Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

DJ Tymbi

Потребител
  • От него общо

    10,960
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    35

DJ Tymbi беше най-активен на 2 декември 2023

DJ Tymbi има най-харесвано съдържание!

За DJ Tymbi

  • Рожден ден 07/17/1973

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Интернет контакт

  • AIM
    dj_tymbi
  • Уебсайт адрес
    http://japanautoservice.com
  • ICQ
    тел. 0877 899 725/0887 899 725
  • Skype
    dj_tymbi

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Интереси
    www.japanautoservice.com

Посетили профила

36,166 посетили

DJ Tymbi's Постижения

Тотален капацитет

Тотален капацитет (14/14)

  • Отдаден Rare
  • Начален Разговор
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Машина За Публикуване Rare

Спечелени Значки

67

Репутация

  1. Не се занимавам с GDI от 10 години, практиката в сервизите е, когато нещо не се иска да се прави ,просто му се казва по висока цена....не си спомням за вашия случай за да коментирам конкретно ,но може би освен въпросната сонда, е имало и други проблеми ,които съм включил в тази цена, и може би съм ви казал това.Преди 2 месеца един човек по телефона щеше едва ли не да ме изнасили зор да му взема колата му (Пинин май беше ) Аз му казах директно че не се занимавам с тези системи ,имам си много други работи за да си губим времето с една отживелица....Той зор да ми я докара, чак на репатрак я бил качил....Може би това е по правилния начин ,когато не искаш дадена кола да му откажеш директно,а не като му се казва високи цени , дълго време за ремонт и т.н. защото сега съм бил лъжец,хайде малко по сериозно ....Лек ден ви желая....
  2. Избрано е "Най-уместни", така че е възможно някои коментари да са филтрирани.
  3. ..........често срещан пробем е клемореда на контактния ключ,това при положение че е ръчна кутията, ако е автомат ,там нещата са други, опитайте да завъртите ключа при положение N на ск. лост.....ако и тогава не запали, значи имате проблем в клемореда....при положение СТАРТ държейки ключа на това положение , разклатете ключа и по силно го завъртете към крайното положение....ще видите, че ще завърти стартера ,освен ако той самия няма някакъв проблем....не може да е имобилайзер ,защото в този случай стартера ще върти ,но няма даа иска да запали....
  4. Здравейте Пламен,

    Обръщам се към вас за съвет и мнение относно монтиране на АГУ на Outlander 2.4L Mivec 16V GF8W 12.2015  AWD CVT ?

    Идват ли при вас коли с повреди в клапаните или други проблеми,които възникват поради газифициране на този двигател ? Някои АГУ сервизи монтират допълнително смазване на клапаните или правят комбиниран режим на работа с впръскване и на бензин с консумация 80/20 газ/бензин ? 

    Ако имате впечатления за някой читав сервиз,където монтират качествено АГУ и са опитни ще съм ви благодарен.

    Ако има възможност ще си запазя час за посещение при вас през следващия месец или най-късно през Януари,за да прегледаме масла,кутия,спирачки,диференциал и ходовата част,колата все още не е в България.

    Търсех на сайта на сервиза ви,но е открих цени за нaй-често извършваните обслужвания на двг масла,

    диференциал с раздатката, скоростната кутия,профилактика и смяна на спирачна и охладителни течности?

    Благодаря предварително за отделеното време.

    1. Покажи предишен коментар  5 още
    2. Georgi_G

      Georgi_G

      Здравейте, колата пристигна и чакам техно тест тази или другата седмица,за да я регистрирам(АГУ още не съм сложил).Трябва да се чуем, за да се разберем за обслужването. Двигателят е модификация 4J12(би трябвало да е с агр.верига?) 2.4L 168 hp MIVEC 16V с VVT.Пробега е около 49 000 км.Виждам че за маслото имам още 8500 км да мина или до 08.2024.Дават го че е 0W20 по книжка.Колата е карана предимно на къси разстояния при по-ниски температури от нашите в Б-я.

      По книжка при този пробег дават за смяна масло на скоростната кутия(CVT),също така и "transfer oil" може би  раздатката имат в предвид ? Трябва да се провери нивото на маслото на задния диференциал(не е упоменато кога е препоръчително да се сменя) и направи реглаж на клапаните ако е необходимо.

      Ще слагам зимни гуми тези дни и ще погледна накладките,имам съмнения че тези отзад са за смяна.

      Всичко това (без смяна на двг маслото) приблизително колко ще излезе при вас(със смяна на задните накладки)?

      Благодаря за отделеното време,лека вечер.

    3. DJ Tymbi

      DJ Tymbi

      Идват разбира се, преди 10 дни издадохме поредния с ремонтирани клапани и глава....Омазнителната система се оказва глупост, защото дори и да предпазва клапаните, то прецаква буталата и цилиндрите.....по добре без нея ....Това е маслото за Канада и северните американски щати ,тук е по различно , ние за сега най доброто масло за тези мотори е 5W30 MC3 стандарта и EFE на Мотул стандарта....

       

    4. Georgi_G

      Georgi_G

      Благодаря за бързия отговор,за цени на обслужванията,за които ви попитах горе не сте коментирали.Може би ще е добре да докарам колата за една диагностика при вас,видях че работите само пон-петък ?

       

  5. Здравейте,

    Пиша Ви на лично, защото виждам, че сте доста активен. Карам Аутлендър II от 2008г. - 2.4 CVT. 

    Карам почти постоянно на режим 4WD AUTO. При скорост до към 10-15 км/ч и маневриране чувам лек шум някъде по-скоро в средата на колата-отпред. Определям го като някакво затормозяване на сработването на задвижването отзад. Нито е виене, нито стъргане, нито чукане. Няма допълнителни усещания като ритане и т.н. Просто лек съпътстващ шум при потегляне. Съответно над 10-15 км/ч и други условия не се чува. Нямам наблюдения дали е същото на 4WD LOCK, защото съм карал единични случаи и то за кратко. Проверих маслото в диференциала отзад и е до пробката. Него го смених преди 15 000 км, като купих колата. Диференциала е видимо сух отвън. Няма течове. 

    Може ли да ме насочите какво да проверя?

    Насока за тема във форума където мога да се запозная по-подробно с устройството на цялото задвижване?

     

  6. еми значи са ги прецакали ....почти съм убеден че това ви е проблема....поръчайте си нови инжектори и ги сменете, ако искате, преди това ги дайте на стенд и им кажете да ги проверят за изпускане, т.е. дали държат налягане в тях, когат оса в покой...
  7. ....ами дави се, защото бензиновите ви инжектори не държат вече и когато изгасите мотора, би трябвало нищо да не влиза в цилиндрите, защото инжекторите не работят, но тъй като те изпускат и пълнят цилиндрите с бензин....по този начин при повторно палене, дори и след час както казвате, не може да запали ,защото горивото е много .....а сутрин ,когато е преседяла колата 8-10-12 часа, бензина който е влязъл в цилиндрите, вече се е изпарил и за това пали сутрин.... За да се види дали е така, първо проверете маслото дали мирише на суров бензин.....второ , когато решите да я оставяте за 1 час или повече време, просто откачете щуцера от горивната рейка....той се държи с две винчета на рейката, идеята е да изтече малко бензина от рейката ,с цел да няма налягане в нея , по този начин и инжекторите няма да изпускат бензин в цилиндрите.....т.е. по ннякакъв начин да се свали налягането в горивната рейка ,така че хем да има бензин в нея ,хем да няма налягане...и пробвайте така няколко пъти.....другия вариант е да се извадят дюзите и да се закачат на стенд ,но не да ги тества дали пръскат , а дали държат налягането в тях.....
  8. ....зависи кой ви го прави и дали ще обърне внимание на другите звена....защото в тази кутия има много детайли,които поне трябва да се прегледат....и пак не е гаранция че като се види, след време няма да се обади друго нещо.....и да, ако е правн от хора ,които рзбират какво правят поне в това отношение няма да има проблем....
  9. .....ами има алтернатива, както казах има втора употреба ,само че там ще е по скъпо, тъй като цената ще е пак там някъде, но няма да имате никаква гаранция ,и второ, цената ще е без труда....другия вариант е чисто нова, не си спомням цена, но К114 на Айсин за Тойота РАВ 4 2017 година е .........18 000 лв....и отделно труд и консумативи.....така че има алтернативи....
  10. Може би са имали предвид лагерите,а те са 8 на брой ,ако изключим иглените, които не създават проблем....отделно има и консумативи ,които се сменяват като масло и филтри, два на брой....отделно има и доста работа ,тъй като автомобила е 4х4 и се свалят преден мост ,раздатка, полуоски , кардан и т.н....цената е адекватна ..... при втора ръка кутия ,това не е удачен вариант ,тъй като тези кутии всички са такива, на определен пробег - около 200 000 км. издават багажа.....ако вашата е на толкова, тогава наистина имате проблем в кутията ,освен ако не е в лагер главина или нещо друго....
  11. Махнете писровия ремък и запалете мотора без него , ако няма жужене, значи ще трябва да проверите ролките и ремъка отново, ако обаче го има, тогава вероятно сте скъсали демпферната шайба на кол. вал когато е затегнал пистовия ремък или нещо по мотора друго да се провери....
  12. Червен антифриз си долей, първо в радиатора и след това в разширителля на студен мотор....
×
×
  • Създаване...