Премини към съдържание

Общи впечатления от екплоатация на Галант


SLX

Препоръчано мнение

Относно включването на първа в движение - правете го с междинна газ.

 

Аз пък не бих си купил друга кола и мисля тази да я карам още много години. Ако ще да излезе нов модел Миг-38 с феноменални показатели, не ме интересува. Тази кола ме удовлетворява на 100%. Когато имате време отворете някой друг форум - на фиат, форд, опел, алфа и хвърлете бърз поглед върху заглавията в темите за ремонт.

 

japanfen, не казвам кой модел има по-добра возия, а че имам за смяна 4 амортсьора на галанта. Има разлика :icon_dance:

Сравних някои цени на Алмерите от 98-ма нататък с нашите и имаше сериозна разлика. То и в колите има де речем :rolleyes: , само че разликата е че при галант са по-ниски цените поне на частите които видях (като полуоски, карета и др.).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 319
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Моята я взех от Германия от много голям манияк сложил и червени амортесьори,червени пружини-спортно окачване, нископрофилни гуми с твърди бордове на 17цола,надупчени предни дискове и т.н. Сменил съм масла и филтри имам я от началото на юли.Има само един много досаден проблем но немога да го разбера от къде е,но само първите 2 минути при студен старт така ,че не може да ми развали Кефа.В тази кола който съм качил веднага преосмисля отношението си към японците.Аз я търсих около 3 месеца и най накрая "си начесах крастата".От Германия до Бургас бях вече болен от заразната болест Галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко страници подхвърлих че ме съветват за тия пари(10-12к.) да си взема БМВ...Никой не направи коментар...Да смятам ли,че сте съгласни с този съвет? :o

Относно поста на Боса за биоформите на новите поколения други марки...ами че той следващия Галант(не му знам модела) е ужасно грозен,бре хора!!!По-зле е от П12 и от всякакви други "биологични" видове...За визия говря ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко страници подхвърлих че ме съветват за тия пари(10-12к.) да си взема БМВ...Никой не направи коментар...Да смятам ли,че сте съгласни с този съвет? :o

Относно поста на Боса за биоформите на новите поколения други марки...ами че той следващия Галант(не му знам модела) е ужасно грозен,бре хора!!!По-зле е от П12 и от всякакви други "биологични" видове...За визия говря ;)

 

Какво да се коментира за БМВ!!!Аз не виждам смисал за 10-12 К какво БМВ може да се взема,конкурентно на Галанта от към визия,качество,НЕДОСТАТЪЦИ.Аз ако имах повечко пари не бих се и замислил и щях да си взема Галант,но ще си търкалям Каризмата докато не се позамогна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво да се коментира за БМВ!!!Аз не виждам смисал за 10-12 К какво БМВ може да се взема,конкурентно на Галанта от към визия,качество,НЕДОСТАТЪЦИ.Аз ако имах повечко пари не бих се и замислил и щях да си взема Галант,но ще си търкалям Каризмата докато не се позамогна.

 

За 13к евро ще си вземеш БМВ петица с М пакет, дизел 2.5 от 2003 година, но не на 40 хил. км (ако беше Галант), а на 170 хил. км.

 

Ако замениш "евро" с "лева", ще вземеш амортизирано БМВ и се вкарваш във филм.

 

Разходите не искам да коментирам, както и повредите. В пъти.

 

Иначе това е доста хубава кола, когато е по-новичка. Но БМВ има колкото искаш! Не са интересни. Всеки селянин, сноб, доминантен простак, кара БМВ!

 

Разбира се това БМВ ще има разни екстрички които Галант няма, но като цяло няма да си толкова доволен както от Галанта. Това ти го гарантирам. Няма положителната енергия на Галанта!

 

БМВ е правено от хората насила, от хора мързеливи, добре платени, претенциозни, хора управлявани от СИСТЕМА като стадо овце. Галанта е правен от хора които работат много и влагат лично отношение в работата по свое дълбоко убеждение.

 

Хайде смейте се!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 13к евро ще си вземеш БМВ петица с М пакет, дизел 2.5 от 2003 година, но не на 40 хил. км (ако беше Галант), а на 170 хил. км.

 

Разходите не искам да коментирам, както и повредите. В пъти.

 

Иначе това е доста хубава кола.

 

БМВ колкото искаш!!! Всеки селянин, сноб, доминантен простак кара БМВ!

 

Разбира се това БМВ ще има разни екстрички които Галант няма, но като цяло няма да си толкова доволен както от Галанта. Това ти го гарантирам. Няма положителната енергия на Галанта!

БМВ е правено от хората насила, от хора мързеливи, хора управлявани от СИСТЕМА. Галанта е правен от хора които работат много и влагат лично отношение в работата по свое дълбоко убеждение.

 

Хайде смейте се!

 

Аз съм напълно съгласен с теб.Защо да се смеем?Чуството което имаш когато караш Галант ,не можеш да го изпиташ в БМВ.Карал съм много млако Галант,няколко часа и съм възхитен.Другата причина поради която харесвам много Галант е ,че колата ми спаси живота в катастрофа в директен челен удар,имах само синини на колената,но то е защото съм 1.93 и седалката беше дста напред.Когато бях в Испания едната кожека която всеки ден ме взимаше и ме връщаше за работа,караше 2003 БМВ 5 серия.Не се чуствах така както в Галанта.Хареса ми пълна с екстри ,удоба ,С добра динамика 3 литров турбо дизел,но пак имаше нещо което не ми доапдаше,не знам какво.А и нейните думи ме очудиха много когато я питах защо кара такова БМВ.Тя каза ,че мъжът й го е купил евтино,но при първа възможност ще го смени,защотот не се чуства добре с тази кола и ремонтите й били много скъпи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 13к евро ще си вземеш БМВ петица с М пакет, дизел 2.5 от 2003 година, но не на 40 хил. км (ако беше Галант), а на 170 хил. км.

 

Ако замениш "евро" с "лева", ще вземеш амортизирано БМВ и се вкарваш във филм.

 

Разходите не искам да коментирам, както и повредите. В пъти.

 

Иначе това е доста хубава кола, когато е по-новичка. Но БМВ има колкото искаш! Не са интересни. Всеки селянин, сноб, доминантен простак, кара БМВ!

 

Разбира се това БМВ ще има разни екстрички които Галант няма, но като цяло няма да си толкова доволен както от Галанта. Това ти го гарантирам. Няма положителната енергия на Галанта!

 

БМВ е правено от хората насила, от хора мързеливи, добре платени, претенциозни, хора управлявани от СИСТЕМА като стадо овце. Галанта е правен от хора които работат много и влагат лично отношение в работата по свое дълбоко убеждение.

 

Хайде смейте се!

Хи-хи-хихи... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да сте виждали циганин в такъв Галант :icon_dance: А? Кекекекек...

Преди няколко минути срещнах една приятелка, която учи в Германия. Спрях, свалих прозореца и подадох "лапа". Тя ме попита защо ми пуши така колата (от ауспуха) и аз казах - защото бръмчи, а тя - Верно? И аз - ми да. И подадох газ за да ревне 6-така.

Отделно спрях до една астра Н и мога да ви кажа, че й "фрълих сенкя" - стоящите наблизо мъже се загледаха в моята кола, а не в по-новата. Плюс това астрата беше чиста, а моята е цялата в мръсотия, вкл. и по страничните стъкла.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Говорех за 12к. лева,не евро :) Все пак сме в Бг...Максимум 15,но за такъв екземпляр дето няма да се инвестира в него от първия километър ;)

А за визията поне за мен преимуществото е 100% за Галанта!

Въпросът ми беше за разлика в поведението на пътя основно,динамиката,както и поведение в завоите,все пак не сме равнинна страна я!Знам че предното е по-добро по завоите,а завои с "вратите напред" не взимам,така че май-май и тук предимството е за Галанта!Да не говорим и за плюсовете на предното през зимата!Единственния плюс на задното е може би по-голямата надеждност,няма карета и т.н. усложнена предница...

А екзотичността на Галанта като визия е неуспорима! :drag:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Говорех за 12к. лева,не евро :) Все пак сме в Бг...Максимум 15,но за такъв екземпляр дето няма да се инвестира в него от първия километър ;)

А за визията поне за мен преимуществото е 100% за Галанта!

Въпросът ми беше за разлика в поведението на пътя основно,динамиката,както и поведение в завоите,все пак не сме равнинна страна я!Знам че предното е по-добро по завоите,а завои с "вратите напред" не взимам,така че май-май и тук предимството е за Галанта!Да не говорим и за плюсовете на предното през зимата!Единственния плюс на задното е може би по-голямата надеждност,няма карета и т.н. усложнена предница...

А екзотичността на Галанта като визия е неуспорима!:drag:

Колеги ,точно пък 5-ца на БМВ няма да си взема.........имам преки наблюдения върху този модел с годините .......

На първо място - грозно вътре, свети всичко в червено, гадно едно такова никакво............

2. Сядаш зад волана и какво се получава, нищо не ти идва както трябва..............или ще си много ниско седнал и очите ти идват на ръба на таблото ,или краката ти ще опират долу при педалите ...........дори и да си вдигнеш седалката - пак няма да ти е удобно някак си .............

3.много тежка кола е, нищо ще като динамика е добре, по завоите усещането е ........."тежко" така да кажа............София-Самоков съм го минавал много пъти и все същото е, човека има и още 3 БМВ-та и те са същата работа............

На същия човек когато му дадох да кара моята за първи път ,уж едно кръгче а се оказа 40 мин.................взех да се притеснявам че нещо е станало , после като дойде при мен усмивката му беше чак до ушите и беше във възторг .............каза че "за първи път кара такава кола" и "много добра е" ...........после когато ходим до Самоков не мога да си карам моята си кола ,защото той кара моята...............

Питам го ти няма ли да ги смениш, той ми казва следното ,"аз съм фен на БМВ , не мога да сменя колата си.......но не отричам че твоята кола не е добра и в доста отношения превъзхожда моята".............. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,точно пък 5-ца на БМВ няма да си взема.........имам преки наблюдения върху този модел с годините .......

На първо място - грозно вътре, свети всичко в червено, гадно едно такова никакво............

2. Сядаш зад волана и какво се получава, нищо не ти идва както трябва..............или ще си много ниско седнал и очите ти идват на ръба на таблото ,или краката ти ще опират долу при педалите ...........дори и да си вдигнеш седалката - пак няма да ти е удобно някак си .............

3.много тежка кола е, нищо ще като динамика е добре, по завоите усещането е ........."тежко" така да кажа............София-Самоков съм го минавал много пъти и все същото е, човека има и още 3 БМВ-та и те са същата работа............

На същия човек когато му дадох да кара моята за първи път ,уж едно кръгче а се оказа 40 мин.................взех да се притеснявам че нещо е станало , после като дойде при мен усмивката му беше чак до ушите и беше във възторг .............каза че "за първи път кара такава кола" и "много добра е" ...........после когато ходим до Самоков не мога да си карам моята си кола ,защото той кара моята...............

Питам го ти няма ли да ги смениш, той ми казва следното ,"аз съм фен на БМВ , не мога да сменя колата си.......но не отричам че твоята кола не е добра и в доста отношения превъзхожда моята".............. :mitsu-smiley:

 

Неслучайно караме Галанти! Да не мислите, че трева пасем и не разбираме. :D Или не сме чували за БМВ и други марки - напротив, знаем ги. Кой не ги знае? :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неслучайно караме Галанти! Да не мислите, че трева пасем и не разбираме. :D Или не сме чували за БМВ и други марки - напротив, знаем ги. Кой не ги знае? :icon_bye:
Абе от нашто Галант, по убаво нема...... :P .....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ви го изкарахте, че другите коли са създадени, само за да изпъква Галанта пред тях :first: .

Мен лично Е39 на BMW ми се струва достоен съперник - возията (мое мнение) е по-комфортна, вътре е по-широко и има повече екстри. За кола '97 екстра като камера за задно виждане ми се струва революционна. А проблемите по-горе са споменати - 520 е доста слаб за това купе, но е най-разпространен, защото по-големите са акцизни. Прави сте че тези коли са на много километри, в повечето случаи са тормозени много. Прегрети мотори и разбити рейки ми направи впечатление от едно бързо прочитане на техния форум.

Все пак и за мен Галанта си е колата мечта. :xmas:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се върнем на поддръжката за малко. Така като гледам повечето коли се гледат по-добре в БГ, отколкото в Германия например.

В момента работя в рент а кар и за шефа ми е нормално маслото на колите да се сменя на 30хил.км :shock: . Като стане някоя на 70-80 хил. се продава и някой нашенец си мисли, че е взел нова кола, пък за тия км маслото е сменяно 2 пъти - е как няма да има нагар. И много други хора практикуват така или един път в годината, както се спомена по-горе. Ако изминеш 15 хил. за година - ОК, но малцина минават по толкова малко.

И друго: когато търсих кола попаднах на обява за Аванс 2.5 на 260 хил. В инфото пишеше "само по аутобан" - е като знам тия пичове как истински карат на аутобана в Германия, това по-скоро ми прозвуча като антиреклама. Аз в там си поддържам 130-140км/ч и съм от най-бавните. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки, че е офтопик искам само да вметна като се заговори за БМВ 5-та серия Е39 - десетки такива минаха през нас

и нямаше нито едно на под 600 хиляди...нищо, че пишеше на километража 130-220 хиляди...нали си имат сервизно меню на таблото, нищо не остава скрито.

Но все още се движат, значи са сравнително здрави...не се знае какво е сменяно де за този пробег ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има голямо значение дали е карана предимно по аутобаните. Само по този начин една кола може да надхвърли безпроблемно 500 000 км. със смяна само на консумативи и нещо по ходовата част+гумите. Казвал съм тук и преди време за чупливите темпри и как знам една 1.4 и една дизел на по 650 000 км. Беше се стигнало до доливане на малко масло на 1000 км. - 300-400 мл. Какво да кажем за ауди или фолксваген, които държат висока цена въпреки пробега. Тях просто не можеш да ги познаеш на колко км. са реално.

Мисълта ми беше, че на магистрала, особено ако се кара по много всеки ден, не е проблем маслото да се смени и на 20 000 км. Колата навърта километри бързо и износването й е много по-малко от това да я караш на къси разстояния с много на брой студени стартове, недозагряване и т.н. Според мен кола на 200 000 по магистрали е в по-добро състояние от предимно градско карана такава на 80 хил. и аз бих си купил първата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се върнем на поддръжката за малко. Така като гледам повечето коли се гледат по-добре в БГ, отколкото в Германия например.

В момента работя в рент а кар и за шефа ми е нормално маслото на колите да се сменя на 30хил.км :shock: . Като стане някоя на 70-80 хил. се продава и някой нашенец си мисли, че е взел нова кола, пък за тия км маслото е сменяно 2 пъти - е как няма да има нагар. И много други хора практикуват така или един път в годината, както се спомена по-горе. Ако изминеш 15 хил. за година - ОК, но малцина минават по толкова малко.

 

:good: :rofl:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е то какво излезе? Че като повечето Галанти във форума нямат 500 000 километра е рано да се каже дали Галанта е здрава кола. :giggle:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е то какво излезе? Че като повечето Галанти във форума нямат 500 000 километра е рано да се каже дали Галанта е здрава кола. :giggle:

 

Карайте си колите с кеф и не бройте километрите. Като се износят, както се износват обувки - купете си друга ако решите.

Износването става цялостно, навсякъде. Това не се оправя. Именно това е силна страна на Галанта, че старее бавно. И това е слабата страна на Каризма, че става на кошница доста бързо. Въпрос на използвани материали и конструкция.

 

А отделни малки повреди се оправят. Тези повдигачи са напълно тривиални, все едно операция от херния. :D Както стана ясно, деянят и на НЕсмяна на масла. Ако пък се сменят, както аз си ги сменям, макар и не точно преди 10к :D , щяха да са вечни. Частите са не особено скъпи, изобщо какъв е проблема? Като се развали, се сменя. Важното е, че е кола на място.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е то какво излезе? Че като повечето Галанти във форума нямат 500 000 километра е рано да се каже дали Галанта е здрава кола. :giggle:

Има ,и то на много повече от тези 500 к.км. ....при мен са идвали Галанти а по 800 к.км. (естествено Е33А серията) а имаше един Лансер ,който дойде на 912 к. км. и си вървеше прилично , при това 1.5 мотора карбуратор.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След колко време приблизително според вас започва износването на волана и лоста за (ръчните) скорости?

Някои германци, понеже съм виждал такива, карат с кожени ръкавици. Това увеличава триенето с кожата на волана и лоста и по-бързо ги захабява.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След колко време приблизително според вас започва износването на волана и лоста за (ръчните) скорости?

Някои германци, понеже съм виждал такива, карат с кожени ръкавици. Това увеличава триенето с кожата на волана и лоста и по-бързо ги захабява.

 

Зависи от условията на експлоатация (градско - извънградско). Моят е на почти 170хил. км, а кожите не са мръднали - може би е каран повече извън града.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След колко време приблизително според вас започва износването на волана и лоста за (ръчните) скорости?

Някои германци, понеже съм виждал такива, карат с кожени ръкавици. Това увеличава триенето с кожата на волана и лоста и по-бързо ги захабява.

 

Не е ясно дали е така. С ръкавиците воланът не се напоява с пот и мръсотия.

 

Според мен пластмасовите волани тръгват на около 80 хил км и 4 години.

Кожените са като нови по-дълго време... в пъти по-дълго.

 

Зависи от шофьора:

- колко често се мият ръцете (какви мизерници има...)

- колко силно се стиска волана (жена 45 кила очевидно износва по-малко от някой тулуп)

- къде и как се държи (ако се кара на магистрала, много често воланът само леко се придържа...)

- дали не се чисти погрешно (с кухненската гъба, с острата страна), колко често...

 

Износването на педалите също не е показател. Виждал съм Галант на 60 хил км с изтрит педал на съединителя. При мен пък лично аз си поизтрих педала на газта за има-няма 70 хил км. За сметка на това педалът на спирачката е като чисто нов, такива са целите спирачки - дисковете са без ръб (90 хил км!) с оригинални накладки. Тоест - зависи от начина на експлоатация.

 

Също седалките не са показател. Един човек тежи 60кг, друг тежи 160кг...

 

Други се показателите! :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес дадох на вуйчо ми да кара от село до нас. Не можа да му хване цаката. Особено на тръгването беше проблем че не се чува двигателя и оборотите падаха до 250-300 за момент. По негови думи досега е карал само дръгели и това е най-хубавата кола, която е карал. Доста е капризен и щом колата му хареса, значи наистина има защо. Пак беше пестелив откъм суперлативи, но важното е, че я хареса.

Нищо не съм му казвал по време на пътя, защото си обещах да не давам акъл (все пак е профи шофьор). Забелязах следното - държеше с лявата ръка волана и го стискаше силно, като често ръката му се приплъзваше откъм лявата половина. Дясната му ръка не мръдна от ск. лост. Лакътят му беше опрян на подлакътника и китката през цялото време на лоста. На завоите държеше пръстите изправени и с длан въртеше волана (и го триеше, хмм...).

Аз пък държа кормилото с 2-3 пръста с лявата ръка под долната лява "спица", а дясната е свободна. Никога не държа ръката си върху лоста, въпреки че височината му и разположението спрямо подлакътника предразполагат точно към това и наистина така е много удобно.

Наистина е до стил на шофиране и не е критерий за пробега. Не че ме интересува колко е реалният пробег. Важното е състоянието на колата сега :rolleyes: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...