Премини към съдържание

Газов инжекцион на Галант


CBeTHaX

Препоръчано мнение

Проблемът е решен! :icon_dance: Направо да ти е кеф да си :drive: колата на газ :plane:

 

.

2. Тъй като бях в сервиза при Пламен заради окачването, той направи допълнителна адаптация на МПХ и дросела. :icon_hmm:

 

......не разбрах какво е станало......усети ли разлика в ускорението и работата на мотора след това?Искам да разбера, тъй като моя уред напоследък се държи странно и ми се ще да си "сверя" часовника един вид......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 342
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

......не разбрах какво е станало......усети ли разлика в ускорението и работата на мотора след това?Искам да разбера, тъй като моя уред напоследък се държи странно и ми се ще да си "сверя" часовника един вид......

В момента двигателя работи добре, според мен, и на бензин и на газ. Ускорява плавно. След твоята намеса не мога да намеря значима разлика, освен това, че при потегляне с плавно ускорение, преди поемаше една идея по-рязко, а сега е по-плавно и двигателя е по-responsive спрямо натискането на газта. Все още не съм засякъл разхода на гориво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Горния въпрос зададох заради една статия по повод смяна на талоните заради ГИ и АГУ. След първи март т. година ще трябва да се плащат още 400 лева (за протокол, даден след проверка на автомобила) отгоре, а ако до първи март се декларира газовата инсталация нямало да се плащат. И ако сложа ГИ след 1.03. ще ми струва над 2000 лева - пълен абсурд за кола от 99-та година.

От друга страна това беднеене и обогатяване на сместа при АГУ, както и потенциалните проблеми със скъпи части като дебитомер, моторче ПХ, несигурните тихи обороти и по-ниско ефективната работа на газ при конвенционална уредба са доста основателни причини :icon_hmm: .

 

Добре, в такъв вариант: сега слагам АГУ с два изпарителя по 66kw, зареждачка при капачката за бензин, събирам пари за ГИ и прехвърлям АГУ-то в другата кола. В галанта остават тороидалната бутилка с тръбата до редуктор-изпарителя. От него натам се слагат нужните части - друг изпарител, рейките с газовите "дюзи", компютър, кабелаж и т.н. - става с ГИ. Дали трябва да предекларирам нещо в този случай?

Ще ми останат "резервни" части като симулатор за 6 бензинови дюзи, смесителна плочка, един редуктор-изпарител и някое ключе/реле. Може пък да му дотрябват на някой :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Горния въпрос зададох заради една статия по повод смяна на талоните заради ГИ и АГУ. След първи март т. година ще трябва да се плащат още 400 лева (за протокол, даден след проверка на автомобила) отгоре, а ако до първи март се декларира газовата инсталация нямало да се плащат. И ако сложа ГИ след 1.03. ще ми струва над 2000 лева - пълен абсурд за кола от 99-та година.

От друга страна това беднеене и обогатяване на сместа при АГУ, както и потенциалните проблеми със скъпи части като дебитомер, моторче ПХ, несигурните тихи обороти и по-ниско ефективната работа на газ при конвенционална уредба са доста основателни причини :icon_hmm: .

 

Добре, в такъв вариант: сега слагам АГУ с два изпарителя по 66kw, зареждачка при капачката за бензин, събирам пари за ГИ и прехвърлям АГУ-то в другата кола. В галанта остават тороидалната бутилка с тръбата до редуктор-изпарителя. От него натам се слагат нужните части - друг изпарител, рейките с газовите "дюзи", компютър, кабелаж и т.н. - става с ГИ. Дали трябва да предекларирам нещо в този случай?

Ще ми останат "резервни" части като симулатор за 6 бензинови дюзи, смесителна плочка, един редуктор-изпарител и някое ключе/реле. Може пък да му дотрябват на някой :icon_hmm:

 

Я кажи къде е тая статия щото и на 2-те коли си имам газова уредба и никъде не са обявени, да мина да им сменя талоните за по 20лв/кола докато е време вместо по 400лв/кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи къде е тая статия щото и на 2-те коли си имам газова уредба и никъде не са обявени, да мина да им сменя талоните за по 20лв/кола докато е време вместо по 400лв/кола.

 

Вижте тази статия

Редактирано от manol
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://fakti.bg/bulgaria/82285-gazovite-uredbi-na-kolite-nezakonni

 

Не съм се интересувал какво трябва да се прави, защото нямам газ. НО ако имах и съм минал ГТП, имам си документи и пр., нямаше да си пускам отпуск и да ходя да вися на опашки за смяна на талон... докато не разбера със сигурност какво да трябва да се направи.

 

Някой знае ли дали някъде поставят ГИ на изплащане? Не да тегля кредит (джет, банков и др), а към самата фирма, която ще постави уредбата. Ако аз слагах уредби не виждам какво щеше да ми пречи да си получавам парите месечно на вноски. Като капе от 100 места какво като не съм ги взел накуп....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Течната фаза,разбира се,стига да можеш да си я позволиш и да и смениш помпата след това,ако се развали,че не е от най-евтините.

За Фобос-а, нищо няма да казвам,не един път съм си споделял отрицателното мнение за него.

Колко километра годишно смяташ да минаваш,ако не е тайна ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

10000-15000км, защо питаш? Ако е от сорта ама съсипваш си колата и пак харчи толкова и бла бла... мерси :drinks:

Редактирано от ivopol82
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

10000-15000км, защо питаш? Ако е от сорта ама съсипваш си колата и пак харчи толкова и бла бла... мерси :drinks:

 

Не,няма да ти казвам да не си слагаш газова. Тази с течната фаза е добра,ама я си сметни кога ще си избиеш тия доста над 3000 лева и като ти сдаде помпата фира след 60 000 км,олекваш с едни поне 600 лева за нова,благодарение на прекрасната ни газ. Слагай си газов инжекцион до 1400 лева някой по-нормален и си свиркай. С тия 15 000 на година,особено ако я караш на къси разстояния,не знам колко години ще ти трябват да минеш на истинската печалба от по-евтиното гориво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не,няма да ти казвам да не си слагаш газова. Тази с течната фаза е добра,ама я си сметни кога ще си избиеш тия доста над 3000 лева и като ти сдаде помпата фира след 60 000 км,олекваш с едни поне 600 лева за нова,благодарение на прекрасната ни газ. Слагай си газов инжекцион до 1400 лева някой по-нормален и си свиркай. С тия 15 000 на година,особено ако я караш на къси разстояния,не знам колко години ще ти трябват да минеш на истинската печалба от по-евтиното гориво.

 

Няма да ме агитираш ама така ми звучи поста ти :icon_thumbup: Първо има добра ГИ за около 1.100лв :yes3: и другото въпреки че са го разнищили по-горе простата сметка е тази 11.5 на 100 бензин градско е 1725л. за 15000км, което е 4398лв. А на газ простата аритметика и само математика е 13 на 100 и 2л за подгряване бензин е 1950л. газ и 300л. бензин което е 3124лв. 200лв. консумативи и излиза, че за 1 година сме на 0 !!! Пак казвам нищо друго освен математика, пък Вие философайте! :drinks:

Редактирано от ivopol82
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз така я смятах математиката,ама като карам много на близо,демек до работа и обратно,щото ме мързи да вървя и след изминати 50 километра градско до зареждам 9 литра газ,освен че е работила и на бензин студена,сам си прави сметката дали ще ти излязат цифрите по-горе. А като гледам,не си ме разбрал,след 2-3 години като си избил течната фаза,като доста от колегите може и да си продал колата и да направиш един хубав подарък на някого.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях много навит на газта. Сложих, покарах една година доволно и после се започна с проблемите... Като имате предвид, че газовата ми е възможно най-простата. За ГИ не знам... Това за късите разстояния е абсолютно вярно, особено ако е ГИ, дефакто на къси разстояния (което при мен е 80% от времето), просто забравете, че имате газова. Ако сте мераклии, направо слагайте обикновена ГУ, за да можете да карате още студена колата на газ. Тогава пък се покачва разхода и ... куп други проблеми. Абе т*шак работа си е. Не може това, което не са го измислили в завода, тук един гаражен "майстор" да направи за 5 часа. А в големите сервизи ще платим суми, които трудно ще избием после. Газта е за онези, които въртят по много и то извънградско, според мен само тогава има смисъл.

Това лято съм решил да бъзикам газта, само защото я имам и не искам да я мъкна тази бутилка повече като паметник. Вярно де, зависи кой, как, къде и за колко е монтирал газовата.

 

Каквото и да си кажем, този който не е опитал, той не знае. На някой ще му хареса, на друг не... зависи :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А бе то всичко много хубаво, ама тази течна фаза си е бая пари според мен или поне за мен е много пари :icon_clap:. И аз бях пред тази дилема преди няколко години и в крайна сметка избрах фобос. В този ред на мисли интересно ми е как на кола да кажем като галанта можеш да сложиш нещо, което струва колкото половината кола и това е само оптимистично погледнато ако предположим, че галантите вървят по 6-7к. Реално погледнато течната фаза е по-скъпа от галанта :icon_thumbup: , защото вече има кофтури за под 4 бона.

И между другото колегата, с който си пишете от няколко поста е прав, не винаги 2 и 2 е четири, малко криви излизат сметките в един момент. Не ме разбирай погрешно НЕ казвам да не слагаш газ, това винаги си е оферта, въпроса е примерно, че последното ми ходене до Бургас беше 150 кинта за газ и 50 за бензин. Само на бензин са към 250 някъде с моето каране, така че разликата е много минимална ако се злобиш, но все пак я има :icon_clap:. А и хубавото е че 50 кинта тунджа остават да си палиш сутрин :icon_bye: И другото хубаво е че с 40 кинта за газ карам една седмица в града..... :icon_rock:

Така, че в заключение слагай фобуса и си свиркай....... Течната фаза не е оправдана като цена според мен или поне е редно да се сложи на кола, която я превъзхожда ценово :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"И аз така я смятах математиката,ама като карам много на близо,демек до работа и обратно,щото ме мързи да вървя" - Пичага плачеш за колело :icon_clap:

Редактирано от ivopol82
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......аз карам само на газ,дизел не щем,по обясними причини,които не искам да казвам..........та ако карате по 10 км. пробег на ден ,дори и да имате излизане навън всеки месец, тогава не си заслужава, но .........ако карате всеки ден по 150-200 км., тогава сметката е далеч по различна и карането на бензин/нафта е много скъпо удоволствие.........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"И аз така я смятах математиката,ама като карам много на близо,демек до работа и обратно,щото ме мързи да вървя" - Пичага плачеш за колело :icon_clap:

 

Две имам колега, ама вече не ги ползвам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

между другото колегата, с който си пишете от няколко поста е прав, не винаги 2 и 2 е четири, малко криви излизат сметките в един момент. Не ме разбирай погрешно НЕ казвам да не слагаш газ, това винаги си е оферта, въпроса е примерно, че последното ми ходене до Бургас беше 150 кинта за газ и 50 за бензин. Само на бензин са към 250 някъде с моето каране, така че разликата е много минимална ако се злобиш, но все пак я има :icon_clap:

Ц,ц,ц, ако не даваш толкоз газ повече ще спестиш, още повече, че колата като динамика няма нищо общо със 100 октанов бензин и на газ, знаеш :) Различни возила стават :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За течната фаза не съм запознат в детайли, но като ходих до Иво Ленков, да "debug–ваме" какво му има на моя ГИ, често имаше клиенти за смяна на помпа на течната фаза, която до колкото разбрах си е цифра. Имало проблеми и със зареждането през лятото, до колкото разбрах заради по-високото налягане в бутилката (колко е вярно последното, не знам. При мен и зиме и лете повече от 32 литра в 48 литрова бутилка не са се побирали, освен в ЕКО-то на околовръстното до Княжево, където успяха за 15 мин зареждане (едвам изтраях да изчакам), вкараха 45 литра и половина. Само за :icon_box: са). И за вървежа не знам колко по-добре е от на бензин, както се твърди. Цената обаче е наистина висока, и не ми е ясно кое е това дето толкова я вдига :icon_hmm:

 

Иначе аз вече почти 20 000 изминах на газ за 11 месеца. Разликата с бензин я има и като вървеж и като € - с 50лв бензин 1 седмица и е заминал (като не карам колата всеки ден), а на газ с 40 лв минавам 2 седмици (същата схема с карането). От време на време сипвам по 30-50 лв да се "пличкат" в резервоара :) Иначе километрите ги навъртам предимно извънградско по време на празници/отпуск/събота/неделя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За течната фаза не съм запознат в детайли, но като ходих до Иво Ленков, да "debug–ваме" какво му има на моя ГИ, често имаше клиенти за смяна на помпа на течната фаза, която до колкото разбрах си е цифра. Имало проблеми и със зареждането през лятото, до колкото разбрах заради по-високото налягане в бутилката (колко е вярно последното, не знам. При мен и зиме и лете повече от 32 литра в 48 литрова бутилка не са се побирали, освен в ЕКО-то на околовръстното до Княжево, където успяха за 15 мин зареждане (едвам изтраях да изчакам), вкараха 45 литра и половина. Само за :icon_box: са). И за вървежа не знам колко по-добре е от на бензин, както се твърди. Цената обаче е наистина висока, и не ми е ясно кое е това дето толкова я вдига :icon_hmm:

 

Иначе аз вече почти 20 000 изминах на газ за 11 месеца. Разликата с бензин я има и като вървеж и като € - с 50лв бензин 1 седмица и е заминал (като не карам колата всеки ден), а на газ с 40 лв минавам 2 седмици (същата схема с карането). От време на време сипвам по 30-50 лв да се "пличкат" в резервоара :) Иначе километрите ги навъртам предимно извънградско по време на празници/отпуск/събота/неделя.

 

Аз пък точно на ЕКО нямам никакъв проблем. В празна бутилка 47 литра тороидална бутилка ми пълнят винаги точно 37.75 литра.

 

На Хондата е със сонда Романо обаче, и там прави такива глупости от време на време, че не изключва а почва да зарежда доста бавно и можеш да си зареждаш цял ден. Мда и неще да хване повече от 33 литра в 47 литрова бутилка.

Редактирано от meltin
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последно се ориентирах към ГИ Романо при Иво Ленков - Каравелгаз! :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък точно на ЕКО нямам никакъв проблем. В празна бутилка 47 литра тороидална бутилка ми пълнят винаги точно 37.75 литра.

 

На Хондата е със сонда Романо обаче, и там прави такива глупости от време на време, че не изключва а почва да зарежда доста бавно и можеш да си зареждаш цял ден. Мда и неще да хване повече от 33 литра в 47 литрова бутилка.

 

Възможно е в други клонове на ЕКО да няма проблеми. Не зависи много от фирмата, а от клона. За точно този клон, в последствие, бях чел и други да се оплакват.

 

Та казваш от сондата на Романо не ще да вкара повече от 32 в 48 л. бутилка :icon_hmm: . Трябва да го видя това като имам време, да се коригира и да влизат едни 38 л., поне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е в други клонове на ЕКО да няма проблеми. Не зависи много от фирмата, а от клона. За точно този клон, в последствие, бях чел и други да се оплакват.

 

Та казваш от сондата на Романо не ще да вкара повече от 32 в 48 л. бутилка :icon_hmm: . Трябва да го видя това като имам време, да се коригира и да влизат едни 38 л., поне.

 

За кое Княжево говориш, че там са две ЕКО-та. Едното е на околовръстен път по баира нагоре, другото по Цар Борис III. На това което е на околовръстоното съм зареждал поне 5-6 пъти без проблеми.

 

Иначе за корекцията си прав, само дето трябва да се направи като свърши газта, пък все не се стигам до удобен момент хем да е свършила газта хем да имам желание да се занимавам. То отделно, че и спря да отчита количеството на ключа. Та някой ден ще се действа генерално май...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последно се ориентирах към ГИ Романо при Иво Ленков - Каравелгаз! :good:

 

Добре се ориентираш в обстановката,успех в начинанието и като я сложиш да пишеш пак,че да посмятаме заедно :drinks:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...