Здравей колега ,първо искам да те поздравя за автомобила.Със здраве да си го караш и много приятни моменти с него. Сега по темата 1.Зависи как те кефи да караш,аз лично не намирам смисъл от ръчния режим,освен като спускам по нанадолно за да си отбия скороста. 2.Круиз контрола по принцип е да ти поддържа скороста по дълъг участък от пътя,можеш и в града да си го включваш ама я си представи след потегляне от светофар набираш до 50 км/ч(тази система работи над 45 км.ч) включваш круза и хоп дупка,съвестен колега който ти отнема предимство или друг светофар и ти натискаш спирачката и язък що си си играл с копчетата да го включваш. 3.За това не съм се замислял но пък и да се притесняваш за такива неша няма смисил.И аз от начало се чудих как да си запазя колата в заводския и вид но няколко малки драскотини от съвестни колеги които като си отварят вратите не внимават каде ще се спрат ме отказаха. 4.Несе притеснявай и 20 пъти да ги вдигнеш до 5000 няма да навреди на двигателя,това се прави с цел плавното сработване на частите в двигателя и при евентуален дефект да няма по сериозни щети по колата и пътниците. Дано съм ти бил полезен. и умната по пътищата.