Премини към съдържание

Общи впечатления от екплоатация на Галант


SLX

Препоръчано мнение

Всичко добре, само си намери 15-цола джанти докато оправят пътищата. Разбирам че си със 17.

Аз се повдигнах от година някъде и сега не може да сложа 17-ките защото стои като Нива ... почти. Над задните гуми е много голямо разстоянието с 215/45 17. Грозна гледка. Сега пак да купувам пружини :rolleyes: ... хич ми се не ще. Освен някой с комби да мине от нивомат на амортисьор-пружина и да го обзаведа с моите, а аз да си купя каквито трябва..... Не знам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 319
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Всичко добре, само си намери 15-цола джанти докато оправят пътищата. Разбирам че си със 17.

Аз се повдигнах от година някъде и сега не може да сложа 17-ките защото стои като Нива ... почти. Над задните гуми е много голямо разстоянието с 215/45 17. Грозна гледка. Сега пак да купувам пружини :rolleyes: ... хич ми се не ще. Освен някой с комби да мине от нивомат на амортисьор-пружина и да го обзаведа с моите, а аз да си купя каквито трябва..... Не знам.

 

И като стане с ниска задница като моята какво-чудя се как да минавам най-внимателно,за да не опре и през малките препятствия,инак пружините са нови.По-малко от 4 пръста над задната гума не ти трябва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За първи път чувам на някой да му опира задницата с галант. Аз когато не мога да премина напред, минавам назад. Например преминаване на бордюр или естакада - ако мина напред, ще се "блъсна", т.е. ще закача предната престилка. Но ако върна на заден ход, задницата си минава, че и място остава (като на колите), а предните гуми се повдигат от бордюра/естакадата и престилката не може да се закачи дори да искам.

Отделно моята кола с 15 цоловите джанти е по-висока в сравнение със 17-ките. Зависи от гумите ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Защо всички казват, че поддръжката на Галанта е скъпа? Като гледах цени в нета не бяха толкова високи. Пълни обслужване масло,ремъци и т.н си беше на нормална цена колкото Каризмите. Кое точно е скъпо в поддръжката може ли да ми кажете, защото ще си купувам Галант.

Редактирано от Muramasa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На фона на покупната цена около 3500 си е скъпа. Не слагаш ходовата част - по 3 носача на колело = 12. Лагери на колелата - по 150 лева бройката, а с главината - от 270-300 нагоре за бройка. Също амортисьорите, кормилните накрайници, водната помпа и др. чарколя, са на цени между трета и пета серия бмв. Също така на V6 свещите трябва да са от скъпите - по 30-35 лева парчето. Като потекат капаците на клапаните, което става при почти всички V6 двигатели без значение марката и производителя, разглобяваш смукателя и си казваш бе я да сменя и свещите, а ама те и уплътненията им са приключили ... плати на монтьора да ти я направи и те ти близо 400 лева.

Сега, че носачи не се купуват 12 броя нови (поне 2 бона за всичките), а се сменят само правите и другите само шарнирите е друг въпрос. Има и лагери на колелата от по 80, ама не са много стока. Има водна помпа салери, вместо ... кви беха фабричните ... дайкин. И така. Хубавото е че не се чупи. Може диск да кривне, апарат да задържи, ръжда да тръгне по някое време някъде, кутия да се "обади", някой болт-водач на сп. апарат да заклопа... крушка да изгори.

Примерно аз имам да правя грубо сл. неща:

1) да си направя водачи на апаратите (с нови не става)

2) да сваля цялата предница и да сменя де що има приключил шарнир. С правите носачи се оправих.

3) да я закарам на майстор да ми оправи шума от кутията. И други работи.

Това под 1000 лева няма стане в никой случай. За едни хиляда са джоб пара, за мен са цяло състояние. Не е толкова скъпо. За 3500 си взимаш галант, а за съединител за нов премиум автомобил даваш същите пари буквално. Та така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На фона на покупната цена около 3500 си е скъпа. Не слагаш ходовата част - по 3 носача на колело = 12. Лагери на колелата - по 150 лева бройката, а с главината - от 270-300 нагоре за бройка. Също амортисьорите, кормилните накрайници, водната помпа и др. чарколя, са на цени между трета и пета серия бмв.

Човека прави сравнение между галант и каризма, стига сте го стресирали с цени и бройки носачи ..

Ти лично колко пъти си ги сменял тези 12 носача дето си изредил ..:D Каризмата има един по евтин преден лагер от Галанта, но за сметка на това, един амортисьор за Каризма струва колкото 2 Галантови, а накрайници, шарнир, водна помпа не знам между коя серия на БМВ са, ама са по евтини от каризмовите, или са на същите цени ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човека прави сравнение между галант и каризма, стига сте го стресирали с цени и бройки носачи ..

Ти лично колко пъти си ги сменял тези 12 носача дето си изредил ..:D Каризмата има един по евтин преден лагер от Галанта, но за сметка на това, един амортисьор за Каризма струва колкото 2 Галантови, а накрайници, шарнир, водна помпа не знам между коя серия на БМВ са, ама са по евтини от каризмовите, или са на същите цени ..

Абе недей с цените на БМВ-тата,че там е страшно, оня ден купуваха за клиент 2 амортисьора близо 800 лв .Верно 5 серия и 2007г, ама все пак .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С Е39 и Е46 съм сравнявал. С ауди а4/я6 (В6/7 и С5). Цените за различните чарколЯ при галант са между тях. Даже ако сравня чисто нови носачи, на галанта може да са и повече пари, щото са и повечко. Но пък там има повреждащи се неща, които при нашите липсват като вид части изобщо. Струват доста парици. От тази гл. т. галант не е скъп за стопанисване. Зависи какво е карал преди това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 11 месеца ...

Понеже впечатление от галант трудно някой ще седне да пише, реших да намятам някои характеристики около колата. На някои ще са интересни. Особено за желаещите да купят модела.

Галант от 8-мо поколение за износ се произвежда между 1997 и 2003 г. Иначе в Япония го правят от 1996 г. до 2005 г. Той е средно голям семеен автомобил. Не спада към луксозния клас. Целта не е била такава при създаването му и затова не бива да се сравнява с т. нар. "luxury cars".

 

ВЪНШНИ РАЗМЕРИ:

Дължина - 4630 мм

Широчина - 1740 мм

Височина - 1415 мм

Колесна база - 2635 мм

предна следа - 1510 мм

задна следа - 1505 мм

 

ВЪТРЕШНИ РАЗМЕРИ:

Ширината в купето е 1455 мм, дължината е 1870 мм, а височината 1175 мм. Това са съвсем прилични размери за удобно пътуване на 4-ма пътници, като може да се вози и 5-ти човек, стига да не е над 1,80. Мястото за краката отпред е 1105 мм, а на задната седалка - 922 мм. При комбито мястото е повече :rolleyes: . Пространството за раменете е 1384 мм за предните седалки и 1377 мм за задната. За главата е предвидено място от съответно 1013 мм отпред 958 мм отзад.

 

Диаметърът на завоя е 11,4 метра - не особено добър показател за маневриране в тесни градски пространства, но пък може да се похвали с много приличен коефициент на въздушно съпротивление от 0.29 :icon_n_king: Или обобщено в седана пътниците имат на разположение 2.77 куб. метра пространство при пътуването си.

 

Теглото (масата) започва от 1260 кг. при бензиновата модификация и от 1290 кг. при 2500 V6. С добавянето на "екстри" стават по-тежки.

Допустимото натоварване е 590 кг., а на теглене е 645 кг. Демек за ремаркето :rolleyes:

 

Разходът на бензин при 2.0i е 6.2-7.9 при извънградско; 9.5-12.2 градско; 7.7-9.9 магистрала, което прави смесен 8.5/100. С 64-литровият резервоар това прави автономия от 755 км.

При 2.5 V6 цифрите са съответно: 6.8-8.7 извънградско; 11.3-14.4 градски; 8.3-10.6 на магистрала и 9.6/100 среден. Автономия 664 км. За сравнение последното ми пътуване с галант 99 г., 2.5 V6, ръчни скорости, седан, 17 цолови капли, трима души до София (магистрала) 154 км разстояние, градско не знам колко, но да кажем 20 км., плюс три ходения до малки населени места с малко градско там в същия състав, направи 8,4/100 среден разход. Климатик не съм ползвал че беше хладно. Не съм се правИл на Фитипалди, но едни 120-140 до 150 км/ч си тичаше по едно време.

Колите от средата на 1999 г. отговарят на нормите EURO 2. 2.0i изхвърля средно 196g CO2/km, а V6 - 214 g.

 

С двигателя 2000 бензин мощността е 136 конски сили, или 133 при 6000 об/мин. ако е след 2000 година. С него колата развива 210-212 км/ч. При V6 максималната скорост е 225-227 км/ч, а мощността 160-163 "коня".

С 2000 сс бензиновия двигател 100 км от покой се достигат за 9.7 секунди. Давам далеч по-нагледна представа за динамичните способности на колата, защото това 0-100 е само ориентир, който не казва всичко.

2000 сс ------------2500 сс----- 2.5 tiptronic

0-30 km/h - 2.3 s---1.9 s ------ 1.8 s

0-40 km/h - 2.9 s---2.5 s ------ 2.5 s

0-50 km/h - 3.5 s---3.0 s ------ 3.2 s

0-60 km/h - 4.7 s---3.9 s ------ 4.0 s

0-70 km/h - 5.8 s---5.0 s ------ 5.3 s

0-80 km/h - 7.0 s---5.9 s ------ 6.6 s

0-90 km/h - 8.2 s---7.0 s ------ 8.0 s

0-100 - 9.7 s---8.2 s ------ 9.4 s

0-110 - 11.7 s /9.9 s/ 10.8 s

0-120 - 13.7 s /11.4 s/ 12.5 s

0-130 - 15.9 s /13.2 s/ 15.1 s

0-140 - 18.5/15.3/17.9; 0-150 - 22.1/18.1/20.8; 0-160 - 26.1/21.0/24.1; 0-170 - 30.9/24.4/27.9; 0-180 - 37.2/28.6/32.7

0-190 - 48.2 / 35.2 / 39.9

0-200 - 69.0 / 44.9 / 57.2; 0-210 - 167.6 / 59.2 / 91/3

Само за 2.5 "ръчкотроник" :) - 0-220 - 91,9 секунди

 

С двулитровия колата дава 17.1 сек на 402 метра с терминална скорост 135 км/ч. Километър от място се взима за 30.9 сек.

С 2.5 V6 времето за 0-402 метра е 16.0 s, скорост 142 км/ч; 0-1000 метра за 29 секунди.

С типтроник съответно: 1/4 миля - 16.6 сек, 135 км/ч и 30.1 сек за 0-1000 метра.

 

Скорост при 1000 об/мин на V-та предавка за 2.5 - 41.4 км/ч. Това означава че при 2000 оборота ще сте на 82,8 км/ч; и т.н. - просто умножавате 41.4 по 2,3,4 ... и получавате при какви обороти с каква скорост ще се движите.

 

ДОУСКОРЕНИЕ на ІV предавка 2.0i/2.5:

от 60 до 100 - 11.1/9.0 s

от 80 до 120 - 11.2/9.0 s

Максимално възможно ускорение с включване на оптималната предавка:

от 60 до 100 - 5.0/4.2 и 5.5 за типтроника при "кик"

от 80 до 120 - 6.7/5.5 и 5.8 ... при кик

 

ps 100-180 km/h - 20.5 и 23.2 секунди за 2.5 ръчка и типтроник. Това е доста по-добра представа за ускорение вместо това клиширано 0-100. Вече повечето коли се правят 0-100 да дават хубави времена, защото това се показва в изданията, брошурите и т.н. Ама че въздухът ще му свърши от 140 на пълна газ за да се набере.. :icecream: .

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже впечатление от галант трудно някой ще седне да пише, реших да намятам някои характеристики около колата. На някои ще са интересни. Особено за желаещите да купят модела.

Галант от 8-мо поколение за износ се произвежда между 1997 и 2003 г. Иначе в Япония го правят от 1996 г. до 2005 г. Той е средно голям семеен автомобил. Не спада към луксозния клас. Целта не е била такава при създаването му и затова не бива да се сравнява с т. нар. "luxury cars".

 

ВЪНШНИ РАЗМЕРИ:

Дължина - 4630 мм

Широчина - 1740 мм

Височина - 1415 мм

Колесна база - 2635 мм

предна следа - 1510 мм

задна следа - 1505 мм

 

ВЪТРЕШНИ РАЗМЕРИ:

Ширината в купето е 1455 мм, дължината е 1870 мм, а височината 1175 мм. Това са съвсем прилични размери за удобно пътуване на 4-ма пътници, като може да се вози и 5-ти човек, стига да не е над 1,80. Мястото за краката отпред е 1105 мм, а на задната седалка - 922 мм. При комбито мястото е повече :rolleyes: . Пространството за раменете е 1384 мм за предните седалки и 1377 мм за задната. За главата е предвидено място от съответно 1013 мм отпред 958 мм отзад.

 

Диаметърът на завоя е 11,4 метра - не особено добър показател за маневриране в тесни градски пространства, но пък може да се похвали с много приличен коефициент на въздушно съпротивление от 0.29 :icon_n_king: Или обобщено в седана пътниците имат на разположение 2.77 куб. метра пространство при пътуването си.

 

Теглото (масата) започва от 1260 кг. при бензиновата модификация и от 1290 кг. при 2500 V6. С добавянето на "екстри" стават по-тежки.

Допустимото натоварване е 590 кг., а на теглене е 645 кг. Демек за ремаркето :rolleyes:

 

Разходът на бензин при 2.0i е 6.2-7.9 при извънградско; 9.5-12.2 градско; 7.7-9.9 магистрала, което прави смесен 8.5/100. С 64-литровият резервоар това прави автономия от 755 км.

При 2.5 V6 цифрите са съответно: 6.8-8.7 извънградско; 11.3-14.4 градски; 8.3-10.6 на магистрала и 9.6/100 среден. Автономия 664 км. За сравнение последното ми пътуване с галант 99 г., 2.5 V6, ръчни скорости, седан, 17 цолови капли, трима души до София (магистрала) 154 км разстояние, градско не знам колко, но да кажем 20 км., плюс три ходения до малки населени места с малко градско там в същия състав, направи 8,4/100 среден разход. Климатик не съм ползвал че беше хладно. Не съм се правИл на Фитипалди, но едни 120-140 до 150 км/ч си тичаше по едно време.

Колите от средата на 1999 г. отговарят на нормите EURO 2. 2.0i изхвърля средно 196g CO2/km, а V6 - 214 g.

 

С двигателя 2000 бензин мощността е 136 конски сили, или 133 при 6000 об/мин. ако е след 2000 година. С него колата развива 210-212 км/ч. При V6 максималната скорост е 225-227 км/ч, а мощността 160-163 "коня".

С 2000 сс бензиновия двигател 100 км от покой се достигат за 9.7 секунди. Давам далеч по-нагледна представа за динамичните способности на колата, защото това 0-100 е само ориентир, който не казва всичко.

2000 сс ------------2500 сс----- 2.5 tiptronic

0-30 km/h - 2.3 s---1.9 s ------ 1.8 s

0-40 km/h - 2.9 s---2.5 s ------ 2.5 s

0-50 km/h - 3.5 s---3.0 s ------ 3.2 s

0-60 km/h - 4.7 s---3.9 s ------ 4.0 s

0-70 km/h - 5.8 s---5.0 s ------ 5.3 s

0-80 km/h - 7.0 s---5.9 s ------ 6.6 s

0-90 km/h - 8.2 s---7.0 s ------ 8.0 s

0-100 - 9.7 s---8.2 s ------ 9.4 s

0-110 - 11.7 s /9.9 s/ 10.8 s

0-120 - 13.7 s /11.4 s/ 12.5 s

0-130 - 15.9 s /13.2 s/ 15.1 s

0-140 - 18.5/15.3/17.9; 0-150 - 22.1/18.1/20.8; 0-160 - 26.1/21.0/24.1; 0-170 - 30.9/24.4/27.9; 0-180 - 37.2/28.6/32.7

0-190 - 48.2 / 35.2 / 39.9

0-200 - 69.0 / 44.9 / 57.2; 0-210 - 167.6 / 59.2 / 91/3

Само за 2.5 "ръчкотроник" :) - 0-220 - 91,9 секунди

 

С двулитровия колата дава 17.1 сек на 402 метра с терминална скорост 135 км/ч. Километър от място се взима за 30.9 сек.

С 2.5 V6 времето за 0-402 метра е 16.0 s, скорост 142 км/ч; 0-1000 метра за 29 секунди.

С типтроник съответно: 1/4 миля - 16.6 сек, 135 км/ч и 30.1 сек за 0-1000 метра.

 

Скорост при 1000 об/мин на V-та предавка за 2.5 - 41.4 км/ч. Това означава че при 2000 оборота ще сте на 82,8 км/ч; и т.н. - просто умножавате 41.4 по 2,3,4 ... и получавате при какви обороти с каква скорост ще се движите.

 

ДОУСКОРЕНИЕ на ІV предавка 2.0i/2.5:

от 60 до 100 - 11.1/9.0 s

от 80 до 120 - 11.2/9.0 s

Максимално възможно ускорение с включване на оптималната предавка:

от 60 до 100 - 5.0/4.2 и 5.5 за типтроника при "кик"

от 80 до 120 - 6.7/5.5 и 5.8 ... при кик

 

ps 100-180 km/h - 20.5 и 23.2 секунди за 2.5 ръчка и типтроник. Това е доста по-добра представа за ускорение вместо това клиширано 0-100. Вече повечето коли се правят 0-100 да дават хубави времена, защото това се показва в изданията, брошурите и т.н. Ама че въздухът ще му свърши от 140 на пълна газ за да се набере.. :icecream: .

Сега карам една с под 5 сек. до 100 ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега карам една с под 5 сек. до 100 ;)

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
И на мен ми трябваше днес такава за натриване на носа на една шваба 3.0 TDI, че с обикновените вече нямаме шанс,срещу тия новите "печки" .
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тая мъка никога на свършва, но да, върви прилично.

 

Еми хайде честито. То хора като нас, ако спрат да пипат по колата ще се разболеят, така че нека си има за доизкусуряване :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми хайде честито. То хора като нас, ако спрат да пипат по колата ще се разболеят, така че нека си има за доизкусуряване :)

 

Така е, ама как да обясня на една приятелка, защо не и давам да кара, като не може да разбере, че не е въпроса до ламарините, а до огромния труд, време и любов вложен в колата и че не си скръндза, а просто обичаш всичко да ти е перфектно и искаш така да си остане.

Браво Роска, със здраве да си я караш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Така е, ама как да обясня на една приятелка, защо не и давам да кара, като не може да разбере, че не е въпроса до ламарините, а до огромния труд, време и любов вложен в колата и че не си скръндза, а просто обичаш всичко да ти е перфектно и искаш така да си остане.

Браво Роска, със здраве да си я караш.

 

Колега, отговора за приятелката се крие в написаното от теб - да те разбере ще ти коства "огромен труд, време и любов", вложени в комуникация с нея. :)

 

Но пък като го постигнеш (аз от личен опит говоря) - подаваш и ключовете, а тя ти отговаря: "Не сега, някъде на широко и празно място" :icon_thumbup:

 

ПП: При мен консултация с жената при избора на кола е само по един въпрос - цвета :)

Редактирано от Bogdan Hlebarov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Понеже малко се е разводнила темата нека да споделя и моето мнение за :mitsu-smiley: Галант след 4 години и 60 000км пробег.

Първо малко предистория защо си взех точно Галант.

Оглеждах се дълго време за автомобил, който трябваше да притежава шест абсолютно задължителни характеристики:

1. Да ме грабва сериозно визуално отвън и да не се среща редовно по пътищата в страната. Под грабва визуално имам в предвид да не ми омръзва да я гледам всеки ден, а когато слизам от нея да се обръщам отново с усмивка.

2. Да ми допада интериорното пространство. Настанявайки се зад волана всичко да ми е удобно и ергономично замислено. Интериора да е приятен на докосване и след продължително пътуване без нужда от спирки за почивка да не чувствам умора.

3. Пътното поведение да съчетава в себе си комфорт и стабилност при всякаква скорост. Управлението от волана да е директно и автомобила да го усещам през ръцете си какво е намислил всяка секунда.

4. Да притежава достатъчно добра динамика позволяваща безопасно изпреварване и приятно ускорение в широк диапазон от обороти.

5. Ръчна скоростна кутия съчетана с бензинов двигател.

6. Автомобила да не е каран/вкарван в България ами аз да си го доставя тук на собствен ход.

 

И така след дълго лутане и тестване на различни автомобили на мои познати, съвсем случайно попаднах на един обикновен Галант v6 163к.с. Покарах го за 5 минути и точките от 1 до 5 бяха изпълнени :icon_thumbup: Остана само да изпълня точка шеста, което доведе до почти година ровене в немското мобиле преди да се сдобия с моята колица :mitsu-smiley: а именно Галант (модификация Аванс) 2.5 V6 163hp 1999г. на 190 000км. за скромната сума от 2150 евро. Немеца от който закупих автомобила твърдеше, че е подменил хидравличните повдигачи на около 160 000км. Мотора работеше наистина спокойно и тихо та бях склонен да му повярвам имайки едно на ум за всичко изчетено във форума относно въпросните повдигачи. Автомобила беше качен на Айбах пружини с предоставена от продавача хартиена разписка от поставянето им още през далечната 2001г. Немеца си беше играл и затъмнил с фолио всичките прозорци, което се връзваше идеално с цвета на колата. Предоставени ми бяха четири зимни гуми с железни джанти 15 цола на два сезона и четири износени летни гуми на 17-ки Борбет.

Нещата които бе оставил немеца за мен забелязани още преди покупката на автомобила:

- Криви предни дискове, които първоначално само дадох за шлайфане и в последствие замених, както е описано по-късно.

- Течащо гумено уплътнение на капачката за маслото на двигателя, което замених веднага от Ратола.

- Спукан маркуч на течността за чистачки заменен с такъв на старо от колега във форума.

- Състояние на купето - избила ръжда и по двете задни арки + нормални следи от употреба по боята за 13 годишен автомобил.

 

Последва нормалното пълно обслужване по двигателя и поетапна смяна на следните неща през годините на моята експлоатация към актуалните 250 000км. и вече респектиращите 17год. живот :mitsu-smiley: :

1 - Съединител пълен комплект + горна и долна помпа.

2 - Радиатор поради дупка в меша съчетано с подмяна на понапуканите водни съединения.

3 - Ремонт на скоростна кутия за подманя на износените лагери, защото започна да се чува румоленето при отпуснат съединител.

4 - Ревизия на спирачните апарати + нови предни дискове.

5 - Два нови задни амортисьора.

6 - Поправка на ръждата по задните арки.

7 - Нови меки връзки къса и дълга след колекторите и поставяне на втора ръка гърне, защото моето образува голяма дупка и ме дразнеше ръмженето.

8 - Подмяна реглажните болтове на задния мост, защото исках да направя перфектна сходимост, а старите се бяха сраснали за моста :icon_thumbup:

 

Към този момент е належащо рециклиране на предна дясна полуоскао, защото са налични всички симптоми на тръгнало вътрешно каре. Това ще бъде съчетано с ново обслужване на двигателя за следващите 60 000км. :mitsu-smiley: Май съм решил да карам тази кола докато шасито не се предаде на ръждата :icon_box: Нямам идея как е при вас но аз все още не мога да припозная заместител на Галанта.

 

Забелязвам, че все по-често случайни минувачи, хора по спирките и дори водачи на прескъпи автомобили спрели до мен на светофарите трудно скриват погледа си и виждам как се оглеждат във формите на Галанта. Няколко пъти дори са ми правели знаци да сваля прозореца и да ме питат това какъв фейслифт се водело понеже е много красив и агресивен на вид. Общо взето не съм срещал човек, който да не признае и оцени чистосърдечно характерната външност та ако щете го наречете дори излъчване и чар на този автомобил. Считам, че това е един от автомобилите с трудно остаряващ дизайн и винаги ще изпъква и ще се откроява в иначе скучния и сив автопарк.

 

Все пак да не ме помислите за пълен фен маниак ще споделя нещата които според мен са слабите места в моята кола:

1 - Шумоизолацията си е средна работа, а особено аеродинамичния шум от преминаващия въздух при високи скорости на магистралата е доста изявен.

2 - Липсата на задни подкалници, а от там предпоставката за гниене по веждите. И понеже моят екземпляр е от Германия си има и тръгнала ръждица на доста други места.

3 - Не знам дали съм свикнал вече с динамиката, но определено имам нужда от малко повече коне и тяга :plane:

Редактирано от GalantDream
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте, да си кажа и аз мненийцето и опита от Галантчетата. Започнах с Галант от V-тата генерация и да си призная като го имах не бях толкова впечатлен, колкото съм сега. Това беше преди около 6-7г. Мотора беше 2.4- бензинов Тази кола произведена 86 имаше повече екстри отколкото 80% от съвременните коли. Като почнем от пълен ел. пакет - стъкла, огледала, шибедах, фарове; климатроник, круиз контрол, АБС (предни,задни дискове). Имаше едни от най-удобните седалки, в които съм седял. Возията беше като в лодка - няма чукане и страшни звуци никакви по неравности. Мотора беше с доста сносна динамика за това тежко купе (близо 1700кг). Изключително здрава машина. Понеже с баща ми (тогава той я поддържаше основно) водим отчет общо взето какво се сменя и прави та за 8г експлоатация имахме два пъти сменен лагер на главина отпред вдясно. Първия изкара много малко - явно дефект, гумички на клапани, и един маркуч мисля, че нещо по спирачната помпа беше.

 

Следващата ми и сегашна е Галант от VIII генерация 2003г Avance 2.5

Сравнително доста безпроблемен автомобил, като изключим режийните масла ролки и други щуротии. Алтернаторите гърмят ама доколкото знам е детска болест това. Карам го близо 5 години и то на 17ки джанти. Возията е по твърда от обичайното, но за сметка на това бих казал, че е доста адекватна и стабилна на пътя. Добре балансирана и с много прилична динамика. Като цяло окачването не е особено капризно за цялото ми каране съм сменил два шарнира...с носачите разбира се :icon_angel: Мотора засега бих могъл да кажа, че е безгрешен. Автомата също го бива, предавките не се усещат. Интериорно е добре композиран кожи по волана и вратите малко като по-старите модели на Мерцедес :rolleyes: Разходът е приличен за тоя мотор 13 интаун и 8 до 9 юнашко каране

Сега като минус... ми де да знам кофти звукоизолация имат и честно казано за такава голяма кола е тесничко отзад. Багажника е не особено практичен. И разбира се вездесъщото гниене...

 

Относно цените на частите, не бих казал че са по-скъпи от цените на другите производители в същия клас, но се намират може би по-трудно неоригинални.

 

Еми толкова от мен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Днес един Галант на около триста хиляди км. държа десетина минути 180 км/ч. без да се замисля. Т`ва го чух някъде.

Така че колата си е екстра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...