За амортисьорите - без да карам на метан , задните амортесьори заминаха за 2.5 години. Не са KYB (за съжаление нямаше когато ги сменях) , но с метанеца ще имаш ядове каквито и да сложиш. Да не говорим за пружините , че там боли наистина много.... За газта/метана - за този пробег - грубо 15000 км годишно (с разходките), метана е меко казано безсмислен. Инвестициите ще се възвърнат след твърде много време/километри. Наистина има смисъл, но за такси или комерсиален превоз. Ремонтите - добре са ти казали за Елантрите , но за жалост (или радост) Галанта не е Елантра. Ремонтите са значително по-скъпи. С метан/газ смятай и още някаква цифра за поддръжка (като примерно допълнителна грижа за запалителната система, отчетливо повишената амортизация на изпускателната система, филтри и т.н) Последно, но не най-маловажно - газ (пропан) има навсякъде - в БГ направо си е "на всеки километър" , а и в чужбина (вкл. по-развитите европейски страни) има доста газ станции, а метан станциите са в ПЪТИ по-малко - и тук , и в Европа..... Edit: Забравих да спомена и бензиновите инжектори - никой газаджия няма да ти каже, че бензиновите инжектори ще ти се запушат (най-просто казано) рано или късно , карайки на газ ИЛИ метан, което е още един разход , който всеки един каращ на газ/метан трябва да има предвид. Ремонт има ......, но не винаги помага, ако не помогне - нови , а нови - по-добре човек да седне и да пие една ракия преди да разбере цената им