Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

penchod

Потребител
  • От него общо

    181
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

penchod беше най-активен на 8 август 2011

penchod има най-харесвано съдържание!

За penchod

  • Рожден ден 09/07/1974

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant 99 4G63

penchod's Постижения

Често присъстващ

Често присъстващ (7/14)

  • Сътрудник
  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

2

Репутация

  1. penchod

    Галант 2.0, 1999

    Колата е продадена. Честито на новия собственик!
  2. penchod

    Галант 2.0, 1999

    Здравейте, Колата е обявена вече и в mobile.bg, това е линк към обявата с повече снимки: My link Цената за членове на форума е 2500 лв., като летните гуми са включени в нея. По отношение на гумите съм допуснал грешка по-горе, размерът и на двата комплекта е 195/65/15
  3. Здравейте колеги и приятели, Изненадващо ми се отвори възможност да закупя от близък човек практически нов автомобил продавам любимият си верен другар: Галанта, комби, 2.0 бензин, първа регистрация 1999 г. автоматични скорости, сребърен металик, най-високо ниво на оборудване: Екстри: автоматик, климатроник, темпомат, ел. стъкла, ел. огледала, подгряване огледала и задно стъкло, ел. повдигане на фаровете, халогени предни и заден, аларма, централно заключване, оригинален CD плейър, салона е сив плюшен - като всичко работи безупречно; Закупен от мен през 2008 г. на реални 165000км. внесен на мое име от Швейцария, сега е на 279000 км. Монтиран газов инжекцион Фобос: рейка Rail сменена преди месец, 30-литрова(капацитет на реално зареждане) бутилка на място на резервната гума, зареждане при капачката на резервоара, много добре настроен. Автомобилът е поддържан в София изключително при Пламен-DJ Tymbi Последно са сменени преди месец кабели, свещи, една бобина на запалването, рейка на газов инжекцион, преден десен крив носач и лостова система на предните чистачки, като всички части са нови. - смяна на всички ремъци и ролки предстои след повече от 40 000 км. - масло и филтри(маслен, въздушен и филтър за въздуха на купето) са сменени преди 6000 км. Следваща смяна след 4000 км. - сменени дискове - акумулатор Варта силвър на малко повече от 2 години - сменени задни амортисьори, задни пружини в комплект с чашки, ударни тампони, прахоуловители. юли 2015 - Климатроника работи перфектно, не е допълван последните години, закупил съм нов филтър дехидратор, който да се смени при профилактика на климатроника - колата се кара с масло 10W40 (Шел). сменям го на 10000 .км. Колата като двигател и ходова част и изобщо техника е поддържана безкомпромисно. Колата има външни забележки и повдигнато от ръжда по задните вежди. Продава се с 15 цолови оригинални алуминиеви джанти, в комплект с : 4 Зимни гуми Континентал 205/65/15, закупени нови 2014 г. 4 Летни гуми Гудиар 205/65/15, закупени нови 2015 г. Колата е със закупена и поставена годишна винетка за 2016 както и заплатена Гражданска отговорност до края на февруари 2017 г. Цена 3000 лв За повече информация тел.-0885500217-Пенчо http://s27.postimg.org/wkrbp1ogj/IMG_20160317_185000.jpg http://s30.postimg.org/lybxo80pt/IMG_20160317_185014.jpg http://s11.postimg.org/8xo7agi0j/IMG_20160317_185035.jpg Извинявам се за качеството на снимките, но като направя по-добри ще ги кача.
  4. penchod

    Моля за съвет

    Всичко вече е ОК. В крайна сметка старото моторче тръгна, може би е било извадено само рамото. Остана само загатката, защо беше заминал акумулатора в движение.Вярно е, че за да се мъча да топя снега, бях усилил климатроника на макс, нагревателя на задното стъкло беше включен, фарове и какво ли не, а почти през цялото време се влачех в задръстване или без задръстване, но все пак ми е странно :icon_hmm: Благодаря на всички за съдействието!
  5. penchod

    Моля за съвет

    Направеното до момента е следното: Колата разглобена - рамото беше откачено. Моторчето обаче не върти. Намерих друго - също не върти. Отворих моето - изглежда си ОК. Оказа се че повредата, каквато и да е е разредила акумулатора, след 1 час на зарядно колата запали.иначе задната чистачка работи, не знам дали са на един бушон, отпред пръскалките също работят. Проверих и релето за чистачките, визуално изглежда ОК. Ако имате идеи ще съм благодарен, както и ако ме ориентирате, кой от бушоните в купето е за чистачките, както и какъв е чалъма за достигането им, че зор работата, не мога да бъкна. И бушона е проверен, здрав е....
  6. penchod

    Моля за съвет

    А да кажете моторче от къде да търся днес? При мен май е това.
  7. penchod

    Моля за съвет

    Здравейте, Да си споделя проблема и ще съм благодарен ако можете да ме насочите. Прибрах се в тази приказна столична вечер, докато белите л..на обилно се сипеха от небето. Щот това не беше сняг, това си е точно както си го казах. Още по пътя ми отказаха чистачките. Не знам дали се счупи моторчето или нещо друго. Мислех утре да се занимавам с тях. 5 км. весело шофирах без чистачки, което си беше нищо на фона на тези, които весело шофираха с гуми за мъгла и подобни... Преди 20 мин. стигнах в къщи, паркирах на паркинга, изгасих двигателя и веднага реших да запаля пак, за да видя нещо по чистачките, и .... ядец. Колата направи леко и неубедително бз-з и до тма тотално отказа да пали, всъщност изобщо отказа да завърти. Та моля за всякакви идеи къде да търся проблема. Колата е Мицубиши Галант, 2.0 1999 г. автоматик. За съжаление трудно мога да я откарам в сервиз, защото е паркирана във вътрешен двор, до който се минава през "иглено ухо".
  8. За момента не продавам само тасовете. Нова цена на комплекта 80лева.
  9. Здравейте, Продавам 4 бр, Железни джанти от Галант с оригинални тасове. Мисля че са размер 14" 5.1/2J 4x114,3 67mm. Джантите са със зимни гуми Бриджстоун Близак 195/65/14, които имат някакъв грайфер, но са със стар ДОТ: 2-те са 2006, другите 2 са 2005. Цената за всичко е 100 лв, намират се в София, състояние видно от снимките по-долу. За контакти ЛС или тел. 0885 500 217.
  10. Днес ходих в Крафт. Хората провериха обстойно изпускателната система и заключението им беше, че катализаторът на тази кола не е запушен. Казаха, че и за мен и за колата най-доброто е оригиналния катализатор и че няма смисъл да се правят безсмислени интервенции по колата. Греенето според тях се дължи на самия факт, че работната температура на катализатора е доста висока, а е вероятно с годините да се е скапала самата изолация на купето. Това е положението с две думи, искам само да благодаря тук на хората от Крафт за изключително коректното отношение, както и на вас за своевременните мнения. П.п. Май ще се окаже, че за спъването на колата основен виновник е климатроника, така или иначе съм му планувал сервизно обслужване, та ще си покаже.
  11. Не е махнат, на дълъг път качи разхода особено на бензин, но освен това сега с включен климатик, колата направо е спъната, ама доста сериозно. И аз си мислех за катализатора, но нали всички викат, че на тази кола бил много държелив. Иначе возилото е на 221000км.
  12. Здравейте, От около година се по появи едно неприятно греене на централната конзола. Нагряват се всички пластмаси от към шофьорската седалка, като ниско долу са направо горещи. Скоростният лост в основата също пари, а поставката за чаши се е превърнала на място за подгряване на напитки. Зимата си е направо екстра, ама сега лятото е крайно дразнещо. Дали имате идея, на какво може да се дължи тази „екстра” и как да я „изключа”.
  13. penchod

    Хидравлични повдигачи

    Аз и друг път съм писал, че за повдигачите съм най доволен от маслата на Шел, в момента съм 9000 км. с полусинтетика 10W 40 и много рядко се обаждат повдигачите. Колата в Швейцария е карана със същото масло, но аз направих доста експерименти, докато се върна към него.
×
×
  • Създаване...