Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Газов инжекцион на Галант


CBeTHaX

Препоръчано мнение

Момци, моето возило влезе днес за монтаж на ГИ. Ще споделя по - после за какво става въпрос и аз :icon_thumbup:

 

Лесни сте вие с комбитата - имате място за голяма "бомба" отзад! :D

В моят багажник има винаги колело и количка - остава малко място за пазарска чанта... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 342
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

За проблема с мазането има сега едни омаслители за клапани на коли с газови уредби,гледам около 150 лева се въртят цените.

150 Лева на вятъра. Моя двигател 4G63)има поне 200 000 само на газ, свалях главата за смяна на едни 8 криви клапана и мога да кажа че състоянието и беше като нова. И клапани и гнездата им, повдигачи, кобилички - като нови, никакви язви, нагари, отлагания. Моя майстор каза че е така защото си сменям редовно маслото и ползвам хубаво такова :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

150 Лева на вятъра. Моя двигател 4G63)има поне 200 000 само на газ, свалях главата за смяна на едни 8 криви клапана и мога да кажа че състоянието и беше като нова. И клапани и гнездата им, повдигачи, кобилички - като нови, никакви язви, нагари, отлагания. Моя майстор каза че е така защото си сменям редовно маслото и ползвам хубаво такова :)

Повярвай ми вгледаш ли се внимателно в пдф-а с уоркшопа ще разбереш за какво говоря и колко незапознати са повечето майстори с темата относно клапан , водач , легло на клапан , градуси на легло и т.н. и т.н. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

150 Лева на вятъра. Моя двигател 4G63)има поне 200 000 само на газ, свалях главата за смяна на едни 8 криви клапана и мога да кажа че състоянието и беше като нова. И клапани и гнездата им, повдигачи, кобилички - като нови, никакви язви, нагари, отлагания. Моя майстор каза че е така защото си сменям редовно маслото и ползвам хубаво такова :)

И аз мисля така и не само аз де, има си майстори които мислят с главата си .Имал съм няколко коли на газ и досега никви такива проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Примерно Лоренцо Ланди :

За тях знам че взимат информация от бензиновите дюзи колко милисекунди впръскват и майстора гледайки данните на ламбда сондата и температурните датчици настройва ръчно колко да е корекцията в времето на дюзите на газовото в оборотите.. а компа на Ландито е вързан към някои датчици само и единствено за да може да види данните в реално време когато се закачи лаптопа към него ... всичко което прави то е корекция на времето на дюзите съпоставена изцяло от настройката на майстора а не на датчици и т.н.

 

Въщност това се отнася за всеки един ГИ. И в двата режима (газ и бензин) реално сместта се управлява от оригиналното ЕКУ на колата. :rolleyes:

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха, вече и аз съм газифициран с най - висок клас газов инжекцион ЗАВОЛИ, разработка на БРЦ, много добър монтаж, зареждане до капачката, бутилка на рез. гума, от официалния представител за България и съседните държави ИЦИ Газ. Чекове, мекове нищо не свети, разлика в ускорението газ/бензин не усещам, дори и на обороти над 5000 :icon_thumbup: Помолих да се настрои да обръща на бензин следе 40 градуса и да впръсква и по малко бензин при работа на газ, да се охлаждат бензиновите инжектори, и да избегнем тяхното запушване. Електрониката на заволи е самоадаптивна, имам 2 год. пълна гаранция. С 2 думи - доволен съм :rulez:

Човека каза, че от 3 години поставя газ на двигатели с директно впръскване, на дизелови също, но тази година Заволи пускат спец. система за тези коли, та някой колега с ГДИ, мераклия, може да отнесе тестовата система :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито :icon_clap: Пожелавам ти дълго и безаварийно да ползваш автомобила и системата - докато ти искаш :icon_clap:

В кой град е това и колко парички излиза тази с-ма?

Аз ще слагам напролет. Тогава ще имам възможност и тъкмо ще реша :mitsu-smiley: ли да карам, или нещо друго.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...........

Човека каза, че от 3 години поставя газ на двигатели с директно впръскване, на дизелови също, но тази година Заволи пускат спец. система за тези коли, та някой колега с ГДИ, мераклия, може да отнесе тестовата система :)

Честито първо за газификацията! И ето това вече (за мен) е новина, щом като го виждам черно на бяло :)

Вече не е проблем да караме икономично на GDI, пък и на дизел също :D. След някоя друга година (когато газта за тези двигатели стане практика и се утвърди като безпроблемна и надеждна), ще можем да борим бензина по икономия :D

И аз имам следния въпрос: Така професионално направена газификация в България, признава ли се по пътищата в Европа? Имам предвид - пътни такси, облекчения, влизане в централните части на градовете... т.е. издават ли се документи на тази газ.инсталация и съответно на колата за екология по Евро (някое си)? Или трябва да се минава отделен преглед за целта? Не ми е ясен този въпрос, питам от любопитсво :)... Знам, че в Австрия (за австрийски граждани) те спонсорират социално/финансово да си сложиш газ (т.е. дават ти пари, ако решиш да си сложиш)... или бъркам, не съм сигурен.

И друг въпрос - ако се сложи газова в чужбина, издават ли се такива сертификати (за екология) и съответно за данъчни облекчения (пътни такси и др.)?

 

ПП: В галерията на сайта на Заволи има вече монтирани системи на 1.6 GDI на Хюндай и Киа :)... По ми е интересно как ще върви дизела на газ :D

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпросната система с бутилка на гумата, зареждане, изведено в капачката за резервоара и още една друга екстра отиде близо 2000лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дизелите ги правят на метан(автобуси има много),но не може само на газ да върви,20-30 процента си гори нафта,останалото метан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпросната система с бутилка на гумата, зареждане, изведено в капачката за резервоара и още една друга екстра отиде близо 2000лв.

 

Браво колега за избора на газовата система http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif много километри да те слуша.За подобно газово цената е доста добра БРЦ все пак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте колеги!

Искам да опиша мойте "наблюдения" относно ГИ на "Romano", дано съм полезен:

Имах щастието да монтирам " ГИ на "Romano", и ето мойте констатации:

Бутилка 47л;Зарядка на газ: 39л

Пробег: комбинирано и по отношение на индикациите

- около 110 клм - угасна четвърта лампа

- около 170 клм угасна трета лампа

- около 210 клм угасна втора лампа

- около 240-250 клм пробег вече светеше само "червената" (резерв), а не знаех колко е той

- при 310 клм вече бях "уплашен" в зоната за резерв за разхода и реших все пак да видя какво става: заредих на "Петрол" и то точно 31 литра!

Може би при празна "бутилка" разхода да покаже 11-12/100 л/клм!

Определено, за себе си съм доволен!

......

Скоро ще съм "на преглег в Каравелгаз" за консултации и коментари!

Здраве и успехи!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Аз си сложих газовата на шестака сам преди година и половина, и не виждам какви проблрми може да има с нея колата. Работи и върви без проблем, средния разход е 11,5 на 100, и нямам никакви грижи.

в крайна сметка никъде не видях препоръки за сервиз и най- вече за Пловдив се интересувам,аз съм от Стара Загора, но тук са греда. галант шестак 163 коня.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Искам да опиша мойте "наблюдения" относно ГИ на "Romano", дано съм полезен:

Пробег: комбинирано и по отношение на индикациите

....

- около 240-250 клм пробег вече светеше само "червената" (резерв), а не знаех колко е той

Аз съм със същата уредба, по мои наблюдения, от светването на червената лампа има резерв повече от 110 км. при средна скорост 90 км/ч. Пробвано - веднъж.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

в крайна сметка никъде не видях препоръки за сервиз и най- вече за Пловдив се интересувам,аз съм от Стара Загора, но тук са греда. галант шестак 163 коня.

Виж при Таньо /газаджията/ - 032674717, Пловдив, ул. Остромила № 37, беше някъде в района на затвора :icon_thumbup: При него съм слагал ГИ Power Djet на маздето преди 5-6 години и съм адски доволен. А иначе :mitsu-smiley: е с ГИ на Ланди Ренцо, но е поставян в София!

Редактирано от Diritas
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте колеги,

 

От скоро съм горд собственик на мицубиши галант 2.5 v6 автоматик. Ще му се порадвам няколко месеца на бензин, но поради центата на горивата мисля да сложа газов инжекцион. Бихте ли ме посъветвали къде бих могъл да отида. Искам да е наистина качествен монтаж. Четох из форума за каравелгаз, бихте ли ми казали дали наистина са добри, какви инжекциони слагат, цени и така нататък.

 

Благодаря предварително!

Редактирано от rzm
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

 

В тази тема има доста мнения относно газовите инжекциони, разгледай я и виж дали ще отговори на всичките ти въпроси.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

От скоро съм горд собственик на мицубиши галант 2.5 v6 автоматик. Ще му се порадвам няколко месеца на бензин, но поради центата на горивата мисля да сложа газов инжекцион. Бихте ли ме посъветвали къде бих могъл да отида. Искам да е наистина качествен монтаж. Четох из форума за каравелгаз, бихте ли ми казали дали наистина са добри, какви инжекциони слагат, цени и така нататък.

 

Благодаря предварително!

На мен ми излезе 1000 лева с бутилка 50 литра, марката е FOBOS италянска. Така като гледам слагането ще ти е далечко от мен защото ми я монтираха в Ловеч, но просто споделих менние за да те ориентирам ;) Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

 

В тази тема има доста мнения относно газовите инжекциони, разгледай я и виж дали ще отговори на всичките ти въпроси.

 

Благодаря колега, това само утвърждава мнението ми за каравелгаз. Явно там ще газифицирам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми излезе 1000 лева с бутилка 50 литра, марката е FOBOS италянска. Така като гледам слагането ще ти е далечко от мен защото ми я монтираха в Ловеч, но просто споделих менние за да те ориентирам ;) Успех

 

Нещо не загрях,Фобос-а каква марка е,според мен е българска,ама с части от където се сетиш. Ето ,ако не вярваш.

Колега rzm,правилно се ориентираш към Каравелгаз,понякога по-скъпото си струва цената,като в случая.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези дни се навършва точно една година, откакто сложиш ГИ на това място. Никакъв укор нямам. Даже преди няколко месеца се беше откачил превключвателя, който командва газ/бензин. Мислих си, че нещо се е повредило, отидох при тях, веднага рокализираха проблема и ме изпратиха по живо, по здраво без такса. Вярно, че проблемът беше незначителен, но човек, като не знае, е готов да плаща...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Аз вече съм вдигнал ръце от тези газови! :icon_censored:

Първо ми монтираха Стефанели, то не бяха настройки, не бе чудо...

После я махнаха и сложиха БСМ или там както се казва на английски.

Пак настройки, чудо на чудесата!

Лаптопи, кабели, осцилоскопи, спидометри, тахометри ....ужаси!

Накрая ще я хвърля, ще отида при Армянов да ми сложи обикновена газова и ще приключа.

Да им го .....:icon_censored: на всичките тъпанарски италианско-български газови инжекциони, включително на майсторите, дето се учат на нашите коли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай Prins. Има всичко на всичко 2 параметъра за настройка на газта, единия си го смяташ с калкулатор или наум и въвеждаш, другия може и да не се пипа :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече съм вдигнал ръце от тези газови! :icon_censored:

Първо ми монтираха Стефанели, то не бяха настройки, не бе чудо...

После я махнаха и сложиха БСМ или там както се казва на английски.

Пак настройки, чудо на чудесата!

Лаптопи, кабели, осцилоскопи, спидометри, тахометри ....ужаси!

Накрая ще я хвърля, ще отида при Армянов да ми сложи обикновена газова и ще приключа.

Да им го .....:icon_censored: на всичките тъпанарски италианско-български газови инжекциони, включително на майсторите, дето се учат на нашите коли.

Какъв е проблема Светльо?Свети чека,не върви или нещо друго ..казвай да помагаме.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Проблема е, че прехвърляне от бензин на газ се получават четири (на 4-те цилиндъра) много неприятни придърпвания.

Правиха температура, сменяхме свещи, гледахме кабели, бобини, ремонтирахме алтернатор (с Пламен) и пак го прави това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...