Ivan1984 Публикувано 26 септември 2011 Сподели Публикувано 26 септември 2011 Газта в Бг е под всякаква критика. Ще дам само няколко примера от последните два месеца. Навсякъде е зареждано до пълна бутилка. С моята колаВарна- Русе 11,5л./100 ЕКОРусе- Букурещ- Русе 11л./100 ЕКОРусе- Варна 16л./100 ОМВВарна- Търново 11,5 л./100 ЕКОТърново- Варна 16л./100 ЛУКОЙЛВарна- Букурещ- Варна- 10л./100 ЕКО С Опел Астра 1994 г. 1,6 на един приятелТърново- Търговище 7,8л./100Търговище- Варна 16,5л./100Варна- Търговище 12,5л./100Търговище- Търново 8,5л./100 Вие ми кажете, колко горят тези коли на газ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinamitko Публикувано 26 септември 2011 Сподели Публикувано 26 септември 2011 Това показва ,че мотора ти работи добре............имал съм поне 50 случая ,в които след определени интервенции по мотора, то той почва да работи доста по добре и харчи доста по малко и собственика не е подозирал на какво е способен този мотор.......... :icon_thumbup: Би ли споделил най-общо в какво се състоят тези интервенции? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/maistor.gifРазбирам че е комплексно от много фактори, но все пак - освен редовна смяна на консумативите , друго?Може би някакви настройки с лаптопа...?? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_n_lamo.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 26 септември 2011 Сподели Публикувано 26 септември 2011 Забелязвам разлика в газта гледайки горенето на газовия котлон. Понякога дори попушва. Разходът е нормален на дълъг път при положение, че караш със 140-50-60. Или изпреварваш и ускоряваш с по-силно натискане на педала.Има и психологически момент когато караш с по-евтино гориво - натискаш повече. Дано се оправи при донастройката :icon_bye: Анди,говоря за "евтино" каране-80-120 км/ч,зареждам само от Еко,уредбата е нова. Пламене,казвай наистина какво толкова им правиш на тия нашите коли, да видим може ли да се направи нещо по въпроса за разхода. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 26 септември 2011 Сподели Публикувано 26 септември 2011 (редакция) Забелязвам разлика в газта гледайки горенето на газовия котлон. Понякога дори попушва. Подкрепям напълно. Аз от година нямам кола с газова уредба /сега като гледам часовника виждам, че точно от година плюс минус няколко минути/, но зареждам две бутилки - за газов котлон и за барбекю. Газовия котлон така опуши тенджерите, че жена ми заплащи да ми ги набие в канчето :icon_wwf: , а барбекюто те прави машинист на парен локомотив /или най-малко въглищар/ :icon_n_blowup: . Редактирано 26 септември 2011 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 27 септември 2011 Сподели Публикувано 27 септември 2011 Би ли споделил най-общо в какво се състоят тези интервенции? Разбирам че е комплексно от много фактори, но все пак - освен редовна смяна на консумативите , друго?Може би някакви настройки с лаптопа...?? Фини настройки и намествания по дросела/ТПС/стъпков мотор.. факт е обаче това което казва, след последното му пипане при мен миналата зима (колата беше за друго, той е врътнал и не ми каза) след това забелязах лека, но съвсем осезаема разлика в "дърпането" и доускоряването, а разхода го свали към половин литър.. чак му се обадих да го питам правил ли е нещо, а той се хили .. :icon_doh: :icon_clap: Това разбира се при положение че мотора ми е напълно обслужен от към запалване и никога не е помирисвал газ (няма и да помирише). Предполагам че с убити дюзи и затлачена от газта глава + изгорели ламбда сонди мъртвец няма как да се съживи и да литне с въртене на тпс-а .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 септември 2011 Сподели Публикувано 27 септември 2011 Би ли споделил най-общо в какво се състоят тези интервенции? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/maistor.gifРазбирам че е комплексно от много фактори, но все пак - освен редовна смяна на консумативите , друго?Може би някакви настройки с лаптопа...?? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_n_lamo.gifМного могат да бъдат нещата ,които водят до по добрата работа на мотора,от ТПС-а та до дюзи,предверение,проблеми във високоволтовата система и т.н........Общо взето, не ми се изброяват ( поне точно сега :icon_blush: че имах доста тежък ден)а и да ги изброявам, трябва да попиша много ,тъй като доста от нещата са "индиректни" или косвени и директно не може да се обясни с две думи.......Но по принцип този вид настройки се правят с диагностична апаратура, която не всеки я има........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinamitko Публикувано 28 септември 2011 Сподели Публикувано 28 септември 2011 Много могат да бъдат нещата ,които водят до по добрата работа на мотора,от ТПС-а та до дюзи,предверение,проблеми във високоволтовата система и т.н........Общо взето, не ми се изброяват ( поне точно сега :icon_blush: че имах доста тежък ден)а и да ги изброявам, трябва да попиша много ,тъй като доста от нещата са "индиректни" или косвени и директно не може да се обясни с две думи.......Но по принцип този вид настройки се правят с диагностична апаратура, която не всеки я има........ Ясно. Мерси. Питах, тъй-като след 2 седмици ще сменям повдигачите и свещите - та ако има някакви интервенции докато е отворен двигателя да ги направим.Ще наблегнем на диагностиката http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_n_lamo.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 28 септември 2011 Сподели Публикувано 28 септември 2011 Ясно. Мерси. Питах, тъй-като след 2 седмици ще сменям повдигачите и свещите - та ако има някакви интервенции докато е отворен двигателя да ги направим.Ще наблегнем на диагностиката http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_n_lamo.gif Аз мога да те посъветвам да си вземеш гарнитурите на капаците и уплътненията на свещите и да си ги смениш заедно с тази операция. Особено на задната глава много вероятно да са ти доста опечени и да ти губи масло от там пък ти да мислиш че го гори :icon_bye: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 28 септември 2011 Сподели Публикувано 28 септември 2011 Днес приключи тестовият разход на газ С 28л. минах точно 350км, което ще рече 8л./100кмЕто че и Галанта може да е икономичен, но този разход го постигнах с голямо галене на педала :D Галанта е с двулитровия двигател с газов инжекцион ловато/томасетоОт тези 350км. има 185 на магистрала, 100 извън града и 65 градско, не съм ползвал климатроника и съм се стремял оборотомера да не преминава 2500 об. следователно не съм карал над 90км.ч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vetov Публикувано 29 септември 2011 Сподели Публикувано 29 септември 2011 Днес приключи тестовият разход на газ С 28л. минах точно 350км, което ще рече 8л./100кмЕто че и Галанта може да е икономичен, но този разход го постигнах с голямо галене на педала :D Галанта е с двулитровия двигател с газов инжекцион ловато/томасетоОт тези 350км. има 185 на магистрала, 100 извън града и 65 градско, не съм ползвал климатроника и съм се стремял оборотомера да не преминава 2500 об. следователно не съм карал над 90км.ч. Аз също карам Галант с 2.0 мотор и имам газов инжекцион-Фобус. Понеже непрекъснато съм в движение и на месец правя между 3500-4000км. мога със сигурност да каже,че смесения разход при 120-130 по магистралата, 90-100 междуградско, и до 3000обр. в града е 9.5-10 на 100км, като разликата идва в зависимост от къде ще сипя газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 29 септември 2011 Сподели Публикувано 29 септември 2011 (редакция) Моето зареждане засега е за 160 лева бензин 95 (2.46 лв/л или 65 литра гориво), нацинкани на 9-10 пъти и на километража в момента сочи почти 700 изминати километра. Като започнах "зарежданията" стрелката на бензиномера беше паднала на 3 мм някъде под последната черта. Сега е на 1-2 мм над тази черта. Безброй студени стартове и загряване на място сутрин за 1,5-2 минути + каране на къси разстояния от 1,5 км. Повече от 135 не съм вдигал на V-та (3250 об/мин). В града голямо туткане и смяна на 1700-1800 оборота обикновено. Ветов, разхода на газ ти е чудесен! И аз ще слагам на Фобос догодина. "Галантните" много добре понасят газта :icon_dance: Редактирано 29 септември 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
srusev Публикувано 29 септември 2011 Сподели Публикувано 29 септември 2011 (редакция) И аз ще слагам газов инжекцион до седмица две, но мисля да е италиански(Ланди или Ловато) , тези фобос ми се виждат прекалено надути за събери чарк, но щом казвате,че работи добре, това е важното. :icon_n_king: Първата седмица настъпка градско, докато и се кефих, ми направи 13/100 бензин. Но сега и правя тест и съм сипал точно 10л. и карам до 2000 об., предполагам, че ще мина над 100 км. Редактирано 29 септември 2011 от srusev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 29 септември 2011 Сподели Публикувано 29 септември 2011 И аз ще слагам газов инжекцион до седмица две, но мисля да е италиански(Ланди или Ловато) , тези фобос ми се виждат прекалено надути за събери чарк, но щом казвате,че работи добре, това е важното. :icon_n_king: Първата седмица настъпка градско, докато и се кефих, ми направи 13/100 бензин. Но сега и правя тест и съм сипал точно 10л. и карам до 2000 об., предполагам, че ще мина над 100 км. Само предполагаш,но дали си сигурен в тези 10 литра или са ти сипали има -няма 8литра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
srusev Публикувано 30 септември 2011 Сподели Публикувано 30 септември 2011 Само предполагаш,но дали си сигурен в тези 10 литра или са ти сипали има -няма 8литра. Сигурен съм, че ми сипаха 10л. течност в бутилка(от мин.вода), ама колко е бензин и други работи вече незнам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Whererabbit Публикувано 3 октомври 2011 Сподели Публикувано 3 октомври 2011 намесвам се и аз - смесен разход, предимно извънградско и градско В.Търново - 6/100 при шофиране до 120 (рядко 140-160) - смесен разход, отново Търново и извънградско 7,5/100 при скорости 140-160, на моменти 180 ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vetov Публикувано 3 октомври 2011 Сподели Публикувано 3 октомври 2011 намесвам се и аз - смесен разход, предимно извънградско и градско В.Търново - 6/100 при шофиране до 120 (рядко 140-160) - смесен разход, отново Търново и извънградско 7,5/100 при скорости 140-160, на моменти 180 ... Колега това за дизел нали???? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 3 октомври 2011 Сподели Публикувано 3 октомври 2011 Да, дизел е, написал го е в профила си. А като му гледам разхода, сигурно е някакъв съвременен... по заводски данни Галант 2.0 TD гори повече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Whererabbit Публикувано 3 октомври 2011 Сподели Публикувано 3 октомври 2011 това е засечено от бензиностанция до бензиностанция при преминати над 400 километра... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinamitko Публикувано 4 октомври 2011 Сподели Публикувано 4 октомври 2011 Да използвам темата и да попитам :Някой знае ли какъв е разхода при спрял автомобил , работещ на загрят двигател например? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifИма ли формула по която да се смята (напр.: кубатура на двиг; обороти при които работи, октан на бензина; време за което работи... и др) и така теоретично да се извади разходът на място?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 4 октомври 2011 Сподели Публикувано 4 октомври 2011 Разходът на бензин при загрял 6А13 и 650-700 об/мин. е малко над 1 л/час без включени консуматори. Навремето имаше един потребител с много интересни и полезни мнения, Aga се пишеше и беше правил замервания, но не знам в коя тема беше публикувал резултатите. Някъде 2009-та трябва да е било. Във всеки случай е между 0,9 и 1,2 литра на час. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
srusev Публикувано 8 октомври 2011 Сподели Публикувано 8 октомври 2011 С АГУ Ланди Ренцо извън градско ми направи под 8 (до 100км), което е много доволно ми се струва. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 8 октомври 2011 Сподели Публикувано 8 октомври 2011 Да добре е колегаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif моето е BRC до София от Бургас и обратно,ми дава под 8 газ.Във града в зависимост кой как кара.При мен е от 14 до 19 газ,за 100км.Говорим за автомат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 13 октомври 2011 Сподели Публикувано 13 октомври 2011 2.5 v6 ГИ бардолини някакъв! извънградско 9-11 газ лято,зима,с клима,без клима с авто и без автопилот, със всякакви скорости ... Градско веднъж го свалих и под 10 в София,но със спазване на всички знаци и без клима, иначе от 10 до към 13 с климатик, предполагам на бензин е подобен разхода, и съм много доволен откъм разход Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 15 октомври 2011 Сподели Публикувано 15 октомври 2011 2.5 мотора с бензин А95 - 7,9л/100км извънградско с клима, градско: 10-11л/100км. И двата варианта са засичани многократно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 24 октомври 2011 Сподели Публикувано 24 октомври 2011 100 - те октана си казаха думата - литър на 100км надолу. Един и същ маршрут, едно и също каране...7,7л на 100км срещу 8,7-9л на 100км с бензин 95 октана.Смесен разход е това, градско в София и извънградско... :good: Сега следва засичане чисто градско и чисто извънградско с макс моушън 100 на ОМВ...Няколко пъти, обаче, карах доста на резерва с целта да изгоря до максимум 95-те октана, доливайки със 100, сега вече от доста време карам само със 100 и смея да твърдя, че бензина в резервоара ми само от горния, без никакви примеси :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.