Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

LiX

Потребител
  • От него общо

    1,289
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    7

LiX беше най-активен на 11 март 2023

LiX има най-харесвано съдържание!

1 проследяващ

За LiX

  • Рожден ден 09/27/1984

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • AIM
    AmsteLiX
  • Skype
    AmsteLiX

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    електричка

Посетили профила

2,746 посетили

LiX's Постижения

Ментор

Ментор (12/14)

  • Отдаден Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Машина За Публикуване Rare
  • Начален Разговор

Спечелени Значки

11

Репутация

  1. LiX

    температура на таблото

    О да, уверен съм Термостатът е прост механичен клапан, не го намесвай. Датчици за радиатор и перки няма Има за температура на охладителната течност. Перките започват да духат според параметрите в една таблица е ECU-то, в която присъстват скоростта, температурата и условие дали работи климатика. Лично съм настройвал бившето ми Evo X да пуска перките 6-7 градуса по-рано от заводските параметки. Пак казвам, охлаждането на мотора при каране по инерция е съвсем нормално. За едно си прав, форумът не е както беше преди 15 г. Направо е замрял, както и марката Мицубиши между другото.
  2. LiX

    температура на таблото

    Как може да се притеснявате, че ви пада температурата на мотора... притеснявайте се ако ви се покачва над работната температура! Съвсем нормално е при описаната ситуация мотора да се охлажда. При движение по инерция моторът работи като помпа за въздух. Гориво не се впръсква, единствено се компресира въздух в цилиндрите, който допълнително охлажда мотора. Отделно въздушния поток обдухващ радиатора охлажда. Не му бери грижа нормално е.
  3. За Лансер и Ево 10: 1. Карбонов детайл над клъстера - 120 лв. 2. Оригинално мултимейдийно управление - 100 лв. 3. Оригинални триъгълници в края на огледалата - 20 лв. За Ево 10: 4. Оригинален рециркулиращ клапан BOV - 150 лв. 5. Оригинална бензинова помпа - 150 лв. 6. Оригинална изпускателна тръба след турбото downpipe - 80 лв. 7. Оригинален J-pipe - 40 лв. 8. Оригинални свещи NGK, едната е използвана около 2 седмици за тестване на cylinder misfire - всички за 100 лв. 9. Оригинални гумени тръби за охладителната система - 50 лв. В рамките на София предпочитам лично предаване. Тел. 0887518174 Людмил Снимки:
  4. Посъветвали са те хора които не разбират. Втората ламбда сонда се деактивира софтуерно. Общо взето, всяко Ево Х което сменя изпускателната система го прави. При Лансера не е по-различно.
  5. LiX

    Лансер 1.8 143 странен шум

    Добре че го има този шум, иначе щеше да е притеснително
  6. Все още се продават, приемам оферти.
  7. Колеги, след 15 г. приключения с марката Мицубиши е време да отворя нова страница. Разделям се с любовницата. Ако има заинтересовани ме търсете на телефона в обявата. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11678296241551948
  8. LiX

    Загуба на антифриз

    Щом е отварян мотора то със сигурност е източена охладителната течност. От това което казваш по-скоро е имало въздух във водната риза, което е нормално след такъв ремонт. Наблюдавай я дали продължава да "харчи" охладителна течност. Имай предвид, че течността в разширителното казанче се изпарява. Аз доливам веднъж в годината задължително. Водната помпа се намира на цилиндровата глава от задната страна. Ще видиш една голяма ролка отгоре на мотора, която се върти от пистовия ремък. Проверявай си и нивото на маслото. Може мотора да е прегрявал и това да е причина за ремонта.
  9. Тези вежди на калниците изглеждат страшно грозно. Наистина ли искаш да си режеш калниците за да постигнеш тая грозотия? Аз не бих се доверил на който и да е сервиз да ми реже колата с триона...
  10. Колко ти е бюджета и какво разбираш под full body kit тунинг?
  11. LiX

    Лансер 1.8 143 странен шум

    Преди да даваш пари за масло по-добре първо отиди на сервиз.
  12. LiX

    Цена масло

    А защо не се обадиш в някое представителство на Мицубиши и да попиташ?
  13. LiX

    Лансер 1.8 143 странен шум

    Абе човек не си купил електричка... ще чуваш шумове Този шум конкретно идва от инжекторите и при ниски обороти го чуваш заради по-ниската честота на впръскване. Като се вдигнат оборотите честотата се увеличава и не чуваш отделните тактове.
×
×
  • Създаване...