Премини към съдържание

todor

Потребител
  • От него общо

    1,858
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    4

todor беше най-активен на 21 ноември 2011

todor има най-харесвано съдържание!

За todor

  • Рожден ден 07/17/1977

Местоживеене

  • Град
    Бургас

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    2.6 quattro

Посетили профила

4,299 посетили

todor's Постижения

Капацитет

Капацитет (13/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Машина За Публикуване Rare
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

22

Репутация

  1. Mираж е поне клас надолу от Голфовия . Да не говорим, че Голф е премиум сегмента на своя клас, на крачка след Бмв,Ауди ,Мерц... Като гледам Хюндай ,ако :mitsu-smiley: бяха се развивали като тях, все още щяха да имат уваженито и симпатията ми, а не само сантименти. Тва, спокойно можеше да има друга емблема и да е достоен наследник на Колт... http://www.youtube.com/watch?v=zeWY31eC4y0
  2. Конкретно при него ли ? Понеже по принцип може почти всичко...
  3. Ако е написан като хората, няма минуси. Не знам как си го харесал този италЯнски чипС, но ремап от някой, който пише софтуер като хората и има дино стенд е най-добрия вариант. Такъв за мен е Тони от Варна...
  4. todor

    Заключена кола

    Що не се обадиш на някпй автоключар, поне да питаш...Също може и в Балканстар. Не знам системата дали работи с въздух, но ако е така, тази тел, няма да ти е много полезна. Най-добре си намери схема на механизма във вратата, понеже има автомобило, на които не минава този номер...
  5. todor

    Заключена кола

    То, това е най-добрия вариант, ама дали е възможен? Иначе упражнението , за което говоря съм го виждал за пръв път на къде по-съвременна и "натоварена" кола от Лансер.
  6. А4 В7 е просто фейслифт на В6, просто никаква разлика освен наистина доста по-съвременните мотори. Един вид същия автомобил като А4 от 2001ва година...Не, че същото не се отнася и за Галант и предния модел...
  7. Ами в статията си пише, че е пряк конкурент на Микра, въпреки, че тя е по-добре като моторизация. Шумоизолация на ниво...при по-висока скорост да се оглеждаш дали всички врати са добре затворени и като заключение, че дори новата Дачия Сандеро е по-приветлива, просто са достатъчен очерк за "качествата " на мъника... Не е пропуснато да се спомене и напълно пластмасовия интериор от не много качествени материали...Изобщо трагедия , на която предпочитам да не ставам свидетел и да се надяваме, че е предназначена единствено за индийския пазар...
  8. todor

    Заключена кола

    Не знам как е схемата точно при Лансер, но при доста други коли работи.
  9. todor

    Заключена кола

    Защо? Да се обзаложим ли, че работи?
  10. todor

    Заключена кола

    Ако я беше забравил на фарове, щях да ти кажа със сигурност как да стане, но в случая ми е малко съмнително, дали ще се получи...Пробвай все пак да отвиеш лампичката на задния номер и да пуснеш ток през там. Добре е да не е от акумулатора, освен ако не си сигурен, че е почти точно 12v.
  11. Не е точно така, защото при 4ри годишна кола, с пълна сервизна история и малко над 100 000км, нещата не са до късмет. Аз я поддържах в безупречно състояние също...Просто от прочетеното във форума през годините ,специално за дизеловия Галант може да се каже, че е късмет да НЕ правиш скорости. А за тези 3 години колко км си изминал ?
  12. За мен Галанта е като стара любовница, която като видя се сещам само за добрите страни, но понеже вече не е до мен, мога да погледна и обективно на недостатъците , с които съм се примирявал по една или друга причина. Когато купих моя, с течение на времето осъзнах, че за момента е невероятна покупка за парите си, като съвременна и характерна визия, широк и удобен интериор. Всъщност визията беше първото, което ме грабна и реших, че ще имам тази кола на всяка цена. Платих акциз, колкото в момента струва един Галант, защото Японските коли имаха акциз при внос, а Галантите в мобиле.бг бяха 3-4 , а и в немското мобиле не бяха повече, особенно дизеловите. Може би с годините съм станал по-прагматичен, но подобно нещо не бих направил пак. Предприемам авантюри само в бизнеса вече...В момента карам кола, която е просто средство за придвижване, стара, но надеждна, въпреки, че имам възможност да я сменя във всеки един момент, просто не разполагам с време, да се занимавам със оторизирани сервизи, да речем форумни майстори и поръчки на части и чакане, ако е нещо по-екзотично или доста ново. Чист прагматизъм, сигурност и пестене на време и излишни нерви.
  13. Една Астра на газ е твоята кола. Не им се връзвай на разни масони тук , които мислят, че карат бутикови коли и цената заради това си струва...Ако си вземеш Галант, сам ще се убедиш, че има и много други колеги здраво стъпили на земята, които ще ти бъдат полезни с помоща си. Обективно Галант не е от най-надеждните коли правени някога, но беше много добър автомобил за парите си преди 5-10 години, когато наистина терминът "евробангии" беше актуален. Вярно, не е с много евтина подръжка, но ако намериш запазен екземпляр, допълнителните инвестиции, ще са минимални. Галант със 2.0 136 к.с. е най-добрият избор щом искаш кола на газ с нормален разход. Спрямо дизела на голфа, този на Галант е по-зле. Не знам защо мислиш да гледаш дизайнерски Голф като А3...? Меган ще ти стъжни живота с проблеми по електрониката. Друг добър вариант и по-добър от Пежото ти е Колт 1.6 ...Ако искаш динамика -1.8Т . Него може да го намериш на Пасат 5, но предполагам знаеш как е там с окачването. За сметка на това, получаваш голям автомобил, приблизително в твоя ценови диапазон. Ако ли не Астра, щом държиш на евтината подръжка, но и при тях цените на частите за моделите след 2000 не са много приятни или поне двойни спрямо предните. Късмет!
  14. Страшно недоразумение го изкара...;) За това пък разхода му е доста под този на бензиновия, а въртящия момент е повече от приличен. Щом и Q5 го оборудват с недалечен роднина на същия мотор и още никой не се е оплакал, би трябвало да не е толкова зле. Като гледам масово е пълно с такива по улиците. Какво толкова му има на типа на купето не разбирам, понеже сравнението ми с А6 беше именно заради теглото ...Знам, че не харесваш дизелите, но тенденциозно се оплюва в този форум този мотор, само защото не е Мицубиши...Всъщност по всички показатели отнася останалите, като КПД. В крайна сметка скоростите ли са проблем или мотора? Ако са скоростите, имаме хубав мотор, с неправилно разчетени скорости от Митсубиши. Ако не са те, значи проблема е в диференциалите...
×
×
  • Създаване...