Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

aga

Потребител
  • От него общо

    1,469
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    4

aga беше най-активен на 7 септември 2012

aga има най-харесвано съдържание!

Местоживеене

  • Град
    Graz

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    BMW 116d F20, Colt 1.1, Galant V6 2.5 (R.I.P.), Carisma 1.6 (R.I.P.)

Посетили профила

3,362 посетили

aga's Постижения

Ментор

Ментор (12/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Машина За Публикуване Rare
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

6

Репутация

  1. aga

    Моля за мнение

    Лично мое мнение без да го натрапвам: Ако колегата на 20г. е с ограничен бюджет, един Галант или коя да е кола от този клас ще му скапе доста бюджета и ефектът няма да е добър. Ще има кола, няма да има останали пари за море, например. Най-добронамерено го пиша. С Галанта няма да впечатли особено създанията от нежния пол, защото модела просто овехтя. Нас си ни кефи, защото е класика, но за незапознати е просто поредната 15 годишна кола. Препоръчвам да си вземе опростена и евтина кола за подръжка - един Галант изгаря за 100к км половината си себестойност като нов и от това няма как да се избяга. Немците са написали - изключително скъп за експлоатация в класа си. Щом на тях им е скъпо, не знам как ще е при колегата...
  2. aga

    Моля за мнение

    Като за млад мъж на 20, който все още не е милионер, препоръчвам друг модел, наречен Мицубиши Колт. Мицубиши Галант в своите златни години е бил автомобил за хора с доходи доста над средните, и е цяло състояние: Нов е струвал около 25 000 евро, а за 100 000км пробег консумира не по-малко от 15 000 евро в бензин, още около 2000 евро в консумативи и малки ремонти. До 200 000км пробег още 15к бензин и поне още 2к ремонти. Т.е. говорим за 60к евро приключение с Мицубиши Галант за пробег 200к км. Това е ако си обикновен потребител в страна от западна европа (затова пиша в евро). В България си имате друг ценоразпис, но имай предвид за какво става дума! :icon_doh: най-големият проблем в случая не са парите, а факта че за тези пари може да се купи значително по-така кола.
  3. aga

    А сега на къде?

    Най-лошото е, че в България по-добре няма да става в рамките на нашето поколение и това на децата. Ако прогнозите за демографското развитие се окажат верни, след още едно поколение белите българи ще са малцинство, и тогава какво да се очаква? Свободно падане.
  4. aga

    Таблет

    Не си прав изобщо. Леново Thinkpad x200s например е отличен лаптоп за бизнес цели. Пълни щуротии си написал.
  5. aga

    Газов инжекцион на Галант

    Няма газостанции наблизо, тук е до Словения, не Словакия, но това не променя нещата. Иначе предполагам ще стане още по-икономичен, но с колко... с еквивалента на 1 литър бензин? Има опасност да му спадне мощността, която е критично ниска, а и в багажника никак няма излишно място... занимавка е, времето е по-ценно в крайна сметка. Преди мислех на Галанта да слагам газова, с него си струваше, но се отказах заради липсата на газостанции наоколо.
  6. Тц, не е точно този нашумял... Знам за какво става дума, но нека правим разлика между badass намръщване характерно за 2-3 марки (мога да пусна линкове, но ти се сещаш), и това нещо... Дори Колт от последните, е триста пъти по-хубава кола на вид.
  7. aga

    Газов инжекцион на Галант

    Само си сметни с Колт каква икономия става. Ако кара 10000км на година с разход 10/100, това са около 2600лв, а с разход 5/100 - 1300лв, т.е. 1300лв спестени. За 6 години това са спестени около 8000лв. Със сток кола. Е, не е Галант.
  8. aga

    Газов инжекцион на Галант

    А моят съвет е да си вземе един Колт 1.1, по 4500-5000лв са на средна възраст, харчат 5 литра бензин.
  9. Аз ще обобщя още по-кратко: Нека си караме със здраве каквото сме избрали. Нека си носим със здраве дрехите и обувките, да си гледаме със здраве телевизорите, да се перем със здраве с пералните. Защо ли не поспорим, коя е най-добрата пералня? Дали Индезит, Зануси, АЕГ, Бош, Миеле, Уърлпуул, ВЕКО или Сименс? Какво значение има по дяволите - нали пере? Така е и с колите, но, отнема време поумняването!
  10. Не, но нали знаеш, кой каквато кола има, нея хвали. В този смисъл, всички сме жертви на автомобилната индустрия Зависими сме от колите заради транспорта, те са ни нещо като аксесоар, и им отдаваме понякога прекалено значение
  11. А, аз не съм говорил за моята кола конкретно - сега съм открил сезона за велосипед, коли не ме интересуват. Скапаните материали бяха масови в поколението 2000-2010. След около 2011 се наблюдава подобрение на материалите при най-новите, които не са пръчки - иди и разгледай някой път. Това ме радва, защото бях се отчаял накъде вървят нещата, но очевидно удариха дъното преди години и сега се конкурират точно в материалите. Но наистина, голяма част са пръчки, и точно заради това не ме интересуват... и изборът става много малък... и лесен
  12. Как какво диря, избивам си комплексите! :) Вложих доста хумор в постинга си, но както и да е. Наистина смятам, че не са по-дефектни новите, в смисъл, по-малко дефекти но по-скъпи, обаче новите коли са двойно по-икономични и имат двойни периоди на обслужване. Като теглим чертата - по-добри са. Стара кола, хубаво, но не става ако се налага да правиш по 30 хиляди км на година, така 5 години... по принуда - нова.
  13. Но изделията на Тойота са много скучни и нямат класа. За дефектите, не съм убеден. Мисля, че това са легенди. Колите масово изкарват по 300 000км, но аз очевидно нямах късмет с моите японски. Не ми е приоритет вече да изкарват милиони км, приоритет ми е да получа добър лизингов пакет, да нося минимална материална отговорност за колата, и да не си товаря съзнанието с проблеми свързани с колата. Марката е без значение, стига да е от сорта на БМВ, Мерцедес, Ауди. Аз не съм претенциозен, предпочитанията ми съвпадат с тези на циганите и селяните. На японските коли им сърбах попарата, френски и италиански не харесвам, а китайски и бразилски не предпочитам. Изборът не е много голям. А аз лесно се задоволявам с най-доброто
  14. Какво им е лошото на новите автомобили, освен че струват колкото нови автомобили? Точно японците никакви ги няма сега в новите технологии. Кой японски автомобил би ми препоръчал?
  15. aga

    А сега на къде?

    Е какво лошо има в това, някой друг да ти извърши услугите на счетоводител или хигиенист? Няма фирми за тази цел? Или предпочиташ сам, за да спестиш? На практика, доброволно склоняваш да извършиш този труд сам и това е по-скоро психология, отколкото разходи. Правилният подход, би бил - всяка дейност, която може да се извърши от друго лице за сума по-малка от приходите, които пропускаш докато правиш тази нетипична дейност (или пропускаш почивка), трябва да се възложи. Това е и важен принцип в мениджмънта. Който прави всичко (дори да е най-добрия във всичко...) накрая постига по-малко и се съсипва, в дългосрочен план това е грешна стратегия защото крайната цел би следвало да е подобрен живот, а не спестени пари от чистачка.
×
×
  • Създаване...