Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Имаме си Mitsubishi Lancer


lubenti

Препоръчано мнение

Колега aga, знам това. Карам кола от над 25 години, но CVT кутията на новия лансър въобще не може да направи спускането сигурно, както нормалната скоростна кутия. Не може да удържи колата. Прохода Шипка го спуснах на D и със спирачка. Просто тия 1500+ кг с CVT кутията не могат да се удържат без спирачка.

Относно новия Лансър мога само да припомня, че пълното наименование е Митсубиши Лансър Спорт Седан. Това е спортен автомобил и 23 км (колкото е от хотел Прима-Ес в Узана до Габрово) не могат да се отразят фатално на спирачките, ако ги ползваш правилно.

Може би затова, както предните, така и задните дискове са вентилирани. Колата е изчислена да е 56% по-издържлива на усукване и 50% на огъване, спрямо предходните модели. Може би затова при 200км/ч се държи на пътя като нормален автомобил при 120-130 км/ч и на база същото купе ще се прави и ЕВО 10.

Това е автомобил изпреварил времето си и спокойно може да се противопостави на всеки друг автомобил с двулитров двигател произведен до 2007 година.

Не искам да ме разберете неправилно. Не съм любител на високите скорости (освен в небето със самолет), но обичам да знам възможностите на техниката, с която разполагам. Така съм напълно спокоен във всеки един момент, когато седя в колата. Знам какво мога и какво немога да правя с тази кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 304
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

krasi atanasov, принципно левия крак ми е на спирачката, а десния на газта. Така ми е удобно, колкото и странно и неправилно да е за някои. Аз също се замислих дали не натискам и двата педала едновременно (рано сутрин всичко е възможно) и за това опитах с крак напълно махнат от педала на газта...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

krasi atanasov, принципно левия крак ми е на спирачката, а десния на газта. Така ми е удобно, колкото и странно и неправилно да е за някои. Аз също се замислих дали не натискам и двата педала едновременно (рано сутрин всичко е възможно) и за това опитах с крак напълно махнат от педала на газта...

 

 

Е как така ти е удобно? Направо паднах от стола. :icon_blush:

Как караш кола с ръчни скорости?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е как така ти е удобно? Направо паднах от стола. :icon_blush:

Как караш кола с ръчни скорости?

Може да е бил автопилот човека бе aga.......Аз карам коли само с ръчни скорости, и когато ми трябват обороти в завой, винаги ползвам ляв крак за спирачката, а с десния газта на мах.......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз мнение за стабилността...

 

Не съм очаквал толкова голяма да е разликата от други коли! Сигурно, защото предишната ми кола беше Колт и не съм се чувствал застрашен при високи скорости :icon_dance:

 

Покарах малко едно Рено Символ миналата седмица. Пълна скръб! Вярно, Рено Символ не е в същия клас, но все пак... чувството, че ще изхвърчиш от пътя с нея, е плашещо. :icon_crying: Лансър при 130 км/ч няма нужда от спирачки при никакви завои на магистралата, а при 150 - само на по-острите. Докато Реното, което пробвах, направо си летеше, ако не понамалях от време на време.

 

Спирачките също са коренно различни. Много по-здрави и по-плътни. Воланът е по-лек. Единственото, което може да се каже евентуално в плюс за реното, е по-лекият скоростен лост, но това си зависи от желанията. Аз лично намирам по-твърдия скоростен лост за по-плътен и спортен. А и мацката, на която е Реното, също хареса повече този на :mitsu-smiley: .

 

Мисля, че я навих да си купи Лансър :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно от :mitsu-smiley: залагат на по - твърдо окачване, защото и на Outlander-a окачването е доста твърдо и стабилно, с кеф да даваш газ в завоите :icon_thumbup:

Абе Японска работа :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

aga, и с ръчни карам по същия начин... просто ми е по-удобно и досега съм нямал никакви проблеми с това, а съм сравнително млад шофьор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко по-назад обсъждахме един проблем със скърцане и странен шум когато се стои на D при спряно положение. Искам да спомена, че се поинтерсувах и изтествах. Реално "проблема" поне при мен е, че твърде леко натискам спирачка. Когато се захване по-здраво това изчезва.

Колега Николов, ти нали спомена, че също си питал по повод това... е, това беше моето решение на въпросния проблем, може да опиташ и ти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лансър при 130 км/ч няма нужда от спирачки при никакви завои на магистралата, а при 150 - само на по-острите.

 

Бате ако това го прочете човек който иска да си купи Лансър ще се гръмне и ще си вземе жигула... недейте се изказва така неподготвено колата няма никакъв проблем до 210км/ч (или поне само с толкова съм я карал) в който и да е завой на която и да е от магистралите в България, като изключим София посока Варна... просто защото е в ужасно състояние, дори и на тази м/у София и Дупница, ако изобщо може да се нарече магистрала. И това е при положение, че колата не си излиза от лентата, незнам как ти я караш, че да има нужда да спираш при 150 в завой... Навремето имах Деу Ланос е на него не съм му натискал спирачката при 160 км/ч такаче... тук това звучи доста странно...

 

Честно казано не виждам за какво спорите... CVT и MT коренно различни неща с коренно различен стил на каране... да си призная мразя автоматиците по същия повод който сподели един колега по горе, просто немогат да спрат колата... Друго си е да си я спираш със скорости. Но пък не съм запознат с тази CVT кутия, но според мен би трябвало когато си примерно на 4-та и цъкнеш "-" чето колата да слезне на 3-та, с по-високи обороти и да не минава автоматично на 4-та... следователно така я спираш, което и решева част от проблема. Другото... незнам какви коли сте карали досега но за да запалиш накладките на диск с този размер, или трябва да са правени от мръсни чорапи или не трябва да си махаш крака от спирачката на спускането от Белмекен например... Или просто да си жена :icon_blush: (шегувам се естествено). Аз останах изключително доволен от силата която има тази кола и като поведение и като спиране, това което чета за Ralliart-a който чакам с нетърпение вече е може би с около 40% по-добри спирачки и доста по-добро окачване което лично мен ме устройва. Единственото ново за мен ще е SST кутията с двата съидинителя, дано с времето свикна без 3-тия педал и... дано да не се окаже провал, който да ми развали кефа от карането, лично аз се надявам да понесе доста газ в завойте от моя страна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бате ако това го прочете човек който иска да си купи Лансър ще се гръмне и ще си вземе жигула... недейте се изказва така неподготвено колата няма никакъв проблем до 210км/ч (или поне само с толкова съм я карал) в който и да е завой на която и да е от магистралите в България, като изключим София посока Варна... просто защото е в ужасно състояние, дори и на тази м/у София и Дупница, ако изобщо може да се нарече магистрала. И това е при положение, че колата не си излиза от лентата, незнам как ти я караш, че да има нужда да спираш при 150 в завой... Навремето имах Деу Ланос е на него не съм му натискал спирачката при 160 км/ч такаче... тук това звучи доста странно...

 

Честно казано не виждам за какво спорите... CVT и MT коренно различни неща с коренно различен стил на каране... да си призная мразя автоматиците по същия повод който сподели един колега по горе, просто немогат да спрат колата... Друго си е да си я спираш със скорости. Но пък не съм запознат с тази CVT кутия, но според мен би трябвало когато си примерно на 4-та и цъкнеш "-" чето колата да слезне на 3-та, с по-високи обороти и да не минава автоматично на 4-та... следователно така я спираш, което и решева част от проблема. Другото... незнам какви коли сте карали досега но за да запалиш накладките на диск с този размер, или трябва да са правени от мръсни чорапи или не трябва да си махаш крака от спирачката на спускането от Белмекен например... Или просто да си жена :icon_blush: (шегувам се естествено). Аз останах изключително доволен от силата която има тази кола и като поведение и като спиране, това което чета за Ralliart-a който чакам с нетърпение вече е може би с около 40% по-добри спирачки и доста по-добро окачване което лично мен ме устройва. Единственото ново за мен ще е SST кутията с двата съидинителя, дано с времето свикна без 3-тия педал и... дано да не се окаже провал, който да ми развали кефа от карането, лично аз се надявам да понесе доста газ в завойте от моя страна.

 

Това са безотговорни заключения, 210 в завой. Един порив на вятъра стига за да олекне предницата и да изтървеш въпросния завой. Все пак става дума за обикновени, а не специални коли. Макар и всеки да си мисли че неговата е специална :D

 

Не е вярно че автоматиците не спират колата, тези с хидротрансформатор си спират също като с ръчни защото имат lock-up съединител.

 

И за накладките не съм съгласен, обикновени такива се запалват без проблеми при неправилна употреба и диаметъра на диска няма особено значение - колата има определена кинетична и потенциална енергия... Според закона за запазване на енергията, тя трябва да се преобразува в топлина, това е коефициента на триене умножен по интеграла на силата. Извършената работа за интервал от време от порядъка на 20 минути спускане, прави стотици киловати разсеяна мощност в парче метал с не особено голям коефициент на топлоотдаване... Големия диск се охлажда по-добре и въздушното охлаждане има ключово значение... Но такова охлаждане няма при спускане 30км на спирачки по стръмен път с малка скорост... Диаметъра има значение за по-добрия спирачен момент - коефициент на триене умножен по сила на притискане... Като коефициента на триене намалява с температурата (втечняване) и трябва още и още сила, в един момент спирачната течност кипва (парата е свиваема) и след това няма спирачки вече. Дисковете се кривят, и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хах тук ще завлезнем в страннен спор :)

 

Вятъра... и така е и не е така... всичко е според зависи... Просто споделих впечатление от колата, не съм я изследвал с различни атмосферни условия как с колко може да се кара. Но мога да ти кажа, че обикновенно хора като мен, такива от състезателен характер... колкото и да разбират физиката, не я взимат в предвид докато карат :) Просто не е правилно.

 

Ето значи и автоматици не са чак толкова зле, макарче аз съм фен на 3-те педала... някакси имам по-голям контрол и по малко електроника...

 

Спирачките... хмм прав си запалването на накладките зависи от това колко често и колко натискаш спирачката... по мои наблюдения 80% от хората немогат да боравят правилно със спирачката... Ей така като си карам из града просто забелязвам толкова паразитно натискане на този педал, че ако колите имаха брояч за натискане на педалите спирачката щеше да е число с доста нули :) Колкото по импулсивно т.е. кратко и плътно е натискането толкова повече колата спира, с малка вреда за спирачната система.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бате ако това го прочете човек който иска да си купи Лансър ще се гръмне и ще си вземе жигула... недейте се изказва така неподготвено колата няма никакъв проблем до 210км/ч (или поне само с толкова съм я карал) в който и да е завой на която и да е от магистралите в България, като изключим София посока Варна...

 

 

Идеята тука не е да се правим на пичове кой с колко кара... Става дума за обикновена кола от долната страна на средния клас все пак. Всичко над 150-160 км/ч с нея си е рисково за мен. Не говорим дали има "проблем" колата. Тя със сигурност може много повече, но веднъж е достатъчно да ти изневери. Имам един приятел, който си кара голф 2ка със 180-200, например. И голфа очевидно си го може, ама може ли някой да твърди, че е безопасно.

 

Явно на мен ми пука за близките ми повече от теб :icon_hmm: . Все пак е твърде егоистично да лиша майка си от единственото й дете или приятелката си от човека, с когото е щастлива. И мене ме сърби да карам бързо, но всеки път, когато се отпусна, не мога да не се сетя какво ще стане с близките ми, ако нещо ми се случи.

 

А да не говорим, че може да претрепеш и други покрай себе си!

 

Иначе спокойно си карам с тази кола със 150 км/ч в повечето време, когато преценя, че е достатъчно безопасно (плавни завои или прави участъци). Може и да си прав, че нищо няма да стане при 150 км/ч в остър завой, но аз лично не смятам да проверявам.

 

Едно мога да кажа - Лансър е много по-сигурен от другите при такава скорост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже вече обсъждахме, че шумоизолацията не е много добра, ми направи впечатление, че над 130 км/ч колата изведнъж осезаемо утихва. В рамките 100 - 130 шумът си е башкъ и даже неутрални познати ми го казват, обаче в момента, в който премина 130, се чува само вятърът. Та мисълта ми е, дали не става дума за резонанс някакъв от двигателя, който при обороти над 4000 изчезва :icon_hmm: . С гумите явно е шарката, щото при по-ниски скорости са по-шумни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това са безотговорни заключения, 210 в завой.

Да разведрим малко темата с нещо в стил Хитър Петър:

 

Моторист бил засечен от радар за превишена скорост. Скоро получил глоба по пощата за 50$ придружена със снимка на нарушението. Вместо да си плати глобата, той изпратил в полицейското управление снимка, на която имало 50$ снимани. На следващата седмица отново получил писмо по пощата. В плика имало снимка на ........ белезници. Още на следващия ден си платил глобата.

 

Ето цялата информация:

http://www.bgcrime.com/actual-read.php?id=28

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да разведрим малко темата с нещо в стил Хитър Петър...

 

Това е много яко.. хахахах :)

 

Колкото до това какво може да стане с тази скорост... повярви ми и с 60 да караш пак може да ти се случи съшото, такаче нещата са относителни :) Не искам да се създават глупави спорове. Колата е Адски добра за парите си и за класи си... това е важното

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги немога да опиша радостта си от 1-то каране на автомобила...... Единственото за което най-много ме е яд, че е служебен, но колата е супер :icon_thumbup: . Очакваите скоро снимки и първи впечетления от поведението на този :mitsu-smiley: красавец. За сега мога да кажа ,че е дизел с 6 скорости и джанти 18-ки ...... :icon_angel: По късно ще дам и повече инфо за модела :mitsu-smiley:

имам питане, какви са ти впечатленията от двигателя?

чудя се дали да си купя дизел, но като чета тук мненията, много го критикуват

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

имам питане, какви са ти впечатленията от двигателя?

чудя се дали да си купя дизел, но като чета тук мненията, много го критикуват

 

Здравей,

колега и добре дошъл!

Като върл фен на дизела бих казал взимай без да се замисляш.

НО бих наблегнал на следният факт, не знам дали си запознат но Фолксваген официално спират да произвеждат двигателите помапа дюза и на тяхно място пуска каман раил двигатели, на твое място бих проверил дали скоро не се очаква да почнат да слагат конан райл двигатели и на Лансера или пък може да се появи някой Японски дизел.

Второ тези двигатели имаха проблем в началото, но после Немците май отстраниха проблема, досега тук във форума никой не се е оплакал от дизеловия си Лансер или Аутлендър.

Също неприятен момент, е че няма автоматични скорости, но не е каква е да е болка за умиране :icon_thumbup:

 

Иначе, както виждаш(по постовете) автомобилът е перфектен, така че който и да избереш няма да съжаляваш. И знаеш :mitsu-smiley: е неизлечима болест.

 

 

Поздрави и скоро да се похвалиш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този дизел е по-непретенциозен в сравнение с комънрейла по отношение на горивото, а както знаем у нас горивата нямат нищо общо с Европейските. Иначе двигателя е доста икономичен, но всичко си зависи от задкурмилното устройство.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този дизел е по-непретенциозен в сравнение с комънрейла по отношение на горивото, а както знаем у нас горивата нямат нищо общо с Европейските. Иначе двигателя е доста икономичен, но всичко си зависи от задкурмилното устройство.

 

Е този въпрос се е нищили ли нищил и накрая излиза, че помпа дюзата е по претенциозният двигател.

Да не се пишат същите неща цък

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички,на 23год. съм от Несебър.Днес след едномесечно избиране на нов автомобил,най-накрая аз и баща ми,спряхме избора си на новия лансер,просто за тея пари няма нищо конкурентноспособно на спортния седан.

Преди това съм карал 3 германски коли и хвърлихме толкова пари за авточасти и ремонти,последната ми кола особенно (ауди А4 97год. италиянка) глътна още 3-4 хил лв за 1 година...Още като я продадох преди месец решихме че ще взимаме отново германско возило,нов внос,около 2002година,оба4е успях да вразумя баща ми,благодарение на всеизвестната здравина на Митсубиши и 3 годишната гаранция или 100 000км,просто ще забравя за ремонти...

След 4-5 дни,когато си взема количката,ще се похваля със снимки :)

Радвам се така,все едно взех книжка :)))

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички,на 23год. съм от Несебър.Днес след едномесечно избиране на нов автомобил,най-накрая аз и баща ми,спряхме избора си на новия лансер,просто за тея пари няма нищо конкурентноспособно на спортния седан.

Преди това съм карал 3 германски коли и хвърлихме толкова пари за авточасти и ремонти,последната ми кола особенно (ауди А4 97год. италиянка) глътна още 3-4 хил лв за 1 година...Още като я продадох преди месец решихме че ще взимаме отново германско возило,нов внос,около 2002година,оба4е успях да вразумя баща ми,благодарение на всеизвестната здравина на Митсубиши и 3 годишната гаранция или 100 000км,просто ще забравя за ремонти...

След 4-5 дни,когато си взема количката,ще се похваля със снимки :)

Радвам се така,все едно взех книжка :) ))

:mitsu-smiley:

:icon_clap: Честито и добре дошъл........Ей сега вече ще разбереш защо и Германците като се качат веднъж на Японско, забравят за техните коли......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги,тея ленсъри ги взимат като топъл хляб :)

Искам на първо време да си затъмня задните стъкла,но с по-светло фолио,след това ще се огледам за едни 17-ки джанти...някой да ме светне за междуболтовото разтояние,5х114 ли е ?

След това може да сложа един ксенонец 5000к ...просто толкова идеи ми идват за тази красавица..

Гледам че в ebay.com все още са малко глезотийките за тоя модел,иначе с лека ръка бих поръчал един боди-кит :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...