Andy Van Der Drift Публикувано 14 януари 2012 Сподели Публикувано 14 януари 2012 Да, и аз се интересувам от джиджавката. Още не съм й измислил място, но ще ми върши работа.За разхода иначе се разбра - от към 7 до ... на кой колко му държи портмонето - 12, 15, 17 ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen Paunov Публикувано 14 януари 2012 Сподели Публикувано 14 януари 2012 Свещите са BKR6E-11 на NGK.........трябва поне резонаторно гърне, тъй като сондата ти няма да отчита правилно........Ясно, много благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 17 януари 2012 Сподели Публикувано 17 януари 2012 Пише,че се свързва към OBD II на колата,доколкото знам такъв протокол при Галанта няма,по-разбиращите да кажат как да стане тогава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Large Публикувано 17 януари 2012 Сподели Публикувано 17 януари 2012 Пише,че се свързва към OBD II на колата,доколкото знам такъв протокол при Галанта няма,по-разбиращите да кажат как да стане тогава. Дааам... и аз забих до тук в предварителното изследване.Трябва да си изясня всичко преди да са пристигнали частите... ако има шанс да проработи, веднага си взимам и аз Ардуино и почвам да дерзая.ще пусна отделна тема, за да не "цапаме" тази. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 22 март 2012 Сподели Публикувано 22 март 2012 Днес забелязах, че в две различни книжки за Галанта, данните за разход на гориво не съвпадат. :icon_doh: Коя информация е вярна? :icon_hmm: http://media.snimka.bg/s1/0221/026687000.jpg?r=0http://media.snimka.bg/s1/0221/026687001.jpg?r=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 22 март 2012 Сподели Публикувано 22 март 2012 По - скоро втората...автомата ми сега гори 13,4 градско в Габрово, като при същото каране ръчката даваше 12... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 22 март 2012 Сподели Публикувано 22 март 2012 За колегите, които проявиха интерес към "джиджавката" http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=24286&st=0Няколко колеги си поръчаха и вече сложиха въпросното нещо, има изписани и цени и подробна информация. Чакам някой от вас да се похвали скоро :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 9 юни 2012 Сподели Публикувано 9 юни 2012 Днес направих засечка на разхода на автоматика на дълго. Напълване на резервоара до дупка, изминаване на 90км, напълване пак до дупка. Каране 110-120км/ч, без включен климатик, гуми 205/55/16, бензин 98 ромпетрол, разход 7,8/100. Колата е в пълна изправност. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Flexos Публикувано 26 август 2012 Сподели Публикувано 26 август 2012 Я да споделя и аз моя разход. Градско с чести студени паления и изминаване на около 10 км от палене до палене около 9/100 с галене на педала и не повече от 2500 оборота. Градски цикъл с по агресивно каране 10(11,12) /100. Зависи от това колко се стресира и задръстванията. Сравнено спрямо разхода на другите колеги ми се струва доста нереално нисък особенно първото сравнение от 9/100. Правете си изводите колко много ни цакат в България с качеството на горивата спрямо това в Европа. Извън градски цикъл с скорост между 100-120 около 8.5/100. Миналата седмица си направих едно пътуване Холандия-Полша. Скороста беше доста променлива. Имаше ремонти по пътя и ограничения по 120 на места дори 80. Ситуацията изглежда така. Празна кола само аз и един куфър с багаж. Основно потдържах 160 като на моменти доста често се стрелвах до 200 и така за около 10 мин да си начеша крастата. Повече от 10.5/100 . Не ми даде. Много странно изненадах останах. Очакванията ми бяха поне за 14-16. На връщане в неделя през деня с 3-ма души + багаж колкото може да събере (гумите бяха влезли в калниците ) + няколко задръствания всяко от които по 30 мин с включен климатик през цялото време и температура на въздуха около 40 градуса (беше някакъв кошмар) и скорост между 130-150 разхода не минаваше 11.5/100. Засичанията ги правя по следния начин. Зареждам догоре докато изключи 2-пъти. Минавам 500 км и зареждам отново догоре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 26 август 2012 Сподели Публикувано 26 август 2012 Еми освен приятно каране с хубавия европейски бензин,друго не може да се каже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 28 август 2012 Сподели Публикувано 28 август 2012 За година и повече, не усетих разлика във вървежа и разхода с бензин зареждан от Тотал в Белгия. С гръцки бензин - много добри впечатления: -1л/100км от нормалния извънградски разход. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 август 2012 Сподели Публикувано 28 август 2012 За година и повече, не усетих разлика във вървежа и разхода с бензин зареждан от Тотал в Белгия. С гръцки бензин - много добри впечатления: -1л/100км от нормалния извънградски разход. В Гърция като в България ли караш? Щото в Белгия си почти като у нас и там навиците ти са сходни. Интересно ми е София- Бургас по новата магистрала колко ще е средният разход при константна скорост от 130 км. ч. с галант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 август 2012 Сподели Публикувано 28 август 2012 Интересно ми е София- Бургас по новата магистрала колко ще е средният разход при константна скорост от 130 км. ч. с галант. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЗависи от Галанта .. Ако е на Ганчо дизела 6/100, :D ако е твоят Галант, на този дълъг път може и на 12/100 да падне разхода . :tooth: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 28 август 2012 Сподели Публикувано 28 август 2012 Колеги използвам темата да се оплача и да помоля за съвети.Колата ми е Галант 2.0 136 к.с 1997 г. комби,с ГИ Фобос,а проблема ми е ,че разхода е 13-15 на 100км смесено каране.Ходих при Човека който ми я слага,върза я на комп. казва че всичко е добре и сместа е даже малко по-добра от на бензин.Преди това ходих защото имаше едно придърпване точно на 2000 об.,след като смених ,свещи,кабели(лули),възд. и филтрите на ГИ ,ходих и малко ми обогати сместа и резултата е 13-15 разход.Каза ми че ако продължава така ще сменям бубините.Та питам аз Възможно ли е от неизправни бубини да гори така?Как да ги диагностицирам сам мога ли и ако ли не на комп. диагностика ще покаже ли че бобините са за смяна? :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djradi Публикувано 28 август 2012 Сподели Публикувано 28 август 2012 Колеги използвам темата да се оплача и да помоля за съвети.Колата ми е Галант 2.0 136 к.с 1997 г. комби,с ГИ Фобос,а проблема ми е ,че разхода е 13-15 на 100км смесено каране.Ходих при Човека който ми я слага,върза я на комп. казва че всичко е добре и сместа е даже малко по-добра от на бензин.Преди това ходих защото имаше едно придърпване точно на 2000 об.,след като смених ,свещи,кабели(лули),възд. и филтрите на ГИ ,ходих и малко ми обогати сместа и резултата е 13-15 разход.Каза ми че ако продължава така ще сменям бубините.Та питам аз Възможно ли е от неизправни бубини да гори така?Как да ги диагностицирам сам мога ли и ако ли не на комп. диагностика ще покаже ли че бобините са за смяна? :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm: Здравей колега,Така като гледам май е най-добре да смениш майстора.На моя галант (като твоя но седан)с ГИ Ландиренцо разхода е около 11 на 100 в Смолян.Малко ме съмнява да е от бобините, ако е от тях то трябва да ти гори и толкова бензин.Все пак по-опитните колеги ще те насочат по-точно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 28 август 2012 Сподели Публикувано 28 август 2012 Смени газ-станцията. И при мен беше така, консултирах се с колеги, заредих там където ми казаха и разхода е супер 13/100 градско с климатик! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 август 2012 Сподели Публикувано 28 август 2012 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЗависи от Галанта .. Ако е на Ганчо дизела 6/100, :D ако е твоят Галант, на този дълъг път може и на 12/100 да падне разхода . :tooth: Я, колко си проницателен. :icon_thumbup: Моят галант гори точно 12 на сто при 130 км.ч. на магистрала. Засичах го веднъж:icon_thumbup: Ако някой ще се почувства по-добре, в града никога, ама никога не е горял под 18. А като позагрее маслото почвам да меря разхода в моточасове. Сега като е настроена върви много арно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LoRd_G5 Публикувано 28 август 2012 Сподели Публикувано 28 август 2012 (редакция) Колеги използвам темата да се оплача и да помоля за съвети.Колата ми е Галант 2.0 136 к.с 1997 г. комби,с ГИ Фобос,а проблема ми е ,че разхода е 13-15 на 100км смесено каране.Ходих при Човека който ми я слага,върза я на комп. казва че всичко е добре и сместа е даже малко по-добра от на бензин.Преди това ходих защото имаше едно придърпване точно на 2000 об.,след като смених ,свещи,кабели(лули),възд. и филтрите на ГИ ,ходих и малко ми обогати сместа и резултата е 13-15 разход.Каза ми че ако продължава така ще сменям бубините.Та питам аз Възможно ли е от неизправни бубини да гори така?Как да ги диагностицирам сам мога ли и ако ли не на комп. диагностика ще покаже ли че бобините са за смяна? :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm:Това с Фобоса е някаква абсолютна мистерия,при мен е същото положение,разхода в София не ми пада под 14,на дълго рядко пада под 9,5,основно е около 10 /не съм състезател/С придърпването е идентична ситуацията. Ходих за настройка и ми казаха разбира се,че всичко е нормално и е настроена перфектно! Смених всички газстанций в БГ,не е от газта!Никой никъде не може да каже от къде идва високия разход при Фобоса!!!Предлагам да се даде нобелова награда на този,който намери отговор на въпроса: Защо Фобос харчи много при изправен автомобил и нормална настройка на уредбата? :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Редактирано 28 август 2012 от LoRd_G5 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 28 август 2012 Сподели Публикувано 28 август 2012 Е ако се оплачат още 2-3 с Фобос газови значи може да търсите там проблема, вярно е че аз не съм с Фобос ... от както слагах тяхна аларма, не искам и да чуя за тях все пак са в града ми и знам какви ги вършат. И другото което е моята газова е BRC http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif , така че наистина може проблема да ви е във газовите.Да поясня последно зареждах на Петрол, по препоръка на колегата stevensgr И до момента съм изминал 238км със 32,8 литра (бутилката преди това беше празна), като карам и със климатик! ... и все още карам, макар че според мен няма да имам за повече от 20км газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LoRd_G5 Публикувано 28 август 2012 Сподели Публикувано 28 август 2012 Е ако се оплачат още 2-3 с Фобос газови значи може да търсите там проблема, вярно е че аз не съм с Фобос ... от както слагах тяхна аларма, не искам и да чуя за тях все пак са в града ми и знам какви ги вършат. И другото което е моята газова е BRC http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif , така че наистина може проблема да ви е във газовите.Да поясня последно зареждах на Петрол, по препоръка на колегата stevensgr И до момента съм изминал 238км със 32,8 литра (бутилката преди това беше празна), като карам и със климатик! ... и все още карам, макар че според мен няма да имам за повече от 20км газ.Вчера и аз напълних на Петрол,да видим какво ще излезе,наистина накрая ще излезе,че Фобоса е проблема,а хич не са от евтините :icon_censored: :mitsu-smiley: 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilkata_ve Публикувано 3 септември 2012 Сподели Публикувано 3 септември 2012 Колеги използвам темата да се оплача и да помоля за съвети.Колата ми е Галант 2.0 136 к.с 1997 г. комби,с ГИ Фобос,а проблема ми е ,че разхода е 13-15 на 100км смесено каране.Ходих при Човека който ми я слага,върза я на комп. казва че всичко е добре и сместа е даже малко по-добра от на бензин.Преди това ходих защото имаше едно придърпване точно на 2000 об.,след като смених ,свещи,кабели(лули),възд. и филтрите на ГИ ,ходих и малко ми обогати сместа и резултата е 13-15 разход.Каза ми че ако продължава така ще сменям бубините.Та питам аз Възможно ли е от неизправни бубини да гори така?Как да ги диагностицирам сам мога ли и ако ли не на комп. диагностика ще покаже ли че бобините са за смяна? :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm:Въпросното придърпване е твърде вероятно да бъде от капачката на делкото и по - точно коксчето, доколкото чувам е слабо място. А по - интересно става като караш дълго време в това състояние... следва изплщяла бобина и оставаш на место :icon_thumbup: Чудесно е че си сменил свещи , кабели и филтри , а сега обърни внимание на дистрибуторната капачка за пробив и контактните повърхности, защото си е ключов фактор при искрообразуването. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LoRd_G5 Публикувано 3 септември 2012 Сподели Публикувано 3 септември 2012 Въпросното придърпване е твърде вероятно да бъде от капачката на делкото и по - точно коксчето, доколкото чувам е слабо място. А по - интересно става като караш дълго време в това състояние... следва изплщяла бобина и оставаш на место :icon_thumbup: Чудесно е че си сменил свещи , кабели и филтри , а сега обърни внимание на дистрибуторната капачка за пробив и контактните повърхности, защото си е ключов фактор при искрообразуването.Неговата е 4G63 и няма капачка,бобината-кабел-свещ е....може би бобина да е проблема? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsanislav Публикувано 4 септември 2012 Сподели Публикувано 4 септември 2012 Карам галант 4G63 '98 от няма 10 дена. Фантастично впечатление остави в мен тази кола. Дава ми разход 8/100 извън и 12/100 градско, като всички измервания съм ги правил на пълен резервоар, накрая с допълване пак до горе. Карам с бензин Економи 95 на ЕКО, просто защото само там имам отстъпката от 5ст. на литър. След като прочетох не само тази тема за разхода на галантите оставам доволен в рамките на нормалното. А от друга страна и предната ми колица (голф 4 1.6) ми даваше горе долу такъв разход на бензин - просто няма база за сравнение с галанта. На колегите с BRC системи искам да кажа, че бях много разочарован от тази марка. За 40/45к.км. смених почти цялата система(цяла рейка с 4 инжектора, изпрител, медните тръби от бутилката нататък). И това не е никак чудно, щом има дават само 18 месеца гаранция или от 20 до 40к.км.(зависи от сервиза където се монтира). Понеже гледам сега за ГИ на галанта много доволни приятелчета ми препоръчват eurogas и по специално модела oscar n plus. 1-во цената спрямо ГИ BRC е с 600лв. по тънка (а именно 1050 с обикновена бутилка до 40л) и 2-ро гаранцията е 2г. на системата без оглед на изминатите километри и 3г. на компютъра. Ако някой има пвечатления относно тази система на мотора 4G63 нека каже. Аз ще споделя след 18-ти, като ми я монтират. Извинявам се за вметките, които не са по темата.Поздрави! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 4 септември 2012 Сподели Публикувано 4 септември 2012 Колега,за малко по-вече пари има много по-добри газови уредби от тоя Фобос. Нищо,че отначало няма никакви проблеми,след време качествената газова уредба си проличава. И BRC-то е 1350 лева,без тороидална бутилка и зареждачка до капачката за бензина,с тях+100 лева. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uck Публикувано 10 септември 2012 Сподели Публикувано 10 септември 2012 http://www.spritmonitor.de/en/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.