Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Общи впечатления от екплоатация на Галант


SLX

Препоръчано мнение

Край! Ще си правя харакири! :xmas: :icon_naughty:

 

Голям шефе, и аз не харесвам подобни спорове и съжалявам, че се подведох по теб и още няколко човека и влязох в излишни полемики. Галанта ми харесва страшно като дизайн и интериор, затова и си купих отново такъв, но харесвам и други коли. Сори, че не съм в сектата, ама съм карал само модела след '97-а. Ако бях имал някой от по-старите модели - не се знае! :D :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 319
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

  • Admin

Досега се шегувах откровено в някои постове. :)

Всъщност в рамките на сериозния тон Галант има недостатъци.

Като казвам недостатъци визирам конструктивните такива.

Колата е замислена (генерацията ЕА0) от Йоичиро Оказаки в далечната 1993 година. Тя е трябвало да предложи на пазара умопомрачителна визия, наследяваща всичко най-добро от предишната серия Е3 (88-92 година) и Е5(93-96 година), която да бъде продавана с огромен успех. Амбициите са били големи, но реализацията от маркетингова точка - доста слаба. Обвяването и на кола за годината в Япония е напълно заслужена, но нека се върна на историята отначало.

Дизайнерския проект е възложен на шефа на бюрото Таканори Наканиши, който в сътрудничество със студия Пинифарина изработва колата.

След даването на първоначалните скици и изработката на макета в Мацушима се стига до извода, че предния кош е много малък, за да побере шест цилиндровите мотори. Нямало е място за радиатора и този на климатика, защото "муцуната" е била още по скосена и агресивна от познатата ни. Шефа на конструкторското бюро Наказава докладва за този проблем и пред пълното разочарование на шефовете на компанията е трябвало неизбежно да поправят не само предницата а да скъсят и задната част на колата.

Пинифарина предлага след няколко месеца нова визия, която пак не е била одобрена заради голямо съпротивление във въздушния тунел (коефициент Сх 0,49).

Тогава Наканиши стига до компромис и предлага последен проект, в който с малки изменения стига до нас.

Искам да подчертая, че уникалността на този човек е безгранична. Още през тези години той предлага космическа визия невиждана от хората, но реализацията и, не че е била невъзможна, а неразумна.

Започват тестове на овалната писта в полигона на Мацушима. Веднага се стига до извода, че разпределението на тежестта не е много добро и леко преправят задното окачване на дължината на амортисьорите (Пламен знае за какво говоря) и билаетките. Съответно се изменя и клиренса, защото трябва да се достигне оптимум и за по-спортните модели, които неминуемо ще са с 2 см. по-ниски.

Предницата е красива, но красотата изисква жертви! Големия проблем е, че Галант криви предните дискове от това, че не се "изхвърля" достатъчно добре топлината от самия диск. Дори ако той не е Сумитомо или Акебоно система, а Фуджитомо със 300 мм!

Опитват се да правят нови въздушни наребрения на предната броня и решетката, за да вкарат повече въздух и до някъде успяват. Този напълно фанатизиран народ си нямате на представа с какво въодушевление и напористост върши всяка една функция. Тази енергия при създаването на Галант достига и до нас. Енергията не се губи в пространството, тя само се трансформира от едно състояние в друго. Но да не се отклонявам... :)

През 1996 година колата е готова. Паралелно с това правят Легнум и доразработват GDI двигателите заедно с диференциалите познати от Lancer WRC. В края на годината е готов и Avance. Това купе на снимката е било готово още през 1996 година!

 

http://media.snimka.bg/1600/009456219.jpg

 

http://media.snimka.bg/1600/009456220.jpg

 

http://media.snimka.bg/1600/009456218.jpg

 

 

За мен Галант има няколко конструктивни дефекта - не добре вентилирани предни дискове, меки алуминиеви синхронизатори на ръчната кутия, лоши спойки на дисплея на часовника.

 

Другите неща са плод на лошо стопанисване:

 

1. Тропане на хидравлични повдигачи - лоша смяна на масло. Като се сменя от време на време или на 15 хиляди, не ще тропат ами ...не знам какво.

Всякакви теории за смяна на масло на 15-20 хиляди са несериозни. Сменяйте преди 10 хиляди и то качествено масло!

 

2. Чупене на скоростни кутии - пак лоша и напълно липсваща смяна на масло на 50 хиляди! Изключвам други инцидентни повреди.

 

3. Пробив в електрическата система. Като не се сменят свещи редовно се получава пробив в кабелите, бубините и лулите.

 

4. Били гниели веждите - като удари камъче и навлезе вода в ламарината е нормално. Иначе Галанта там проблем има!

 

5. Увиснала задница - моята защо не е увиснала? Като се карат каравани и багаж на 5 членно семейство непрестанно е така.

 

6. Шарнири с носачи. Аз за 5 години съм сменял само един крив преден и тампони на стабилизиращата щанга. Водя го като амортизация, не като конструктивна грешка.

 

7. Лагери на главини - износване от старост.

 

8. Смяна на съединител. След 70-80 милиона натискания какво да очакваме?

 

Другите неща, като амортисьори, акумулатори и какво ли още не даже не трябва да се изреждат. :)

Проблема е, че обикновено на 8- мата 10- тата година ние очакваме да купим безпроблемна кола, като от завода. Такава няма. Освен ако не е поддържана от педант! И точно търсенето на дефекти и кусури е не нормално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:worthy: Браво Светльо, поне аз научих доста нови неща от поста ти!

Ако имах свободни пари бихи си взел още един Адванс, но този път седан! В крайна сметка парите ги печелим да си създаваме удоволствия, а Галанта е едно от най-големите за мене. Имал съм много и различни коли от Есперо,субаро джъсти, форд ескорд и мондео до Г-класа. Всяка една от тях ми е била мила, всичките ги обичах и се грижих за тях, но никоя не ми е доставяла такова удоволствие на пътя!

За мене Галанта е скъпа кола, но е оправдана инвестиция от гледна точка на комфорт, поведение на пътя и с добър демараж, и най-вече надеждна! Лично моята кола ме радва с тих мотор в ниските обороти/почти не се чува/ и специфично ръмжене в по-високите, тиха на пътя, няма шумове в купето/скърцания тропания и т.н./предвид че е комби,/което страшно много ме изненада/.За автомата мога да кажа, че е най-голямата екстра за мене, като се има предвид, че карам 80% в софийските задръствания и то само в топ центъра!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:worthy: Браво Светльо, поне аз научих доста нови неща от поста ти!

Ако имах свободни пари бихи си взел още един Адванс, но този път седан! В крайна сметка парите ги печелим да си създаваме удоволствия, а Галанта е едно от най-големите за мене. Имал съм много и различни коли от Есперо,субаро джъсти, форд ескорд и мондео до Г-класа. Всяка една от тях ми е била мила, всичките ги обичах и се грижих за тях, но никоя не ми е доставяла такова удоволствие на пътя!

За мене Галанта е скъпа кола, но е оправдана инвестиция от гледна точка на комфорт, поведение на пътя и с добър демараж, и най-вече надеждна! Лично моята кола ме радва с тих мотор в ниските обороти/почти не се чува/ и специфично ръмжене в по-високите, тиха на пътя, няма шумове в купето/скърцания тропания и т.н./предвид че е комби,/което страшно много ме изненада/.За автомата мога да кажа, че е най-голямата екстра за мене, като се има предвид, че карам 80% в софийските задръствания и то само в топ центъра!

Жени за вас няма ли бре.................. :D :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има бе Паце, ама моята ми харчи по-малко от колата! :icon_thumbup:

А така, тогава хвърляй колата.............щом ти харчи по малко от нея. :D

Сега сериозно - неоспорим факт е че караме една от най добрите коли, но нека не забравяме че има и по добри,там положението обаче е неизмеримо спрямо отделените пари за подръжката им.............искам да ви вметна че един лагер на главина на Мерцедес S-класа е 800 Евро а в официалния им сервиз - и повече..........за тия пари на Галанта че и направиш пълното първоначално обслужване и може би ще останат за още няколко резервоара...... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А така, тогава хвърляй колата.............щом ти харчи по малко от нея. :D

Сега сериозно - неоспорим факт е че караме една от най добрите коли, но нека не забравяме че има и по добри,там положението обаче е неизмеримо спрямо отделените пари за подръжката им.............искам да ви вметна че един лагер на главина на Мерцедес S-класа е 800 Евро а в официалния им сервиз - и повече..........за тия пари на Галанта че и направиш пълното първоначално обслужване и може би ще останат за още няколко резервоара...... :D

Хехе, и моята жена харчи по-малко от колата :icon_clap: Айде сега Пламене, с ес класи ще се сравняваме... Иначе много интересни факти по раждането на галанта... Благодарим, Биг босе... Мислех си докато четях, че подобни перипетии съпътстват пускането на всеки или почти всеи нов модел автомобил... Иначе галантът е супер, особено за 96-та, 97-ма година, но откровено казано в края на жизнения си цикъл през 2003 година е бил безнадеждно морално остарял. Имаме класически пример на това как в началото на производството колата е изпреварила времето си, но в края е била много морално остаряла... През 2003 година галантът се е конкурирал с коли, чиито екстри и нововъведения са били далеч напред... Не съм съгласен за повдигачите - според мен това е слабо място и то се дължи на конструктивен дефект. Вече имаме наблюдение над доста галанти, чиито повдигачи тропат... Не е възможно всичките да са били мърляво поддържани... А и неслучайно алтернативните производители пускат повдигачи с диаметър на масления отвор 3 мм. вместо един... Но това да е, моите повдигачи струваха към 400 лв. комплекта, а тия дни ще ви снимам един от старите ми разрязан, да видите какъв му е проблемът...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Морала в сектата е на ниво ! Така ми харесвате :)

Нека и аз да споделя какво и защо съм сменял по моето возило за почти 2 години и около 18000 км навъртяни по родните пътища.

 

- Накладки предни и задни

- задни дискове

- лагери 2 броя - задни

- амортесьори задни

- свещи, кабели

- ремонт ск. кутия (превъртели шлици на торк конвертора)

- паразитна ролка на пистов ремък

- почистване на дросел

- разни (масла, филтри,чистачки и тем подобни)

- профилактика на климатик

- гарнитури на капаците на клапаните

 

Какво предстои :

- ремонт ск. кутия (отново)

- ремонт кормилна рейка

- почистване (ултразвук) на инжектори (който кара на газ и такива неща трябва да прави)

- капачка на делкото

- предни амортесьори

- носачи предни (скоро и тяхното време ще дойде)

 

Може и да съм пропуснал нещо, но не много.

Моят извод : Колата е добра , но изисква своето. Тежка е и това неминуемо троши окачването , а като си с разни "екстри" като спортни пружини доста повече от нормалното. Рейките са болест за ВСИЧКИ по-тежки коли по нашите пътища. Спирачките не са от най-добрите, т.е човек трябва да ги щади и да не се ръчка 0-100-0 постоянно, както и да избягва екстремни спирания от висока скорост (което за жалост е трудно по нашите магистрали , защото хората имат склонност да вярват , че лявата лента е лента за движение, но така и не са си прочели правилника), но и на това съм му намерил "лек" (обект на друга тема). Частите - да по-скъпи са от тези на "евробангиите". Имам 2 такива и вече ми е ясно, кое колко струва.

Пламен е много прав като казва , че колите не са това, това което бяха - особено европейските. Ако трябва да давам пример - сегашните опели са пълни боклуци сравнени с тези от края на 80-те и началото на 90-те. Такива нелепи дефекти дават в гаранция дори, че човек се чуди да се смее ли, да плаче ли ? Гаранционното обслужване е под всякаква критика - отвисяваш по сервизи, а някой проблеми остават и след "оправянето" им. Да , някои не дават и хората са много доволни от тях, но може ли да се разчита на някаква вероятност да случиш на такъв автомобил?

Та реално, ако можех да върна избора си - пак щях да си взема Галант , но със сигурност типтроник (или с ръчни скорости) и със сигурност с нормалното окачване , което за моя стил на каране е просто перфектно, защото , както всички знаете ремонтите на автоматичната ск. кутия+задължителните смени на масло след тях са най-болезнените (финансово) операции.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Споделям мнението на колегите по-горе, искам само да допълня, че като си говорим за цени на поддръжка и за европейски коли е важно да се каже, че и там не е уравниловка. Пример- предишната ми кола беше Опел Астра 1992г, 5 врати, но с двигател 2.0, което за времето си е било върховото изпълнение на Астра. Адски здрав и надежден автомобил, с перфектна динамика и стандартни недостатъци за Опел от това поколениае, които не са за умиране де, но на въпроса- на тази Астра частите са с пъти по-скъпи от на другите видове и далеч не са с пъти по-евтини от на Галантинчо, неговите са с около 30% по-скъпи, за някои неща цените съвпадат. Тука говоря разбира се за хубави части, защото за Опел се продават и адски много боклуци. Така че аз съм адски доволен от избора си на Галант.

 

ПП. До ivd, колега да не ме забършеш като тръгваш от паркинга :P. Като видях сутринта, че до теб има място, не се сдържах да се изтипосам, та да се порадвам на красавците паркирани един до друг. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. Тропане на хидравлични повдигачи - лоша смяна на масло. Като се сменя от време на време или на 15 хиляди, не ще тропат ами ...не знам какво.

Всякакви теории за смяна на масло на 15-20 хиляди са несериозни. Сменяйте преди 10 хиляди и то качествено масло!

 

Без съмнение е така.

Но защо Мицубиши Мотърс официално сменят на 15 хиляди в Европа?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ПП. До ivd, колега да не ме забършеш като тръгваш от паркинга :P. Като видях сутринта, че до теб има място, не се сдържах да се изтипосам, та да се порадвам на красавците паркирани един до друг. :)

 

Хехе няма страшно. Обещавам да изманеврирам по-внимателно от контейнеровоз в тесен пролив :) :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Иначе галантът е супер, особено за 96-та, 97-ма година, но откровено казано в края на жизнения си цикъл през 2003 година е бил безнадеждно морално остарял. Имаме класически пример на това как в началото на производството колата е изпреварила времето си, но в края е била много морално остаряла... През 2003 година галантът се е конкурирал с коли, чиито екстри и нововъведения са били далеч напред... Не съм съгласен за повдигачите - според мен това е слабо място и то се дължи на конструктивен дефект. Вече имаме наблюдение над доста галанти, чиито повдигачи тропат... Не е възможно всичките да са били мърляво поддържани... А и неслучайно алтернативните производители пускат повдигачи с диаметър на масления отвор 3 мм. вместо един... Но това да е, моите повдигачи струваха към 400 лв. комплекта, а тия дни ще ви снимам един от старите ми разрязан, да видите какъв му е проблемът...

 

Роска, аз смятам, че повдигачите не е конструктивен дефект, защото в Япония няма оплаквания от това естество. Отдавам го на нередовната смяна на масло и слагането на минерално такова.

Относно Галанта през 2003, според мен не е морално остарял. Точно обратното. Конкуренцията започва да бълва пластмасови коли със смешни биоформи по това време, които будят само смях. Единственото с което водят по това време са цветните дисплеи на топ моделите с навигация. Всичко друго е еднакво.

Сравнявах скоро Аванса с една Хонда от 2007 една до друга в Япония. Не съм предубеден, но просто Галант-а не изглеждаше остарял. За технологиите единствено отстъпваше на дизеловите двигатели, защото Мицубиши се отказа от дизела, изключая Паджеро.

 

 

Без съмнение е така.

Но защо Мицубиши Мотърс официално сменят на 15 хиляди в Европа?

 

Кажи им на Мицубиши Мотърс Австрия (Европа) да пратят малко кадри на обучение в Япония, за да им се обясни веднъж завинаги, че масло освен на първа смяна от 15000 километра, всяка следваща се извършва преди 10 хиляди километра. Иначе като стане Галант-а на 100 хиляди и се разчукат повдигачите, ще обясняваш по форума, че това било конструктивен дефект. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кажи им на Мицубиши Мотърс Австрия (Европа) да пратят малко кадри на обучение в Япония, за да им се обясни веднъж завинаги, че масло освен на първа смяна от 15000 километра, всяка следваща се извършва преди 10 хиляди километра. Иначе като стане Галант-а на 100 хиляди и се разчукат повдигачите, ще обясняваш по форума, че това било конструктивен дефект. :)

 

 

Аз не споря за това, и не съм привърженик на рядка смяна, нали разбра. Но DENZEL е единственият вносител на Мицубиши в региона, знаеш ги. Ходят на обучения всяка година и сертификатите им са в рамки на стените.

 

По тази логика всеки Галант внесен от западна европа на повече от 100 000км ще има тропащи повдигачи (с малки изключения). Недей се надява, че през тези 100 хил - 200 хил км са видели смяна на 10 000... Бъди сигурен, че от 15 хил нагоре не им е мърдало поне на 95% от Галантите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Аз не споря за това, и не съм привърженик на рядка смяна, нали разбра. Но DENZEL е единственият вносител на Мицубиши в региона, знаеш ги. Ходят на обучения всяка година и сертификатите им са в рамки на стените. :D

 

По тази логика всеки Галант внесен от западна европа на повече от 100 000км ще има тропащи повдигачи (с малки изключения). Недей се надява, че през тези 100 хил - 200 хил км са видели смяна на 10 000... Бъди сигурен, че от 15 хил нагоре не им е мърдало поне на 95% от Галантите.

 

Не всеки. Австрия не е всички! :)

Питай Слави (Mitsubishi) дали от Испания е вкарал (видял) Галант с тропащи хидравлични повдигачи. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не всеки. Австрия не е всички! :)

Питай Слави (Mitsubishi) дали от Испания е вкарал (видял) Галант с тропащи хидравлични повдигачи. :)

 

E нали ти сам казваше че в Испания било събитие и празник като сменят маслото :)

Остави испанските, голямата част идват от Германия, Австрия, Белгия и т.н.

Значи цялата тази армия Галанти тропа яко. Твоят от къде е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя Галант е от Ротердам, Холандия и няма проблем с повдигачите...............днес стана на 50 000км от както съм го взел.........ще напиша по късно и какво съм сменил досега..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя Галант е от Ротердам, Холандия и няма проблем с повдигачите...............днес стана на 50 000км от както съм го взел.........ще напиша по късно и какво съм сменил досега..............

 

А така, кажи на колко са му сменяли маслото... стиснатите холандци... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А така, кажи на колко са му сменяли маслото... стиснатите холандци... :D

Ами според книжката първите две смени били на 15 000 км., а след това различно - един път на 8к, втори път на 15к, трети път на 10к........... гледах обаче че е имало 1 път, в който не са го сменяли цели 18 000км........ дали това е защото са го забравили или просто се водят от начина на пробег, не знам...........

Това, което съм сменил до сега са следните неща:

1. Агр. ремъци и ролки;

2. Масла и филтри -всичките без спир. течност;

3. Съединител;

4. Амортесиори-четирите заедно с тампоните отгоре им( това беше голяма изгъзица от моя страна ,но аз обичам да глезя колата си);

5. накрайници вътрешни и външни;

6. двата прави носача ( и това беше изгъзица - не бяха за смяна);

7.Отново агр. ремък ( смених го за всеки случай точно на 49000 км.) и нямаше нужда ,можеше и още да изкара.........;

8. Сега отново ще сменям..........съединител............няма как , за тия 50 000 км. съм издърпал около 100-150 коли ..........а и яко тормоз е виждал този съединител ........;

Ами това е........... като за маслата е ясно - не чакам да станат и на 10 к км., обикновено ги сменям на 8-9 к.км. за по-сигурно.

Колата не харчи грам масло, не тракат повдигачи, не тропа и лопа, не скърца и т.н., а е видяла доста от нашите "страшни" пътища - Дани да потвърди......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам моя от скоро - от 31 август тази година. Нямам представа колко км. съм изминал, защото съм включил на trip 1 и си го нулирам като зареждам. Вадя разход от 10/100 градско, което няма много общо със "софийско адско". Нищо не съм сменил досега, освен маслото в двигателя (беше трагедия, тия немци верно са много стиснати) и маслото в ск. кутия, което беше по-свежо от това, дето го налях. Ама вече го бях купил и какво да га правя...

За момента карам така, пък като се счупи, майната му. Като имам пари - ще се прави, като нямам - няма да го карам и какво, голяма работа.

Искам да му сменя много чаркове - 4 амортисьора, предни накладки, да му купя нови зимни гуми и да си боядисам 15-ките + 17-ките с които съм сега. Има да се пръска тук-там - праговете, задната броня и капака на багажника. И други неща, да не изброявам че ще ми стане лошо. Има едно тракане, което мислех че е от каре, но май ще се окаже лагер на вал на ск. кутия.

Лошото е че тук гледат колата като голям камък и никой не може да ми смени ремъка и ролките. Даже свещите като видяха кво чудо е и казаха "бе остави я, ама ...". Карам си я така и каквото стане. Един в Плевен се би в гърдите "Аз ще го сцепя тоя двигател и ще ти го сглобя за 1 ден, остави ми го и ще ти сменя ремъка и ролките". Същевременно спореше с мен че на този модел нямало V6. Е ка да нема бе човек - и му вдигнах капака...... Прибрах се.

Не ми се струва безшумна. Имам предвид шума от гумите, иначе вятър не чувам (а може и да има, но гумите създават бая шумотевица, въпреки че са хубави и скъпи гуми, де да знам). Таблото взе да поскърцва в предния край, но не го мажа с нищо. Един приятел се качи в колата ми и много се очуди когато потеглих. Той си е мислил, че не е запалена. Един друг приятел също се очуди и попита "тва с къф двигател е бе" и аз - с V6 2500 кубика и той "Бе на тва парното му се чува по-силно от двигатела бе, егати".

Досега само една колежка не го хареса. Возел по-зле от предишната ми кола (и бил нисък - е къда па е нисък?) - Опел Астра 92 г. с двг 1.6 моноинж., 75 к.с., седан, на 197000 км. Аз съм съгласен с нея. Орлето наистина вози по-приятно през неравностите, но това означава че ми предстоят големи разходи по ходовата част. За клопане - не клопа окачването, омекнало е, но за 153000 км. на оригинални амортисьори ... просто няма такива останали "живи". Хората се заблуждават че са здрави. СТане ли на 80 хил. един амортисьор - не ми го хвали. И по хубави пътища. Тук при мен е ужас откъм пътища, направо ме е яд да карам "Муци", хе-хе. И на мен задницата ми се вижда приклекнала, така че и едни хубави пружини ще трябва да му купя.

Иначе съм доволен. Исках такава кола и си купих точно каквато исках. Това е важното. Лошото е, че нямах възможност да избирам - само този Галант намерих и не съжалявам. Е, имаше, ама по 6-7-8000 евра...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След още няколко коментара ще се окаже че Галанта е най лошата кола май. Те станаха доста слабите места по този модел; двигател, кутия, окачване, спирачки. Сега се оказва че и Опелите возят по хубаво, остана само визията че е хубава.

Аз го взех моя на 165 000км , от Австрия, с болките за които знаех от прочетеното тук във форума и бях си предвидил още едни 1000лв. Проблемите бяха лагер на кутията, леки симптоми на ръжда по задните вежди, и криви дискове които се оправиха и не тресе вече и това е.

С едно мога да се съглася, казано по горе от колега, и то е че първа скорост не влиза в движение, а на втора не се тръгва лесно и това създава неудобство в задръстванията. Ако бях прочел тази тема преди година, никога нямаше да си купя Галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хи-хи и моя вози по-твърдо от Опел, ама сам си го направих това - като сложих спортно окачване - така ми харесва повече. Колегата Andy Van Der Drift и той е с такова май, така че да не се учудва, пък и с тези нископрофилни гуми с твърди бордове няма как да е хубава возията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами според книжката първите две смени били на 15 000 км., а след това различно - един път на 8к, втори път на 15к, трети път на 10к........... гледах обаче че е имало 1 път, в който не са го сменяли цели 18 000км........ дали това е защото са го забравили или просто се водят от начина на пробег, не знам...........

 

Средно 15к значи... Е?

 

В Холандия температурите са макс. 25 градуса и мин. 0 градуса.

Няма студени стартове, няма 40 градусови жеги.

Маслото е със сигурност истинско - друго няма.

 

За всички с тропащи повдигачи. Защо тропат? Защото маслото ви е било сменяно преди да си ги купите (80к? 150к? 200к?) през средно 18-20 хил км. Сменяно 1 път в годината на преглед. Колкото км, толкова.

 

При мен смените досега са 8к, 8к, 8к, (преди мен), 11к, 13к, 15к, 13к, 12к... и смятам така и занапред. Пак ще си говорим... вече съм на 90к и в най-големия студ като запаля, няма и следичка от притропване. Ако почне да тропа, значи е недостатък на двигателя, или най-малкото повишен разход на консуматив - дали го гори и иска доливане, или иска аз да го излея, все тая.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
E нали ти сам казваше че в Испания било събитие и празник като сменят маслото :)

Остави испанските, голямата част идват от Германия, Австрия, Белгия и т.н.

Значи цялата тази армия Галанти тропа яко. Твоят от къде е?

 

Моя е от Германия и не тропа. :drive:

Това за маслото не съм го казвал аз. Да не би да бъркаш Испания с Италия? :D

 

 

Ако бях прочел тази тема преди година, никога нямаше да си купя Галант.

 

Никога не е късно да го продадеш. :)

Ако е този на аватара ти, точно такъв търся. Казвай цена. :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този е да, само мигачите смених с бели. И го търсих доста време, имах много претенции за цвят , мотор и т.н. Не мисля че скоро ще го продам, аз си го харесвам много и не се оплаквам. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега и аз да се изкажа, въпреки че съм лаик в тази област! Моята кола като я взех беше на 175 000 км. Явно не са сменяли маслото много често в Германия, защото Пацо да ви каже какъв нагар се вижда през капачката и по самата щека, което все още не мога да отстраня?! Сега колата ми е на 197 000 км. с три смени на маслото, и за мое голяма радост все още няма и следа от почукване на повдигачите. Карам само с полусинтетични масла, като ги редувам на всяка смяна. Първата смяна бях с Тотал, после Мобил а сега съм пак с Тотал!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...