Премини към съдържание

Газов инжекцион на Галант


CBeTHaX

Препоръчано мнение

Това с охлаждането на бензиновите дюзи при работа на газ не го знаех. Значи все пак в тях "напира" бензин, който ги охлажда донякъде.

Аз мислех че помпата като направи 3 атмосфери, или там колкото прави в рейката, спира докато не падне налягането до някаква стойност. После тръгва, достига го и пак се изключва. Правех аналогия с престоя на колата и студения старт сутринта - завъртам ключа, пали след 1 сек без да чакам да върти докато подкачва бензин, понеже си държи налягане. Но дори и така да е, явно спирането й е грешка.

 

Не гоня адската икономия и гледам да се запазят помпата и дюзите. А да се придържам ли към настройки с 10% работа на бенз дюзи? Всички италиански газови инжекциони ли го позволяват? Конкретно BRC и Romano? Една от двете ще е.

Въобще не мисля да треперя над бензина в резервоара, да не би случайно колата да глътне някоя грешна капка от него и да ме "вътри"... Надеждност, мощност, естетичност, дискретност пък чак тогава икономичност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 342
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

За бензина е хубаво като зареждаш газ всеки път да доливаш по малко бензин, така подържаш и самия бензин свеж.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя инжекцион пуска по малко бензин при работа на газ след определени обороти. Освен БРЦ и Романо не пропускай и Заволи. :) Имай в предвид, че въздушно/газовата смес изисква 100% изправна запалителна система, докато на бензин не е така капризна :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Колеги,

на колко градуса са настроени да превключват на газ колите ви. Аз съм с БСМ и беше настроен на 35, променихме го на 38 и оставам с впечатление, че превключва страшно бавно - стрелката е почти на оптимално положение когато превключи. До работа ми е 4 км. минавам м/у 1,5 - 2 км. и тогава превключва. Колко най-малко мога да ги смъкна тези градуси? Тук видях някои коментари, че някои коли превключвали за 20-30сек. при мен в тези атмосферни условия минават 4-5 мин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ме лъже паметта, моята превключва на 30 градуса, малко след като мине първото деление.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално да превключва когато стрелката епочти в норм. Положение, както пише колегата, освен ако стрелката е прецакана.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре отивам да намаля на 30 и да видим какво ще стане. Лошото е, че при по-ниска темп. имаше леко прекъсване при прехвърляне на газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 седмици ...

Колеги, някой с ГИ на BRC да има?

Ако може да даде отзиви.

Представлява ми интерес BRC Sequent Plug & Drive BRC 6 цил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам го същия,само че за 4 цилиндъра и мога да кажа само хубави неща,досега проблеми не съм имал.Не се разбира кога е на газ,кога е на бензин,има съвсем малка разлика във вървежа,с две думи доволен съм.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Бихте ли ми препоръчали качествен сервиз за газ анализатор (ЕЛКОМ) с хора, които разбират от нашите :mitsu-smiley: и конкретно 2.5 V6 с повечето катализатори и ламбди?

 

Имам проблем с некачествено горене на газ. От самото начало си тресе (от април месец насам). Запалителната система е проверена, свещите са сменени. На бензин не усещам проблем. Правихме настройки, отново и отново, но тресенето си остава. Засега заподозрените са катализаторите/ламбдите и искам да ги проверя.

 

 

Благодаря предварително,

Манол

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Бихте ли ми препоръчали качествен сервиз за газ анализатор (ЕЛКОМ) с хора, които разбират от нашите :mitsu-smiley: и конкретно 2.5 V6 с повечето катализатори и ламбди?

 

Имам проблем с некачествено горене на газ. От самото начало си тресе (от април месец насам). Запалителната система е проверена, свещите са сменени. На бензин не усещам проблем. Правихме настройки, отново и отново, но тресенето си остава. Засега заподозрените са катализаторите/ламбдите и искам да ги проверя.

 

 

Благодаря предварително,

Манол

Струва ми се, че можеш да заподозреш и дюзите, както и да потърсиш Иво Ленков.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах проблем с прекъсване на газ, бобината ми беше фъснала, не беше от газта. Може и в твоя случай проблема да е в силовата верига на колата, а не в газовата уредба....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Бихте ли ми препоръчали качествен сервиз за газ анализатор (ЕЛКОМ) с хора, които разбират от нашите :mitsu-smiley: и конкретно 2.5 V6 с повечето катализатори и ламбди?

 

Имам проблем с некачествено горене на газ. От самото начало си тресе (от април месец насам). Запалителната система е проверена, свещите са сменени. На бензин не усещам проблем. Правихме настройки, отново и отново, но тресенето си остава. Засега заподозрените са катализаторите/ламбдите и искам да ги проверя.

 

 

Благодаря предварително,

Манол

Мотора на бензин как е?Работи ли добре?И това "тресене" когато е на газ ли е ,или по принцип си работи мотора така?Автоматик ли е колата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се, че можеш да заподозреш и дюзите, както и да потърсиш Иво Ленков.

 

Газовата е монтирана, настройвана и поддържана в сервиза на Иво Ленков. Вчера бях при него за смяна на филтри след изминати 15 000 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах проблем с прекъсване на газ, бобината ми беше фъснала, не беше от газта. Може и в твоя случай проблема да е в силовата верига на колата, а не в газовата уредба....

 

Да, първо нея проверихме, смених си свещите с Denso VK20Y. Кабелите и бобината бяха ОК.

 

Доколкото знам си сменял катализаторите/ламбдите. Какво беше поведението на двигателя при този проблем?

Редактирано от manol
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мотора на бензин как е?Работи ли добре?И това "тресене" когато е на газ ли е ,или по принцип си работи мотора така?Автоматик ли е колата?

 

:) Пламене, тази кола от няколко години е стопанисвана само при теб. От април тази година е със смолянска регистрация. Последно преди месец-два колата беше при теб за около седмица - сменяхме масло + преглед, включително ел. запалителната система...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, първо нея проверихме, смених си свещите с Denso VK20Y, кабелите и бобината беше ОК.

 

Доколкото знам си сменял катализаторите/ламбдите. Какво беше поведението на двигателя при този проблем?

Нищо подобно на описаното от теб. Запушени катализатори - няма тяга, неработещи ламбди - висок разход.

Ако не е автомат на газ сложи 5-та с 60км/ч и дай пълна газ, ако запалителната система е добре не трябва да прекъсва

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо подобно на описаното от теб. Запушени катализатори - няма тяга, неработещи ламбди - висок разход.

Ако не е автомат на газ сложи 5-та с 60км/ч и дай пълна газ, ако запалителната система е добре не трябва да прекъсва

 

 

Забравих да спомена. С автоматична скоростна кутия е.

 

Явно ще трябва да се прегледа бобината отново...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена. С автоматична скоростна кутия е.

 

Явно ще трябва да се прегледа бобината отново...

Това да не е онова досадното притрисане ,когато си на позиция Д инатисната спирачка и колата да поскача един вид?

Ако е така, може би една от причините да е от дълги пътища м/у дюзата и цилиндъра......това гледахте ли го?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това да не е онова досадното притрисане ,когато си на позиция Д инатисната спирачка и колата да поскача един вид?

Ако е така, може би една от причините да е от дълги пътища м/у дюзата и цилиндъра......това гледахте ли го?

 

Да, точно това притрисане. Има го и при монотонно движение, почти при всички обороти на двигателя под 3000 об./мин. Най-добре се усеща при 90 км/ч с включен cruise - пътниците започват да ме питат какво и има на тази кола :(.

 

Гледахме ги пътищата, къси са. Инжекторите са точно до колекторите на 5-8 см максимум.

 

След последната настройка, след като ти оправи някакъв модул на 12 стени, който регулирал въздуха, който влиза към колекторите, като че ли малко се подобри клатенето, но все още го има и е дразнещо. На моменти става непоносимо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Накарай го да ти сложи друга рейка с дюзи,може да имаш или дефектна или развалена. Ако са 2 рейките - и двете да ти смени за проба. С каква марка газова си ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Накарай го да ти сложи друга рейка с дюзи,може да имаш или дефектна или развалена. Ако са 2 рейките - и двете да ти смени за проба. С каква марка газова си ?

 

Romano (A.E.B. 2568D)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...