Премини към съдържание

Общи впечатления от екплоатация на Галант


SLX

Препоръчано мнение

Тия дни, докато следях реакциите на разни хора, ми се изясни нещо, което кръстих Синдром "За парите си"- това е болест от която страдат и мицубишитата, и нисаните, и повечето от авто-брандовете, които догонват....

 

Не е болест това, а исторически това е пазарната ниша на японските като цяло поне в Европа и САЩ - евтини и надеждни. Другата е младежките - отново евтини и със спортен дух. Естествено има изключения, но...

Въпросът е какво търсиш, дали съвпада с тази насока.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 319
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Колега, много интересно кой дизелов мотор на VW и не само на тях, развива 6000об/мин.

Защото аз такъв не съм виждал. Май си карал голям бензинов мотор все пак :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, много интересно кой дизелов мотор на VW и не само на тях, развива 6000об/мин.

Защото аз такъв не съм виждал. Май си карал голям бензинов мотор все пак :D

 

Дизел беше, карайте един такъв комън рейл и ще видите.

Да се поправя, беше Джета, а не Пасат.

http://www.carsurvey.org/reviews/volkswagen/jetta/r119392/

 

Ако сложат този двигател и трансмисия на Лансера вместо стария, ще стане отлично.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...беше Джета, а не Пасат...
Тези новите TDI наистина се развъртат яко :rolleyes: :

http://assets.clickmotive.com/ail/stills_white_0640/5641/5641_st0640_062.jpg

Само за справка, разликата между двете разновидности на 2.0TDI (помпа-дюза и комън рейл) е в главата и ECU-то. Компресията е намалена и оттам двигателя е по-тих, но карантиите са същите и те са проектирани за максимални обороти 4500-4800. Тя и максималната мощност е на 4000 об/мин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези новите TDI наистина се развъртат яко :rolleyes: :

http://assets.clickmotive.com/ail/stills_white_0640/5641/5641_st0640_062.jpg

Само за справка, разликата между двете разновидности на 2.0TDI (помпа-дюза и комън рейл) е в главата и ECU-то. Компресията е намалена и оттам двигателя е по-тих, но карантиите са същите и те са проектирани за максимални обороти 4500-4800. Тя и максималната мощност е на 4000 об/мин.

 

Нещо да няма грешка, на онзи оборотите бяха повече от 6000 :D

Да съм се бил замаял нещо, не ми се вярва. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо да няма грешка, на онзи оборотите бяха повече от 6000 :D

Да съм се бил замаял нещо, не ми се вярва. :icon_hmm:

На снимката по-горе червения сектор започва от 4500 оборота, което ще рече, че още преди 5000 оборота ще се задейства ограничителя. Възможно е да си карал някой американски модел, който ние тук не сме и виждали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На снимката по-горе червения сектор започва от 4500 оборота, което ще рече, че още преди 5000 оборота ще се задейства ограничителя. Възможно е да си карал някой американски модел, който ние тук не сме и виждали.

 

Варианти:

- да е бил бензин (срам, не срам... след 8 часа полет... ), само не мога да разбера защо всички говорехме че е дизел... :D :D

- оборотите не са били 6000, а по-малко;

- беше изключително тих, абе точно си говорехме, че е новия им модел с новия дизел... странно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Варианти:

- да е бил бензин (срам, не срам... след 8 часа полет... ), само не мога да разбера защо всички говорехме че е дизел... :D :D

- оборотите не са били 6000, а по-малко;

- беше изключително тих, абе точно си говорехме, че е новия им модел с новия дизел... странно.

Само да кажа, че на 3500 оборота на шеста пасатът беше с 200 км.ч

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа, че на 3500 оборота на шеста пасатът беше с 200 км.ч

 

Но си остава Пасат - скучен клонинг. Не е оригинален, уникален, индивидуален като Галант... Стил трябва, стил и вкус... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие сега и за немски бангии ли почнахте да говорите? Моля да не се правят сравнения с други коли, току-виж ще е поредната тема заключена.........

И двете системи нямат нищо общо (Комън Рейл и Помпа-дюза) и като модел, и като принцип на действие, единственото общо е че и двете осигуряват високо налягане на горивото, вкарвано в цилиндрите...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Там няма "за парите си". Там има безапелационен пазарен авторитет и имидж по отношение на качество и надеждност. Е-класата хич не е притеснена, че струва с 6000 евро (една дачия :icon_dance: ) повече от бавареца и от аудито... Просто има защо... Пък и галантите не са лоши де. :icon_clap:

 

"безапелационен пазарен авторитет" таратанци. :) Безапелационен комунизъм безапелационно съчетан с алчността на мениджърчетата и нищо повече. Просто не виждам с какво един Lexus GS отсъпва на по-скъпата с цели $10000 (!!!!) E-класа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Досега не съм чувал някой да пита: "Абе ей, ти знаеш ли к'во е Лексус, бе?".

Съмнявам се луксозното поделение на Тойота да е популярно колкото трилъчата звезда, дори и зад "голямата вода". Клиентите на "звездата" си купуват и имидж.

А може би приликите с дизайна на Мерцедес преди години да са подразнили някои клиенти и да се простили с някакви 10 000$ заради оригинала.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Просто не виждам с какво един Lexus GS отсъпва на по-скъпата с цели $10000 (!!!!) E-класа.
С това, че Lexus GS е всъщност Toyota Aristo, а Е-класата си е... Е-класа.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С това, че Lexus GS е всъщност Toyota Aristo, а Е-класата си е... Е-класа.

 

Кола за турци, балкански субекти на сивата икономика и западно европейски пенсионери...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С това, че Lexus GS е всъщност Toyota Aristo, а Е-класата си е... Е-класа.

 

Доста сектантско, и съответно без стойност мнение. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста сектантско, и съответно без стойност мнение. :)
Ако се вярва на newcar.bg Lexus GS започва от 102 905лв и стига до 153 400лв за хибридния 450h. И това за коли, които само емблемата ги прави 'престижни'.

Е-клас стартира от 71 950лв и стига до 146 070лв (219 645лв за AMG, който няма аналог при Лексъс) - Мерцедес

Така че нека пак поговорим за 'Безапелационен комунизъм съчетан с алчност'. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се вярва на newcar.bg Lexus GS започва от 102 905лв и стига до 153 400лв за хибридния 450h. И това за коли, които само емблемата ги прави 'престижни'.

Е-клас стартира от 71 950лв и стига до 146 070лв (219 645лв за AMG, който няма аналог при Лексъс) - Мерцедес

Така че нека пак поговорим за 'Безапелационен комунизъм съчетан с алчност'. :icon_dance:

 

В България колите, непроизведени в ЕС, се облагат с 50% мито. За истинската цена на нещата виж как са работите в САЩ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се вярва на newcar.bg Lexus GS започва от 102 905лв и стига до 153 400лв за хибридния 450h. И това за коли, които само емблемата ги прави 'престижни'.

Е-клас стартира от 71 950лв и стига до 146 070лв (219 645лв за AMG, който няма аналог при Лексъс) - Мерцедес

Така че нека пак поговорим за 'Безапелационен комунизъм съчетан с алчност'. :icon_dance:

 

Това ми звучи като някакво яко сектанско изказване............. Мерцедес не е това, което беше, не знам защо се заблуждавате, но мога да ви кажа това от личен опит.......... все пак поддържам и такива коли........... мога да ви снимам части, на които пише че са произведени в Чехия, Полша, Унгария, а Бош-а им е от Китай....................

Тогава господин Къната, за какво говорим? Къде е този имидж? С какво Мерцедес превъзхожда Лексус? Знаеш ли че Ауди мачка Мерцедес в момента?

Мисля че темата няма нужда въобще да се коментира.......... просто е безмислено...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Лексъс в момента (както и винаги е бил) е 4 класи над Мерцедес.

Излишно е изобщо да се говори.

Имиджа на Мерцедес го оставете на народния фолклор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имиджа на Мерцедес го оставете на народния фолклор.

Най-накрая да намеря точната дума............. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че всеки трябва да говори за нещата, които притежава или е притежавал лично и познава добре предимства и поддръжка иначе се получава като в детската градина - "Ама аз като викна дядо ми...." Празни приказки, сравнения и "битки" на думи и кой по-интересно сравнение ще измисли.

Цялата последна част на темата не е свързана с "експлоатация на Галант" и трябва да се отдели някъде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цялата последна част на темата не е свързана с "експлоатация на Галант" и трябва да се отдели някъде.

 

 

И аз мисля така...................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цялата последна част на темата не е свързана с "експлоатация на Галант" и трябва да се отдели някъде.

 

 

И аз мисля така...................

Ми някои са експлоатирали и лексъс, и мерцедес... Аз лично имам преки наблюдения от шетцилиндров редови IS200. Добра кола откъм екстри, приятна визия, абсолютен мъртвец като динамични качества на двигателя, сериозен разход на гориво, много скъпа поддръжка. Мерцедеси съм карал за кратко чужди, последно ес класа от 2002 с бензинов 3,5 мотор... Много лудница откъм екстри, силен мотор, умопомрачителна возия, страшен комфорт, разход като за богати хора :icon_dance: Идеята на темата беше да се направи безпристрастен обзор на употребата на галант. Има си кусури колата, но и безспорни качества. Доста потенциални купувачи биха си съставили добро първоначално мнение какво да очакват... Темата се поизчерпи, но според мен няма нужда са се заключва, разделя или каквото и да е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галант ЕА сериите са най-добрите коли от класа си............. нито Акорда, нито Примерата, нито Авенсиса, нито никоя от европейските коли (с изключение на 2-3, но ще се въздържа да ги назова) съчетават така балансирани качества комфорт, ергономичност, стил и т.н.

Много хора знаят, че поддържам и други коли, освен :mitsu-smiley: С други думи се и возя в тях, карам ги и т.н., а това ми дава възможност и да преценявам кое е по-добро или лошо.......... когато се кача на Акорд примерно, той е по-тесен, по-тесни седалки има, по различна ергономичност има........... като цяло разликата е малка, но е в полза на :mitsu-smiley:

Интересното е друго, че както Акорд, така и Авенсис и Примерата са от един и същи "тип", докато Галанта е от друг тип...........

Много хора споделят, че Галанта по-лесно се управлявал и т.н. Всъщност и аз споделям това мнение........

Но като цяло за парите си, Галанта е изключително добър избор и ако ги нямаше малките кусури, щеше да е перфектен избор......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ми звучи като някакво яко сектанско изказване............. Мерцедес не е това, което беше, не знам защо се заблуждавате, но мога да ви кажа това от личен опит.......... все пак поддържам и такива коли........... мога да ви снимам части, на които пише че са произведени в Чехия, Полша, Унгария, а Бош-а им е от Китай...
Не знам моето отношение ли е сектантско (все пак нямам Мерцедес), или вашето отношение е тенденциозно. В пазарния сегмент, в който се продават Lexus GS и MB E-klass, определящия критерий не е 'кой автомобил е по-евтин', а 'кой автомобил ще ми позволи да спечеля този или онзи клиент, ще ми помогне за реализиране на еди-коя си сделка и т.н.'. Така че, в този ред на мисли, кола която е Тойота със сменени емблеми няма много шансове в Щатите или Западна Европа срещу MB, BMW, Audi и може би SAAB. Малките Лексъси се продават по-добре, защото са добър компромис между качество, имидж и цена.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...