Премини към съдържание

DJ Tymbi

Потребител
  • От него общо

    10,942
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    31

DJ Tymbi беше най-активен на 16 ноември

DJ Tymbi има най-харесвано съдържание!

За DJ Tymbi

  • Рожден ден 07/17/1973

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Интернет контакт

  • AIM
    dj_tymbi
  • Уебсайт адрес
    http://japanautoservice.com
  • ICQ
    тел. 0877 899 725/0887 899 725
  • Skype
    dj_tymbi

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    L200 -Triton,Jeep Grand Cherokee WK2,V6 Pentastar
  • Интереси
    www.japanautoservice.com

Посетили профила

33,213 посетили

DJ Tymbi's Постижения

Тотален капацитет

Тотален капацитет (14/14)

  • Отдаден Rare
  • Начален Разговор
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Машина За Публикуване Rare

Спечелени Значки

63

Репутация

  1. ....къса се без симптоми, къса се, но периода е различен ,моя опит е ,че трябва да се смени м/у 120 и 170 к км. пробег....
  2. ....имате проблем с инхибиторния ключ,но защо лоста има луфт ,това не мога да кажа, ще трябва да се види....
  3. Здравей,може ли да ми дадеш съвет за Лансера.Колата е 2017г.двигател 4В11 2.0/147к.с. на 80К. Проблема е ,че на студен старт се чува чукане в областта под свещите,като загрее става “вентилатор”,абсолютно изчезва всякакъв шум.Колата има газ  със система за смазване на клапаните,поставена на 20К.Карам я с ЕНЕОС 5/30.

    1. Покажи предишен коментар  1 още
    2. nencata

      nencata

      Добре,ако е така,какъв е варианта в такъв случай? Тази седмица смених маслото с Кастрол и след изминати 600км.”тракането” намали осезаемо.

    3. DJ Tymbi

      DJ Tymbi

      ...при 4В11 няма повдигач,защото колата е 2017 год.....объркал съм се ,.....по принцип това масло което ползвате е менте... личен опит с множество коли ....все пак сме сервиз,и сме наливали около 400 500 лтр. от това масло и моите наблюдения са отрицателни за това масло .....ако е внос от Япония ,със етикет на японски език , тогава може би да е добро , но това в Европа е унгарско....

      2.На студен мотор тропа най вероятно от вариаторите, тъй като те оставят празни през ноща, но пък цели 5 мин. да тропа докато загрее, нещо много се съмнявам....Трябва да се види/чуе, евентуално да се разглоби нещо за да се даде по правилна преценка а проблема,защото може да е бут. болт в начален стадии,бутало и т.н.....За да тропа студена,значи че има някъде износване и по голям луфт,чийто луфт каято загрее материала се разширява и луфта изчезва....но трябва да се види....Когато смените масллото с очевидно по добро ,тракането намалява , значи очевидно някъде уплътнява този луфт за който говоря....

       

    4. nencata

      nencata

      Добре,благодаря за отделеното време.Ще звънна за ден кога да я докарам и да я погледнете.

  4. 1.Маслото трябва да е 5W30 а не 40....слагайте по висок клас масло ,защото мотора е с вариатори, които сработват от маслото... 2.Ако не карате повече от 8=10к км. на година. по добре не слагайте АГУ,защото тези мотори реглажа на клапаните не се прави лесно,а е скъпоструваща опция ,която не винаги излиза по евтино , тъй като реглажа им се прави чрез сляма на пуловете, а това значи сваляне на валове ,вериги, колектори и т.н...
  5. ...Да,за Паджеро 2 с 2.8 мотора 4М40 ...
  6. ....различни са кутиите, но не знам дали ще станат,такава комбинация не съм пробвал....
  7. ....смях в залата......смени си майсторите....блокирането може да бъде от няколко причини( зависи как и кога е станало)..1. е избирача да е счупен и зъбчето да е заяло в корпуса на кутията....2. е вилицата на муфата да се е изкривила ( бая зор ще да е видяла ) и това пак води до блокиране....3. е муфата на 3-та предавка да е завлякла поради някаква причина и това да е довело до блокиране....4. оста на избирачите ,която влиза в раздатката и преминава през нея и влиза в кутията да е крива...само че трябва много да крива и семеринга да е паднаал отодавна и да заяжда оста....Тази кутия се отваря ,ако ще и танк да мине през нея, друг е въпроса колко е счупена и дали ремонта си заслужава парите,защото доста често в такива случаи цената е висока и това води до търсене на друг вариант.....
  8. ...какво му се счупи?Раздатката ийзи селект ли е или супер селект? Коя година е буса?
  9. ....многодисковия съединител ти е за смяна...има го само дисковете и подложките ,има го и във вариант с касетата....ако при гасене на мотора изтраква специфично , ,значи има луфт м/у шлиците на касетата с вала.....което налага смяната му с касетата....имали сме случаи, в които се налага смяна и на вала....
  10. Глупости....сменете си сервиза и отидете на проверени за такива цели сервизи.....БРЦ в Дружба са единия вариант .
  11. ...имал съм такъв случай ,само че на Тойота.....предполагам, че и на Мицубиши е същото( въпреки че много плъг-ини са минавали през мен, такъв случай с Мицубиши съм нямал) ....Та, на Тойотата си има специален софтуер, който се активира чрез тестера за диагностиката ,и там батерията се оставя в "рекавъри" режим, при който после се налага да се зарежда по този режим.....Това отнема около 10 часа( първо се разрежда до почти 100% ,а после се зарежда бавно ...)В ръководството му пише,че по този начин се възтановяват клетките на акумулаторите и вероятноста да се възтанови напълно е 90%......
  12. ....като за начало ,почистете си дросела на загрят мотор, през това време откачете минусовата клема на акумулатора и след почистването и поставянето на клемата обратно , запалете мотора без други консуматори като климатик, фарове парно и т.н......Нека поработи така 10 мин. на празен ход ,през това времед не пипайте нищо.....След това изгасете мотора , изчакайте 2-3 мин и запалете и я покарайте ....
  13. ....защото тогава не сработва въпросния актуатор или по скоро е в такова положение, че си работи нормално.....когато загрее ,хода му става по голям и от там забива и почва да пуши....възможно е да има и счупено бутало, стружки по електрониката на актуатора и т.н.....
  14. ....закачат5е го на тестера и гледате в реално време ламбда факторите на васички сонди......и съответно - колко % са лонговете......те трябва да са клонящи към 0% .....колкото поблизо са до 0% толкова по добре.....ако са над 12% значи имате много преобогатяване и това дави мотора.... Не може да са зелени , до колкото си спомням зелените са на 220 кубика, а при вас трябва да са над 300 кубикови,т.е. дюзите са ви малки....
×
×
  • Създаване...