Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Общи впечатления от екплоатация на Галант


SLX

Препоръчано мнение

Досега само хвалихте модела. Затова ще кажа какво не ми харесва - не ми харесва опростената централна конзола. Липсва ми монитора на бордовия компютър. Е, може да се сложи. Харесвам коли с много копчета - като седна вечер в нея, да свети като коледна елха.

Е например този "орел" много ми харесва:

http://i12.ebayimg.com/08/m/000/a4/9b/cf1c_27.JPG

Да е дизелов, 2000 сс, 190 коня, 4х4 ... гори по-малко от бензинов Галант и върви колкото него. Има 400 Нм и 6 ръчни предавки. Пууууу - екстра! :icon_blush:

 

Но повече искам нов модел Галант - бензинов, 4х4, 2500 V6 с 300-400 коня и 6-7 секвенциални скорости. Искам като спра до последния модел кола от същия клас, да й хвърля сянка :icon_angel: . Японците от :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: , я се събудете ако обичате!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 319
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Грандис с 2.4 Мивек е много хубава кола!

 

Мисля, че вече отдавна се изпробваха с времето, DJ сподели впечатления...

 

Моята следваща ще е тази... ще отеснее Галанта скоро, а и вече ме боли кръста да слагам деца в столчета и да сядам в позиция "камикадзе"... :D

Бих казал - невероятен автомобил........... но както всяко :mitsu-smiley: , и то си има кусури......... имам 3-4 такива, които ги поддържам и горе-долу съм запознат с болежките им......... На първо място до болка познатите ни спир. дискове.......... кривят и това е, наред с това и задните дискове не са замислени както трябва.........

И на 3-те коли жилата на скоростния лост се налагаше да ги сменям........ не знам защо, но вероятно водачите на жилата им са меки ли и аз не знам какво, но се претриват и жилото опира в кожуха, и то се къса и става много тегаво да се движи........

Общо взето това са повторенията на дефекти и при трите, иначе имаше на един биалетки предни, на друг - съединител, на трети бензиновата помпа уж, но после се оказа горивен филтър, просто толкова се беше задръстил, че колата прекъсваше на 3000 об. все едно някой му спираше инжекторите..........

Иначе един добре обслужен Грандис има невероятни предимства............ уникален комфорт (тези, които са карали Спейс Вагони и други Спейсове знаят за какво става въпрос) невероятно удобен, въпреки размерите си се кара по-лесно и от Галант, табло, тапицерии, екстри и т.н. да не говорим че си е 7 местен, което директно го прави пътнически вагон за "трансантлантически круизи" :D - бих казал че минаването на разстояние от 2000 км. на един дъх не е проблем с него, само да устискаш малките и големите нужди......... :D

Истината обаче се крие в мотора.............. въпреки че е доста стар като технология (цели вече 17 години), този мотор е способен на доста неща и наред с перфектно разчетената ск. кутия прави вана много приятен за каране......... примерно карах единия умишлено по завоите от околовръстното към Бистрица и се държеше отлично............

Вечерно време се кефя на таблото му, което не знам дали е оптитронно или някакво неоново, но много приятно си свети..........

Колата обаче е скъпа от към поддръжка, примерно спир. дискове - 580 лв. Брембо някакви, накладки - 90-140 лв., лагер главина - 350 лв. и т.н.................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези последните 2 реда ме отказаха...

На тест-драйва на Ариана говорихме с дилъра, карайки Паджерото - защо :mitsu-smiley: спряха така любимите ни Спейсове - дилърът каза - Грандис е прекрасен автомобил, дава много добри резултати, дори фейслифт не могат да му измислят и си го продаваме така и така ще бъде!

Някой ден...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грандис е прекрасен автомобил, дава много добри резултати, дори фейслифт не могат да му измислят и си го продаваме така и така ще бъде!

Някой ден...

Е това е целия проблем, аз чакам да се появи фейслифта, та барем малко поевтинеят, ноо............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми не се предвижда, както каза дилърът... Ние с Ивайло нали все ни в голямото окото го разпитвахме, но човекът каза - нищо няма да пипат, че да не развалят работата........

В интерес на истината не ми е любимата визия... Някак си предпочитам Спейсовете..... Но аз съм пристрастен....

Бе защо пропускаме тук Аутлендъра? Много ми харесва, а и двигателят не е ли същият като на Грандиса?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Веднага ти казвам... Аз съм също запален фен на акорд и тя беше за мен сред най-търсените коли... Акордът от поколението 2003-2008 г. има сериозен проблем и той се казва лошо организирано вътрешно пространство. Аз съм 185 см. висок, към 85 кила и тази кола е откровено тесновата... Иначе като динамични характеристики двулитровия витек е много приличен, а големият мотор 2,4 със 190 коня е къртач... Но колата е тесничка и вози по-зле от галанта... И не е японска.

 

Не съм много съгласен. Лично карах Акорд 2005-та, 2.4 л. (190 к.с), S-type, колата е доста удобна и лесна за управление. Има добра видимост, а мотора е прекрасен. Седалките са малко по-тесни, но и това е относително - аз съм 1.90 , 105 кг, на мен ми се стори леко тясна (сравнена с тази на Галанта) , но на собственика му е супер удобна , а той е над 1.90 и над 140 кг - та явно си е и до човека. Примерно на БМВ 3-та серия вече са ужасни седалките :) Относно вътрешното пространство в Галанта - ами няма да си кривя душата - зад мен не може да седи възрастен човек, дори на девойките им идва тясно. От това не съм доволен, за мен си е чиста проба загуба на пространство - да не можеш да осигуриш достатъчно място за пасажерите на задната седалка в кораб, дълъг 4.63 м е недомислие, може би се дължи на далечната година на проектиране, може би - не. Но фактът е, че в един прост пасат (B5,B6) вътрешното пространство е доста по-добре организирано и мястото за пътниците на задната седалка е значително по-голямо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вярно, наистина е тесничко отзад. При моята не е, защото съм слабичък и съм 172 см. Не става въпрос за годината на проектиране, а за неефективно използване на пространството вътре. В астрата ми (1992 г.) има същото място, а е доста по-къса. Багажникът дори е по-малък при галанта с около 30 литра, което не е нищо, но все пак говорим за разлика от 40 см. в дължината на каросерията.

Като седне някой едър българин до мен отпред, виждам как се сгъва и не му е много удобно. Бутнал съм пасажерската седалка по-назад от моята и е по-ниско. Ако я бутна още назад ще огранича мястото отзад. Но това не ме притеснява никак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много съгласен. Лично карах Акорд 2005-та, 2.4 л. (190 к.с), S-type, колата е доста удобна и лесна за управление. Има добра видимост, а мотора е прекрасен. Седалките са малко по-тесни, но и това е относително - аз съм 1.90 , 105 кг, на мен ми се стори леко тясна (сравнена с тази на Галанта) , но на собственика му е супер удобна , а той е над 1.90 и над 140 кг - та явно си е и до човека. Примерно на БМВ 3-та серия вече са ужасни седалките :smile: Относно вътрешното пространство в Галанта - ами няма да си кривя душата - зад мен не може да седи възрастен човек, дори на девойките им идва тясно. От това не съм доволен, за мен си е чиста проба загуба на пространство - да не можеш да осигуриш достатъчно място за пасажерите на задната седалка в кораб, дълъг 4.63 м е недомислие, може би се дължи на далечната година на проектиране, може би - не. Но фактът е, че в един прост пасат (B5,B6) вътрешното пространство е доста по-добре организирано и мястото за пътниците на задната седалка е значително по-голямо.

Явно е много индивидуално... На мен лично акордът ми е малко неудобен, но ако бях намерил читава с 2,4 със сигурност щях да се возя в него... Сега за мястото отзад, ако трябва да сме откровени - достатъчно място за пасажерите отзад има в коли от рода на ес класа, а8 и подобни. При почти всички останали е теснотийка... Всъщност аурис, което си е въшка, има почти два пъти повече пространство за возещите се отзад от галанта...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Всъщност аурис, което си е въшка, има почти два пъти повече пространство за возещите се отзад от галанта...

 

За това говоря... Пасата беше подобен пример.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С казаното до тук за пространството зад водача не съм съгласен, това е много относително. При мен каквато и да е кола отзад не остава място за пасажер, даже и в А8 на Ауди. А съм висок 1.88кг и 100кг.

Много значение има навика на водач, това е като разхода на гориво.

А от общите впечатления за експлоатацията на галант за пет месеца мога да кажа, че се съгласявам с повечето колеги за казаното от тях.

Ще добавя само за аеродинамиката на автомобила, забелязвам, че страничните врати и калниците се зацапват на определени места, на които другите коли не се зацапват толкова много.

 

Леки и безаварийни километри.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Galant е наистина много тесен отзад, доста под нормата. Но затова изглежда толкова умопомрачително пропорционален отвън.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи за кой модел, мисля, че стария е доста по-широк, като съдя по това, че съм карал и имал и от новите...... а шофирането ми е винаги по един и същ начин.... :rolleyes:

А иначе по повод вътрешното пространство - явно е въпрос на концепция, защото колегата ми има Акорд 2006 г. и мога да твърдя, че не е по-широка от моя.... малък Сивик, така че...... пълно щастие няма :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Комби, комби е истината колеги, откакто го карам се родих откъм пространство, а и на задните седалки е доста по-просторно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Комби, комби е истината колеги, откакто го карам се родих откъм пространство, а и на задните седалки е доста по-просторно.

:icon_dance: Мислиш ли, че има разлика в просторността на задните седалки? Аз смятам, че е съвсем същата работа отзад на комбитата, разликата е в багажника и там нещата са наистина други...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае колко е коефициента Сх? По-конкретно ако е със 17-цолови джанти и гуми 215.

Също графика на разгръщането на въртящия момент. Може да го дават 223 Nm при 4500 оборота/мин., но според мен 80-85% от него са налични още при 2000.

Грубо с толкова върви с 80 км/ч на V-та предавка и на круиз контрол демонстрира незаинтересованост от релефа, т.е. и нагоре да е, чувства се как се набира сам без оглед дължината на баира и скоростта се поддържа 80.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Използвай търсачката :rolleyes:

Зарежи каталожните данни, ВИЖ реални, пък макар за 4г63. Любопитно е да видиш, че около 10-12 % от декларираната от производителя мощност на двигателя не стига до колелата.

ЕТО и онзи неназован конкурент... същата работа. Само дето виж колко въртящ момент има нисана на 3000 оборота...

Иначе 6а13 има дори повече от 80% от въртящия си момент на 2500 оборота.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отговора ми беше за Galant Fortis, който изчезна нещо... ;)

 

Наистина графика на 6A13 не съм виждал, има ли някъде?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля ...

Днес смених предни амортисьори и пружини. Лявата беше счупена на 2 места :rolleyes: . Горния и долния пръстен бяха дали фира и колата стоеше провиснала от ляво... 2 дни я гледам и си викам че нещо на криво ми седи, ама си карам... :icon_clap:

 

Утре ще положа и снимков материал, че то не е за изпускане. :icon_blush:

 

А да си призная сложих пружини от Hundai и амортисьори Monroe. Да не съм чул реплики, че пружините са други! :icon_dance: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_dance: Мислиш ли, че има разлика в просторността на задните седалки? Аз смятам, че е съвсем същата работа отзад на комбитата, разликата е в багажника и там нещата са наистина други...

 

Ами не е баш така, то заради задната седалка салона от комби не става на седан и обратното. Аз карам с максимално изтеглена назад шофьорска седалка и зад мен се седи нормално, докато в повечето други коли е почти невъзможно да се седне зад мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също не мога да си обясня как съм карал с това:

post-3978-1238751879_thumb.jpg

 

Както добре се вижда долния и горния пръстен на пружината лекинко са се отчупили. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вчера реших да пробвам Галанта на висока скорост. Смелостта ми стигна до 200 км/ч, но според мен може и още. Единственото нещо, което не ми хареса е, че колата е много шумна, особено над 150 км/ч, а на 200 имам чувството, че някой прозорец е отворен. Кажете дали и при вас е така или имам уплътнения за смяна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гумите са 225х45х17 Good Year Eagle F1. Не ми е проблема вдигането на 200, даже казах, че има потенциал за още, просто не съм прiвърженик на високите скорости. Въпроса ми беше защо е толкова шумно в купето?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гумите са 225х45х17 Good Year Eagle F1. Не ми е проблема вдигането на 200, даже казах, че има потенциал за още, просто не съм прiвърженик на високите скорости. Въпроса ми беше защо е толкова шумно в купето?

 

 

От гумите най-вероятно е шумът. Иначе на мен ми шуми от шофьорската врата от 150 км/ч до 180 км/ч, на 200 км/ч спря да шуми и я карах така от Девня до Варна. По принцип си я карам със 140, но този път реших да я пробвам само веднъж. Предполагам, че на равно ще направи 230 км/ч, но бях със зимните гуми и на 210 се спрях, а твоят би трябвало да напълни километража без проблем ;) След това каране обаче колата се отпуши нещо и върви повече, а гори по-малко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...