Andy Van Der Drift Публикувано 19 декември 2008 Сподели Публикувано 19 декември 2008 Относно включването на първа в движение - правете го с междинна газ. Аз пък не бих си купил друга кола и мисля тази да я карам още много години. Ако ще да излезе нов модел Миг-38 с феноменални показатели, не ме интересува. Тази кола ме удовлетворява на 100%. Когато имате време отворете някой друг форум - на фиат, форд, опел, алфа и хвърлете бърз поглед върху заглавията в темите за ремонт. japanfen, не казвам кой модел има по-добра возия, а че имам за смяна 4 амортсьора на галанта. Има разлика :icon_dance: Сравних някои цени на Алмерите от 98-ма нататък с нашите и имаше сериозна разлика. То и в колите има де речем :rolleyes: , само че разликата е че при галант са по-ниски цените поне на частите които видях (като полуоски, карета и др.). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 19 декември 2008 Сподели Публикувано 19 декември 2008 Моята я взех от Германия от много голям манияк сложил и червени амортесьори,червени пружини-спортно окачване, нископрофилни гуми с твърди бордове на 17цола,надупчени предни дискове и т.н. Сменил съм масла и филтри имам я от началото на юли.Има само един много досаден проблем но немога да го разбера от къде е,но само първите 2 минути при студен старт така ,че не може да ми развали Кефа.В тази кола който съм качил веднага преосмисля отношението си към японците.Аз я търсих около 3 месеца и най накрая "си начесах крастата".От Германия до Бургас бях вече болен от заразната болест Галант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Di40 Публикувано 19 декември 2008 Сподели Публикувано 19 декември 2008 Преди няколко страници подхвърлих че ме съветват за тия пари(10-12к.) да си взема БМВ...Никой не направи коментар...Да смятам ли,че сте съгласни с този съвет? :oОтносно поста на Боса за биоформите на новите поколения други марки...ами че той следващия Галант(не му знам модела) е ужасно грозен,бре хора!!!По-зле е от П12 и от всякакви други "биологични" видове...За визия говря ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 19 декември 2008 Сподели Публикувано 19 декември 2008 Преди няколко страници подхвърлих че ме съветват за тия пари(10-12к.) да си взема БМВ...Никой не направи коментар...Да смятам ли,че сте съгласни с този съвет? :oОтносно поста на Боса за биоформите на новите поколения други марки...ами че той следващия Галант(не му знам модела) е ужасно грозен,бре хора!!!По-зле е от П12 и от всякакви други "биологични" видове...За визия говря ;) Какво да се коментира за БМВ!!!Аз не виждам смисал за 10-12 К какво БМВ може да се взема,конкурентно на Галанта от към визия,качество,НЕДОСТАТЪЦИ.Аз ако имах повечко пари не бих се и замислил и щях да си взема Галант,но ще си търкалям Каризмата докато не се позамогна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 19 декември 2008 Сподели Публикувано 19 декември 2008 Какво да се коментира за БМВ!!!Аз не виждам смисал за 10-12 К какво БМВ може да се взема,конкурентно на Галанта от към визия,качество,НЕДОСТАТЪЦИ.Аз ако имах повечко пари не бих се и замислил и щях да си взема Галант,но ще си търкалям Каризмата докато не се позамогна. За 13к евро ще си вземеш БМВ петица с М пакет, дизел 2.5 от 2003 година, но не на 40 хил. км (ако беше Галант), а на 170 хил. км. Ако замениш "евро" с "лева", ще вземеш амортизирано БМВ и се вкарваш във филм. Разходите не искам да коментирам, както и повредите. В пъти. Иначе това е доста хубава кола, когато е по-новичка. Но БМВ има колкото искаш! Не са интересни. Всеки селянин, сноб, доминантен простак, кара БМВ! Разбира се това БМВ ще има разни екстрички които Галант няма, но като цяло няма да си толкова доволен както от Галанта. Това ти го гарантирам. Няма положителната енергия на Галанта! БМВ е правено от хората насила, от хора мързеливи, добре платени, претенциозни, хора управлявани от СИСТЕМА като стадо овце. Галанта е правен от хора които работат много и влагат лично отношение в работата по свое дълбоко убеждение. Хайде смейте се! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 19 декември 2008 Сподели Публикувано 19 декември 2008 За 13к евро ще си вземеш БМВ петица с М пакет, дизел 2.5 от 2003 година, но не на 40 хил. км (ако беше Галант), а на 170 хил. км. Разходите не искам да коментирам, както и повредите. В пъти. Иначе това е доста хубава кола. БМВ колкото искаш!!! Всеки селянин, сноб, доминантен простак кара БМВ! Разбира се това БМВ ще има разни екстрички които Галант няма, но като цяло няма да си толкова доволен както от Галанта. Това ти го гарантирам. Няма положителната енергия на Галанта!БМВ е правено от хората насила, от хора мързеливи, хора управлявани от СИСТЕМА. Галанта е правен от хора които работат много и влагат лично отношение в работата по свое дълбоко убеждение. Хайде смейте се! Аз съм напълно съгласен с теб.Защо да се смеем?Чуството което имаш когато караш Галант ,не можеш да го изпиташ в БМВ.Карал съм много млако Галант,няколко часа и съм възхитен.Другата причина поради която харесвам много Галант е ,че колата ми спаси живота в катастрофа в директен челен удар,имах само синини на колената,но то е защото съм 1.93 и седалката беше дста напред.Когато бях в Испания едната кожека която всеки ден ме взимаше и ме връщаше за работа,караше 2003 БМВ 5 серия.Не се чуствах така както в Галанта.Хареса ми пълна с екстри ,удоба ,С добра динамика 3 литров турбо дизел,но пак имаше нещо което не ми доапдаше,не знам какво.А и нейните думи ме очудиха много когато я питах защо кара такова БМВ.Тя каза ,че мъжът й го е купил евтино,но при първа възможност ще го смени,защотот не се чуства добре с тази кола и ремонтите й били много скъпи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 19 декември 2008 За 13к евро ще си вземеш БМВ петица с М пакет, дизел 2.5 от 2003 година, но не на 40 хил. км (ако беше Галант), а на 170 хил. км. Ако замениш "евро" с "лева", ще вземеш амортизирано БМВ и се вкарваш във филм. Разходите не искам да коментирам, както и повредите. В пъти. Иначе това е доста хубава кола, когато е по-новичка. Но БМВ има колкото искаш! Не са интересни. Всеки селянин, сноб, доминантен простак, кара БМВ! Разбира се това БМВ ще има разни екстрички които Галант няма, но като цяло няма да си толкова доволен както от Галанта. Това ти го гарантирам. Няма положителната енергия на Галанта! БМВ е правено от хората насила, от хора мързеливи, добре платени, претенциозни, хора управлявани от СИСТЕМА като стадо овце. Галанта е правен от хора които работат много и влагат лично отношение в работата по свое дълбоко убеждение. Хайде смейте се!Хи-хи-хихи... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 декември 2008 Сподели Публикувано 19 декември 2008 Да сте виждали циганин в такъв Галант :icon_dance: А? Кекекекек... Преди няколко минути срещнах една приятелка, която учи в Германия. Спрях, свалих прозореца и подадох "лапа". Тя ме попита защо ми пуши така колата (от ауспуха) и аз казах - защото бръмчи, а тя - Верно? И аз - ми да. И подадох газ за да ревне 6-така. Отделно спрях до една астра Н и мога да ви кажа, че й "фрълих сенкя" - стоящите наблизо мъже се загледаха в моята кола, а не в по-новата. Плюс това астрата беше чиста, а моята е цялата в мръсотия, вкл. и по страничните стъкла. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Di40 Публикувано 19 декември 2008 Сподели Публикувано 19 декември 2008 Говорех за 12к. лева,не евро Все пак сме в Бг...Максимум 15,но за такъв екземпляр дето няма да се инвестира в него от първия километър ;)А за визията поне за мен преимуществото е 100% за Галанта!Въпросът ми беше за разлика в поведението на пътя основно,динамиката,както и поведение в завоите,все пак не сме равнинна страна я!Знам че предното е по-добро по завоите,а завои с "вратите напред" не взимам,така че май-май и тук предимството е за Галанта!Да не говорим и за плюсовете на предното през зимата!Единственния плюс на задното е може би по-голямата надеждност,няма карета и т.н. усложнена предница...А екзотичността на Галанта като визия е неуспорима! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 декември 2008 Сподели Публикувано 19 декември 2008 Предно или задно.... като е гарга да е рошава - и предно, и задно :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 декември 2008 Сподели Публикувано 19 декември 2008 Говорех за 12к. лева,не евро Все пак сме в Бг...Максимум 15,но за такъв екземпляр дето няма да се инвестира в него от първия километър ;)А за визията поне за мен преимуществото е 100% за Галанта!Въпросът ми беше за разлика в поведението на пътя основно,динамиката,както и поведение в завоите,все пак не сме равнинна страна я!Знам че предното е по-добро по завоите,а завои с "вратите напред" не взимам,така че май-май и тук предимството е за Галанта!Да не говорим и за плюсовете на предното през зимата!Единственния плюс на задното е може би по-голямата надеждност,няма карета и т.н. усложнена предница...А екзотичността на Галанта като визия е неуспорима!Колеги ,точно пък 5-ца на БМВ няма да си взема.........имам преки наблюдения върху този модел с годините .......На първо място - грозно вътре, свети всичко в червено, гадно едно такова никакво............2. Сядаш зад волана и какво се получава, нищо не ти идва както трябва..............или ще си много ниско седнал и очите ти идват на ръба на таблото ,или краката ти ще опират долу при педалите ...........дори и да си вдигнеш седалката - пак няма да ти е удобно някак си .............3.много тежка кола е, нищо ще като динамика е добре, по завоите усещането е ........."тежко" така да кажа............София-Самоков съм го минавал много пъти и все същото е, човека има и още 3 БМВ-та и те са същата работа............На същия човек когато му дадох да кара моята за първи път ,уж едно кръгче а се оказа 40 мин.................взех да се притеснявам че нещо е станало , после като дойде при мен усмивката му беше чак до ушите и беше във възторг .............каза че "за първи път кара такава кола" и "много добра е" ...........после когато ходим до Самоков не мога да си карам моята си кола ,защото той кара моята...............Питам го ти няма ли да ги смениш, той ми казва следното ,"аз съм фен на БМВ , не мога да сменя колата си.......но не отричам че твоята кола не е добра и в доста отношения превъзхожда моята".............. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 19 декември 2008 Сподели Публикувано 19 декември 2008 Колеги ,точно пък 5-ца на БМВ няма да си взема.........имам преки наблюдения върху този модел с годините .......На първо място - грозно вътре, свети всичко в червено, гадно едно такова никакво............2. Сядаш зад волана и какво се получава, нищо не ти идва както трябва..............или ще си много ниско седнал и очите ти идват на ръба на таблото ,или краката ти ще опират долу при педалите ...........дори и да си вдигнеш седалката - пак няма да ти е удобно някак си .............3.много тежка кола е, нищо ще като динамика е добре, по завоите усещането е ........."тежко" така да кажа............София-Самоков съм го минавал много пъти и все същото е, човека има и още 3 БМВ-та и те са същата работа............На същия човек когато му дадох да кара моята за първи път ,уж едно кръгче а се оказа 40 мин.................взех да се притеснявам че нещо е станало , после като дойде при мен усмивката му беше чак до ушите и беше във възторг .............каза че "за първи път кара такава кола" и "много добра е" ...........после когато ходим до Самоков не мога да си карам моята си кола ,защото той кара моята...............Питам го ти няма ли да ги смениш, той ми казва следното ,"аз съм фен на БМВ , не мога да сменя колата си.......но не отричам че твоята кола не е добра и в доста отношения превъзхожда моята".............. :mitsu-smiley: Неслучайно караме Галанти! Да не мислите, че трева пасем и не разбираме. :D Или не сме чували за БМВ и други марки - напротив, знаем ги. Кой не ги знае? :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 декември 2008 Сподели Публикувано 19 декември 2008 Неслучайно караме Галанти! Да не мислите, че трева пасем и не разбираме. :D Или не сме чували за БМВ и други марки - напротив, знаем ги. Кой не ги знае? :icon_bye:Абе от нашто Галант, по убаво нема...... :P ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 19 декември 2008 Сподели Публикувано 19 декември 2008 Колеги ви го изкарахте, че другите коли са създадени, само за да изпъква Галанта пред тях :first: .Мен лично Е39 на BMW ми се струва достоен съперник - возията (мое мнение) е по-комфортна, вътре е по-широко и има повече екстри. За кола '97 екстра като камера за задно виждане ми се струва революционна. А проблемите по-горе са споменати - 520 е доста слаб за това купе, но е най-разпространен, защото по-големите са акцизни. Прави сте че тези коли са на много километри, в повечето случаи са тормозени много. Прегрети мотори и разбити рейки ми направи впечатление от едно бързо прочитане на техния форум.Все пак и за мен Галанта си е колата мечта. :xmas: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 19 декември 2008 Сподели Публикувано 19 декември 2008 Да се върнем на поддръжката за малко. Така като гледам повечето коли се гледат по-добре в БГ, отколкото в Германия например. В момента работя в рент а кар и за шефа ми е нормално маслото на колите да се сменя на 30хил.км :shock: . Като стане някоя на 70-80 хил. се продава и някой нашенец си мисли, че е взел нова кола, пък за тия км маслото е сменяно 2 пъти - е как няма да има нагар. И много други хора практикуват така или един път в годината, както се спомена по-горе. Ако изминеш 15 хил. за година - ОК, но малцина минават по толкова малко.И друго: когато търсих кола попаднах на обява за Аванс 2.5 на 260 хил. В инфото пишеше "само по аутобан" - е като знам тия пичове как истински карат на аутобана в Германия, това по-скоро ми прозвуча като антиреклама. Аз в там си поддържам 130-140км/ч и съм от най-бавните. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 19 декември 2008 Сподели Публикувано 19 декември 2008 Въпреки, че е офтопик искам само да вметна като се заговори за БМВ 5-та серия Е39 - десетки такива минаха през наси нямаше нито едно на под 600 хиляди...нищо, че пишеше на километража 130-220 хиляди...нали си имат сервизно меню на таблото, нищо не остава скрито.Но все още се движат, значи са сравнително здрави...не се знае какво е сменяно де за този пробег Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 декември 2008 Сподели Публикувано 20 декември 2008 Има голямо значение дали е карана предимно по аутобаните. Само по този начин една кола може да надхвърли безпроблемно 500 000 км. със смяна само на консумативи и нещо по ходовата част+гумите. Казвал съм тук и преди време за чупливите темпри и как знам една 1.4 и една дизел на по 650 000 км. Беше се стигнало до доливане на малко масло на 1000 км. - 300-400 мл. Какво да кажем за ауди или фолксваген, които държат висока цена въпреки пробега. Тях просто не можеш да ги познаеш на колко км. са реално.Мисълта ми беше, че на магистрала, особено ако се кара по много всеки ден, не е проблем маслото да се смени и на 20 000 км. Колата навърта километри бързо и износването й е много по-малко от това да я караш на къси разстояния с много на брой студени стартове, недозагряване и т.н. Според мен кола на 200 000 по магистрали е в по-добро състояние от предимно градско карана такава на 80 хил. и аз бих си купил първата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 20 декември 2008 Сподели Публикувано 20 декември 2008 Да се върнем на поддръжката за малко. Така като гледам повечето коли се гледат по-добре в БГ, отколкото в Германия например. В момента работя в рент а кар и за шефа ми е нормално маслото на колите да се сменя на 30хил.км :shock: . Като стане някоя на 70-80 хил. се продава и някой нашенец си мисли, че е взел нова кола, пък за тия км маслото е сменяно 2 пъти - е как няма да има нагар. И много други хора практикуват така или един път в годината, както се спомена по-горе. Ако изминеш 15 хил. за година - ОК, но малцина минават по толкова малко. :good: :rofl: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 23 декември 2008 Сподели Публикувано 23 декември 2008 Е то какво излезе? Че като повечето Галанти във форума нямат 500 000 километра е рано да се каже дали Галанта е здрава кола. :giggle: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 23 декември 2008 Сподели Публикувано 23 декември 2008 Е то какво излезе? Че като повечето Галанти във форума нямат 500 000 километра е рано да се каже дали Галанта е здрава кола. :giggle: Карайте си колите с кеф и не бройте километрите. Като се износят, както се износват обувки - купете си друга ако решите.Износването става цялостно, навсякъде. Това не се оправя. Именно това е силна страна на Галанта, че старее бавно. И това е слабата страна на Каризма, че става на кошница доста бързо. Въпрос на използвани материали и конструкция. А отделни малки повреди се оправят. Тези повдигачи са напълно тривиални, все едно операция от херния. :D Както стана ясно, деянят и на НЕсмяна на масла. Ако пък се сменят, както аз си ги сменям, макар и не точно преди 10к :D , щяха да са вечни. Частите са не особено скъпи, изобщо какъв е проблема? Като се развали, се сменя. Важното е, че е кола на място. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 декември 2008 Сподели Публикувано 24 декември 2008 Е то какво излезе? Че като повечето Галанти във форума нямат 500 000 километра е рано да се каже дали Галанта е здрава кола. :giggle:Има ,и то на много повече от тези 500 к.км. ....при мен са идвали Галанти а по 800 к.км. (естествено Е33А серията) а имаше един Лансер ,който дойде на 912 к. км. и си вървеше прилично , при това 1.5 мотора карбуратор............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 декември 2008 Сподели Публикувано 25 декември 2008 След колко време приблизително според вас започва износването на волана и лоста за (ръчните) скорости? Някои германци, понеже съм виждал такива, карат с кожени ръкавици. Това увеличава триенето с кожата на волана и лоста и по-бързо ги захабява. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 25 декември 2008 Сподели Публикувано 25 декември 2008 След колко време приблизително според вас започва износването на волана и лоста за (ръчните) скорости? Някои германци, понеже съм виждал такива, карат с кожени ръкавици. Това увеличава триенето с кожата на волана и лоста и по-бързо ги захабява. Зависи от условията на експлоатация (градско - извънградско). Моят е на почти 170хил. км, а кожите не са мръднали - може би е каран повече извън града. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 25 декември 2008 Сподели Публикувано 25 декември 2008 След колко време приблизително според вас започва износването на волана и лоста за (ръчните) скорости? Някои германци, понеже съм виждал такива, карат с кожени ръкавици. Това увеличава триенето с кожата на волана и лоста и по-бързо ги захабява. Не е ясно дали е така. С ръкавиците воланът не се напоява с пот и мръсотия. Според мен пластмасовите волани тръгват на около 80 хил км и 4 години. Кожените са като нови по-дълго време... в пъти по-дълго. Зависи от шофьора:- колко често се мият ръцете (какви мизерници има...)- колко силно се стиска волана (жена 45 кила очевидно износва по-малко от някой тулуп)- къде и как се държи (ако се кара на магистрала, много често воланът само леко се придържа...)- дали не се чисти погрешно (с кухненската гъба, с острата страна), колко често... Износването на педалите също не е показател. Виждал съм Галант на 60 хил км с изтрит педал на съединителя. При мен пък лично аз си поизтрих педала на газта за има-няма 70 хил км. За сметка на това педалът на спирачката е като чисто нов, такива са целите спирачки - дисковете са без ръб (90 хил км!) с оригинални накладки. Тоест - зависи от начина на експлоатация. Също седалките не са показател. Един човек тежи 60кг, друг тежи 160кг... Други се показателите! :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 декември 2008 Сподели Публикувано 25 декември 2008 Днес дадох на вуйчо ми да кара от село до нас. Не можа да му хване цаката. Особено на тръгването беше проблем че не се чува двигателя и оборотите падаха до 250-300 за момент. По негови думи досега е карал само дръгели и това е най-хубавата кола, която е карал. Доста е капризен и щом колата му хареса, значи наистина има защо. Пак беше пестелив откъм суперлативи, но важното е, че я хареса.Нищо не съм му казвал по време на пътя, защото си обещах да не давам акъл (все пак е профи шофьор). Забелязах следното - държеше с лявата ръка волана и го стискаше силно, като често ръката му се приплъзваше откъм лявата половина. Дясната му ръка не мръдна от ск. лост. Лакътят му беше опрян на подлакътника и китката през цялото време на лоста. На завоите държеше пръстите изправени и с длан въртеше волана (и го триеше, хмм...). Аз пък държа кормилото с 2-3 пръста с лявата ръка под долната лява "спица", а дясната е свободна. Никога не държа ръката си върху лоста, въпреки че височината му и разположението спрямо подлакътника предразполагат точно към това и наистина така е много удобно.Наистина е до стил на шофиране и не е критерий за пробега. Не че ме интересува колко е реалният пробег. Важното е състоянието на колата сега :rolleyes: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.