-
От него общо
10,960 -
Регистрация
-
Беше тук
-
Общо дни Първи
37
DJ Tymbi's Постижения
-
Здравейте Пламен,
Обръщам се към вас за съвет и мнение относно монтиране на АГУ на Outlander 2.4L Mivec 16V GF8W 12.2015 AWD CVT ?
Идват ли при вас коли с повреди в клапаните или други проблеми,които възникват поради газифициране на този двигател ? Някои АГУ сервизи монтират допълнително смазване на клапаните или правят комбиниран режим на работа с впръскване и на бензин с консумация 80/20 газ/бензин ?
Ако имате впечатления за някой читав сервиз,където монтират качествено АГУ и са опитни ще съм ви благодарен.
Ако има възможност ще си запазя час за посещение при вас през следващия месец или най-късно през Януари,за да прегледаме масла,кутия,спирачки,диференциал и ходовата част,колата все още не е в България.
Търсех на сайта на сервиза ви,но е открих цени за нaй-често извършваните обслужвания на двг масла,
диференциал с раздатката, скоростната кутия,профилактика и смяна на спирачна и охладителни течности?
Благодаря предварително за отделеното време.
- Покажи предишен коментар 5 още
-
Здравейте, колата пристигна и чакам техно тест тази или другата седмица,за да я регистрирам(АГУ още не съм сложил).Трябва да се чуем, за да се разберем за обслужването. Двигателят е модификация 4J12(би трябвало да е с агр.верига?) 2.4L 168 hp MIVEC 16V с VVT.Пробега е около 49 000 км.Виждам че за маслото имам още 8500 км да мина или до 08.2024.Дават го че е 0W20 по книжка.Колата е карана предимно на къси разстояния при по-ниски температури от нашите в Б-я.
По книжка при този пробег дават за смяна масло на скоростната кутия(CVT),също така и "transfer oil" може би раздатката имат в предвид ? Трябва да се провери нивото на маслото на задния диференциал(не е упоменато кога е препоръчително да се сменя) и направи реглаж на клапаните ако е необходимо.
Ще слагам зимни гуми тези дни и ще погледна накладките,имам съмнения че тези отзад са за смяна.
Всичко това (без смяна на двг маслото) приблизително колко ще излезе при вас(със смяна на задните накладки)?
Благодаря за отделеното време,лека вечер.
-
Идват разбира се, преди 10 дни издадохме поредния с ремонтирани клапани и глава....Омазнителната система се оказва глупост, защото дори и да предпазва клапаните, то прецаква буталата и цилиндрите.....по добре без нея ....Това е маслото за Канада и северните американски щати ,тук е по различно , ние за сега най доброто масло за тези мотори е 5W30 MC3 стандарта и EFE на Мотул стандарта....
-
-
Здравейте,
Пиша Ви на лично, защото виждам, че сте доста активен. Карам Аутлендър II от 2008г. - 2.4 CVT.
Карам почти постоянно на режим 4WD AUTO. При скорост до към 10-15 км/ч и маневриране чувам лек шум някъде по-скоро в средата на колата-отпред. Определям го като някакво затормозяване на сработването на задвижването отзад. Нито е виене, нито стъргане, нито чукане. Няма допълнителни усещания като ритане и т.н. Просто лек съпътстващ шум при потегляне. Съответно над 10-15 км/ч и други условия не се чува. Нямам наблюдения дали е същото на 4WD LOCK, защото съм карал единични случаи и то за кратко. Проверих маслото в диференциала отзад и е до пробката. Него го смених преди 15 000 км, като купих колата. Диференциала е видимо сух отвън. Няма течове.
Може ли да ме насочите какво да проверя?
Насока за тема във форума където мога да се запозная по-подробно с устройството на цялото задвижване?