Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

milko dobrev

Потребител
  • От него общо

    74
  • Регистрация

  • Беше тук

За milko dobrev

  • Рожден ден 10/25/1979

Местоживеене

  • Град
    Пловдив

Интернет контакт

  • AIM
    dobrevmilko
  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    GALANT 6А13

milko dobrev's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравей колега, къси и дълги си светят.Не свети таблото и нищо по подсветките, също така предни и задни габарити.Когато сложа по мощен бушон свети няколко секунди и гори, а по слебите горят веднага.Този потнциометър го нямам, а копчето е наред.Ако някой може да ме ориентира къде са буксите за задни и предни габарите, за да мога една по една да изолирам веригите.
  2. Благодаря много колега направих всико това но не откривам грешката за жалост.
  3. Здравейте колеги, имам проблем с габаритите на паджеро 2 и осветлението на таблото. Установих, че има изгорял бушон и някъде има късо съединение. Някакви насоки от къде да тръгна да търся късото.
  4. Колега това стои ли още? - и др. - по договаряне
  5. Кума ми си купи пътна помощ от острова и така го докарахме до България. И като го запалихме с директна нафта от туба направи локва под резервоара. Бяха спукани и обратната и правата нафта, сменихме ги с тръбички и вече орем из горите около Пловдив.
  6. Колеги малко късно пиша на преди дни докарах джипката в България, оказа се изгнила тръбичка на нафтата до резервоара и взимало въздъх. Проблема се рещи много лесно и безболезнено, мерси за отзивите на всички колеги.
  7. Мерси колега, и аз си мисля за въздух в системата, но ще видим какво ще се окаже.Дано не е първото ти предположение, че лошо.
  8. Колеги купихме джипката от Англия, стотина километра нямаше никакви проблеми.Но от след това почна да гасне както си караш падат оборотите и гасне и нще да запали, като запали изпушва малко бяло и след това караш 2-3км и пак гасне.Разбирасе като изгасне не пали веднага а след 30 минути някаде пали. Някакви идеи какво може да е, за да се ориентираме къде да гледаме и какво да търсим.А и колата е още в Англия. Мерси предварително
  9. Колеги днес правих тестове като се пуснат мигачи или аварийни горят техните предпазители.
  10. Колеги ще започна с проблема отначало. Светнаха ми лампите SRS, зареждането и ниско ниво на антифриза. Проверяваме зарежданети и се оказва 15.30V, Проблема е ясен сваляме генератора ремонтира се и хоп готово зареждането се оправи. Обаче лампите не гасят, последва проверка на всички предпазители и се смениха 4бр. не помня точно кои. Карам си аз вече здравата кола и пак лампите светнаха, горе споменатите три и започна да зарежда пак 15.30в. Ясно майстора на генератора ще го прави гаранционно, обаче генератора се оказа здрав. Проверявам пак предпазителите и предпазителите на аварийни и мигачи изгорели, следва подмяната им. И хоп готово, пак си карам машината обаче днес пак светнаха лампите и пак зарежда 15.30в. Някой да има идея от какво може да е?
  11. Колеги, търся размера на фланеца на последното гърне на Галант 2.5. ако някой може да ми ги даде или знае от къде може да се вземат ще съм благодарен.
  12. А на тази тема не и е тук място изобщо.
  13. Колеги миналата седмица направих дубликат на такъв ключ, и излиза следното: 1. Заготовка /РАТОЛА-ПЛОВДИВ/ - 48.00лв. 2. Нарязване /КЛЮЧАР-ПЛОВДИВ/ - 20.00лв. 3. Обучение /РАТОЛА-ПЛОВДИВ/ - 30.00лв. Сума: 98.00лв. / 1 ден ангажимент / Та това е /удоволствието/ здължението да имаш втори ключ за колата. Дано съм полезен с така поднесената информация.
  14. milko dobrev

    ЧРД на mario64

    Честит рожден ден, много здраве и късмет.
×
×
  • Създаване...