват ел. инсталацията ли или и двете? Дойде момента и аз да си сложа ксенон и никаде не намерих обяснение защо някои комплекти са без баласт. В първия момент си помислих че както на повечето други неща, китайците просто са решили да си спестят туй онуй ама явно не съвсем. Аз съм с 6000К на Н1 и Н7 на Luxima и съм доволен,мисля и на халогените да сложа ,цвета на светлината ми харесва а видимостта е перфектна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 Май 2009 Сподели Публикувано 31 Май 2009 Аз съм с 6000К на Н1 и Н7 на Luxima и съм доволен,мисля и на халогените да сложа ,цвета на светлината ми харесва а видимостта е перфектна Чак на халогените май няма нужда? :icon_dance: Тези без баластите не знам дали технологично са по-добри, но се елиминира нуждата да криеш баластите от вътрешната страна на бронята, че иначе е грозничко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 31 Май 2009 Сподели Публикувано 31 Май 2009 Кое точно е по добрето? Повече светят ли, по малко натоварват ел. инсталацията ли или и двете? Дойде момента и аз да си сложа ксенон и никаде не намерих обяснение защо някои комплекти са без баласт. В първия момент си помислих че както на повечето други неща, китайците просто са решили да си спестят туй онуй ама явно не съвсем. Казах по-добре в смисъл, че няма да се налага да се търси място и за баластите. Иначе не вярвам да има разлика в силата на светене, за цвета е ясно, че зависи от избраните келвини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 31 Май 2009 Сподели Публикувано 31 Май 2009 Абе ако е можело без баласт от самото начало са щяли така да ги пуснат. Явно има нещо друго за което не намирам информация .. иначе е ясно че бих предпочел този модел за да си спестя още бумаги в двигателния отсег който и без това е презапълнен особенно след като имам и ГИ .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 31 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2009 За първи път чувам за ксенон без баласти, нали самата лампа се пали на 2-3 киловолта и работи на 80V след запалването? Кое осигурява нужното U като няма баласт? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 31 Май 2009 Сподели Публикувано 31 Май 2009 Има такива, самото запалване е вградено в лампата ама не знам дали е надеждно като технология... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 Май 2009 Сподели Публикувано 31 Май 2009 Абе ако е можело без баласт от самото начало са щяли така да ги пуснат. Явно има нещо друго за което не намирам информация .. иначе е ясно че бих предпочел този модел за да си спестя още бумаги в двигателния отсег който и без това е презапълнен особенно след като имам и ГИ ..Без баласта са все още ненадежни , изчакайте 2-3 години за да "улегне" технологията и тогава......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 31 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2009 Не бих си взел такива, значи баласт и лампа са в 1 ако изгори едното хвърляш и двете. Достатъчно място има в коша за да се слагат такива....Имам една крушка H3 6000К ако на някой му трябва да казва, ще я дам на символична цена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Колеги, в следствие на обилните дъждове отпреди няколко дни, се сдобих със запотени фарове. Причината е, че след монтирането на ксенона, оригиналната гумена капачка на фара отзад не уплътнява добре. Имате ли идея, в какво мога да пъхна кабелите, за да прилепнат плътно към отвора за оригиналната фасунка (около 2см)? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Колеги, в следствие на обилните дъждове отпреди няколко дни, се сдобих със запотени фарове. Причината е, че след монтирането на ксенона, оригиналната гумена капачка на фара отзад не уплътнява добре. Имате ли идея, в какво мога да пъхна кабелите, за да прилепнат плътно към отвора за оригиналната фасунка (около 2см)? :icon_hmm:И при мен се получи подобен проблем. Малко силикон от тоз дето е за прозорци и... за сега няма проблеми Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 (редакция) Към H7 крушката оригинално има едни преходници, които натискат крушката във фара и около тях ляга гумата. Като се сложи ксенон крушката те вече са неизползваеми и се заменят със ей-такива: http://195.149.248.189:8080/2010-12-08/64ed8f9243b4f9527686a4e0200d74dd_99x82.jpg .. аз моите съм ги напълнил и със силикон за всеки случай. Тогава не би трябвало да има такива проблеми. Мисълта ми беше погледнете си тази част от монтажа как е при вас, може да е нещо с подръчни материали или преходника да не е от този тип, ами едни кухи има (не с 2 дупчици за кабелите, ами цялото дъно на цилиндъра го няма), там пълнене със силикон ще реши проблема .. Въпросните преходници ги има например при този човек на символична цена. Редактирано 8 декември 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Аз си направих преходници от капачки от бутилка за мин. вода . Не искам да ги пипам вече, така че ще прибягна до друг метод.Сега като се замисля, мога да отлея малко силикон в отвора на капачката и след като изсъхне да направя дупка за кабелите само... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 9 декември 2010 Сподели Публикувано 9 декември 2010 (редакция) Виждам, че в Luxima имат много гореща промоция luxima - 40% до края на годината. Може би сега е моментът да се слага ксенон, някой ако знае по-добра оферта да сподели?! Кое според вас е по-добре - 5000К или 6000К? Редактирано 9 декември 2010 от Afonya Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 9 декември 2010 Сподели Публикувано 9 декември 2010 Оферти има по-добри, но въпросът е в гаранцията - все пак всичко е китайско :icon_doh: Аз лично взех от тях преди 2 години и съм доволен, а гаранционно подмениха единия баласт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 декември 2010 Сподели Публикувано 9 декември 2010 (редакция) Виждам, че в Luxima имат много гореща промоция Кое според вас е по-добре - 5000К или 6000К? Аз си сложих див китаец от 120лв (1 год. гаранция) и съм доволен (е, не взех чак от 70лв с 1 месец гаранция ). Луксима им се носи слава на по-качествени, но мен ако питаш са същата работа с по-лъскава опаковка и на 2х цена. Според мен 5000к седи идеално във фара на Галанта, 6000 на мен ми синее.. След монтажа я водих на реглаж на фаровете в Ратола (15лв), след което имаше брутална разлика във осветеността.. накарах ги да ми ги регулират на положение "1" (както Пламен даде ъкъл), така че имам 1 степен мегдан да вдигна на междуградско, но то няма нужда.. Каквото и да вземаш вземи го с нормалните баласти, тези тънките давали по-често проблеми ми казаха запознати. А иначе в Галанта има перфектно място за баластите с отвор с резба където да се закачат стойките - до гърлото на съда за течността за чистачките и отстрани на акумулатора, ще шракна снимки днес ако не вали... иначе аз сам си го монтирах че не понасям много да ми бърника по колата кой да е, а и операцията е елементарна с изключение на тези преходници и закрепването на крушките, което си е пипкаво.. Сега като се замисля, мога да отлея малко силикон в отвора на капачката и след като изсъхне да направя дупка за кабелите само...с кабелите вътре по-добре налей, че като стегне да уплътни напълно.. или сложи 2 парченца термошлаух и после ги прекарай през тях и със запалката да стегне.. Редактирано 9 декември 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 9 декември 2010 Сподели Публикувано 9 декември 2010 А иначе в Галанта има перфектно място за баластите с отвор с резба където да се закачат стойките - до гърлото на съда за течността за чистачките и отстрани на акумулатора, ще шракна снимки днес ако не вали... иначе аз сам си го монтирах че не понасям много да ми бърника по колата кой да е, а и операцията е елементарна с изключение на тези преходници и закрепването на крушките, което си е пипкаво.. Точно там сложих и моите баласти - сякаш специално за тях са направени тези отвори... :DИначе ако трябва да сравнявам осветеността с халогенна крушка, разликата не е фрапираща, според мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 9 декември 2010 Сподели Публикувано 9 декември 2010 (редакция) И аз да се похваля наскоро сложих xenon. Купих го от Xenon Center 35w 6000K bi-xenon къси и дълги. 200лв ми излезе всичко + доставка. Имам 12 месеца гаранция. Пичовете са много точни. Инсталацията беше елементарна стига да знаеш как да го направиш. Мен ми отне към 4 часа за Галанта, но работех с ръкавици, доста бавно и пипкаво. Изрязох си старите гумени уплътнения във фаровете и всичко пасна като фабрично, а баластите ги закрепих както споменаха колегите от двата горни поста. Всичко изглежда фабрично и много готино . Осветяването е вече в ПЪТИ по-добро. Много съм доволен. Единственото, което ме дразни е че за да светят на максимум, краушките трябва да загреят около 20-25 секунди, но веднъж като загреят са пушка ;) ако искате снимки, мога да кача как точно съм закрепил всичко :icon_rock: Редактирано 9 декември 2010 от rafaelo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 9 декември 2010 Сподели Публикувано 9 декември 2010 И аз да се похваля наскоро сложих xenon. Купих го от Xenon Center 35w 6000K bi-xenon къси и дълги. 200лв ми излезе всичко + доставка. Имам 12 месеца гаранция. Пичовете са много точни. Инсталацията беше елементарна стига да знаеш как да го направиш. Мен ми отне към 4 часа за Галанта, но работех с ръкавици, доста бавно и пипкаво. Изрязох си старите гумени уплътнения във фаровете и всичко пасна като фабрично, а баластите ги закрепих както споменаха колегите от двата горни поста. Всичко изглежда фабрично и много готино . Осветяването е вече в ПЪТИ по-добро. Много съм доволен. Единственото, което ме дразни е че за да светят на максимум, краушките трябва да загреят около 20-25 секунди, но веднъж като загреят са пушка ;) ако искате снимки, мога да кача как точно съм закрепил всичко :icon_rock: Как си го направил тоя bi-xenon, като Галанта е със различни крушки при късите и дългите? :icon_hmm: Направи едно видео, да видиме как става присвяткането от къси на дълги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.