Премини към съдържание

Газов инжекцион на Галант


CBeTHaX

Препоръчано мнение

  • Отговори 342
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Защо никой не говори за обикновена газова, какви са им сериозните недостатъци?

.........скапва се мотора.........или по скоро ламбди сондите, зацапва се дросела, киха доста често и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,

В крайна сметка при ГИ, говорят ли си романото и контролера на автомобила по ОБД за версиите с 2 ламбди 2,5l 24V

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,

В крайна сметка при ГИ, говорят ли си романото и контролера на автомобила по ОБД за версиите с 2 ламбди 2,5l 24V

 

Слагат си хората, ама не се обаждат да не ги обявяват за балами :-)

Лично аз също много си мислех за обикновенна газ, ама ме отказа високата цена на дебитомера. Иначе при изправна запалителна система не би трябвало да имаш проблеми с кихане и т.н.

Нали беше гледал един галант на колега от форума с обикновена газ и там нямаше проблеми, ако държиш разпитай го кой му е газаджията и се оринтирай натам. Отделно ще трябва да разкараш катализатора или катализаторите, да сложиш емулатори на ламбда сондите, ако не искаш да свети чек-а и т.н.

А това, че обикновената газ чупи мотора, идва от бедни смеси най-вече, заради това че се гони максимална икономия съответно лесно се прегряват моторите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз съм с обикновенна газ на 2.5 мотора с едната сонда(стария).Впечатленията ми за 3 месеца са просто чудесни -гори по малко газ отколкото бензин,което си обяснявам с 100кв-ия изпарител който съм сложил.Колата направо пее и няма човек който да ме убеди ,че тоя мотор ще работи по добре с ГИ,освен ако не са някакви по скъпи варианти(течна фаза и т.н.)Да чукна на дърво не съм вярвал ,че толкова добре може да се получи.Минуса според мене е когато се товари колата на място ,примерно хидравликата като въртиш и оппппп да изгасне без малко( няма кой да каже подаде гориво). Всеки сам си решава ама като гледам нашите галанти взеха да ги подаряват вече автокъщите и какво се получава да сложиш газ за 1500лв на кола от 2000лв-УЖАС.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слагат си хората, ама не се обаждат да не ги обявяват за балами :-)

Лично аз също много си мислех за обикновенна газ, ама ме отказа високата цена на дебитомера. Иначе при изправна запалителна система не би трябвало да имаш проблеми с кихане и т.н.

Нали беше гледал един галант на колега от форума с обикновена газ и там нямаше проблеми, ако държиш разпитай го кой му е газаджията и се оринтирай натам. Отделно ще трябва да разкараш катализатора или катализаторите, да сложиш емулатори на ламбда сондите, ако не искаш да свети чек-а и т.н.

А това, че обикновената газ чупи мотора, идва от бедни смеси най-вече, заради това че се гони максимална икономия съответно лесно се прегряват моторите.

А какво ти дава увереност, че сместа не е бедна и с ГИ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някъде гледах по схеми че във волана има датчик, който указва да се качат оборотите при въртенето му. При моя оборотите се качват всеки път като въртя волана, дори и в движение с много малка скорост - докато гумите все още оказват голямо съпротивление с пътя при завиването си. Пробвай да я превключиш на бензин и да видиш дали е същото.

 

Един с рено V6 си сложи обикновена газова и си бие кепето в земята от кеф. Разход, вървеж ... икономия супер. Няма кихане, кашляне, задяване, замисляне... Бръмчи по-добре от на бензин дори. Каза че не е вярвал да се получи това. А и мие в града на 1 км и нещо от нас :rolleyes: . Май е по-добре бедняшка газова, отколкото да се правя на гъзар и да карам с бензин. Имам и други случаи, за които разбрах наскоро, с поставена обикновена газ на пълен инжекцион и по два вала в глава (ако това има зн-е). На един е гърмяло, но като е развил една свещ не само разстоянието е било огромно, ами и електродът се е бил подравнил, а долния бил станал като косъм и щял да се счупи всеки момент.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какво ти дава увереност, че сместа не е бедна и с ГИ?

 

При обикновената АГУ не можеш да направиш прецизна настройка в целия работен диапазон на работа на двигателя.

 

А за ГИ-то зависи кой как го е настройвал, може и на бедна смес да го е оставил, принципно газифицираните двигатели вървят по-добре на леко бедна смес. Но пък тогава свети чека.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То проблеми няма как да не почнат някога ако ще и на спирт да караш :icon_clap: .Въпроса е ,че наистина монтажа на едно ГИ трябва да се прави от много ама много компетентен човек.Мицитата по принцип искат човек да им разбира,а кадърните хора си знаят цената на труда,а на нас пък не ни се дават пари и почваме с филмите.Аз да кажа ,че не съм имал кола дето да е работила на газ 2-3 години и след това да и е всичко в ред на бензин и не вярвам да има такава.Газовите устройства за мене са едни големи разстройства ама всичко опира до доходите на човек,ако всеки взема една прилична сума пари ,кой ще се замисли за газ,метан и разни други простотии,все пак има един цитат-Нафтата е за отопление ,газта за осветление,а бензина за ускорение!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някъде гледах по схеми че във волана има датчик, който указва да се качат оборотите при въртенето му. При моя оборотите се качват всеки път като въртя волана, дори и в движение с много малка скорост - докато гумите все още оказват голямо съпротивление с пътя при завиването си. Пробвай да я превключиш на бензин и да видиш дали е същото.

 

Един с рено V6 си сложи обикновена газова и си бие кепето в земята от кеф. Разход, вървеж ... икономия супер. Няма кихане, кашляне, задяване, замисляне... Бръмчи по-добре от на бензин дори. Каза че не е вярвал да се получи това. А и мие в града на 1 км и нещо от нас :rolleyes: . Май е по-добре бедняшка газова, отколкото да се правя на гъзар и да карам с бензин. Имам и други случаи, за които разбрах наскоро, с поставена обикновена газ на пълен инжекцион и по два вала в глава (ако това има зн-е). На един е гърмяло, но като е развил една свещ не само разстоянието е било огромно, ами и електродът се е бил подравнил, а долния бил станал като косъм и щял да се счупи всеки момент.

 

Колега сигурно си прав за тоя датичк може и да го има но самото повишаване на оборотите при въртене на волана не означава ли че той не работи,защото според мен при завъртане компа трябва да подаде гориво и да не мърдат оборотите,на мен ми го прави на бензин и то само като е студена ,дори оборотите се вдигат малко повече,като е топла не мърдат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Секунда, и аз да кажа за газта. Понеже не съм писал от втора страница (а там големи глупости, както винаги :P).

Според мен най-голямото предимство на обикновената газова е простото ѝ устройство - можеш да си я настройваш всеки ден. Можеш да си я монтираш сам. Ако нещо се развали - можеш да си го оправиш сам. Избягваме по този начин момента с "ходене по мъките" с многобройни настройки на ГИ. Но за обикновена газова има едно важно условие - трябва колата да е проста :) - без дебитомер, със добра запалителна система, ако може да е карбуратор - най-добре :). И стигаме до извода, всеизвестен на всички - сложна луксозна голяма кола си иска ГИ, проста малка евтина кола минава и с АГУ :).

Странно, че хваля газта, аз - който карам на бензин откакто монтирах газ :D

Между другото - за пореден път я засякох извънградско на бензин - 6/100 с леко агресивно каране в едната посока (бързах) и с лежерно каране на връщане. Имам мерак да я подкарам на газ, но все не остава време да се занимавам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някъде гледах по схеми че във волана има датчик, който указва да се качат оборотите при въртенето му. При моя оборотите се качват всеки път като въртя волана, дори и в движение с много малка скорост - докато гумите все още оказват голямо съпротивление с пътя при завиването си. Пробвай да я превключиш на бензин и да видиш дали е същото.

 

Един с рено V6 си сложи обикновена газова и си бие кепето в земята от кеф. Разход, вървеж ... икономия супер. Няма кихане, кашляне, задяване, замисляне... Бръмчи по-добре от на бензин дори. Каза че не е вярвал да се получи това. А и мие в града на 1 км и нещо от нас :rolleyes: . Май е по-добре бедняшка газова, отколкото да се правя на гъзар и да карам с бензин. Имам и други случаи, за които разбрах наскоро, с поставена обикновена газ на пълен инжекцион и по два вала в глава (ако това има зн-е). На един е гърмяло, но като е развил една свещ не само разстоянието е било огромно, ами и електродът се е бил подравнил, а долния бил станал като косъм и щял да се счупи всеки момент.

 

Баце,има го те тава,ама само на Галантите модификация VR4,информацията от него се използва от системата за стабилност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Баце,има го те тава,ама само на Галантите модификация VR4,информацията от него се използва от системата за стабилност

 

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Светльо, мисля, че и на нашите го има
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми от не еднократното ми разглобяване на областта около волана съм забелязал следната електроника:кабел за въздушната възглавница и единичен кабел за клаксона,след моята намеса кабелите нараснаха с още един заради монтажа на круиз контрола,но датчик еми не съм виждал,оти нема :icon_blush:. Това кръглото търкало е един вид лентов кабел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък направих 380км с 37 литра газ градско + няколко литра бензин дето не ги знам колко са ама сигурно са поне 4-5 литра бензин, за да изглежда реалистично разхода :-)

От друга страна ако беше обикновенна АГУ сигурно тия 4-5 литра бензин щяха да са 1-2, а разхода щеше да е около 11-12 и пак сметката щеше да е същата. Отделно при обикновената АГУ нямаш смяна на филтри на 20к дето струват 30лв. и ако не ги смениш не ти важи 2 годишната гаранция.

 

Но пък за сметка на това днес ми се скъса нещо пак по генерацията и сега вади много спортен звук.

Редактирано от meltin
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих газово при "отвертките" от Казанлък, имали клон и в Стара Загора.

Харесва ми изработката и вървенето. Ще споделя за разхода след месец-2. Свалиха колекторите и пробиха преди бензиновите инжектори, без да се намесвам с акъл.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята се форсира откакто я имам и въртя кормилото на първа и втора предавка с ниски обороти (~650-1250). Например като завивам на 90 градуса да я вкарам в гаража - от улицата съм на първа без газ (пред нас почва баирче надолу) и щом завъртя волана, трябва да натисна съединителя, че трябва да кача естакадата бавно (много ниска тая броня). Също така като завивам пак на 90 гр. по алеята за към паркинга в работата - на втора с 1000-1100 об/мин някъде, щом завъртя волана, си подава газ и се ускорява леко. На един приятел корсата 1.2 пък се опитва да загасне като върти кормилото на място. Моята пък се форсира. Може и за ВР4 да съм го гледал, но със сигурност някои модификации (вероятно веера) имат стийринг уил датчик, който не знам каква роля изпълнява. Аз си го обяснявам с това форсиране, пък де да знам.

Ще питам тази седмица един съгражданин дали може да сложи АГУ на моето мицубиши и колко ще струва. Тя си е стара кола, пазарната й стойност омаля доста, пък не съм си навил на масрафа да карам кола за 4000 лева с 13-14/100 разход. А ако давам газ между пресечките, както много ми се ще, направо бенца се излива с кофите ... За 6-7 месеца с моето каране при моя разход и при тази разлика в цените на двете горива ще се избият парите за АГУ-то. Ако се застоя с него може и да направя икономия за вр двигател. Що пък не, ако ме повишат :D . Ще си карам орлето из траполяците и с мицку ще прихващам бегачките :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък направих 380км с 37 литра газ градско + няколко литра бензин дето не ги знам колко са ама сигурно са поне 4-5 литра бензин, за да изглежда реалистично разхода :-)

От друга страна ако беше обикновенна АГУ сигурно тия 4-5 литра бензин щяха да са 1-2, а разхода щеше да е около 11-12 и пак сметката щеше да е същата. Отделно при обикновената АГУ нямаш смяна на филтри на 20к дето струват 30лв. и ако не ги смениш не ти важи 2 годишната гаранция.

 

Но пък за сметка на това днес ми се скъса нещо пак по генерацията и сега вади много спортен звук.

 

Колега аз това писах вчера,че обикн.АГУ на шестака гори по малко от ГИ-то ако си сложил по слаб изпарител,на мен в града ми гореше 13бензин,а сега няма 12 газ и съм засичал празно празно поне 10 пъти,а не пълно -пълно както повечето хора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз това писах вчера,че обикн.АГУ на шестака гори по малко от ГИ-то ако си сложил по слаб изпарител,на мен в града ми гореше 13бензин,а сега няма 12 газ и съм засичал празно празно поне 10 пъти,а не пълно -пълно както повечето хора.

 

Със всичко съм съгласен същия ефект може да се постигне и с ГИ като се намали газта ;-) Мой колега наскоро купи Субару Аутбек и при него газта е с 20% по-малко от бензина. За 3.0 двигател автоматик 4х4 211 коня харчи, колкото моето мицубиши, ама на старта го изяждам с парцалите до 150-160км/ч.

 

Всеки си преценява дали да свали 1-2 литра от разхода и да пържи двигателя на по-високи темперетури. И да обикновено проблемите се появяват след време, в началото само се радваш на ниския разход ;-)

 

За мене идеалния вариант е да се сложи обикновенна АГУ + лабда контрол + аванс процесор, обаче идват на цената на ГИ :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И тоя ламбда контрол на коя от двете (или четирите) сонди ще го вържеш? Имал съм на Ибизата точно такава конфигурация, по-скоро вдига разхода, а от към динамика не е цвете. Това е един много опростен от към логика контролер и не може по никакъв начин да се мери със заводското ЕКУ (по което се води кой да е ГИ).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със всичко съм съгласен същия ефект може да се постигне и с ГИ като се намали газта ;-) Мой колега наскоро купи Субару Аутбек и при него газта е с 20% по-малко от бензина. За 3.0 двигател автоматик 4х4 211 коня харчи, колкото моето мицубиши, ама на старта го изяждам с парцалите до 150-160км/ч.

 

Всеки си преценява дали да свали 1-2 литра от разхода и да пържи двигателя на по-високи темперетури. И да обикновено проблемите се появяват след време, в началото само се радваш на ниския разход ;-)

 

За мене идеалния вариант е да се сложи обикновенна АГУ + лабда контрол + аванс процесор, обаче идват на цената на ГИ :-)

 

Колега ако говориш за тия измислици с моторчета не съм съгласен,повече бели правят-затлачват се и се прецакват постоянно.

Естествено ,че е най добре да си с ГИ спор няма и пак зависи кой ще го монтира,те майстори много ама са много малко дето да си изпипват работата.И какво се получава,взема ти парите и му висиш всеки ден на главата и той вика -ЕЙЙЙЙ ПИСНА МИ ОТ ТОЯ.Ниския разход с обикн.агу не се постига с удашане на колата ,защото тогава не само гори повече ,а и гърми повече.В моя случай се обяснява така и това е лично мое мнение-Малък изпарител (малък дебит) малко горене,може би ,казвам може би при висока скорост ще се усеща недостига на газ ,но аз до 140 не го усещам,а нагоре и няма и къде да вървя.Вярно е колата е по мудна,работата на климатроника доста силно се усеща,но за без пари толкова.Който има пари нека си сложи ГИ с течна фаза или ГИ с бързи дюзи и всякакви екстри,аз нямам.

 

 

п.с.Един месец не бях зареждал бензин и днес реших да покарам на бензин ,пуши страшна работа,не като дизел ама -представете си какви бензини наливаме.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако говориш за тия измислици с моторчета не съм съгласен,повече бели правят-затлачват се и се прецакват постоянно.

Естествено ,че е най добре да си с ГИ спор няма и пак зависи кой ще го монтира,те майстори много ама са много малко дето да си изпипват работата.И какво се получава,взема ти парите и му висиш всеки ден на главата и той вика -ЕЙЙЙЙ ПИСНА МИ ОТ ТОЯ.Ниския разход с обикн.агу не се постига с удашане на колата ,защото тогава не само гори повече ,а и гърми повече.В моя случай се обяснява така и това е лично мое мнение-Малък изпарител (малък дебит) малко горене,може би ,казвам може би при висока скорост ще се усеща недостига на газ ,но аз до 140 не го усещам,а нагоре и няма и къде да вървя.Вярно е колата е по мудна,работата на климатроника доста силно се усеща,но за без пари толкова.Който има пари нека си сложи ГИ с течна фаза или ГИ с бързи дюзи и всякакви екстри,аз нямам.

 

 

п.с.Един месец не бях зареждал бензин и днес реших да покарам на бензин ,пуши страшна работа,не като дизел ама -представете си какви бензини наливаме.

Ескорта ми е на метан и го взех с тия простотии с моторчетата но монтирани от Италия. Газаджия за 5 години не е виждал освен да се смени бутилката с по-голяма. Върви и харчи нормално, е една идея повече от тия на бакшишите, ама и на метан си прави 180 по магистралата, което за Форд си е идеално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Убу, де, как с малък изпарител изпреварваш с 4-5000об/мин и ти стига газта, туй се чудя, как ем малък, ем няма проблеми :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Убу, де, как с малък изпарител изпреварваш с 4-5000об/мин и ти стига газта, туй се чудя, как ем малък, ем няма проблеми :rolleyes:

 

И аз те това искам да питам,колко икономия ще направиш от литър-два газ и ако изгорят я клапани или нещо друго,тая кола трябва да я пускаш за части и това за 2,40 лв. на 100 километра,е това вече много трудно го разбирам. Всички бъзикаме габровците,ама като гледам май те са се оправили,за сметка на други.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...