Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

XEN

Потребител
  • От него общо

    483
  • Регистрация

  • Беше тук

За XEN

  • Рожден ден 10/27/1983

Местоживеене

  • Град
    Варна

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant 2.5V6 АТ

XEN's Постижения

Изгряваща звезда

Изгряваща звезда (9/14)

  • Отдаден Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колата чипосвана ли е? При калпаво чипосване може да влиза в авариен режим без да записва грешка.
  2. Във Варна съм купувал такива...
  3. XEN

    ABS датчик Галант V6 24V

    Имам същия проблем на з.дясно колело. За съжаление датчиците са само оригинални(400лв), няма евтин вариант. За малко пари си взех цял шенкел и предстои да му сменя втулките и да го сменя. Аз мислех да пробвам с датчик от старите Спринтери, но така и не пробвах.
  4. Пламен ти е отговорил. При мен имаше и 400лв за пътна помощ за да стигне до него, защото се счупи по средата на нищото.
  5. Тампоните на двигателя прегледа ли? При мен около година преди да превърти торк-а се усещаше хлопване при подаване и отнемане на газта при пъплене(в задръстване). След ремонта на торк-а това изчезна. Удар какъвто описваш не съм имал.
  6. ECU-то нищо не съпоставя. Сондата изработва сигнала на база сравнение на кислорода на двете среди. Каквато марка сонда да си купиш(визирам универсалните,защото те се снаждат) в упътването най-отпред пише да не се запояват. И не, не са търговски лафове, а конструктивна особеност на сензора.
  7. Кабелите на ламбда сондата НЕ се запояват. През тях тя получава референтна стойност за кислорода, която да съпостави с тази в изпускателния тракт.
  8. За мен марка ABE е пълен кошмар: оплакване от два автомобила за слаби спирачки и след тестдрайв установих че е почти невъзможно да блокират колелата с натискане на спирачката. Подмяна на наклдаките с Textar и нещата си дойдоха на мястото. На единия автомобил въпросните ABE бяха на 60000км, а изглеждаха като нови.
  9. Когато фреона намалее драстично се чува така. За дозареждане си.
  10. Отиваш в Косер с номера на стартера и ти ги дават. Размерите са специфични, едната втулка е с периферия даже.
  11. Това с оборотите може да е от разкачен маркуч за вакуум.
  12. XEN

    Тампони двигател + скорости

    Фебест не са толкова лоши. Проблема е че когато носещите тампони - ляв и десен потънат, двигателя ляга на другите два(които са за усукване) и затова се прецакват по-рано.
  13. Супер,сега трябва да спира доста по-добре.
  14. Ако си сменил предни дискове и ако са в ред апарати и водачи сега провери задните.
×
×
  • Създаване...