Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Общи впечатления от екплоатация на Галант


SLX

Препоръчано мнение

слухтене нещо да не тропне по колата - за сега се чува само десния сенник.

 

Извинявам се за :offtopic: Да кажеш, ако го оправиш, и моя се чува и е много досадно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 319
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Бе да ти кажа честно - на няколко пъти съм се прибирал "бързичко" от Захарна Фабрика до Младост 4 (около 20-30км грубо) и на паркинга пред блока разбирам че 1/4 от резервоара е заминала... :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе да ти кажа честно - на няколко пъти съм се прибирал "бързичко" от Захарна Фабрика до Младост 4 (около 20-30км грубо) и на паркинга пред блока разбирам че 1/4 от резервоара е заминала... :(

1 резервоар = 64 литра

1/4 = 16л

16л/25км = 64л/100км .... е такъв разход няма! Не се заблуждавай от стрелката, особенно ако минутите преди това си настъпвал яко педала. В такива ситуации тя пада по-бързо, но после при по-нормално шофиране се връща на мястото си.

(По между деленията на стрелката за горивото има преблизително 10литра. 1 деление на стрелката не прави 1/4 от резервоара.)

 

А сега по темата. На няколко пъти като се прибирам от Мадрид (с Мицубиши Галант), вече стигнал до Ямбол(след 3400км), ме обливат смесени чувства. От една страна се радвам много, че отново съм си у дома, а от друга........ не искам това да е краят на пътуването...

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я да изровя темата малко. Не че нещо, но наистина тази кола създава някаква емоционална връзка. Вчера ходих на работа с нея за пръв път от 20-ина дни. Караше ми се, затова реших да се прибера с нея от Дондуков до ВМА по Цариградско и околовръстното :icon_thumbup: Обаче като стигнах до Самоковско шосе реших да покарам до изхода на Тракия, после пък беше толкова приятно и колата се държеше толкова тихо-стабилно и мощно, че реших малко да покарам по магистралата... И така до Вакарел. Брей, върви като змей, удобно, меко, стабилно, тихо в купето. Приятна музика, леко движение, кеф, кеф, кеф...

Хехеее, и ти като мен .............. :icon_thumbup:

 

ПП. Проблемът с помпата се оказа спирачна течност менте. Нови ремонтни комплекти и нова течност и всичко е ток и жица. Добавям това, защото така и не отговорих на колегата.

За което аз съм виновен че се доверих на руска спир. течност с неизвестен произход...........ма така е като се доверявам на слухове, пък и тогава нямах време да си взема от Валволин ..........Проблема естествено се отстрани безплатно........ :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз снощи ходих до един магазин (не беше много далеч). Возих един приятел, който почти през цялото време ми повтаряше, че не бързаме толкова много :):D После като се прибрахме ми казва - "Бах... мноо бегат тия бишита" ;) А не съм бързал да кажеш ;)

 

Бе колкото и проблеми да има, колата ми доставя макс удоволствие. А до сега който съм возил (и усеща колите не като превозно средство) продължава да ме пита: "Ма тва 97 ли е произведено?"

Подкрепям те с две ръце и за това,покрай мен ,колко хора си купиха Галанти............. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече няколко месеца и аз си карам Галант.Изкючително доволен съм по принцип.Има един проблем обаче.Много ми одължава пътя.Разстоянието между дома и работата ми е 4.3км, но аз на ден минавам минимум 30км.Не знам как се получава.Карам си по Цариградско и вместо да завия към дома се отправям по магистралата.Там нещо става.Припявам си някоя песничка и внезапно се осъзнавам, че съм в Ихтиман.

А сега сериозно.Само на мен ли страничните огледала са ми толкова криви?Не мога и не мога да им свикна и паркирането малко куца :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като карам някой приятел някъде и ме пита "Защо не мина по по-прекия път?" - аз само се усмихвам леко (някой път може и да им кажа :rolleyes: ).

 

Вчера ми даде малко положително настроение шестак-а, влизам в бензиностанцията(Лукойл, А95) след като преди 410км (90% градско със задръствния) бях заредил до горе и пак заредих до горе - 39литра, което прави ~ 10.5 литра градско.

Предавките сменям малко под 2000rpm обикновено и педала на газта - плавно, но се случва и бързо превключване 1->2->3 на 5000+ rpm

(предимно на кръстовището България/Е.Гешов :icon_angel: ) ... знам - "джигитско" е, но понякога не се сдържам да сръчкам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за :offtopic: Да кажеш, ако го оправиш, и моя се чува и е много досадно...

За сега съм стегнал малко болтчетата и е по-добре, но още се чува. "Най-големия проблем" ще се окаже капачето на огледалцето на сенника и мястото, където се откача сенника за да се извърти надясно/моят дзиндзирика на тези две места/. За сега решението ми е - хубава музика малко по-силничко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Здравейте колеги! Ето и моите впечатления от ЕА2А 4Г63 след почти 10 000 км. Страхотно излъчване - основен подтик за покупка! Хубав интериор, доста екстри. Добре обезшумена кола. Лека за управление. Сменени неща: масла двигател + ск. кутия, филтри - около 140 лв. без труд, свещи - 2 пъти общо 70 лв., акумулатор, гривна АБС - 30 лв. без труд, феродов диск съединител - около 150 лв без труд, куплунг ТПС, мека връзка генерация - 45 лв. без труд, реле вентилатор парно - 1 бира :), климатичен радиатор - около 300 лв., лампи на фарове, боядисване брони, чистачки. Недостатъци, спрямо предишната ми японска кола са: лошата синхронизация на ск. кутия, особено когато колата е студена - наченките на ръжда по задните вежди - големия радиус на завиване Колата е вкарана от Германия и по документи маслото е сменяно на 15 000 км, което не ме радва много. Повдигачите на клапаните, спирачните дискове и окачването са в много добро състояние. Стуваше ми около 1 000 лв. да я приведа в изправност и задоволителен вид. Не мога да преценя здравината и надеждността и, защото не съм я карал достатъчно продължително. За цената на частите, мога да споделя, че не са по-скъпи от тези на останалите японски коли. Лесно се намират всякакви части, включително и втора употреба. Като заключение, колата много ми харесва и ако сега ми се налага да избирам кола, пак бих взел този модел, бензинов 2.0 или 2.5 и ръчна скоростна кутия.

Редактирано от Георгиев
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Колеги не се сетих за подходяща тема, та ще допълня тази - прав носач на Нипартс издържа 30000км. Сега сложих ОЕМ, ще видим те колко ще изкарат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям те с две ръце и за това,покрай мен ,колко хора си купиха Галанти............. :icon_thumbup:

 

 

Пламене аз май да не пиша в тая тема а ? :drinks: :icon_blush: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не се сетих за подходяща тема, та ще допълня тази - прав носач на Нипартс издържа 30000км. Сега сложих ОЕМ, ще видим те колко ще изкарат.

Сигурно и те толкова ..:) То по нашите дупки и крив носач да сложиш и той ще се разбие ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей 30000км. Аз пък да ви кажа ама става въпрос за Каризма......Шарнири TWINS се сменят ня всяка смяна на маслото в двигателя. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене аз май да не пиша в тая тема а ? :drinks: :icon_blush: :D

Ами ти си пиши,кой те кара да ходиш при хульо и пульо да ти правят колата .........после тя ти виновна.......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей 30000км. Аз пък да ви кажа ама става въпрос за Каризма......Шарнири TWINS се сменят ня всяка смяна на маслото в двигателя. :D

А ти гресираш ли ги преди монтажа ? :D Че те са малко довърши си сам..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Естественно.....ама те и маншоните са им малко"направи си сам".......Мани толкова шарнири изхвърлих. Добре че Белканто донякъде връща загубите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да споделя впечатленията от моя Галант (2,5 V6-24 с типтроник, 2003г). Купих го март миналата година на 43 000 км, сега е почти на 82 000. Добра експлоатация, нали? :icon_thumbup: Броих за него 12500 евро, но не съжалявам за нито един цент от тази сума. До този момент не съм имал никакви проблеми, сменил съм само един амортисьор (преден десен), но не съм много сигурен дали е трябвало да го правя. За мен това е един почти перфектен автомобил, държи се учудващо здраво на пътя независимо от меката возия, типтроника сменя предавките по-бързо, от ръчната скоростна кутия (мое мнение), мотора е толкова безшумен, че на няколко пъти ми се случва да въртя стартера при работещ двигател :icon_doh: , ускорението е впечатляващо добро без значение на коя предавка и с колко оборота е мотора. На завоите също е перфектен, а откакто го "обух" със 17-инчовите джанти Borbet (благодарности на Миро!) с гуми Pirelli P-Zero Nero (по препоръка на колагата aga), вече не ми се включва дoри и TCL-a, колкото и остър да е завоя. За да бъда обективен, ще споделя и оплакванията ми (по-скоро препоръки) от тази кола. Според мен от ММС можеха да сложат поне още една предавка на типтроника (а защо не и две), макар че Галанта щеше да си върви пак толкова добре, дори и да беше само с три скорости. Второто ми "оплакване" е това, че при скорости над 170км/час се чува шума на вятъра, който изчезва ако придърпам горния край на вратата навътре. Като цяло колата е много добра, по-добра от всички, които съм имал до сега.

 

 

Ами по повод вратите - и аз имах същия случай, пробвал ли си да ги прибереш от ключалките, просто са провиснали. Аз на моята на 110 направо не се търпеше, сега обрах поне 70 процента от тези шумове ;-) :icon_clap:

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами по повод вратите и аз имах същия случай -пробвал ли си да ги попребереш от ключалките ,просто са провиснали ,аз на моята на 110 направо не се траеше-сега обрах поне 70 процента от тези шумове ;-) :icon_clap:

Колега, както съм написал, до 170км/час няма никакъв шум, интересно ми е защо на другия ми Галант (VR-4) този шум го няма дори и над 200км/час. Вратите не са провиснали, защото колата е все още като нова, отварят се и се затварят съвсем леко (като на произведена в Япония кола).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз забравих, че мойта е сглобка Корея,не че нещо -просто си помислих че може да е от това ,да ти е жива и здрава колицата както се казва,мойта явно не е толкова поддържана :icon_bye:

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

А да кажа и аз нали може!

Моята машина е 2,0литра 136 кс . Колата е комби и е производство 97 г. От сега да кажа , че я товаря като магаре!!!

Взех я по книжка и думи от Швейцария и беше на 140х км.сега съм на 250 х и отгоре .

По нея като се пропусне първоночалната смяна на ремъци и филтри , и няма да се говори за тях повече съм сменил :

2 пъти съединител

всички главини по 1 път

предни горни носачи 1 път

предни криви и прави носачи 1 път

накрайници външнш 4 пъти

биелетки поне 5 пъти предни и задни

на горни задни носачи селеновити втулки за захват на шенкела 1 път

задни и предни амортесьори 1 път

долен прав носач на заден мост и двата 1 път

Като това е сменено защото карам със 17 на 40 гуми и по кофти път - макадам и много не - равен път.

алтернатор 1 път

повдигачи 1 път

стартер 1 път

ляво ваншно каре

ремонт на помпите на съединителя

смених биелни и основни лагери , като от доло само отвориха картера

Аз съм доволен от моя звяр. :first: :icon_thumbup:

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Впечатляващ списък. Аз си мисля че колите ни отдавна са минали километрите, които изписват таблата. По окачването на моя съм сменил амовете, задните пружини, накрайници и задна биалетка. 17-ките съм ги сгъвал по два пъти и така ги захвърлих в гаража. Беше много трап, много нещо...

Какви бяха симптомите на карето? Щракаше ли или по-скоро е поклопване подобно на глухо так-так-так при тръгване на първа?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малии, много му счупена на колегата колата......

докато имах последния Галант съм навъртял 136 000 км. в рамките на 5 години,за това време съм сменил по спомен следните неща:

2 пъти 2-та прави носачи, 1 път 2-та криви носача и по 1 път У-образните носачи........

1 път амортесьори КОНИ червено 4 бр........

1 път скоростна кутия и 1 път съединител......

2 предни лагер главини и може би 1 заден , но не съм сигурен

и поне 5-6 пъти смяна дискове предни и 2-3 пъти задни дискове,не съм пипал повдигачи,стартер, алтернатор,мотор и т.н.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В повечето случаи тези коли, поне по времето когато аз си пазарувах галант, идват с оригиналните части по ходовата част - носачи, пружини, амортисьори, лагер-главини, биелетки, тампони и т.н. Ние ги караме из трапищата и се почва смяната на части. Обаче като сложиш качествена част с правилен монтаж и имаш разумно отношение към колата, забравяш кога какво е сменено.

Моята беше на 8 години при покупката, карам я 5 год 2 месеца и 10 дни в България. 17-ките ги разкарах, защото нищо добро не чакаше мен и колата из толкова дупки. Може би затова се е и съхранила, но и много е пазена... Научих се да я карам разумно, харчи разумно и засега съм доволен много. За съжаления няма основание и дори да има някакви неочаквани изненади, все пак годините се натрупват и ще има това-онова да се дооправя. То с всяка машина е така :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз я взех на на 9 години .И според мен колата е била поне на 200 х а не както пишеше на 140х. И от както е станала кола нищо не и е било подменяно.

Карето загина заради исхлузване на маншона - защото се правих на майстор и съм забравил да сложа скобата :icon_doh: като го свалях заради спукана гривна на АБС .

И започна да се чува едно ромулене - падане на циментацията на лагера. Като го чух вече беше късно да го спасявам , погледнах и какво да видя? Маншона зяпа и вътре пясъчна кариера и грес - ужас :icon_crying:.А със зор си купих само гривна е и после и каре.

Лагерите на вала ги смених , защото се правих на състезател ама с кофти масло . Единия лагер на задно дясно го смених защото е имало лек удар ,толкова лек ,че се е бил изкривил шенкела и докато разбера 2 лагера на главина смених. И сега се сещам ,че и дисковете съм сменял.

 

Та значи прибавяме :

 

заден ляв шенкел

2 лагер главини задни

дискове .

Съединителите при мен вървят защото зимата само с вериги се прибирам и много зор !!

 

Но за тази работа кадето я е свършила тази кола просто е слънце.

Последно пренесох 12 тона керемиди -по 50 бр на курс .Като тръгна на работа да не е празна ,че си правих покрива и по - малко ги занесох в един магазин.

Колко цимент ,итонг , лепила , балюстри , тухли огнеопорни , гипс картон по 10листа на курс е изнесла и кофи с боя. Не ми се мисли може да събера около 15 тира по 50 тона товар. Колко старо желязо е измъкнала до пункт за вторични от двора ми ! Като се сетя 2 мазди 626 87 г нарязани и оше железа. А олеле майко.

Да не говориме като се тръгне за селото с аеро багажник натъпкан на тавана ,багажника не се вижда и той се тъпче ,на задната врата се слага багажник за колела и е с 4 колела и ние вътре ,че и в краката на децата има.

Абсолютна Бай Ганювска работа. После на връщане съм пълен със зимнина пак до капачкато - свалят се задните седалки децата са на село и това отзаде се товари.

НАПРАВО СИ Е СУПЕР ТОВА КОМБИ !!!!!!!!!

Та тази кола си е герой ама в буквалния смисъл.

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...