-
От него общо
87 -
Регистрация
-
Беше тук
За uck
- Рожден ден 07/29/1978
Местоживеене
-
Град
Ямбол
Интернет контакт
-
ICQ
48490899
-
Skype
chichko
Информация за профила
-
Пол
Мъж
-
Кара
Galant V6 Avance TipTron
uck's Постижения
-
Търся да закупя подкалници предни за Галант с авансова броня. 0888337835 Илиян
-
Виждам ,че съм позакъснял , но се е случвало на няколко Галанта копчето за регулиране на фаровете да се прецаква , когато дълго време не се ползва.Първо можете да проверите какво имате на пиновете на копчето :(2-) ,(3)+ ,(4 управлението), което трябва да се променя когато мърдате врътката. Понякога се оправя като го размърдате горе-долу-горе-долу няколко пъти. Ако не стане пробвайте да го отворите и почистите с контактен спрей.
-
Жълтата серия на ЕБЦ е състезателната серия и тя е предназначена за писта. Направена е така ,че да работи добре на високи температури и респективно никаква я няма в ниските температури. Когато колата спира интензивно дисковете и накладките загряват много повече от колкото при обикновено шофиране. Надупчените дискове също загряват. Просто жълтата серия не е за шофиране в града. Червената серия на същата марка също иска малко загряване преди да заработи оптимално . Като цяло аз не съм доволен от ЕБЦ. Карах с техните дискове и накладки , но пак се изкривиха . Просто дисковете са тънки за Галанта. Решението идва с последната генерация на спирачките на ЕА5А - еднобуталните с 278мм диск на 26мм дебелина. Тези дискове трябва да се сменят, когато се износят до 24мм. На по-старите модификации дисковете идват с дебелина 24мм и би трябвало да се сменят когато достигнат 22мм. (карам го по спомен) Има много изписано във форума за тия кашкавалени спирачки. Сърчни малко и всичко ще ти се изясни. И за дразнещия шум при надупчените дискове даже DJ-я беше мерил температурата на едните и другите.
-
От 3-тия пин на делкото можеш да си хванеш оборотите. Ламбдите ги остави накрая. Когато всичко ти работи закачаш на кабела на едната и гледаш на компютъра какво ти показва. Мисля, при мотора кабела беше син , а в колата при еку-то стават бели. Моите ламбди и обороти са закачени вътре при еку-то. Но аз съм с другото еку (три редово)и 4 сонди . Не ги хващай двете заедно. Гледам имаш възможност за две сонди по схема.
-
От къде ??
-
Когато ги вядях за първи път тия дискове веднага ги "пожелах". За съжаление тогава ги нямаше за Галант в каталога на АТЕ. Ако сега ги има 276мм на 26мм дебелина кажете къде ги предлагат да си сбъдна мечтата.
-
Според мен е по-добре да се качиш и да го пробваш как върви и после да мислиш за каквото и да е било. От 0-100 не е критерий за един автомобил. Доускорението ми се струва по-важно , а там 2.5 е доста добър. От място голямо и тежко купе с предно предаване само пушат гуми.
-
Клапите на парното отзад зад жабката. Там търси проблема.
-
Здравейте, прочетох темата и ... даа имаше лампа, която светеше когато водата в казанчето за чистачките намалее обаче къде беше не я помня (оптитронно табло е моето). Направих най-лесното - отворих книжката и там пише (тоест е нарисувано) на долния ред от дясно на ляво втората иконка . Бегом при колата давам на контакт обаче не свети нищо там. Помислих нормално е има течност затова не свети. И задържах пръскалката докато течността не свърши. Обаче лампата не светна.Викам ясно крушката. Отвертката и таблото долу. Да ама тя здрава. Остава в казанчето да търся проблема , но беше 21:00 и го оставих за през седмицата. Та мисълта ми е ,че има такава крушка и работеше. Не знам от кога не работи при мен изобщо не се бях замислял, че не съм я виждал да свети скоро докато не прочетох тук, а със сигурност работеше. Зимата ми беше замръзнала течността и може нещо тогава да се е прецакало. Ще разглобя и после споделя. Ако някой се сеща за нещо да помага.
-
Лесно се проверява като откачиш сигнала от едната бензинова дюза. Веднага газовата на същия цилиндър също спира. А за нашите коли може да откачиш едната сонда и ще видиш как импулсите на съответната глава скачат. ГИ следи бензиновия импулс за всяка дюза .
-
Не, просто намираш правилния човек да свърши работата.
-
Нищо не искам да ти кажа понеже нищо не си ме попитал , нито мен нито , който и да е от потребителите в тази тема. Но след като си се обърнал към мен с въпрос ще се опитам да ти помогна с намирането на отговорът. Казваш ,че настройките на газовото ти са базовите. Базовите настройки не са идеалните настройки , те са средни стойности , които да пасват на всяка кола така , че като сложиш газта и превклиучиш да може да работи (винаги на богата смес , защото ако се получи бедна рискуваме да повредим двигателя).Самата инсталация при всяка кола е различна. Едната пробита точно до бензиновите инжектори, другата на 20см от тях - едната с 15см маркучи , другата с 5см. Всичко е от значение в един или в друг момент. След базовите идват автоматичните настройки , които също са далеч от идеалните тъй като не минават през целия диапазон от обороти, на само на празен ход и най-много през определени стойности примерно 2000 или 3000 обората (различни видове настройки и различни марки ГИ). При този вид настройка (автоматичните) се взимат под внимание данните от ламбда сондата (ако е закачена понеже много 4есно това се спестява) , която от своя страна най-често е лекажна и вместо да помогне тя всъщност пречи на самата калибровка. И така стигаме до ръчната настройка , която иска много време в ръчкане на шосето , наблюдение и и финно донастройване. Малко са хората на , които им се занимава , тъй като ефекта не е поразяващ. Моделите с две сонди са малко по-frendly настроени към газовите тъй като са с по-широк диапазон на допостима "грешка" . Имам предвид ,че по-късния модел с 4 сонди е по-екологичен и при него вредните емисии са по-малки и съответно еку-то е по-критично към това, което излиза от ауспуха. Предполагам , че ти stevensgr си от първия модел. В крайна сметка ако си доволен що се питаш наистина ли си доволен? При работа на газ отзад не излиза ли само конденз? Газта и бензина са различни и като горене и като състав нали. Нали газта е екологичното гориво точно заради това ,че след изгарянето и не остава нищо само вода. Химията ми е чужда и признавам , че имам пропуски. Има такива ГИ с два канала , но каква е гаранцията че на тия 15 годишни коли сондите им са в час? Всички ходят на диагностика, но повечето програми и диагностици не могат да видят работата на всички 4 сонти в реано време. Виждат по една най-много две. Отделно никой не ги сменя щото си мисли ,че не е важно понеже и така минава годишния преглед. Отплеснах се. Говорих преди време по скайпа с един от техническите директори на една от марките за ГИ и той ми каза ,че тяхната ГИ "гледа" данните от ламбдата само в режим на настройка. През другото време не се съобразява с тях само ги отчита като стойност. За ОБД говорящите и аз знам ,че само трият грешките , които са най-вероятно записани от разликите при работа на газ. Сега ако има някакви нови бързодействащи ГИ , които в реано време да корегират собствените си горивни таблици.... незнам .Там "не колегата" да каже марка и модел. Аз ще я проверя. Тия коли са направени да работят с безоловен бензин. Нека никога не го забравяме.
-
Не мисля ,че да ти светне чека заради работата на газ може да се нарече проблем. Нормално е ,когато нямаш изгорели газове колата ти да те уведоми. Това само по себе си означава ,че горивната ти смес е настроена идеално на газ. Лампата може да не светва ако ги накараш да ти обогатят малко сместа. Тогава ще имаш някакви изгорели газове и сондите ще си мислят ,че всичко е наред, но разхода ще е лекичко завишен. Можете да сложите емулатори на ламбда сондите , които да лъжат ЕКУто , че всичко е наред(някой го беше споменал по-рано). Това е по-нормално решение. Бях чувал някъде ,че всички коли произведени след 2000г. имат ОБД 2 . Нещо като спогодба или закон или нито едно от трите. Грешка от бедна смес се появява понякога и след зареждане на определена бензиностанция. При мен светва винаги, когато заредя на Шелл на крайбрежната в Бургас, но пък мотора работи страхотно с тяхната газ. Чека светва предимно при постоянна скорост , което се постига предимно извън града. Грешката от ламбда сонда се изтрива след откачане на акумулатора за моделите след 2000г. Относно треперенето на двигателя на празен ход при 2.5 в6: газта не изгаря със същата скорост с която изгаря бензина, затова и се налага леко предварение , което е различно в различните обороти и няма как да се докара без допълнителен хардуер. Необходимо е обаче да се намали така наречения GAP на свещите от 1.1мм на 0.8мм. Вповечето случай това е напълно достатъчно , за да изчезне неравномерния ход при работа на газ. Естествено говорим си за напълно изправен от към запалителна система автомобил. Ако не е перфектен на бензин няма как да е перфектен на алтернативно гориво. Според мен ... вижте каква е грешката. И тогава предприемайте мерки. Да не се окаже ,че няма никаква връзка с газта. Пиши след това , за да не те мислим
-
205/55/17 също става по-височки
-
Същата работа е и при мене. Тамона TG-Stream с редуктор Томасето и дюзи Раил. Монтажа мое дело. Никакви проблеми. Навсякъде чета всички потребители много разбират и все скъпо слагат. Имам постоянен поглед върху 5 различни (2 галанта и 3 други японеца) автомобила с Тамона TG-Stream. Чудесно работят всички. Сега пак някой който няма Тамона ще каже "да ама туй.... да ама онуй..." ами давайте си парите за Италианска електроника. Само как звучи ,а ?