Имам същия проблем на з.дясно колело. За съжаление датчиците са само оригинални(400лв), няма евтин вариант. За малко пари си взех цял шенкел и предстои да му сменя втулките и да го сменя. Аз мислех да пробвам с датчик от старите Спринтери, но така и не пробвах.
Тампоните на двигателя прегледа ли? При мен около година преди да превърти торк-а се усещаше хлопване при подаване и отнемане на газта при пъплене(в задръстване). След ремонта на торк-а това изчезна. Удар какъвто описваш не съм имал.
ECU-то нищо не съпоставя. Сондата изработва сигнала на база сравнение на кислорода на двете среди. Каквато марка сонда да си купиш(визирам универсалните,защото те се снаждат) в упътването най-отпред пише да не се запояват. И не, не са търговски лафове, а конструктивна особеност на сензора.
За мен марка ABE е пълен кошмар: оплакване от два автомобила за слаби спирачки и след тестдрайв установих че е почти невъзможно да блокират колелата с натискане на спирачката. Подмяна на наклдаките с Textar и нещата си дойдоха на мястото. На единия автомобил въпросните ABE бяха на 60000км, а изглеждаха като нови.
Фебест не са толкова лоши. Проблема е че когато носещите тампони - ляв и десен потънат, двигателя ляга на другите два(които са за усукване) и затова се прецакват по-рано.