Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

CBeTHaX

Потребител
  • От него общо

    285
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Galant 2.5 V6

Интернет контакт

  • Skype
    cbethax

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

CBeTHaX's Постижения

Редовен форумист

Редовен форумист (8/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. CBeTHaX

    Mitsubishi Galant 2.5 V6

    Тракшън контрола е оправен. Нова цена: 3000 лв.
  2. Модел/Марка/Модификация: Mitsubishi Galant 2.5 V6 Година на първа регистрация: 03.1999 Пробег: 196 000км Скоростна кутия: Ръчна Цвят: Бордо металик Взета е нов внос от Швейцария на 167 000 км. Карам я от 3 години. Екстрите са стандартните: - Тракшън контрол - ABS - Предни и странични въздушни възглавници - Подгряване на седалките - Круйз контрол (темпомат) - Ел. стъкла - Ел. огледала Сменени/ремонтирани са: - предни и задни амортисьори - носачи: криви, прави, u-образни, полуоски, карета и т.н. Каквото се е обадило - Ангренажни, пистови ремъци, водна помпа преди 30 000 км. - Дискове и накладки преди 25 000 км. - Сменен алтернатор преди 2000 км - Водна помпа преди 2000 км. (старата нещо се прецака, улових я преди да откаже напълно) - Бензинов филтър, поленов филтър преди 15 000 км. - Тампони на двигателя преди 4000 км. - Сменени помпи на съединител преди година и половина - две (горната помпа е сменена преди 500км - вж. отдел "проблеми") - Оправен климатроник, работи без проблем - Масло, маслен филтър, въздушен филтър преди 0км. Идва с комплект чисто нови зимни гуми с 15 цола стоманени джанти и тазове (карани 2-3 месеца) Гражданска до 12.2015 Снимки: http://imgur.com/a/umCy6 Цена: 2500 лв. Цената е такава заради следните проблеми: - Съединителя трябва да се смени - Тропа носач/тампон в предна лява гума - Задна дясна вежда е за поправка - Козметични забележки по задна броня, капак и десен заден панел - Тракшън контрола се изключва ако настъпиш газта над 50% (http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=33857 описания проблем с климатроника беше заради заминал алтернатор , описан по-горе е сменен) не успяхме да изолираме проблема. Има теория че е машинката за тракшъна Освен изброените забележки, колата е в отлично състояние. Пламен може да потвърди колко съм налял по колата. Отгледана е с много любов и е пазена до колкото се може, но дойде време за ново возило. За контакти: 0882 356 332 - Светлозар
  3. Здравейте колеги, вчера ми отказаха чистачките и докато разглабях, забелязах че течността за помпите на съединителя е изчезнала. Съединителя си работи добре, но все пак ще трябва да го напълня. Каква течност да взема да долея и имате ли някаква идея защо е празно казанчето? Edit: Малко уточнения: 1. Един 'майстор' ми сменя съединителя преди няколко месеца, има възможност още тогава да се е изляла течността и да не е знаел че не ремонтира каруца, а автомобил и трябва да вземе в предвид помпите и течността им. 2. Помпите са сменяни преди година и половина - две, така че едвам ли им е свършил живота.
  4. Темата може да се заключи.
  5. Здравейте колеги, търся си следните неща за митсубиши каризма: - ел.машинка за стъкло на предна дясна врата + релсата (да вървят сглобени че 3 дена се видях в зор да навивам жилото и накрая се отказах) - панела с бутона за ел.стъклото на предна дясна - панела с бутоните за ел.стъклата на предна лява врата - ел. моторчето което регулира топъл/студен въздух (навряно зад 4000 неща под централната конзола) И ако може да ми кажете къде мога да намеря тези специфични сини лампички за дисплея на климатроника, пепелника, запалката и таблото
  6. CBeTHaX

    Проблем с електрониката

    Съединителя си е добре, говоря за газта че има странен ход, тя си опъва само едно жило (до колкото знам), до средата е мек педала, после става по-твърд. Климатроника нещо се сбози, защото ако се опитам да използвам голямото копче (ауто), се прецаква цялата конфигурация и мога само да превключвам на EKO климатик и без климатик, нормален климатик изчезва, докато не включа бутона за предното стъкло, тогава мога да ги редувам и трите настройки.
  7. CBeTHaX

    Проблем с електрониката

    Проблема е че пуска перките по-късно, стрелката си стои на нормална позиция както винаги, но перките включват по-късно от колкото са включвали преди. И аз за 3 години каране за пръв път я виждам така, на 30+ градуса температура съм я тормозил в червеното и после си стои стрелката пак където трябва. Ще трябва да отида при Пламен да провери хубаво какво се случва, че ако на 5 градуса отвън така ми вдига температура, не мога да си представя като се затопли времето какво ще е. Хем си казах какво може толкова да прецака един майстор от смяна на един съединител, ама ето че в момента се занимавам с глупости. Мога да гарантирам че следните проблеми ги нямаше преди смяна на съединител и водна помпа: - Изключване на тракшъна след 80км/ч при 50% настъпана газ - Педала спря да прещраква при първоначално натискане, но става по твърд след половината - Температурата се вдига повече от колкото някога съм я виждал да го прави - Климатроника не регулира оборотите така че да не ми се изхаби акумулатора Проблема е някакъв общ, съмнява ме всичките четири неща изведнъж да се появят от самосебе си поради различни причини.
  8. CBeTHaX

    Проблем с електрониката

    По-скоро сега разбирам че за 3 години до сега не ми е направило впечатление че между 0 и 1 има четири чертички, докато между останалите има по пет. В този случай има доста повече логика, ама кой да види :icon_blush: Това го забелязвам заедно с останалите проблеми когато се появиха. Мислих си че просто не се е обезвъздушила системата заради смяната на водната помпа, ама все си мисля че за 1000 км. ще се оправи. Дори и миналата седмица като ходих при Пламен, да изчовърка малко, завъртам се да пробвам дали след 80кмч изключва тракшъна, върна се при него, и така след 1-2 пъти и като я оставя пред сервиза и гледам пак вдига температура. Врътката и тук е малко особена, защото си държи стрелката на абсолютно същото място на което си е държала и преди всичките тези проблеми (не напълно хоризонтална, а леко надолу), но почне ли да вдига температура, перките се включват след като се вдигне 2-3 милиметра над обикновенната позиция. Да не да са ми сложили калпава водна помпа и да не може да разнася добре антифриза? Има ли как да се получи такъв случай?
  9. CBeTHaX

    Проблем с електрониката

    И все пак си мисля че това са 500 оборота: http://i.imgur.com/tGDBW53.jpg На място, изключен климатик (така или иначе няма разлика), натисната спирачка. Ако натисна съединителя се вдигат малко. Още и едно бонусче, по-агресивно каране, 5-7 градуса навън, дигнат капак, на място: http://i.imgur.com/fJuVnHn.jpg Перките нещо ги мързи да се включат докато стрелката не се вдигне ~2-3mm след средата. 600 км. след смяна на водна помпа. Ето и една с всички светещи лампички като дам на контакт, преди да изгаснат някои http://i.imgur.com/qchYuE2.jpg
  10. CBeTHaX

    Проблем с електрониката

    Това с купувачите е ясно, преди година-година и половина исках да я продам поради финансови нужди, дойде някакъв чичка, с някакво младо момче, паркираха си наблизко с някакво раздрънчано BMW 95' комби, слезе, дойде, гледа, въртя се, запалих я, чу двигателя, вдигнах му капака, и от няма на къде да търси кусури, почна да смуче пръсти. Отвори ми шофьорската врата и ми показва че имала някакъв минимален луфт, посочи ми с пръст леко ръждясалата вежда и вика: "Тая кола е много изморена, няма как да е на 170 000 км.", и ми предложи цена която е с 1000лв. по-ниска от офертираната. Без дори да направи тест драйв. Колата или трябва да я даваш за толкова, за колкото би ѝ взел за старо желязо, или трябва да изглежда все едно тъкмо е излязла от завода с всяко болтче излъскано и интериора да лъщи все едно тъкмо са му свалени найлонените протектори. Иначе няма как да си оправдае идеята, че ще даде пари за запазен автомобил за 1/20 от цената му в годината на пройзводство. Ама за да направя първото, трябва да не съм ѝ сменил и болтче, за да стане като Бай Ганьото дето си взима Мерцедес за 15 000, дето е струвал 200 хиляди преди 5 години и после се чуди защо нов лагер му струва 8000 лв. За второто е ясно, ще си остане вечно моя. И от едно малко градско ПТП като ти я пише застрахователя тоталка, иди обяснявай че колата не струва 2500, защото си бил налял още 5 пъти толкова по нея. Иначе за дрънченето, само при натискането на педала е, не хлопа нищо по време на спиране. Дърпането не знам дали е от спирачното усилие, на годишния преглед и двете колела показаха еднакви стойности. Скърцането идва от предницата, когато минавам с предните колела се чува. Треперенето не знам дали е нормално, или просто сега като всички тампони са наред няма къде да бяга двигателя и пренася вибрациите към купето. За друга кола, в момента съм пред такава дилема, 3-4 годишен хеджбек, каран само градско, поне 100 коня, 15-18 хилки. Дали е бензин или дизел не е от толкова жизненоважно значение, както и скоростната кутия. Тъпо, скучно и безхарактерно, но те носи от точка А до точка Б, без да мисля дали няма да ми паднат предните колела докато карам със 100 км/ч, дали ейрбеците още работят и колко е омекнала тая ламарина от годините ерозия.
  11. CBeTHaX

    Проблем с електрониката

    Надявам се ако е това, цената на смяната му да не възлиза в горната половина на трицифрените суми. Не, ABS-а продължава да си работи и след като светне TCL OFF. Попадал съм на тази недомисленка в ABS модула. Изключваш тракшъна, дърпаш ръчната, пълен ляв, да се местиш като пергел и светва ABS лампичката. Ако изключиш колата и я запалиш пак след 10-15 секунди се чисти грешката. Аз съм сигурен че и ако я продам в момента, следващия собственик ще е адски доволен колко са здрави и издържливи, как я е карал 50 000 километра и само консумативи е сменял по нея. Втората ръка автомобил си е тото шанс и аз успях да уцеля тоя модел дето е чакал аз да го взема че да почне да се разпада. Ама то си е и по-лесно да си некомпетентен, дори и в момента ме дразни като спирам да чувам спирачните апарати как дрънчат като захванат диска (луфт), кривите предни дискове (некачествени дискове), как дърпа надясно при потегляне и наляво при спиране (това ще да е някой от 8-те хиляди носача), как скърца нещо по окачването като мина през късите и резки легнали полицай (прав носач?), как се разтраква цялата кола като потеглям на полусъединител и оборотите се смъкнат под 500 (въпреки че уж всичките тампони на двигателя са изправни); и неконсистентния ход на газта на студен двигател (дюзи); ама аз ако тръгна да ремонтирам всичките ѝ кусури, барабар с малките ръждички, повдигачите и скоростната кутия, трябва да подготвя пари за още един Галант. Можех и един лев да не хвърля отгоре ѝ, да си трака цялата и да вози като кораб с 90+ км/ч, само наложителните неща да ги оправям, ама уж оправям всичко, че не мога и да насмогна да оправям по-бързо от колкото се разваля, за да мога да се придвижа от точка А до точка Б безопасно, сигурно и без да ме остави на пътя; и накрая като пак намери някоя мизерия да се скапе по най-загадъчния начин за автомобилната индустрия(преувеличавам разбира се), си е честно казано малко дразнещо.
  12. CBeTHaX

    Проблем с електрониката

    Като дам на контакт на изключен двигател светва тази лампичка http://imgur.com/mC3MOgq след 1-2-3 секунди гасне. ABS си има. За педала не знам, но хода му от този период насам е странен, до половината е мек, после става твърд за натискане, нямах възможността и инструментите да го правя това, но ме съмнява да е от това, проблеми няма при скорост под 80км/ч Стъпковия мотор би трябвало да си работи, защото на студен двигател си държи 1200-1500 (ще те излъжа тук) на студен двигател. Климатика до последно си работеше без проблем. За алтернатора вече не знам, преди няколко седмици с баща ми тествахме как е акумулатора, но още не бяхме разбрали за проблема с климатика и не е тествано, но на 500-700 оборота си ги прави 14.2 +-0.5V (тук ще те излъжа точно колко беше, но показанията му бяха нормални) Нещо което забелязах вчера е че в някои ситуации двигателя ми стои точно посредата между 0 и 1, което ще рече че стои на 500 оборота. Ако е студен двигателя е 1000-1600 Ако съм в движение на неутрална, оборотите са 900. Ако пусна климатика стои на 1100 (после пада) Ако изфорсирам, за момент стои на ~800 оборота, после спадат. В много редки ситуации я забелязвам че стои точно посредата - на 500 оборота Бях ходил при Пламен, точно с това се занимава, но без успех. Това вече може и да е така, защото в опит да зачиствам грешки (мислех си че ще е по-лесно), разкачах акумулатора за половин-един час. Малко странно ми звучи на теория, но вече се надявам да е нещо елементарно като това. Много странна ситуация е, защото абсолютно всички неща които могат да докарват тея проблеми, си работят, дори и TCL си работи, просто не във този определен конкретен случай. А то дори не е свързано с нуждата TCL-а да работи, защото аз мога и на 5-та предавка да я настъпя и пак ще светне след 80км/ч въпреки че в никакъв случай няма тягата да превърти гумите.
  13. Здравейте колеги, Без да се засяга никой, но толкова чуплива кола до сега не съм виждал, взех я за 5000 преди 3 години, още толкова дадох по ремонти до сега и за 30 000 км. каране ме оставя 2 пъти на пътя, без да броим отказало пръскало за предно стъкло докато карам в дъждовно време зад тирове, и блокирали помпи на съединител. Единия път заради водна помпа която на 25 000 км. се счупи, и един път заради чистачките които решиха да откажат в най-перфектния момент. Смених цялото окачване(носачи, пружини, амортисьори, лагери, тампони), тампони на двигателя, филтри, ролки, ремъци, масла, два пъти моторчето за течността за чистачките, съединител, помпи на съединител, меки връзки, климатик, ръжди и т.н.. Само ламарините и двигателя не съм сменил по тая кола и пак намира нещо да се счупи. Наскоро сменях съединител и водна помпа и от тогава имам един много конкретен проблем свързан с електрониката, не знам дали имат нещо общо, но се наблюдава от този период насам. Репродуцират се следните случаи: Първи случай: 1. Тракшъна работи нормално на всички скорости и предавки. 2.Тракшъна спира да работи, ако: 2.1. скоростта е над 80-90 км/ч 2.2. педала за газта е натиснат на поне 50% 3. Ако се изпълнят тези условия започва да мига "TCL OFF", ако натисна да се изключи стои само "TCL OFF". Ако натисна да се включи, пак започва да мига. 4. Ако изключа двигателя и го включа веднага, не се оправя. 5. Ако изключа двигателя и го включа след ~15 секунди се оправя. Втори случай: 1. Когато се включи климатроника, колата вдига оборотите на 900-1100 но след няколко секунди ги смъква на 700 все едно е изключен. 2. Климатроника си работи, но оборотите стоят на 700 при което алтернатора не зарежда достатъчно акумулатора и вчера щях да остана на пътя, ако не бях видял че светлините на таблото едвам светят. 3. Ако изфорсирам двигателя се възстановява тока в акумулатора. 4. Ако след това започна да включвам/изключвам климатроника, не се чува звука който се чува като се включи климатика, оборотите също не се променят. Ако изключа и включа колата, без да чакам, мога да включа климатроника и се повтаря същото от точка 1. Ходих при Пламен пусна ми диагностика на компютъра, всичко е наред, волтажи, датчици всичко работи, докато не изпълня точките от първия случай. Има грешка свързана с тракшъна, ако я зачисти всичко работи докато не изпълня първи случай. Ходих при майстора който ми сменя съединителя да види дали няма някъде разкачена букса, всичко си е в ред. Това което според мен се случва е че Галанта има някакви системи за подпомогнато ускорение между 80-120 км/ч (доста коли го имат), при което се опитва да изключи климатика, но някъде хвърля грешка и ми се изключва тракшъна(???). Най-вероятно ще я водя при Пламен да я разглоби и да види от къде идва проблема, но ако имате някакви предложения давайте.
×
×
  • Създаване...