Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

earendil

Потребител
  • От него общо

    247
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

earendil беше най-активен на 30 Май 2011

earendil има най-харесвано съдържание!

За earendil

  • Рожден ден 05/11/1981

Местоживеене

  • Град
    Несебър

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://www.boraborabg.com
  • ICQ
    103297602
  • Skype
    earendil_ns

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Outlander 2008, 2.4 CVT, Instyle +, COLT 1.3 2006, L200 2006
  • Интереси
    коли,компютри, ски, снуукър и др.

earendil's Постижения

Редовен форумист

Редовен форумист (8/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

4

Репутация

  1. Интересно.. моя е 2008 и е на 135 хил км и още не съм сменял подобен ремък или ролки.. Цената и на мен ми се вижда висока.. предполагам повече от половината е труд по часова ставка..
  2. Честито! Много безаварийни км!
  3. Аз няма как да съм безпристрастен. затова още 1 глас за бензиновия. След 5.5 години и 130 хил км безпроблемна служба премина в наследство към майка ми А аз си карам колите юнашки. По-безпроблемна кола не съм притежавал. (но за дизелите съм слушал и чел какви ли не драми). В момента майка ми поставя някакви рекорди по консумация на газ (под 11/100 - градско).. нещо което при мен не се получаваше ама то и моя десен крак... Успех!
  4. Колега, писал съм и в други теми, но - провери си клапаните преди да сложиш газово. Ако има по-затворенички - горещо препоръчвам да ги регулираш. Аз лично съм с комп Ланди и дюзи и изпарител Томасето и съм доволен и откъм разход и откъм безпроблемна работа.. но от време на време ми светва чека. Колеги повече хвалят БРЦ, но идва малко по-скъпо.
  5. Същото мога да кажа за Hankook Icebear w300 .. ужасни гуми.. не знам как ги изтраях 3 години. Само качествата на колата ми помагаха.. не и гумите.. Миналата зима с 10 км ч на 1ва при слизане от Шилигарника колата продължи направо в мантинелата .. и направи колата да изглежда смешна в очите на всички не-SUVта влачещи се зад мен... Чуствах се 10 пъти по-сигурен с Роувъра ми 75 с гуми Гиславед от колкото в 4х4 SUV с тоя Hankook..
  6. То това с шумоизолацията си е проблем на марката като цяло в последните 7-8 години Уви.
  7. Тази дилема бензин или дизел е доста класическа май Като собственик на бензинов (2008 от "магазина")- мога само да каже, че поне при мен и двигателят и CVTто и колата като цяло са безпроблемни. В момента е на около 130 хил км. Иска смяна на маслото (като всеки автоматик). Аз съм скиор, така че доста съм ровил по снежни пътища и баири.. няма проблеми с кутията в това отношение. Натискаш газта и не се интересуваш от предавки.. Просто човек като се качи за първи път на вариатор се иска малко време да свикне.. За "виене" предполагам се има предвид поддържането на еднакви обороти при набиране. Ако не бързаш, можеш да набираш скорост и с 1500-600 оборота.. т.е. почти без да чуваш двигателя и кутията.. ако искаш да набереш бързо тогава може да си набира и с 3-4000 оборота.. докато не пуснеш газта Само не знам как ще се представя тази 2-ка като мощност.. на мен лично сегашния 2.4 ми е идеален, но не бих искал да е по-слаб. Моите впечатления от форумите като цяло е, че дизелите май имат повече проблеми. За тези 5 години аз съм правил 1 път спирачен апарат и 1 път реглаж на клапани. Успех в избора. Аз лично ще чакам електрическия
  8. а, извинявай, говорех наизуст. Не си спомням очната сума, може и над 300 да е било
  9. Километрите за смяна на маслото сигурно зависят от начина на използване на автомобила.. Някъде бях чел, че при често използване при интензивен режим (разбирай високи скорости и натоварване) маслото трябва да се смени по-рано от предписанието.. качествата му се променят по-бързо. Шума от вариатора, които сме коментирали и преди, при мен се появи на около 70 хил и изчезна след като смених маслото на 90 хил. Сега обаче е към 127 хил и вече пак го чувам.. само 37 хил. след смяната.. и се замислям скоро да го сменям пак.. по добре 200 лв за масло по начесто, от колкото ремонт на ск. к.
  10. Всъщност исках само да отбележа, че при вече толкова вече близки цени вероятно бих избрал друг автомобил. Преди топ-оборудването на лансъра беше като че ли доста по-изгодно..
  11. Има автомобили със завиващи, но не са много.. на Ес-класата ни от 2008ма има. И не говоря наизуст. Гледам ценовата листа при поръчка, а не промоции. Ниво Revollution e предпоследното оборудване и струва 57 хил за бензина (автомат) и 60 хил за дизела (даже 58 е дизела ако е ръчка) .. като от последния почти не виждам смисъл при положение, че бензина харчи 5/100 (но в крайна сметка си има любители и на бензин и на дизел.. индивидуално си е ). LDW (Lane Depature Warning) – система, следяща за отклонение от лентата на движение ■ HBC (High Beam Control) – система за автоматично управление на дългите светлини в зависимост от трафика ■ RVM (Rear Vehicle Monitoring) – радарна система за следене на мъртвата зона с предупредителен сигнал при наличие на превозно средство удоБСтво и комфорт ■ Преден и заден парктроник с визуализация на основния дисплей – 8 сензорна система подпомагаща паркирането интериор ■ Подгряване на предните седалки – 3-степенно с електонно управление екСтериор ■ Bi-XENON – ксенонови къси и дълги светлини с автоматично ниворегулиране и система за измиване под налягане ■ AFLS – завиващи, адаптивни предни светлини, следящи кривата на завоя ■ DEVIL’S LOOK – 6-сегментни LED-дневни светлини около основните фарове И мн. други (това е допълнителното оборудване към предишното.
  12. За сравнение, новата Мазда 6 ми се струва повече автомобил и на подобна цена.. 53 хил. лв за подобно ниво на оборудване.. 57 хил лв. за по-високо само, че с ескри немислими за лансъра.. като завиващ би-кесенон, автоматично превключване на къси-дълги и пр и пр. и двигател 2.0 скайактив със среден разход 6/100 и извънградски 5/100 Вънпреки, че съм фен на ашата марка (имаме 4 митсу-та в семейството), при следващ нов автомобил определено бих избрал друго..
  13. earendil

    Colt 2006 г. - EPS лампа

    Неприятното е, че тези неща може най-лесно да се тестват с въпросния MUT-III, което на нас разбираемо ни липсва Иначе в дарс ауто са ми намерили донорска рейка втора ръка, но се надявам да не стигне до там.
  14. earendil

    Colt 2006 г. - EPS лампа

    Здрасти, уви, оказа се, че на място няма как да го отворим и замерим. Махнахме болтчетата на капака, но същия не помръдва и без да свалим целия мост няма как да се работи свободно... а пък днес моя приятел със сервиза се занимаваше със собствената си барака и не му се захващаше с нещо по-ангажиращо. Засега реших да почакам, тъй като от както изчистиха вчера грешките в Дарс Ауто, до момента няма никакви проблеми. Вчера 5-6 пъти изключи, а днес цял ден въртя нарочно с нея и няма проблем.. Така че, засега ще й погледаме сеира още няколко дни.. направи ли пак чакмак - рейката долу
  15. earendil

    Colt 2006 г. - EPS лампа

    Грешката е С1513 - голяма разлика в показанията на волтажа между основния и вторичен сигнал (мой превод). Днес ще го разчепкаме
×
×
  • Създаване...