Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Общи впечатления от екплоатация на Галант


SLX

Препоръчано мнение

Отдавна се каня да направя едно обобщение на впечатленията ми от моя галант. Исках да мина 10 - 20 000 км. за да имам пълни впечатления. Та така. Галантът, който купих по думите на уважаваните членове на този форум бе "най-запазеният, който е идвал при мен :icon_thumbup: " Причината да го избера беше, че е шестак, че е японски и че в последните години тази кола винаги ме е провокирала с вида си. От друга страна не ми се даваха много пари за кола - та този се оказа нелоша възможност. Покупката беше основно да има с какво да се возя, а не някаква тежка мания или осъзнато фенство... Колата беше на малко над 150 000 км. До момента на моята кола са извършени следните манипулации:

1. Първоначално обслужване - масла, ремъци, филтри, течности;

2. Долни прави и криви носачи - нови;

3. Нови хидравлични повдигачи въпреки общото мнение на майстори около мен, че си били ок и можели още да даянят;

4. Ремонтни комплекти на предните спирачки, нови накладки;

5. Нови амортисьори кони, нови пружини;

6. Нов термостатат

7. Нова броня, нови прагове, халогени, решетка, маска;

8. Боядисване на някои работи, по стечение на обстоятелствата и двата калника отзад, та оправих и веждите

9. Нови лагери на скоростите - на първичния вал, барабар с иглените;

10. нов комплект съединител;

11. Топка скорости, музики, аксесоари, стопове, спойлери и другите не ги коментирам, щото нямат пряко отношение.

 

Досега съм имал от японските тойота, нисан и хонда, мицуто е четвъртата ми японска кола.

 

Предимствата й са:

1. Вози много комфортно и меко - дали заради уишбоуна или по принцип, но пътното поведение и комфортната возия са най-големият плюс на моя галант; (акордът и той не беше с макферсън, но возеше много по-зле)

2. 6а13 - много приятен мотор - хубав демараж, приличен въртящ момент. Надеждно поведение.

3. Визията е умопомрачителна и все още легендарна

4. Хубава, надеждна сглобка. Елементите си лежат на местата и са напаснати добре;

 

Недостатъци:

1. Откровено казано обаче можеха да са по-ефективни японците по отношение на показателите на тази кола като мощност, въртящ момент и здравина на повдигачите. Това за мен е обидно - пословична със здравината си марка, чиито повдигачи тропат. И то тропат без изключение - няма прошка;

2. Кофти проблеми със скоростите - за автомата не ща да отварям дума, ръчките и те като се закъркорят... Нещо не е добре работата. Нисаните са още по-големи пръчки в това отношение. Примерите например също лесно мятат муфите на 5-та скорост. Обаче нито хонда, нито тойота имат тропащи повдигачи, нито проблеми със скоростите от този род;

3. Корозия на веждите - срам...

 

В обобщение ще кажа, че колата си струва парите.... което обаче значи, че надали можеш да си намериш читав шестак в горния сегмент на относително разумни километри за пари около 10000 лв. на около 10 години... Абе като се замисля тези пари не са хич малко, особено при цените за поддръжка на галанта. И още нещо вместо заключение. В теорията на маркетинга е въведено понятието "когнитивен дисонанс". То обозначава състоянието, в което се оказват значителна част от потребителите непосредствено след покупката на някакъв продукт. Това е състоянието, в което се питат дали изборът им е бил верен и дали са си купили най-добрия продукт за парите, които са платили. Колкото по-скъпо струващ е продуктът, толкова по-отчетливо е това състояние. По отношение на недвижимости, автомобили и други скъпи стоки и изборът, и дисонансът са значителни. Защо пиша това? Когато някой си купи кола втора употреба, почти винаги е изкушен от цената, техническите показатели, разходите, свързани с поддръжката и в някакава (за различните гупи) степен на престиж. Този феномен обяснява и поведението на повечето собственици на различните марки. Във форума на нисан твърдят, че нисан е здрава, надеждна и много пъргава кола, която ще ти служи вярно. Същото е и тук. Във всеки друг форум - на Рено да кажем- също разпалено ще ти обясняват как рено е отличен и надежден автомобил.По тая причина дори това да не е така, собсвениците обясняват, как всъщност изборът им е бил правилен. И още нещо - няма как да знаеш колко яка е твоята кола в сравнение с останалите, преди... да си я сравнил сам и откровено да си формирал собственото си впечатление.... Ами мицубишито ми е почти най-доброто което съм имал и с радост ще продължа да го карам в непосредствено бъдеще...

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 319
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Добре си го написал!

 

Само ще вметна, че много от повредите се наследяват от предишния собственик, който кой го знае какъв е бил. И другото, Галантите се продават чак когато почнат да се чупят систематично, с малки изключения - целта ни като купувачи на Галант да намерим и отличим тези изключения. Просто тази кола не си струва да се продава след като веднъж вече си я купил. Не се реализира ефект - дори финансов. За да имаш съпоставима друга кола, ще трябва да дадеш доста повече.

 

По отношение на повредите - 3 години ежедневно каране, от 24 000км до днешните 90 000 км.

 

Нито ми тропат повдигачи, нито веждите имат и следичка от ръжда. Няма никъде петънце.

 

Това което се прецака при мен бяха кормилни накрайници по никое време (сменени безплатно от Мицубиши, извън гаранция - това го давам като плюс за колата), като най-неочаквано се разхлопа едното колело и то в мои ръце, без да е имало никакъв удар. Прогресивно се доразхлопа в рамките на една смяна на масло... Самата част струва 100 евро - малко.

 

Главина на предно колело, на само 45 000 км. Вероятно от това че колата ми е седяла некарана дълги интервали от време. Общо 500 евро ремонт в Австрия.

 

Ремък ангренажен - 900 евро спрямо 600 евро за други марки и модели (средно), масло авт. скорости 200 евро, смени масла с филтър ми излизат 120 евро. В сервизите на Ситроен, БМВ (от хора познати) тези процедура е стандартно към 200 евро - отново плюс за Мицубиши. И разни дреболии за по 20 евро като комплекти крушки, филтър за климатика и др. Като цяло, ниски разходи. Интересно като остарее още как ще е.

 

И за да е наистина интересна темата, ще спомена и за другото ми Мицубиши Каризма. Може колата и да е правена от дрогирани холандци и да не е свещена крава, но тя се оказа по-здрава от Галанта. Караме я без прошка от 2003 досега, навъртени до момента 90 000км от нас, като единстеното което се счупи бяха бобини на запалителната система (причинено от мен, късна смяна на свещи) и счупен носач - дупка в България. С 5 години по-стара и с 80 000км повече.

 

И така, коя кола е по-надеждна? Моят отговор е, Каризма, с нула повреди от "самосебе си". Коя кола искам да карам - въпрос с понижена трудност :icon_bye: :D

 

И другото важно е, че Мицубиши има в мое лице клиент който ще се върне след години и ще купи друг модел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да споделя впечатленията от моя Галант (2,5 V6-24 с типтроник, 2003г). Купих го март миналата година на 43 000 км, сега е почти на 82 000. Добра експлоатация, нали? :icon_thumbup: Броих за него 12500 евро, но не съжалявам за нито един цент от тази сума. До този момент не съм имал никакви проблеми, сменил съм само един амортисьор (преден десен), но не съм много сигурен дали е трябвало да го правя. За мен това е един почти перфектен автомобил, държи се учудващо здраво на пътя независимо от меката возия, типтроника сменя предавките по-бързо, от ръчната скоростна кутия (мое мнение), мотора е толкова безшумен, че на няколко пъти ми се случва да въртя стартера при работещ двигател :icon_doh: , ускорението е впечатляващо добро без значение на коя предавка и с колко оборота е мотора. На завоите също е перфектен, а откакто го "обух" със 17-инчовите джанти Borbet (благодарности на Миро!) с гуми Pirelli P-Zero Nero (по препоръка на колагата aga), вече не ми се включва дoри и TCL-a, колкото и остър да е завоя. За да бъда обективен, ще споделя и оплакванията ми (по-скоро препоръки) от тази кола. Според мен от ММС можеха да сложат поне още една предавка на типтроника (а защо не и две), макар че Галанта щеше да си върви пак толкова добре, дори и да беше само с три скорости. Второто ми "оплакване" е това, че при скорости над 170км/час се чува шума на вятъра, който изчезва ако придърпам горния край на вратата навътре. Като цяло колата е много добра, по-добра от всички, които съм имал до сега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, когнитивен дисонанс... Един колега имаше лаф: Българина най го е страх от две неща, да не изстине и да не се мине :icon_blush:

Може би не е лошо като Росен да споделяте с какво сравнявате Галанта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, когнитивен дисонанс... Един колега имаше лаф: Българина най го е страх от две неща, да не изстине и да не се мине :icon_blush:

Може би не е лошо като Росен да споделяте с какво сравнявате Галанта.

Пичове, спокойно. Неслучайно написах, че не искам да купувам 5 годишна кола за 10 к евра, а реших да отделя 10 000 лв. първоначална инвестиция... И далеч нямам намерение да се превъзнасям. Просто обективно преценявам спрямо други баракудки, с които съм разполагал...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, когнитивен дисонанс... Един колега имаше лаф: Българина най го е страх от две неща, да не изстине и да не се мине :icon_blush:

Може би не е лошо като Росен да споделяте с какво сравнявате Галанта.

 

 

Няма как да се сравни с други марки, защото повечето колеги според мен, а в това число и аз, се качваме от по нисък клас коли. Но след дълго проучване за различни марки в този клас и 97-98 г. съм стигнал до извода че е добър изборът ми. А ако трябва да го сравнявам с старата ми Мазда, е по здрав , но е доста по слаб спрямо Колта ми 85г, който не помня да е влизал в сервиз до двайстата си годинка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако става въпрос за здравина, то според мен галанта ми е доста по не здрав от старата ми кола (поло 86г), с която съм се отнесъл по доста брутален начин (млад шофьор :icon_n_blusha: ). Но въпреки това си обичам галанта, колкото и да не е поддържан и никога не бих го сменил пак за немска кола...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се разпиша - вече 63 000 км вярно ми служи. Няма и година и половина, откак я карам, 15 годишна красавица, не е Галант, но е първата ми истинска кола!

Как я карам? Както на Слави синът му си кара Галанта - душманската.....

Веднъж се счупи от нея... Само веднъж... Комутатор.. Жичкаджийска му работа, тоци... Бях много разочарован! Толкова много и вярвах, че не мислех, че е възможно, но се оказа, че е....

Ремонти:

Кормилни накрайници

О-пръстен на делкото (пусна малко масло)

Тампони на реактивните щанги - предни и задни, а по мое желание - и тампоните на гредата под двигателя

Скъсан агренажен ремък - купувайте си доказани марки части! (10 клапана долу, реших да сменя и биелните лагери - за разкош)

Имам за смяна биалетки отпред. И трябва да сменя и накладките, сериозна повреда. Нямам грам ръжда, при много минусови температури - не ми се включва перката на парното и ми се запотява стъклото. Като се стопли двигателя - заработва.

 

Ми това е. За 15 годишен автомобил при експлоатацията, която му налагам - мисля, че не мога и да мечтая за повече. Това е истински автомобил! Здрав, перфектен двигател, чудесно сметната кутия, много добра возия, изключително удобен, всичко е помислено! На тези години, на тази цена, на която го купих, същият клас - не може да се купи кола. Читава. Марките, които адаша е изброил (не всичките, де) са по-скъпи, а качеството е еднакво добро! Японска работа!

 

П.П. Явно си имаме постоянна критика на всичко тук във форума... Аз пък искам да попитам Къната - колега, има ли нещо, което да харесваш и да те прави щастлив? Ми много отвратителна българска черта е от всичко да мрънкаш и на всяко нещо кусур да намираш! Мицубиши за мен е лидер във всички класове! Няма по-хубав малък автомобил от Колт! В средният клас кое ще бие Лансър? (Рено, форд, опел, кое) Галант? С кое да се срвани? С някой-друг Мерцедес, туй то. А ако сметнем цитираният от теб когнитивен дисонанс - там вече сме наистина сериозен лидер в съотношението цена-качестово-цени на поддръжка-честота на ремонти!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Росенчо....добре си го написал ,но ще вметна още някои неща като минуси:

1. Спирачната система държи много добре и спира отлично автомобила, но криви дискове доста по често -дори и оригинални..........това се дължи от конструктивен дефект или по скоро дизайнерски такъв, тъй като формата на предната част на тази кола не позволява въздушния поток да е силен.........в резултат на което дисковете се загряват повече от необходимото и сдават багажа..........другото което е че тази система на спирачните апарати не е надежден ( но е ефективен ) и не случайно екземплярите ,произведени след 2000 година вече са с променен спирачен апарат ...........Другото което е че на такава тежка кола 256 мм спирачен диск е мако казано недостатъчно...........за някои модификации има и 276 мм. но и това е недостатъчно, според мен на тази кола диска трябва да е с диаметър около 300 мм...........

И 2. Задницата "увисва" с времето ,.....можеше да я направят по здрава като по здрави амортисьори и по дебели пружини.............може би тук има компромис от страна на инженерите за съотношението комфорт/здравина/цена............но само те си знаят.

Всичко друго е така както казваш ,но все пак не забравяй че колкото по нова е колата като модел, толкова е по зле от тази ,наша гледна точка - здравина/ качество/цена...........

Имайте предвид че сегашните коли са много "напомпани" и като технически характеристики и данни превъзхождат в пъти всеки един мотор на :mitsu-smiley: .........това,по отношение на моторите.............6А13 мотора вече не е нищо особено, всеки един двулитров бензин или дизел нов ще го бие , дори и монтиран на по тежък автомобил...........

По отношение на критиката ти към съотношението кубатура/цилиндри/мощност ..............от този мотор може да се изкара много повече мощност и въртящ момент,но тук въпроса е не това ,ами да е изгодно на клиентите им по отношение на акциза и данъците ,които после ще плаща...........не случайно за Европа този мотор са го скосили на 163 коня , а след това и на 160 коня от 2000 год. ........Това се дължи първото на акциза , а второто на данъка който в Европа е почти един и същ и границата е точно 160 коня .........излезнеш ли отгоре ,вече данъка се определя по другата тарифа и става с около 22% по скъп..............

 

Аз също имам голям и богат опит с японските коли, сам ти знаеш какви коли съм карал и съм имал .........т.е. всичко де що е японско,и то по няколко такива само че различни модели ..............щом съм се спрял на :mitsu-smiley: и то Галант значи знаеш че е не случайно това...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...да попитам Къната - колега, има ли нещо, което да харесваш и да те прави щастлив?
Да ти кажа честно, ако аз трябваше да направя всички тези ремонти дето си изредил, въобще не бих харесвал тази кола. Вярно, повечето ми опит е теоретичен, но пак ми се струва, че доста хора несъзнателно преувеличават предимствата, и омаловажават недостатъците, за да не изглежда че са се прекарали. Аз просто си казвам както е и изглеждам в очите на другите неудобен. :icon_blush:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа честно, ако аз трябваше да направя всички тези ремонти дето си изредил, въобще не бих харесвал тази кола. Вярно, повечето ми опит е теоретичен, но пак ми се струва, че доста хора несъзнателно преувеличават предимствата, и умаловажават недостатъците, за да не изглежда че са се прекарали. Аз просто си казвам както е и изглеждам в очите на другите неудобен. :icon_blush:

Аааа тук вече не съм съгласен. Голяма част от описаното не беше неизбежно необходимо, ами просто гъдел :icon_clap: Но колата сега върви нечовешки. Имам още седмица да доразработя някои части и ще опитам да видя дали с такъв галант могат да се вдигнат 240 км.ч :icon_clap: Имам предчуствие, че могат и то с моя...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми сподели своите практически впечатления и срвнения! Следя форума редовно и освен мрънканици - друго не съм прочел от теб!

За 15 годишна кола не мисля, че два кормилни накрайника, тампони на щангите, две биалетки и накладки са ремонти! Всичко това го вписвам в графа "обслужване", особено по нашите пътища!

Комутатор може да гръмне на свяка кола!

Ремъкът не беше оригинален, затова съм си виновен сам. А и не виждам да си отбелязал каква точно кола караш, може да е Фиат и да те е яд, че нашите 15 годишни коли за 60 000 км + дават само такива дефекти!

И освен, че се пише "Омаловажавам", като придобиеш повече Практически опит, като караш за една година стара кола 50 000 км, като направиш по-малко ремонти - после обяснявай за прекарване!

Теоретично не върви!

 

П.П. Адаш, той човекът към мен писа, не към теб...... Имах един съученик със същото име от Ямбол - все едно него слушам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа честно, ако аз трябваше да направя всички тези ремонти дето си изредил, въобще не бих харесвал тази кола. Вярно, повечето ми опит е теоретичен, но пак ми се струва, че доста хора несъзнателно преувеличават предимствата, и омаловажават недостатъците, за да не изглежда че са се прекарали. Аз просто си казвам както е и изглеждам в очите на другите неудобен. :icon_blush:

Не смятам че прикриваме недостатъците, просто предимствата са в пъти повече от недостатъците и затова се "размива" всичко от тях.........Критиката е хубаво нещо, но не и мрънкането ............

Да беше си взел един Опел или Форд примерно и тогава ще правим сравнения ............кой какво сменил и колко време изкарал..........защото аз освен теоретичен опит имам и голям практически опит и мога да ти кажа всичко по този въпрос ,сравнения , недостатъци и т.н................

Все едно да сравниш ремонта на мотора на Мондео с ремонта на спирачките на Галанта...........някак си не върви нали??

Един бърз поглед в другите форуми за "евробангии" ще е достатъчно красноречив отговор на това ..............виж за какво си пишат и виж какви са им темите : "Проблем - прегрява" ...........Проблем - торпа мотора и няма мощност " и т.н. при това за коли, които са доста по скъпи .............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето ЕА5А го взех май-2006 на 160.000км, модел 1998г. Много пъти съм искал да пиша за добрите впечатления от тази кола, но винаги ми е било неудобно да се хваля по този начин. Сега и този момент дойде. Наистина се чудя какво й става на тази кола, но тя не се поврежда. Когато колата навъртя 180.000км й смених ремъци, ролки, съединител, спирачни накладки,филтри и... може и да има още неща (от рода на чистачки), за които сега не се сещам, но общо взето всичките тези неща са консумативи. Колата сега е на 204.000км и нямам абсолютно никакви проблеми с нея. Има и доста други неща, които съм сменил, като амотисьори, пружини, джанти 17'', но те са защото на мен така ми харесва повече, а не че е било нужно. Няма грам ръжда, нито тракане на повдигачи(което според мен се получава вследствие на по-рядката смяна на масло). Като цяло поддръжката на колата не е скъпа, тъй като много рядко ми се налага да подменя нещо и затова залагам на оригиналните резервни части. Наистина се чудя, как все още не е "обадил" някой шарнир или кормилен накрайник особенно, след като от една година я карам с по-твърдото окачване и то по българските пътища :icon_censored: ?

 

П.П. Сетих се за един "проблем", който имах. Смених си предните дискове малко след като взех колата, но скоро пак ще се наложи смяната им, защото вече видимо са износени, но въпреки това не са криви.

Всъщност и това е консуматив и се износва най-вече според стила на каране, иначе съм съгласен на 100% с DJ Tymbi затова, че на тази кола и трябват доста по големи спирачки

 

П.П.2 Към колегата SLX: Постигъл съм скоростта от 240км/ч, дори малко отгоре, при това няколко пъти, но само с оригиналните джанти и размер гуми. Със 17 инчовите джанти немога да постигна тази скорост не само заради това, че са по широки(225/45), но и по причината, че километража вече измерва скоростта с по-малко, поради разликата в диаметъра на гумата. 17 инчовите гуми трябва да са с размери 215/45 , зада се запази същия диаметър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един бърз поглед в другите форуми за "евробангии" ще е достатъчно красноречив отговор на това ..............виж за какво си пишат и виж какви са им темите : "Проблем - прегрява" ...........Проблем - торпа мотора и няма мощност " и т.н. при това за коли, които са доста по скъпи .............

 

http://www.carsurvey.org/viewcomments_review_58983.html

http://www.carsurvey.org/viewcomments_review_65885.html

http://www.carsurvey.org/viewcomments_review_98788.html

http://www.carsurvey.org/viewcomments_review_82788.html

 

Истината е тук:

 

http://www.carsurvey.org/review_54051.html

http://www.carsurvey.org/review_88585.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги нека и аз да кажа нещо за моя Галант.

Галанта го закупих от Австрия февруари тази година,беше на 200 000 км .Първото ми впечатление за тази кола дойде от 1400км пробег който направих с него за да си дойда в България,колата е перфектна ,возия ,стабилност,разход.

в момента е на 220 000 км ,сменил съм и повдигачите и предните накладки нищо ама нищо друго.в смисъл ремъци ролки и масла това си е нормално

досега съм имал 4 японски коли но тази е най добра (мазда 323 1.7тди 96,сузуки балено 1.6 бензин,каризма гди,и ГАЛАНТА) :first:

карал съм и други коли пък и аз съм монтьор и през ръцете ми всеки ден минават по някоя и друга немска или френска кола,но мисля че по отношение на визия ,возия,здравина и стабилност в този клас май няма кой да го бие!!!!!!! :worthy:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като един потенциален собственик на Галант твърде интересна ми е тази тема!

Само един въпрос имам към СЛХ,колко пари е инвестирал в колата след покупката и?Е,не ме интересуват броните,халогените,а парите отделени за "желязо"?

И другото което ми прави впечатление е,че смяната на ангренажа и съединителя го имате за консуматив....Странно...Може би защото карам Нисан с верига засега... :) Ако за този "консуматив" трябва да отделям 1000 лева на всеки 50к. км...мисля че не може да се нарича консуматив!

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ремъкът си е консуматив, разбира се! И в никакъв случай не струва 1000 лв смяната му! Е, веригата е друга тема, но ремък си се сменя, иначе - боли.... Не знам как е при другите двигатели, на моя оригинален ремък и ролка са ок. 200 лв. За 2.5 мисля, че няма да е над 400-500. Мах.

Що се отнася до съединителят - ми и той, както и накладките е феродов диск, който се износва. Така че - ако накладките са консуматив - защо съединителят да не е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като един потенциален собственик на Галант твърде интересна ми е тази тема!

Само един въпрос имам към СЛХ,колко пари е инвестирал в колата след покупката и?Е,не ме интересуват броните,халогените,а парите отделени за "желязо"?

И другото което ми прави впечатление е,че смяната на ангренажа и съединителя го имате за консуматив....Странно...Може би защото карам Нисан с верига засега... :) Ако за този "консуматив" трябва да отделям 1000 лева на всеки 50к. км...мисля че не може да се нарича консуматив!

Поздрави!

 

Може ли аз да отговоря......понеже аз му правих колата. Имаше за смяна лагер на съединителя и повдигачите.......Другите неща защо ги сменихме незнам, бяха си съвсем здрави, дори сега се продават като втора употреба (има си тема). А относно ремъците.......оригиналните струват два пъти по-малко от това което си посочил, и се карат два пъти повече. Дали са консуматив всеки сам си решава.

А твойта верига колега Di40, на колко километра се сменя, и колко струва комплект с всички колелета.

И все пак за мойта кола да кажа въпреки че не е Галант...........Купена е 2000год. почти нова (на 30 000км), карана е 6год като служебна. В момента е на 177 000км с една смяна на ремъци и свещи..... По нашите пътища, с нашите горива........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никой не спомена нищо за рейките на Галантите!? Явно пак зависи от стила на шофиране или бъркам!? :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина се чудя, как все още не е "обадил" някой шарнир или кормилен накрайник особенно, след като от една година я карам с по-твърдото окачване и то по българските пътища :icon_censored: ?

 

Е ха де, кажи ми? И що моят примерно се обади, и то не да речеш, наследен проблем, а аз си го развалих. При всяка смяна на масло си проверявам сам окачването... Кормилната система беше като швейцарски часовник, на ръка колелата завиваха гладко, без никакви луфтове, без да запира... Просто мечта. И изведнъж - луфт! А сега де? Как се ядосах тогава... Нямам обяснение.

 

Съгласен съм с наблюдението за повдигачите. Според мен като се сменя маслото навреме и така от началото, повдигачите ще са си ОК. Явно си попаднал на гледана кола. Хората масово сменят малко над 20 000км в западна европа.

 

И за ръждата съм доволен че има кой да ме подкрепи. Ако съдя по моя - не е вярно че ръждясват.

 

Не мога да се съглася с Диджея че двигателя 6А13 се равнява на нов 2 литров (имам предвид атмосферен, "стандартен"). Просто разликите от гледна точна на потребителя са огромни. Първо че не знам кола с 2 литров обикновен мотор да вдига 100 за 9 секунди с автоматик и купе като на Галанта, да вдига 230, да НЕ СЕ чува двигателя дори при много висока скорост (нито при ниска), и да кефи колкото Галанта.

Най-вече доускорението от 140 до 200 е много добро. А, и да не забравя - дори да има такъв 2 литров мотор, ЦЕНАТА на колата би била колкото 2 - 3 Галанта, и собствеността на такава кола е рентабилна САМО ако е в тесни ГАРАНЦИОННИ отношения с производителя. Не забравяйте че нашите Галанти са извън всякакви гаранции. Това са ремонти спонсорирани от джобовете ни. Хората с други прекрасни марки коли сменят гаранционно двигатели, скорости, турбота и други "консумативи", много често без дори да са наясно с фактите. Замазват им очите с временна кола за 1 седмица, дават им часовник и пращат по пощата извинително писмо. Като мине гаранцията, те пращат по дяволите и си я удряш в главата. А ние тук споделяме, че на 200 000км е сменен съединител, повдигачи и носачи на обща стойност 1000 или 2000 лева, като половината е сменено за кеф, от желание да се държи в добро състояние. Който твърди че това е много за такава кола, значи просто няма реален поглед върху притежаването на автомобил и житейски опит.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо към колегата Aga му давам един пример:Алфа Ромео 156 2.0-160 к.с.,а да не говорим за 159 с 1.9 дизела,които е 150 коня.Да това са италиански коли,чупят се лесно тук съм съгласен,но вървят много по-вече от Галанта.На мен не ми харесват някои дреболии-примерно не може да се превключва на първа,докато колата не е вече почти спряла,а на 2-ра ще изгасне,адски е неудобно, че закопчалките на коланите са толкова на ниско,също не ми харесва и радиуса на завиване на Галанта-много е малък,а това че няма достатъчна видимост към ламарините на колата е най-малкия проблем.Не ме разбирайте грешно колата е идеална,с добро окачване с приличен разход,но не може само да си хвалим колите,трябва да си казваме нещата, които не ни харесват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предишния ми Галант го взех на 102 000 км. и за 10 000 км. пробег(преди да катастрофирам) смених само свещи и съединител.Смяната на свещи го отдавам на това че е консуматив и им дават 90 000 км. живот а на мен ми се наложи да ги сменя на 104 000 км. Просто едната сдаде багажа доста след гаранцията която дава производителя(DENSO).

За съединителя си го обяснявам с това че собственик в Германия е била жена :icon_doh:

Вярно е че пробег от 10 000 км. не е кой знае какво но колата си беше ПЕРФЕКТНА.

Вярно е и че имам VW Vento(на баща ми вече) което си вкарах също сам от Германия преди 3 години и вече има към 25-30 хиляди км. и съм сменял само ремъци и накладки.Явно всичко опира до предишен собственик.

Но сигурноста,удоволствието и комфорта които дават Галант-ите са несъразмерими.Все пак имат много повече неща нагъчени като екстри.Всичко допълнително е и предпоставка за проблем.На Vento-то не може да ми светне ABS по простата причина че няма.

Има една приказка която е много вярна и е точно за тази тема:КЕФ ЦЕНА НЯМА

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид че ремъците + съединителя са 1000 лева,приблизително де и с работата :)

За мойта верига няма какво да говорим,може и да и е дошло времето,ама е сигурно на 300к.км..Е,щом от вериги производителите минаха на ремъци,явно има защо.Макар че напоследък май се забелязва обратна тенденция...

Както и да е,щом съм се ориентирал към Галант има защо.Единият плюс (ЗА МЕН,като страничен наблюдател) е,че колата е японска,а в по-новите Нисани не се знае кое е френско,кое Бош и т.н....А и по-новите Примери са с мост отзад :huh: А горните им носачи са всеизвестен проблем...

Другия плюс на Галанта е,че е по-висок клас кола,комфорт,возия,екстри...все пределно ясни неща!

И най-голмия плюс е уникалната му муцуна!Кефи ме много повече от аналогичната на БМВ!

Само дето не споделям намеренията си с много хора,понеже веднага излизат с аргумента:"че ти за 12000 кво БМВ ще си вземеш,ехееее"...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...