GT PoWeR Публикувано 31 януари 2013 Сподели Публикувано 31 януари 2013 Момци, моето возило влезе днес за монтаж на ГИ. Ще споделя по - после за какво става въпрос и аз :icon_thumbup: Лесни сте вие с комбитата - имате място за голяма "бомба" отзад! :D В моят багажник има винаги колело и количка - остава малко място за пазарска чанта... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 31 януари 2013 Сподели Публикувано 31 януари 2013 За проблема с мазането има сега едни омаслители за клапани на коли с газови уредби,гледам около 150 лева се въртят цените.150 Лева на вятъра. Моя двигател 4G63)има поне 200 000 само на газ, свалях главата за смяна на едни 8 криви клапана и мога да кажа че състоянието и беше като нова. И клапани и гнездата им, повдигачи, кобилички - като нови, никакви язви, нагари, отлагания. Моя майстор каза че е така защото си сменям редовно маслото и ползвам хубаво такова Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 31 януари 2013 Сподели Публикувано 31 януари 2013 150 Лева на вятъра. Моя двигател 4G63)има поне 200 000 само на газ, свалях главата за смяна на едни 8 криви клапана и мога да кажа че състоянието и беше като нова. И клапани и гнездата им, повдигачи, кобилички - като нови, никакви язви, нагари, отлагания. Моя майстор каза че е така защото си сменям редовно маслото и ползвам хубаво такова Повярвай ми вгледаш ли се внимателно в пдф-а с уоркшопа ще разбереш за какво говоря и колко незапознати са повечето майстори с темата относно клапан , водач , легло на клапан , градуси на легло и т.н. и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 31 януари 2013 Сподели Публикувано 31 януари 2013 150 Лева на вятъра. Моя двигател 4G63)има поне 200 000 само на газ, свалях главата за смяна на едни 8 криви клапана и мога да кажа че състоянието и беше като нова. И клапани и гнездата им, повдигачи, кобилички - като нови, никакви язви, нагари, отлагания. Моя майстор каза че е така защото си сменям редовно маслото и ползвам хубаво такова И аз мисля така и не само аз де, има си майстори които мислят с главата си .Имал съм няколко коли на газ и досега никви такива проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 31 януари 2013 Сподели Публикувано 31 януари 2013 (редакция) Примерно Лоренцо Ланди :За тях знам че взимат информация от бензиновите дюзи колко милисекунди впръскват и майстора гледайки данните на ламбда сондата и температурните датчици настройва ръчно колко да е корекцията в времето на дюзите на газовото в оборотите.. а компа на Ландито е вързан към някои датчици само и единствено за да може да види данните в реално време когато се закачи лаптопа към него ... всичко което прави то е корекция на времето на дюзите съпоставена изцяло от настройката на майстора а не на датчици и т.н. Въщност това се отнася за всеки един ГИ. И в двата режима (газ и бензин) реално сместта се управлява от оригиналното ЕКУ на колата. :rolleyes: Редактирано 31 януари 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 4 февруари 2013 Сподели Публикувано 4 февруари 2013 Ха, вече и аз съм газифициран с най - висок клас газов инжекцион ЗАВОЛИ, разработка на БРЦ, много добър монтаж, зареждане до капачката, бутилка на рез. гума, от официалния представител за България и съседните държави ИЦИ Газ. Чекове, мекове нищо не свети, разлика в ускорението газ/бензин не усещам, дори и на обороти над 5000 :icon_thumbup: Помолих да се настрои да обръща на бензин следе 40 градуса и да впръсква и по малко бензин при работа на газ, да се охлаждат бензиновите инжектори, и да избегнем тяхното запушване. Електрониката на заволи е самоадаптивна, имам 2 год. пълна гаранция. С 2 думи - доволен съм :rulez: Човека каза, че от 3 години поставя газ на двигатели с директно впръскване, на дизелови също, но тази година Заволи пускат спец. система за тези коли, та някой колега с ГДИ, мераклия, може да отнесе тестовата система Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 4 февруари 2013 Сподели Публикувано 4 февруари 2013 Честито :icon_clap: Пожелавам ти дълго и безаварийно да ползваш автомобила и системата - докато ти искаш :icon_clap: В кой град е това и колко парички излиза тази с-ма? Аз ще слагам напролет. Тогава ще имам възможност и тъкмо ще реша :mitsu-smiley: ли да карам, или нещо друго. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 4 февруари 2013 Сподели Публикувано 4 февруари 2013 (редакция) ........... Човека каза, че от 3 години поставя газ на двигатели с директно впръскване, на дизелови също, но тази година Заволи пускат спец. система за тези коли, та някой колега с ГДИ, мераклия, може да отнесе тестовата система Честито първо за газификацията! И ето това вече (за мен) е новина, щом като го виждам черно на бяло Вече не е проблем да караме икономично на GDI, пък и на дизел също :D. След някоя друга година (когато газта за тези двигатели стане практика и се утвърди като безпроблемна и надеждна), ще можем да борим бензина по икономия :DИ аз имам следния въпрос: Така професионално направена газификация в България, признава ли се по пътищата в Европа? Имам предвид - пътни такси, облекчения, влизане в централните части на градовете... т.е. издават ли се документи на тази газ.инсталация и съответно на колата за екология по Евро (някое си)? Или трябва да се минава отделен преглед за целта? Не ми е ясен този въпрос, питам от любопитсво ... Знам, че в Австрия (за австрийски граждани) те спонсорират социално/финансово да си сложиш газ (т.е. дават ти пари, ако решиш да си сложиш)... или бъркам, не съм сигурен.И друг въпрос - ако се сложи газова в чужбина, издават ли се такива сертификати (за екология) и съответно за данъчни облекчения (пътни такси и др.)? ПП: В галерията на сайта на Заволи има вече монтирани системи на 1.6 GDI на Хюндай и Киа ... По ми е интересно как ще върви дизела на газ :D Редактирано 4 февруари 2013 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 4 февруари 2013 Сподели Публикувано 4 февруари 2013 Въпросната система с бутилка на гумата, зареждане, изведено в капачката за резервоара и още една друга екстра отиде близо 2000лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 4 февруари 2013 Сподели Публикувано 4 февруари 2013 Дизелите ги правят на метан(автобуси има много),но не може само на газ да върви,20-30 процента си гори нафта,останалото метан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 4 февруари 2013 Сподели Публикувано 4 февруари 2013 Въпросната система с бутилка на гумата, зареждане, изведено в капачката за резервоара и още една друга екстра отиде близо 2000лв. Браво колега за избора на газовата система http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif много километри да те слуша.За подобно газово цената е доста добра БРЦ все пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icomitsu Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Здравейте колеги! Искам да опиша мойте "наблюдения" относно ГИ на "Romano", дано съм полезен: Имах щастието да монтирам " ГИ на "Romano", и ето мойте констатации: Бутилка 47л;Зарядка на газ: 39л Пробег: комбинирано и по отношение на индикациите - около 110 клм - угасна четвърта лампа - около 170 клм угасна трета лампа - около 210 клм угасна втора лампа - около 240-250 клм пробег вече светеше само "червената" (резерв), а не знаех колко е той - при 310 клм вече бях "уплашен" в зоната за резерв за разхода и реших все пак да видя какво става: заредих на "Петрол" и то точно 31 литра!Може би при празна "бутилка" разхода да покаже 11-12/100 л/клм!Определено, за себе си съм доволен! ...... Скоро ще съм "на преглег в Каравелгаз" за консултации и коментари! Здраве и успехи! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koichev28 Публикувано 5 март 2013 Сподели Публикувано 5 март 2013 Аз си сложих газовата на шестака сам преди година и половина, и не виждам какви проблрми може да има с нея колата. Работи и върви без проблем, средния разход е 11,5 на 100, и нямам никакви грижи.в крайна сметка никъде не видях препоръки за сервиз и най- вече за Пловдив се интересувам,аз съм от Стара Загора, но тук са греда. галант шестак 163 коня. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 5 март 2013 Сподели Публикувано 5 март 2013 Здравейте колеги! Искам да опиша мойте "наблюдения" относно ГИ на "Romano", дано съм полезен: Пробег: комбинирано и по отношение на индикациите.... - около 240-250 клм пробег вече светеше само "червената" (резерв), а не знаех колко е тойАз съм със същата уредба, по мои наблюдения, от светването на червената лампа има резерв повече от 110 км. при средна скорост 90 км/ч. Пробвано - веднъж. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diritas Публикувано 8 март 2013 Сподели Публикувано 8 март 2013 (редакция) в крайна сметка никъде не видях препоръки за сервиз и най- вече за Пловдив се интересувам,аз съм от Стара Загора, но тук са греда. галант шестак 163 коня.Виж при Таньо /газаджията/ - 032674717, Пловдив, ул. Остромила № 37, беше някъде в района на затвора :icon_thumbup: При него съм слагал ГИ Power Djet на маздето преди 5-6 години и съм адски доволен. А иначе :mitsu-smiley: е с ГИ на Ланди Ренцо, но е поставян в София! Редактирано 8 март 2013 от Diritas Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rzm Публикувано 11 април 2013 Сподели Публикувано 11 април 2013 (редакция) Здравейте колеги, От скоро съм горд собственик на мицубиши галант 2.5 v6 автоматик. Ще му се порадвам няколко месеца на бензин, но поради центата на горивата мисля да сложа газов инжекцион. Бихте ли ме посъветвали къде бих могъл да отида. Искам да е наистина качествен монтаж. Четох из форума за каравелгаз, бихте ли ми казали дали наистина са добри, какви инжекциони слагат, цени и така нататък. Благодаря предварително! Редактирано 11 април 2013 от rzm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CBeTHaX Публикувано 11 април 2013 Автор Сподели Публикувано 11 април 2013 Здрасти колега, В тази тема има доста мнения относно газовите инжекциони, разгледай я и виж дали ще отговори на всичките ти въпроси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 11 април 2013 Сподели Публикувано 11 април 2013 Здравейте колеги, От скоро съм горд собственик на мицубиши галант 2.5 v6 автоматик. Ще му се порадвам няколко месеца на бензин, но поради центата на горивата мисля да сложа газов инжекцион. Бихте ли ме посъветвали къде бих могъл да отида. Искам да е наистина качествен монтаж. Четох из форума за каравелгаз, бихте ли ми казали дали наистина са добри, какви инжекциони слагат, цени и така нататък. Благодаря предварително!На мен ми излезе 1000 лева с бутилка 50 литра, марката е FOBOS италянска. Така като гледам слагането ще ти е далечко от мен защото ми я монтираха в Ловеч, но просто споделих менние за да те ориентирам ;) Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rzm Публикувано 11 април 2013 Сподели Публикувано 11 април 2013 Здрасти колега, В тази тема има доста мнения относно газовите инжекциони, разгледай я и виж дали ще отговори на всичките ти въпроси. Благодаря колега, това само утвърждава мнението ми за каравелгаз. Явно там ще газифицирам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 11 април 2013 Сподели Публикувано 11 април 2013 На мен ми излезе 1000 лева с бутилка 50 литра, марката е FOBOS италянска. Така като гледам слагането ще ти е далечко от мен защото ми я монтираха в Ловеч, но просто споделих менние за да те ориентирам ;) Успех Нещо не загрях,Фобос-а каква марка е,според мен е българска,ама с части от където се сетиш. Ето ,ако не вярваш.Колега rzm,правилно се ориентираш към Каравелгаз,понякога по-скъпото си струва цената,като в случая. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 11 април 2013 Сподели Публикувано 11 април 2013 Тези дни се навършва точно една година, откакто сложиш ГИ на това място. Никакъв укор нямам. Даже преди няколко месеца се беше откачил превключвателя, който командва газ/бензин. Мислих си, че нещо се е повредило, отидох при тях, веднага рокализираха проблема и ме изпратиха по живо, по здраво без такса. Вярно, че проблемът беше незначителен, но човек, като не знае, е готов да плаща... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 април 2013 Admin Сподели Публикувано 11 април 2013 Аз вече съм вдигнал ръце от тези газови! :icon_censored:Първо ми монтираха Стефанели, то не бяха настройки, не бе чудо...После я махнаха и сложиха БСМ или там както се казва на английски.Пак настройки, чудо на чудесата!Лаптопи, кабели, осцилоскопи, спидометри, тахометри ....ужаси!Накрая ще я хвърля, ще отида при Армянов да ми сложи обикновена газова и ще приключа.Да им го .....:icon_censored: на всичките тъпанарски италианско-български газови инжекциони, включително на майсторите, дето се учат на нашите коли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 11 април 2013 Сподели Публикувано 11 април 2013 Пробвай Prins. Има всичко на всичко 2 параметъра за настройка на газта, единия си го смяташ с калкулатор или наум и въвеждаш, другия може и да не се пипа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 12 април 2013 Сподели Публикувано 12 април 2013 Аз вече съм вдигнал ръце от тези газови! :icon_censored:Първо ми монтираха Стефанели, то не бяха настройки, не бе чудо...После я махнаха и сложиха БСМ или там както се казва на английски.Пак настройки, чудо на чудесата!Лаптопи, кабели, осцилоскопи, спидометри, тахометри ....ужаси!Накрая ще я хвърля, ще отида при Армянов да ми сложи обикновена газова и ще приключа.Да им го .....:icon_censored: на всичките тъпанарски италианско-български газови инжекциони, включително на майсторите, дето се учат на нашите коли.Какъв е проблема Светльо?Свети чека,не върви или нещо друго ..казвай да помагаме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 12 април 2013 Admin Сподели Публикувано 12 април 2013 Проблема е, че прехвърляне от бензин на газ се получават четири (на 4-те цилиндъра) много неприятни придърпвания.Правиха температура, сменяхме свещи, гледахме кабели, бобини, ремонтирахме алтернатор (с Пламен) и пак го прави това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.