Премини към съдържание

Газов инжекцион на Галант


CBeTHaX

Препоръчано мнение

Здрaвейте колеги от скоро имaм гaлaнт и имa ГИ ПAУЪРДЖЕТ много бих се рaдвaл aко някой колегa сподели софтуерa зa нaстройкa т.к. този от сaйтa им не стaвa. Блaгодaря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • Отговори 342
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Здравейте, нов съм във Форума и се опитах да намеря нова тема отностно ГИ за Галант GDI 2,4 мотор, която да не е от 2008 г. защото попаднах на няколко обяви от газосервизи, който предлагат монтаж на този мотор. Много харесвам колата и смятам да заменя Нисана с Галант но едно от условията е да е задължително на пропан-бутан. Въпроса ми е има ли някой монтиран ГИ на GDI мотор, цена и къде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

защото попаднах на няколко обяви от газосервизи, който предлагат монтаж на този мотор.

 

И да предлагат уредби за мотори с директно впръскване, вероятно иде реч за варианта, който е при немските автомобили (FSI май беше при VAG). Та там е половинчата работата - директно впръскване, но стандартна компресия и предварения .. докато GDI на Митсубиши работи на много по-висока компресия от стандартен бензинов мотор (съпоставима с тази при дизел) и изчанчени предварения.

 

До сега във форума не е известен случай на успешно сложена газова уредба на GDI мотор.

 

Причините, до колкото съм прочел и разбрал, са следните (ако бъркам ме поправете):

 

Както вероятно знаеш, контролера на ГИ се води по бензиновото управление, а за да работи стабилно в режим на супер-бедна смес мотора (в какъвто режим влиза на бензин GDI в определени ситуации), изчисленията при проектирането са правени конкретно с идеята за бензин като гориво и точната позиция на дюзите, които впръскват директно в цилиндрите... А газовите дюзи ги слагат на всмукателния колектор стандартно... Т.е. газ може да се сложи някак си, но на бензин приключваш скоро след това по комплексни причини и си причиняваш всякакви авариини режими в които ще влезе ЕКУ-то!

 

Та ако приемаш съвети и още не си взел Галант, вземи си с 2.0 или 2.5 мотор, защо изобщо обмисляш GDI като вариант след като ще караш на газ? Да оставим на страна, че малко хора изобщо знаят подробности за този мотор и ще ти е тегаво от към поддръжка.

 

 

Иначе ако още не си се разубедил, пиши ЛС на колегата mmotors - там където той беше слагал газ, сервиза предлагаше някаква много скъпа уредба, която уж специално била за GDI мотори на :mitsu-smiley: и уж пръскала през бензиновите дюзи и някакви такива - да ти даде координати на сервиза за да научиш подробности.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......има газови уредби за GDI мотори специално за :mitsu-smiley: ,обаче са много скъпи ,около 5-6 000 лв. и фирмата е АТОМ,която предлага такива уредби.........трябва да знаеш, че газта при АТОМ ГИ се прекарва през стандартната GDI дюза,а това пък води до забгряването й, и съответно до увреждането й..........за да се избегне прегряването, на определен брой тактове на съответната дюза ,пропускайки газ, пуска по 1-2 такта бензин........това води и до разход на бензин и на газ паралелно......и "далаверата" е много малка......има друг вариант за монтиране на газова на такъв мотор, но той е много сакатлъжки и пак се губи смисъла от GDI системата на мотора.......слага се обикновенна АГУ вакуумна, и по твое желание може да махнеш дюзите му да не се скапат ,но това не е кой знае колко пестеливо ,тъй като дори и да ги върнеш отново , мотора пак няма да работи като преди.......В този случай ,нито ще върви колата както трябва, нито ще имаш ГДИ система и режим,нито пък разхода ще е някакъв пословичен.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите и точни отговори, явно няма да е GDI, а и не държа, просто колата, която съм харесал няма забележки, има екстрите които търся и е на добра цена. Ако излезе нещо читаво с 2 мотор за него мисля че проблеми с ГИ няма да има :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Вече и аз съм собственик на газова уретба вега и съм много доволен 13 градксо в София 9 извънградско.Проблеми с газаджиите нямах като изключим факта че ми счупиха предното стъкло :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчайте ми някой добър газаджия от София. Колата ми е Галант 2000 136 коня, а проблема е, че газовата е слагана от предишния собственик в монтана и тотално са объркали настройките. Пали си на бензин, но веднага прехвърля на газ (25*) и започва да работи нестабилно докато не загрее. Ходих при Иво Ленков, но ми каза че не може да я настрои. Нямал програма... на комп-а пише "Ауто италия газ"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги тази кола за поред път ме изумява. 313 мили (нали вече съм с оптронно английско табло) 42 литра газ Смолян-Плевен и обратно на влизане в Пловдив ми изпищя. 6А13 е машината :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Колеги тази кола за поред път ме изумява. 313 мили (нали вече съм с оптронно английско табло) 42 литра газ Смолян-Плевен и обратно на влизане в Пловдив ми изпищя. 6А13 е машината :P

.......ако е ръчна кутията, този разход е достижим.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На дълъг път харчи съвсем прилично, както сам може да се убедиш (8,4/100 газ). В населено място и особено в студено време, и особено когато минаваш 100 км с 30 студени старта, разходът приема съвсем различни измерения. Но има и много по-зле. До неотдавна си мислех, че V6 при нас е изключително лакомо животно (особено за вървенето си). Е, съществуват и по-тежки случаи - всички 6-цилиндрови агрегати от същите години на съществуване при друга марка автомобили (които имат и 4х4). Там хем вървим повече в сравнение с тях, хем горим по-малко. Можело явно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Моля ви, дайте мнение за Bardolini B4 OBD MAX - как ще пасне на 2,5 V6-24?

Редактирано от Bogdan Hlebarov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да стане фокуса,трябва да има CAN шина в колата,иначе няма да могат да си "говорят" компютрите на газовата и на колата. И накрая се получава,че тая екстра само си я возиш и няма да можеш да я ползваш.Реално,газовия компютър трябва да използва живите данни от компютъра на колата за да се самообучи и да не се налага да се ходи до сервиз за постоянна настройка.

 

Здравейте,

Може ли да се определи това по годината на производство на Галанта?

Питам, защото получих много противоречиви мнения:

- един казва, че преди 2002 година на производство, протокола бил на Митсубиши и нямало как "да си говорят", въпреки, че буксата била стандартна OBD.

- друг, че нямало никаква връзка с годината - едни били с протокол Митсубиши, други с OBD и т.н.

Та въпросът ми е, как се разбира това?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Колеги и аз да похваля Каравелгаз много бързи, много коректни и галанто направо не може да се усети че не е на бензин вече :plane: :drive: :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Аз също сложих газова при Иво Ленков и съм много доволен... С добра газ колата върви като откачена и разхода ми е страхотен! (смесен 8.5/100- газ; градско 11/100- газ)

Редактирано от johansen771
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я споделете - удачно ли е или не да бъде свързан изпарителя на ГИ последователно на масления охладител(преди него)?

Питам понеже съм решил да го изместя под акумулатора/въздухозаборника и кръга на маслоохладителя се явява евентуалното решение.

Редактирано от frantic_
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли измаш изпарител ако си с ГИ а редуктор, а ако е свързан и последователно на масления охладител става весело :) :) :) Огледай пак къде е свързан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли измаш изпарител ако си с ГИ а редуктор, а ако е свързан и последователно на масления охладител става весело :) :) :) Огледай пак къде е свързан.

Техническа грешка - да редуктор е :D.

Питам дали мога да го свържа последователно на масленият охладител, тъй като се явява чисто физически доста близо, до мястото където искам да преместя редуктора.

Какви биха били евентуалните проблеми/недостатъци на подобно последователно свързване?

Редактирано от frantic_
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакай, че не мога да стопля. Искаш да свържеш затоплящата течност на редуктора (антифриза), към маслото на хидравликата или грешно съм разбрал ? Да припомним и нещо много важно в случая-маркуча на изхода на редуктора трябва да е възможно най-къс,за да може да се запази газообразното състояние на пропан-бутана, навлизащ към рейката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 6А13 между блока на двигателя и масления филтър се монтира маслоохладител който ползва антифриза за охлаждане на маслото - номер 4:

http://store.picbg.net/thumb/C3/79/1ed2f60d96e2c379.jpg

На следващата снимка се виждат маркучите - 12(входящ) и номер 17(изходящ) отиващи към въпросния маслоохладител:

http://store.picbg.net/thumb/B1/9E/6ce717cbb2f7b19e.jpg

Идеята ми е да свържа последователно на мястото на маркуч 12 редуктора.

Доколкото виждам от картинките ми се струва че маслоохладителя е свързан в "малкия кръг" за охлаждане, но не съм сигурен в това.

Та затова питам, дали някой го е правил и как е в експлоатационен режим.

Редактирано от frantic_
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 6А13 между блока на двигателя и масления филтър се монтира маслоохладител който ползва антифриза за охлаждане на маслото - номер 4:

http://store.picbg.net/thumb/C3/79/1ed2f60d96e2c379.jpg

На следващата снимка се виждат маркучите - 12(входящ) и номер 17(изходящ) отиващи към въпросния маслоохладител:

http://store.picbg.net/thumb/B1/9E/6ce717cbb2f7b19e.jpg

Идеята ми е да свържа последователно на мястото на маркуч 12 редуктора.

Доколкото виждам от картинките ми се струва че маслоохладителя е свързан в "малкия кръг" за охлаждане, но не съм сигурен в това.

Та затова питам, дали някой го е правил и как е в експлоатационен режим.

При АУДИ маслоохладителя е вързан към големия кръг, при Митсубиши - незнам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При АУДИ маслоохладителя е вързан към големия кръг, при Митсубиши - незнам.

.......на малкия кръг.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Да извадя темата от прахта.Ходих до Романо и ме убеждават и офертират че могат да монтират газ на 2.4 GDI.Само искат да свалят някакви данни(сигнали от дюзи май беше) и да ги пратят на италианците да направят софтуер.Щяла уредбата да работи на смесен режим.20% бензин и 80% газ за да не се прецакат дюзите.Прогнозна цена на АГУ около 1700лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Риска е голям, но аз бих се пробвал. 2.4 GDI е 6 цилиндъра? Цената е горе долу като за Ги 6 цилиндъра...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...