Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

frantic_

Потребител
  • От него общо

    185
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    locallhost

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

frantic_'s Постижения

Често присъстващ

Често присъстващ (7/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. offtopic Бих се определил като "диванен" експерт в областта, но преди да почнеш да правиш каквото и да е в посока @хлюв, намери кой ще настройва ecu-то, че от него мисля най-много зависи колко ще живее двигателя (при условие че там всичко е наред). /offtopic Мога да препоръчам да разгледаш канала на този човек, специално Елантра-та - ,не знам до колко се припокрива с твойте "условия", но дава добра представа според мен какво може да се "извади" от атмосфверен 4G63 с @.
  2. Може би ръждясалите бомбета :icon_hmm: Ако на колегата му е мерак за Галант - да търси тоя с най-малко ръжда, а не ниска цена, пък ако ще и с блокирал двигател да е ...
  3. frantic_

    Mitsubishi Space Wagon

    Честито и много безавариини километри. С кой двигател? На предно?
  4. frantic_

    Mitsubishi Space Wagon

    Ами с климатиците може да се окаже от просто - като липса на фреон, разбирай изпуснала е системата от старост (радиатор, пътища, уплътнения) до мъртъв компресор, но лично за мен това не компрометира автомобила ако е читав.
  5. frantic_

    Mitsubishi Space Wagon

    Те са кажи-речи близнаци, с едни 20см примерно разлика в дължината в полза на Space Wagon. По двигател и 4х4 са 1:1 мисля. 122hp двигателя е 1.8MPI т.е. безпроблемен за LPG и важното е да няма ръжди, другото се прави срещу повече или по-малко пари.
  6. frantic_

    Mitsubishi Space Wagon

    Първо трябва да се изясни до колко е необходимо 4х4. Последното поколение Space Wagon в Европа се е предлагало с 4х4 само в комбинация с 2.4GDI, на предно с 2.0MPI (в mobile излизат два броя). При всички случаи 2.0 с газ ще е икономичния избор откъм разход и евентуална поддръжка свързана с двигател/скорости/предаване.
  7. Здравей, понеже моят има(имаше) sunroof(шибедах, разбира се прокапваше), потърсих в ето този каталог, но нищо не ми излезе за тази екстра :icon_hmm: , евентуално ако имаш ОЕМ номера на уплътненията?
  8. frantic_

    Смяна на двигател

    Подобни писания без покрепа на линкове, са като "пръц" на вятъра. Чел си нещо, но не си дочел ми се струва. Темата започва да прилича на интернет тролене.
  9. От drive2.ru относно "бомбетата". Датчика за задна скорост се достъпва лесно - над долната помпа на съединителя е - на скоростната кутия, само че е необходима дълбока вложка или глух ключ, по спомен 22. Датчика е 10-15-20лв, аз бях взел на FAE, преди 6-7 години, колата изгни, датчика работи.
  10. frantic_

    Смяна на двигател

    Дали ще избереш пътя на атмосферен или турбо двигател и в двата случая е необходимо някой да настрои ECU-то на автомобила, за да има ефект от хардуерните промени. За 4G63 има толкова изписано, че свят да ти се завие - нещо няма много мераклии обаче за атмосферен тУнек :D. Това че е миниван и не заслужава турбо хич не е вярно, ще стане много по-приятен за шофиране автомобил, никой не говори за големи числа.
  11. frantic_

    Смяна на двигател

    Източници на DOHC глава може да са ти Oulander 1st gen или Lancer 2000-2007 (CS2A/CS9W). Не знам какво може да се намери по нашите ширини, но евентуален вариант е 4G63T от Outlander 1st gen, нещо ударено, барабар с електрониката. Лично аз бих оставил двигателя който е вътре, след разбира се освежаващ ремонт, които да гарантира изправността му и бих инвестирал в надуването му и читава афтърмаркет електроника. И много четене, с разбиране и осмисляне.
  12. Току що отворих произволен български сайт за авточасти, избрах първа генерация Еклипс 2.0 150hp и на раздела за амортисьори има избор от 5-6 производителя с цени от около 100 до 150лв (за предни). Говоря за заместители на стандартните, нищо специално ... въпреки, че излизат и Koni-та за 500+ лв. Ако не съм разбрал правилно питането - извинявам се .
  13. Ясно, вероятно става дума за Frenkit 86249: ползван в Lucas 38 спирачните апарати (ползвани от много производители), но поне аз не го откривам. Така че запазени апарати втора употтеба са по-рационалното решение сякаш.
  14. На всичките Space Star's задните апарати са еднакви, същите се ползват и в Каризма (не всички модели), и във Volvo V40/S40 (не всички модели, разликата е в механизма за ръчната) - Lucas/38mm. Текущите не подлежат ли на ремонт/рециклиране?
  15. От Eclipse 2G са директен "bolt-on", тествано, но нереализирано поради липса на джанти в конкретния момент. Стават и предни от VR4 (задните трябва с шенкела и доработки). Също от US 8G задните съм чел че пасват безпроблемно.
×
×
  • Създаване...