Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Имаме си Mitsubishi Lancer


lubenti

Препоръчано мнение

Честито и добре дошъл при червените диаманти :icon_n_clover: :rulez:

Със здраве да си го караш и скоро трябва да се бягаме :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 304
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

m9ck, и ти ли се оказа притиснат от малките или по-скоро нулеви количества или просто си имал избор и си взел това? :) Питам, защото в София имаше доста от Invite варианта.

 

Ivan Tolev, може би си прав, но аз още не мога да й свикна на габаритите нещо и ми е доста полезен :).

 

По-рано от толкова суперлативи забравих да посоча и основната ми забележка и тя е разхода. Нямам против в София да ми гори 12-13, защото толкова, ако не и повече ще правя с механичната, но и при извънградското също ми се стори, че гълта доста. Още не съм разбрал на 100% как да реално извежда разхода на дисплея, защото това със средната скорост и съответно разход ми е струва адски нелогично... Като я взех от софийския Балкан Стар в петък привечер, буквално тръгнах към Пловдив и естествено попаднах в адското задръстване. Тогава на дисплея беше изписана средна скорост 5 км/ч и разход нещо от рода на 28 л (то това си беше изписано още като я запалих на тръгване, но просто не падна). На половината път за Пловдив беше паднал до 13-14, а като пристигнах беше под 10... странно ми е. Все пак не съм докосвал и книжката още, но тея дни ще го направя, защото съм сигурен, че има куп неща, които дори не подозирам, че съществуват.

 

За София в голямо задръстване 5 км/ч си е нещо нормално. На мен средно ми е към 11-15 км/ч, но аз избягвам задръстванията, че се изнервям.

Средният разход не съм на ясно, как точно го изчислява, но сутрин като изкарам колата средният разход е 35 - 40/100 и след 100 метра си става 10-11/100, та тъй че нищо странно и притеснително.

За извън градско то също е много важно, колко точно ти е тежък десният крак :icon_dance: ако караш с круиз на 120 - 130 няма да гълта толкова, но и кефа няма да е същия :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа нарочно не я настъпвах. Средно 120-130 на отиване към Пловдив, а на връщане днес дори и около 100-110. Круиза го пробвах точно за 2 км., колкото да видя как работи. Надявам се въпросното нагаждане към стила на каране да се осъществи скоро, а и нали след като се поразработи двигателя му дават лееекичък спад в разхода.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа нарочно не я настъпвах. Средно 120-130 на отиване към Пловдив, а на връщане днес дори и около 100-110. Круиза го пробвах точно за 2 км., колкото да видя как работи. Надявам се въпросното нагаждане към стила на каране да се осъществи скоро, а и нали след като се поразработи двигателя му дават лееекичък спад в разхода.

 

А обърнали внимание приблизително, колко ти показва като моментен разход?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единствения показалец за разход, който видях е по-горе описания - на "страницата", която изписва и средна скорост. Не знам за друг...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Колеги ЧЕСТИТО !!! Поздравявам ви за избора ви !!! Желая ви да минете милиони безаварийни километри !!! В бъдеще ще се очудвате от качествата на колата ! За разхода не се притеснявайте, ще се намали в близко време и то - чувствително !!! :first: :plane: :mitsu-smiley: :icon_rock: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

за малко по-реален разход го занулявайте в движение, малко след като тръгнете.

 

Единствената ми забележка за колата до момента е неудобното разположение на бутона "инфо" с който се и занулява.

 

Можеше да е или във волана, или вграден в някое от лостчетата на волана.

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А има ли някаква звукова или визуална (и реална) сигнализация за оставащото количество гориво, защото показанието на дисплея се мени в доста големи граници, оповавайки на моментния разход? В смисъл нещо като показание за литраж.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В книжката пише, че при оставащи 8 литра ти изкарва предупреждението за зареждане и ти мига 1 път на секунда. Останат ли 5 литра почва да мига с двойно по-голяма честота.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единствената ми забележка за колата до момента е неудобното разположение на бутона "инфо" с който се и занулява.

Можеше да е или във волана, или вграден в някое от лостчетата на волана.

То само този бутон го няма на волана. :icon_dance: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, верно е, че трябва леко да надникнеш покрай волана за да го видиш и натиснеш този ИНФО бутон, но определено неможем да го считанаме за недостатък (поне аз не го считам). С рутинното каране , така се свиква с него, че ръката интуитивно го натиска. Първоначалния дискомфорт ще премине много бързо! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като не съм много наясно с техническата страна на автоматичната скоростна кутия поставена в Lancer-ите, имам един (тъп?) въпрос. Кога реално е оптимално да изключваме от скорост? Принципно в книжката се казва, че когато спираме за малко не е наложително. Също така там пише, че в движение не е добре, тъй като е възможно да се премине на P и това да причини повреда на двигателя. Не помня дали в тази или друга тема, но някой беше споменал, че в движение не е добре да се минава на N, но не беше изтъкнал причина. Задавам си въпроса, тъй като при спряно или изчакващо положение ако не превключа на N се чува странен звук, леко пристъргващ, който леко ме стресира, макар да е нормален (поне така ми казаха) и точно за това си карам по най-всеизвестния начин при намаляване да се изключва от скорост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Петък )11.07) бях на преглед и попитах точно за това.

Човека ми каза, че независимо дали стоя на светофар или спускам по инерция не трябва да превключвам на N (неутрална), тъй като скоростната кутия е съвсем нова концепция и няма нищо общо с известните до сега CVT скоростни кутии.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То малко на тази логика излиза, че никога не трябва да ползваме. Сега опитах да не превключвам на N, но в голямо задръстване някак не ми беше комфортно при тоя звук, дори и с музиката за фон го почувствах. А и ако случайно се отплеснеш и махнеш крака от спирачката и колата тръгне може да стане още по-кофти.

Много странно наистина и ще се поразтърся тези дни за информация. Това, че е ново CVT не ме удолетворява много, като информация, особено като е дадена от човек то сервиза :icon_hmm: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като взех колата имах лек инцидент на третия ден, който помислих, че е изцяло от мен, но с всеки изминал ден се убеждавам в друго. Става въпрос за спирачките. Уникално здрави са, но това, което забелязах е доста странно, поне за мен. Когато оставя колата за по-дълго време и после я запаля и мина от P на R/D, то в първия момент спирачки просто няма, а се сещате, че колата си тръгва, макар и бавно. На паркинга където я оставям аз има лек наклон. Когато тръгвам да я вадя назад на няколко пъти буквално щях да размажа колите зад мен, защото сама се ускорява доста бързо. Реших да опитам да я паркирам с носа към отсрещните коли и спирачките отново не сработват. Тези дни опитах да запаля двигателя и да поседи минута, като съм и на N и уж се получават нещата. Общо взето не мисля, че има проблем със спирачките, а по-скоро, че има особенност, която още не мога да разбера. Ако на някой му се е случвало или знае за какво говоря нека сподели, защото следващия път може и да не мина само с леко одраскване ;).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато двигателя е "студен" оборотите са около 1500 и всяко превключване на R или D води до потегляне, ако не си дръпнал ръчната или не държиш здраво педала на спирачката. Дори и при "загрял" двигател, когато оборотите са под 900 и отпуснеш педала на спирачката колата потегля, но вече много по-бавно, а по наклон като че ли удържа колата да не тръгне в обратна посока.

Въобще тази CVT кутия е нещо уникално. На 11.07 пътувах по автомагистрала "Тракия" и бях доста учуден когато забелязах, че при 2000 оборота колата върви с 130. Борд компютъра показваше 126км/ч и разход 5.1 L/100км.

Спирачкита също са много добри. Успях на 12.07 да ги изпробвам на спускане от "Узана" до Габрово. 20 км ги спуснах за 10 мин., като средната скорост бе 72 км/ч. В почни всеки завой ABS-а сработваше, а в 4-5 ESP системата си вкара колата в платното без да допусне поднасяне. По едно време имах чувството, че тази кола е залепена за пътя или върви по релси.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

BAlexandrov, там е работата. Както каза колегата Николов - спирачките работят перфектно. Аз също нямам никакво оплакване. Но винаги по едно и също време за около няколко секунди просто не сработват и това е, както казах след като е престояла повече време.

 

Николай Николов, да, за потеглянето е ясно. За това реално контролираш скоростта само със спирачката. Много рядко при паркиране давам газ. Иначе и аз пробвах планинско спускане и съм също предоволен. И браво за отличното постижение. Аз по-висока от 50 км/ч средна скорост и по-нисък от 9.5 разход не съм виждал, но извънградско съм карал малко все пак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно от някъде пада налягането в системата или има въздух... не е нормално да нямаш спирачки, дори и да не ти работи двигателя пак трябва да са малко по-тежки, но да хващат, а след като го запалиш веднага да работят нормално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно от някъде пада налягането в системата или има въздух... не е нормално да нямаш спирачки, дори и да не ти работи двигателя пак трябва да са малко по-тежки, но да хващат, а след като го запалиш веднага да работят нормално.

Нещо повече. Още при подаване на контакт (колкото за заработи радиото) се чува как електрическата помпа на ABS-а започва да работи. С други думи преди да запалиш, помпа на ABS-а вече работи за да направи нужните 180 атмосфери налягане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо повече. Още при подаване на контакт (колкото за заработи радиото) се чува как електрическата помпа на ABS-а започва да работи. С други думи преди да запалиш, помпа на ABS-а вече работи за да направи нужните 180 атмосфери налягане.

 

 

Колега Cell, задължително направи рекламация на този (д)ефект. Това е абсурд! Допустимите закъснения в контролните органи на един автомобил според изискванията на повечето ОЕМ са от порядъка на 1/100 ... 1/10 от секундата. Само един пример ще дам, изискването на Мерцедес А класа за закъснение в реакцията на лоста на скоростите (само от сензора на лоста до ск. кутия, без самата ск. кутия) е 1/100 сек. Какви секунди... Вярно, на Галантите ни закъсненията са от порядъка на 0.5 секунди, но това са коли от друга епоха...

 

Колега Николай Николов, това със спускането на спирачки не е особено добра идея и не носи информация дали са хубави или не. Разбира се че са хубави - нови са. Първо че си съсипваш спирачките (изпичаш феродото, скапваш дисковете), и ако се наложи на края на спускането да спреш аварийно, спирачките ти ще имат много по-слаба спирачна сила. На завоите сменяй скоростите и само на леки импулси със спирачките преди завой...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley:

След като взех колата имах лек инцидент на третия ден, който помислих, че е изцяло от мен, но с всеки изминал ден се убеждавам в друго. Става въпрос за спирачките. Уникално здрави са, но това, което забелязах е доста странно, поне за мен. Когато оставя колата за по-дълго време и после я запаля и мина от P на R/D, то в първия момент спирачки просто няма, а се сещате, че колата си тръгва, макар и бавно. На паркинга където я оставям аз има лек наклон. Когато тръгвам да я вадя назад на няколко пъти буквално щях да размажа колите зад мен, защото сама се ускорява доста бързо. Реших да опитам да я паркирам с носа към отсрещните коли и спирачките отново не сработват. Тези дни опитах да запаля двигателя и да поседи минута, като съм и на N и уж се получават нещата. Общо взето не мисля, че има проблем със спирачките, а по-скоро, че има особенност, която още не мога да разбера. Ако на някой му се е случвало или знае за какво говоря нека сподели, защото следващия път може и да не мина само с леко одраскване ;).

:mitsu-smiley: Пробвай с ръчна !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами ще поизтествам тези дни по-обстойно, защото когато става обикновено бързам и ако не схвана логика ще говоря със сервиза.

 

Gorin, то проблема не е като мина от P на R/D, защото реално, за да мина аз трябва да натисна спирачката и колата не мърда, т.е. не ми трябва ръчна. Момента се получава точно след като отпусна, за да потегли колата - тогава в първия момент се случва това отказване и после всичко е нормално. Спирам си ексремно когато се наложи, също когато колата е работила го няма това - пробвахме с колеги по наклони и къде ли не. Адски странно е...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега единствения начин спирачките да не ти ловят при потегляне е да натиснеш и двата педала с двата крака, само да уточня че автоматик се управлявава единствено и само с десния крак.Ако нее това те съветвам да се консултираш в сервиза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...