Kalin Traichev Публикувано 9 юни 2014 Сподели Публикувано 9 юни 2014 Здрaвейте колеги от скоро имaм гaлaнт и имa ГИ ПAУЪРДЖЕТ много бих се рaдвaл aко някой колегa сподели софтуерa зa нaстройкa т.к. този от сaйтa им не стaвa. Блaгодaря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дяката Публикувано 17 юни 2014 Сподели Публикувано 17 юни 2014 Здравейте, нов съм във Форума и се опитах да намеря нова тема отностно ГИ за Галант GDI 2,4 мотор, която да не е от 2008 г. защото попаднах на няколко обяви от газосервизи, който предлагат монтаж на този мотор. Много харесвам колата и смятам да заменя Нисана с Галант но едно от условията е да е задължително на пропан-бутан. Въпроса ми е има ли някой монтиран ГИ на GDI мотор, цена и къде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 17 юни 2014 Сподели Публикувано 17 юни 2014 Теми има достатъчно, както и информация в тях, потърси. На този мотор газова уредба не се слага. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 17 юни 2014 Сподели Публикувано 17 юни 2014 (редакция) защото попаднах на няколко обяви от газосервизи, който предлагат монтаж на този мотор. И да предлагат уредби за мотори с директно впръскване, вероятно иде реч за варианта, който е при немските автомобили (FSI май беше при VAG). Та там е половинчата работата - директно впръскване, но стандартна компресия и предварения .. докато GDI на Митсубиши работи на много по-висока компресия от стандартен бензинов мотор (съпоставима с тази при дизел) и изчанчени предварения. До сега във форума не е известен случай на успешно сложена газова уредба на GDI мотор. Причините, до колкото съм прочел и разбрал, са следните (ако бъркам ме поправете): Както вероятно знаеш, контролера на ГИ се води по бензиновото управление, а за да работи стабилно в режим на супер-бедна смес мотора (в какъвто режим влиза на бензин GDI в определени ситуации), изчисленията при проектирането са правени конкретно с идеята за бензин като гориво и точната позиция на дюзите, които впръскват директно в цилиндрите... А газовите дюзи ги слагат на всмукателния колектор стандартно... Т.е. газ може да се сложи някак си, но на бензин приключваш скоро след това по комплексни причини и си причиняваш всякакви авариини режими в които ще влезе ЕКУ-то! Та ако приемаш съвети и още не си взел Галант, вземи си с 2.0 или 2.5 мотор, защо изобщо обмисляш GDI като вариант след като ще караш на газ? Да оставим на страна, че малко хора изобщо знаят подробности за този мотор и ще ти е тегаво от към поддръжка. Иначе ако още не си се разубедил, пиши ЛС на колегата mmotors - там където той беше слагал газ, сервиза предлагаше някаква много скъпа уредба, която уж специално била за GDI мотори на :mitsu-smiley: и уж пръскала през бензиновите дюзи и някакви такива - да ти даде координати на сервиза за да научиш подробности. Редактирано 17 юни 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 юни 2014 Сподели Публикувано 17 юни 2014 ......има газови уредби за GDI мотори специално за :mitsu-smiley: ,обаче са много скъпи ,около 5-6 000 лв. и фирмата е АТОМ,която предлага такива уредби.........трябва да знаеш, че газта при АТОМ ГИ се прекарва през стандартната GDI дюза,а това пък води до забгряването й, и съответно до увреждането й..........за да се избегне прегряването, на определен брой тактове на съответната дюза ,пропускайки газ, пуска по 1-2 такта бензин........това води и до разход на бензин и на газ паралелно......и "далаверата" е много малка......има друг вариант за монтиране на газова на такъв мотор, но той е много сакатлъжки и пак се губи смисъла от GDI системата на мотора.......слага се обикновенна АГУ вакуумна, и по твое желание може да махнеш дюзите му да не се скапат ,но това не е кой знае колко пестеливо ,тъй като дори и да ги върнеш отново , мотора пак няма да работи като преди.......В този случай ,нито ще върви колата както трябва, нито ще имаш ГДИ система и режим,нито пък разхода ще е някакъв пословичен......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дяката Публикувано 19 юни 2014 Сподели Публикувано 19 юни 2014 Благодаря за бързите и точни отговори, явно няма да е GDI, а и не държа, просто колата, която съм харесал няма забележки, има екстрите които търся и е на добра цена. Ако излезе нещо читаво с 2 мотор за него мисля че проблеми с ГИ няма да има Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kal4o Публикувано 18 октомври 2014 Сподели Публикувано 18 октомври 2014 Вече и аз съм собственик на газова уретба вега и съм много доволен 13 градксо в София 9 извънградско.Проблеми с газаджиите нямах като изключим факта че ми счупиха предното стъкло Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Butaloto. Публикувано 20 октомври 2014 Сподели Публикувано 20 октомври 2014 Препоръчайте ми някой добър газаджия от София. Колата ми е Галант 2000 136 коня, а проблема е, че газовата е слагана от предишния собственик в монтана и тотално са объркали настройките. Пали си на бензин, но веднага прехвърля на газ (25*) и започва да работи нестабилно докато не загрее. Ходих при Иво Ленков, но ми каза че не може да я настрои. Нямал програма... на комп-а пише "Ауто италия газ" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 26 октомври 2014 Сподели Публикувано 26 октомври 2014 Колеги тази кола за поред път ме изумява. 313 мили (нали вече съм с оптронно английско табло) 42 литра газ Смолян-Плевен и обратно на влизане в Пловдив ми изпищя. 6А13 е машината :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 ноември 2014 Сподели Публикувано 22 ноември 2014 Колеги тази кола за поред път ме изумява. 313 мили (нали вече съм с оптронно английско табло) 42 литра газ Смолян-Плевен и обратно на влизане в Пловдив ми изпищя. 6А13 е машината :P.......ако е ръчна кутията, този разход е достижим..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 27 ноември 2014 Сподели Публикувано 27 ноември 2014 На дълъг път харчи съвсем прилично, както сам може да се убедиш (8,4/100 газ). В населено място и особено в студено време, и особено когато минаваш 100 км с 30 студени старта, разходът приема съвсем различни измерения. Но има и много по-зле. До неотдавна си мислех, че V6 при нас е изключително лакомо животно (особено за вървенето си). Е, съществуват и по-тежки случаи - всички 6-цилиндрови агрегати от същите години на съществуване при друга марка автомобили (които имат и 4х4). Там хем вървим повече в сравнение с тях, хем горим по-малко. Можело явно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 30 юли 2015 Сподели Публикувано 30 юли 2015 (редакция) Моля ви, дайте мнение за Bardolini B4 OBD MAX - как ще пасне на 2,5 V6-24? Редактирано 30 юли 2015 от Bogdan Hlebarov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 5 август 2015 Сподели Публикувано 5 август 2015 За да стане фокуса,трябва да има CAN шина в колата,иначе няма да могат да си "говорят" компютрите на газовата и на колата. И накрая се получава,че тая екстра само си я возиш и няма да можеш да я ползваш.Реално,газовия компютър трябва да използва живите данни от компютъра на колата за да се самообучи и да не се налага да се ходи до сервиз за постоянна настройка. Здравейте,Може ли да се определи това по годината на производство на Галанта?Питам, защото получих много противоречиви мнения: - един казва, че преди 2002 година на производство, протокола бил на Митсубиши и нямало как "да си говорят", въпреки, че буксата била стандартна OBD. - друг, че нямало никаква връзка с годината - едни били с протокол Митсубиши, други с OBD и т.н.Та въпросът ми е, как се разбира това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 22 октомври 2015 Сподели Публикувано 22 октомври 2015 Колеги и аз да похваля Каравелгаз много бързи, много коректни и галанто направо не може да се усети че не е на бензин вече :plane: :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johansen771 Публикувано 23 октомври 2015 Сподели Публикувано 23 октомври 2015 (редакция) Здравейте! Аз също сложих газова при Иво Ленков и съм много доволен... С добра газ колата върви като откачена и разхода ми е страхотен! (смесен 8.5/100- газ; градско 11/100- газ) Редактирано 23 октомври 2015 от johansen771 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 23 октомври 2015 Сподели Публикувано 23 октомври 2015 (редакция) Я споделете - удачно ли е или не да бъде свързан изпарителя на ГИ последователно на масления охладител(преди него)?Питам понеже съм решил да го изместя под акумулатора/въздухозаборника и кръга на маслоохладителя се явява евентуалното решение. Редактирано 23 октомври 2015 от frantic_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 23 октомври 2015 Сподели Публикувано 23 октомври 2015 Едва ли измаш изпарител ако си с ГИ а редуктор, а ако е свързан и последователно на масления охладител става весело :) Огледай пак къде е свързан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 23 октомври 2015 Сподели Публикувано 23 октомври 2015 (редакция) Едва ли измаш изпарител ако си с ГИ а редуктор, а ако е свързан и последователно на масления охладител става весело :) Огледай пак къде е свързан.Техническа грешка - да редуктор е :D.Питам дали мога да го свържа последователно на масленият охладител, тъй като се явява чисто физически доста близо, до мястото където искам да преместя редуктора.Какви биха били евентуалните проблеми/недостатъци на подобно последователно свързване? Редактирано 23 октомври 2015 от frantic_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 23 октомври 2015 Сподели Публикувано 23 октомври 2015 Чакай, че не мога да стопля. Искаш да свържеш затоплящата течност на редуктора (антифриза), към маслото на хидравликата или грешно съм разбрал ? Да припомним и нещо много важно в случая-маркуча на изхода на редуктора трябва да е възможно най-къс,за да може да се запази газообразното състояние на пропан-бутана, навлизащ към рейката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 24 октомври 2015 Сподели Публикувано 24 октомври 2015 (редакция) На 6А13 между блока на двигателя и масления филтър се монтира маслоохладител който ползва антифриза за охлаждане на маслото - номер 4:http://store.picbg.net/thumb/C3/79/1ed2f60d96e2c379.jpgНа следващата снимка се виждат маркучите - 12(входящ) и номер 17(изходящ) отиващи към въпросния маслоохладител:http://store.picbg.net/thumb/B1/9E/6ce717cbb2f7b19e.jpgИдеята ми е да свържа последователно на мястото на маркуч 12 редуктора.Доколкото виждам от картинките ми се струва че маслоохладителя е свързан в "малкия кръг" за охлаждане, но не съм сигурен в това.Та затова питам, дали някой го е правил и как е в експлоатационен режим. Редактирано 24 октомври 2015 от frantic_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 24 октомври 2015 Сподели Публикувано 24 октомври 2015 На 6А13 между блока на двигателя и масления филтър се монтира маслоохладител който ползва антифриза за охлаждане на маслото - номер 4:http://store.picbg.net/thumb/C3/79/1ed2f60d96e2c379.jpgНа следващата снимка се виждат маркучите - 12(входящ) и номер 17(изходящ) отиващи към въпросния маслоохладител:http://store.picbg.net/thumb/B1/9E/6ce717cbb2f7b19e.jpgИдеята ми е да свържа последователно на мястото на маркуч 12 редуктора.Доколкото виждам от картинките ми се струва че маслоохладителя е свързан в "малкия кръг" за охлаждане, но не съм сигурен в това.Та затова питам, дали някой го е правил и как е в експлоатационен режим.При АУДИ маслоохладителя е вързан към големия кръг, при Митсубиши - незнам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 октомври 2015 Сподели Публикувано 24 октомври 2015 При АУДИ маслоохладителя е вързан към големия кръг, при Митсубиши - незнам........на малкия кръг..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
haspel75 Публикувано 16 април 2016 Сподели Публикувано 16 април 2016 Да извадя темата от прахта.Ходих до Романо и ме убеждават и офертират че могат да монтират газ на 2.4 GDI.Само искат да свалят някакви данни(сигнали от дюзи май беше) и да ги пратят на италианците да направят софтуер.Щяла уредбата да работи на смесен режим.20% бензин и 80% газ за да не се прецакат дюзите.Прогнозна цена на АГУ около 1700лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 16 април 2016 Сподели Публикувано 16 април 2016 Риска е голям, но аз бих се пробвал. 2.4 GDI е 6 цилиндъра? Цената е горе долу като за Ги 6 цилиндъра... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 16 април 2016 Сподели Публикувано 16 април 2016 GDI e 4 цилиндров мотор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.