Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Flexos

Потребител
  • От него общо

    30
  • Регистрация

  • Беше тук

За Flexos

  • Рожден ден 11/29/1984

Местоживеене

  • Град
    Търговище , NL

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant V6

Flexos's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колега снимките съм ги качил заради идеята понеже още се дъвче темата с пиновете и кой кабел към кой пин да се свърже. За мен това е един по простичък вариант. П.п. Работата с поялника не е моя, така го купих ;) И на мен ми е грозно ама работи както трябва а това е целта на занятието.
  2. Здравейте, най-после и аз се уредих с едно табло. Прилагам снимки за да видите още един метод по който може да се реши проблема с пиновете. http://media.snimka.bg/s1/2232/030707408-big.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/2232/030707410-big.jpg?r=0
  3. Здравейте, Решил съм да сменям говорителите. Старите се предадоха геройски. Прочетох темата и взех един чифт на 16.5 см ноо отворите са далеч по големи. Някой пробвал ли е кой е най големия размер който се побира в отворите на задната кора. Галанта е седан 97' година. Потърсих от въпросните фланци така да се изразя който са посочени в темата но не мога да намеря. За предните отвори наложих едни стари 17 см и си паснаха добре.
  4. Flexos

    Джанти за Галант

    :drinks: Мерси
  5. Flexos

    Джанти за Галант

    7.5 J са джантите. И все пак не ми става ясно как се променя ЕТ спрямо широчината на джантата. Да разбирам ли че колкото по широка става, раздува и в двете страни. То ако е така това Ет що за параметър е. Променяща се величина ? Ако имам 16 инча джанта с Ет 42 и 8.5 J да разбирам ли че няма да пасне. Гледах някакъв US сайт с калкулация на ЕТ-то , Според него ЕТ40 7J и ЕТ 24 7.5 J e едно и също нещо. :icon_hmm:
  6. Flexos

    Джанти за Галант

    Мен волана не ме плаши а това че може да сгъне веждите някъде. Най вече задните калници. Широчината на джантата играе ли роля върху офсета? В смисъл такъв да речем една с 7.5 J и една с 8 и офсет 35 според мен ще стоят на еднакво разтояние ръба на калника. Просто тази която е 8 ще стърчи малко повече от вътрешната страна. Може и да греша :icon_hmm:
  7. Flexos

    Джанти за Галант

    Някой пробвал ли е 17-ки с гуми 225/45 или 215/45 с ЕТ 35 дали пасва? Харесъл съм си едни но не ми се купува на риск. :icon_crying:
  8. Галанта ти е направо "чук". Или както други биха казали убиец на любов. Все хубави работи. :good:
  9. Никой не е казал че трябва да се съгласяваш с мен колега. В тази тема всеки се опитва да помогне както може за общото благо. Моето мнение е базирано на чуждо такова от друг форум. Не е от опит.
  10. Точно така. От 2.4 става на 2.0 защото и двата са 4 цилиндъра. Разликите са в максималната скорост и ръба на червената зона. Този който сложи такова каза че отчитало еднакво правилно без отклонения. 2.0 4cil -> max 240km/h, max 8000rpm (rood vanaf 6500) 2.4 GDI -> max 260km/h, max 8000rpm (rood vanaf 6000) + GDI/ECO За справка темата GAlant fans За превод използвайте гугъл преводач от холандски на Английски. За тези който не разбират английски превода трябва да се извърши на 3 стъпки Холандски>Английски>Български. Казвам го защото съм пробвал от Холандски на Български и става цапано дупе с тиквички.
  11. Ще погледна да видя за какво иде реч.
  12. Намират ми се две снимки ако ще помогне http://media.snimka.bg/s1/1007/028257929.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/1007/028257928-big.jpg?r=0 Снимките са от тази тема Galantfans. Обяснени са няколко вариатна според зависи от кой модел е таблото. Дали от V6 или ot GDI .(2.4)
  13. И на това ще му дойде реда. Ако не стане слагам нормални пружини и това е . Да ви питам една друга работа. В кутията на въздушния филтър на 2.0 и V6 има ли разлика. И най вече в раздатката дето пред кутията http://media.snimka.bg/s1/0963/028170866.jpg?r=0
  14. Flexos

    Тема за разхода

    Я да споделя и аз моя разход. Градско с чести студени паления и изминаване на около 10 км от палене до палене около 9/100 с галене на педала и не повече от 2500 оборота. Градски цикъл с по агресивно каране 10(11,12) /100. Зависи от това колко се стресира и задръстванията. Сравнено спрямо разхода на другите колеги ми се струва доста нереално нисък особенно първото сравнение от 9/100. Правете си изводите колко много ни цакат в България с качеството на горивата спрямо това в Европа. Извън градски цикъл с скорост между 100-120 около 8.5/100. Миналата седмица си направих едно пътуване Холандия-Полша. Скороста беше доста променлива. Имаше ремонти по пътя и ограничения по 120 на места дори 80. Ситуацията изглежда така. Празна кола само аз и един куфър с багаж. Основно потдържах 160 като на моменти доста често се стрелвах до 200 и така за около 10 мин да си начеша крастата. Повече от 10.5/100 . Не ми даде. Много странно изненадах останах. Очакванията ми бяха поне за 14-16. На връщане в неделя през деня с 3-ма души + багаж колкото може да събере (гумите бяха влезли в калниците ) + няколко задръствания всяко от които по 30 мин с включен климатик през цялото време и температура на въздуха около 40 градуса (беше някакъв кошмар) и скорост между 130-150 разхода не минаваше 11.5/100. Засичанията ги правя по следния начин. Зареждам догоре докато изключи 2-пъти. Минавам 500 км и зареждам отново догоре.
  15. Това го разбирам ама с нормални пружини няма да изглежда по този начин.
×
×
  • Създаване...