Премини към съдържание

StDOBREV

Потребител
  • От него общо

    907
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    11

StDOBREV беше най-активен на 27 март 2015

StDOBREV има най-харесвано съдържание!

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Colt 1.3 98

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

StDOBREV's Постижения

Форумист с опит

Форумист с опит (11/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Машина За Публикуване Rare
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

7

Репутация

  1. Това, което пиша, не съм го пробвал на стъкло на кола, но съм го пробвал на друг вид прозорец, и съм доволен от резултата. Купуваш епоксидна смола, да кажем тази - най-малката разфасовка, останалото количество можеш да го ползваш за други неща - лепи чудесно. Подлепяш от вътрешната страна стъклото с тиксо, така че да не тече смолата в купето. Разбъркваш малко, изчакваш да стегне с гъстотата на мед, и пълниш дупката. След един ден е достатъчно твърда да се шкури. Шкуриш само в наранения участък, да не надраскаш стъклото... до постигане на достатъчно гладък и равен участък. Точно тази смола след време може да пожълтее малко, но в твоя случай щетата е толкова малка, че няма да е проблем. Също така, след шкуренето, смолата ще е матова, може да пробваш да я пръснеш с лак (пак само върху нея, залепи стъклото около нея с вестници)... така съм си полирал фаровете и ефекта е "уааа" По този начин съм кърпил порцеланови мивки, разни пластмасови дейтали и какво ли още не... След шкурката: И след лака:
  2. Здравейте, колеги. Реших да се разделя с Мицубишито си, но приемам и бартер за Lancer модел 2003г комби или Outlander I, задължително с двигател 4G63 2.0 и ръчна скоростна кутия (за предпочитане с ГИ). И така: Продавам Mitsubishi Colt V GLi 1.3 4G13 1998г Моментно състояние на автомобила: Двигател - на 355000км и перфектен, без забележки. Не гори масло, работи перфектно на газ и бензин. Нов акумулатор Gigawat 44Ah, закупен 11.2020г. Запалителната система е обслужена с кабели Tesla и свещи NGK преди 1 година. Ангренажен и пистови ремъци сменени преди 2 години с Continental. Газова уредба - обикновена АГУ монтирана през 2011г, с електрически изпарител Lovato, който е профилактиран с почистване и оригинални мембрани преди 4 години. На газ съм навъртял около 80-90000км. Разход на газ извънградско - около 7л/100 при нормално каране. Бутилката я смених 2020г и скоро ще я впиша в талона. Трансмисия - правен е основен ремонт на ск. кутия преди 9 години - отваряне и смяна на лагери. Преди 3 години се появи сълзене на масло през семерингите на диференциала. Попадна ми добра оферта и смених цялата кутия с друга. В момента няма никакви течове и други проблеми. Давам и старата заедно с колата. Съединител - Aisin, оригинален, но при следващата смяна трябва да се смени комплект, защото в момента се чува "църкане" от аксиалния лагер. (В приложеното видео се чува). Може да се кара така, зацепва нормално и няма проблеми. Шаси - по колата има ръжда, която не е засегнала важни елементи по купето или окачването. С други думи - може да се кара така поне още 5-6 години. Предната надлъжна греда под ск. кутия и напречната под радиатора са сменени преди 2 години и в момента са в перфектно състояние. Окачване - сменил съм доста елементи - вътрешни и външни накрайници (2 пъти), шарнири (2 пъти), биалетки, тампони на носачи, макферсони (те са втора ръка, взети от предишния модел, който е с лагер в горната част на макферсона и се водят по-здрави), накладки (няколко пъти), дискове. В момента за смяна са водачите на спирачните апарати (дрънчат и вибрират) и шарнирите пак са за смяна. Обслужването на предницата е изключително лесно и евтино. Вижте видеото за по-ясна представа: Пожелателни ремонти от следващия собственик: смяна на аксиален лагер на съединителя; шарнири и водачи на спирачни апарати; бензинови дюзи за почистване. Към колата давам четири летни гуми с оригинални лети джанти (на една от снимките се виждат). Снимките приложени в обявата са актуални - 25.12.2020г. Колата е подходяща за първа кола, а за град като София е незаменима поради дължината си - 390см. Може да се види в София, или по линията София-Димитровград, понеже пътувам често. Ако имате въпроси, моля пишете на мейл: stochod@abv.bg или ЛС във форума. За колеги от форума ще има корекция в цената. Снимки в обявата (по-късно ще кача в snimka.bg): My link
  3. StDOBREV

    Colt V забива помощ!

    Здравей. Абсолютно същия проблем от 2-3 години насам. Смених свещи и кабели, проблема остана. Вече не му обръщам внимание - за 5 мин работа на място стрелката на Т отлепя и прехвърлям на газ. По предположение от съфорумец може да са дюзите (има логика) - на студен двигател не могат да разпръснат добре бензина (или го "пикаят") и оттам недостига на гориво. Пробвай с добавка за дюзи - ако се подобри, значи е от тях.
  4. Бай Марине, радвам се, че те виждам отново на линия Дааа, наистина водачите съвсем ги бях забравил - единия ми е малко хлабав, бях го чистил и смазал, но явно пак се е раздранчал, но ми се струва че още отпреди това имаше хлопане. Ще прегледам тампоните на щангата и водачите на спирачките. Макферсоните ги смених след като бях при теб и ти ми установи луфт в единия макферсон (стария, с втулки вместо лагери), та... не знам. Но за ск. кутия съм убеден че е добра - то не е шум (шумът от лагера си е шум като от есенни листа, като на паднала циментация на лагер), а църкане (църкането е като допиране на ламелите в лагера, ако има някой крив ламел). Но проблемът е че адски дрънчи, особено като се опитвам да карам назад, на полусъединител, даже оборотите глъхнат понякога.
  5. Благодаря за насоката, и аз мисля че е от тях, защото други компоненти не остават... Освен ако не тропат и амовете, понеже са втора ръка. А има ли начин да установя дали е от тампоните на щангата, без да ги разглобявам? В нормална позиция на колата трябва ли да имат луфтове? Защото последно ги гледах и не можах да видя нищо нередно...
  6. Здравейте, колеги. Не съм писал във форума отдавна, бих искал обаче да пусна една тема с въпроси, защото не мога да намеря отговори в други теми. Продължавам да си карам Мицубишито - Колт 1.3 1998г, просто сърце не ми дава да я оставя, дивгателят работи перфектно, а е на 350 000 км. Създава ми обаче напоследък два проблема, които според мен нямат връзка: 1. Тропане по предницата - има го от поне 2-3 години, като през това време съм сменил макферсони с пружини и амортисьори (от предишния модел, които са с лагер горе на чашката) - няма промяна; шарнири - няма промяна; накрайници вътрешни и външни - няма промяна; тампони на носачите - няма промяна (всички части без амовете са нови). Не съм сменял само тампоните на стаб. щанга. Тропането е от най-малката неравност и е по-скоро дрънчене с ниска честота... Не знам как да го обясня. 2. Дрънчене откъм съединителя - преди година се наложи да сменя скоростната кутия и ревизирахме съединителя - вместо да се подобри, се влоши, т.е. преди не се чуваше шум от аксиалния лагер, вече се чува. Наред с кутията сменихме и надлъжната греда под нея, на която ляга кутията - тази греда има два тампона, преди да я монтираме, бяха добре, сега обаче виждам, че единия тампон се е отлепил от кожуха си... Има луфт 1см. Тампони по двигателя не съм сменял досега. Дрънченето при полусъединител го има най-вече при каране на задна - докато зацепи съединителя имам чувството че ще падне... Имате ли някакви насоки към решение на проблемите? Благодаря.
  7. StDOBREV

    Скоростна кутия

    Спокойно, с този шум можеш да си караш поне година, дори две. Накрая обаче ще трябва да го отремонтираш. По-добрият вариант е да ремонтираш твоята ск. кутия, не да търсиш друга. Цената на лагерите ще ти дойде към 100лв и за труд колкото се спазариш. Ремонтът е все едно сменяш съединител (върви около 100лв в нашия край), но + отваряне на кутия (да кажем още 100лв). Не пречи докато караш с шума, да сипеш добавка.
  8. Провери тук: http://www.dbk-dimitrov.com/ Аз там намерих тампон на скоростната кутия, по спомен беше 24лв.
  9. StDOBREV

    Colt 5

    Нищо сложно няма, освен това, че двигателя от 4-та генерация е огледално разположен с тези от 5-та генерация... Т.е. напълно несъвместим суап според моето скромно мнение, освен ако не решиш да преравяш половината купе и шаси...
  10. За шарнира имаш няколко варианта: 1. да смениш само шарнира с някакъв, да го набият в носача без да го заварят - най-лошия вариант, шарнира излиза след 5км и си в канавката (изпробвано); 2. да смениш носача + шарнира - най-скъп, но под въпрос дали най-добър вариант (зависи какво менте ще е новия носач); 3. да смениш само шарнира с правилния - има шарнири, които се монтират със зегер-шайби (не знам за твоя модел дали има), марката е MOOG; 4. да смениш само шарнира, но да го прикапят на CО, или електрожен - съвсем малко, колкото да хване, като внимават да не изгорят втулката, т.е. заварка и веднага заливане с вода.
  11. Здравей, добре дошъл във форума. Диференциала ползва маслото на ск. кутия - 75w90, марката ти ще прецениш. Но моя съвет е, ако нямаш течове от кутията или шумове, да не пипаш маслото - вероятността да сложиш по-некачествено, е голяма. Масло на двигателя - зависи от километрите, можеш да сложиш 5w30, ако двигателя ти се струва на малко км, а може и 10w40. Аз карам с последното на Приста и съм доволен.
  12. Проверете масата - външен кабел, излизащ от мотора, и с кабелна опашка хванат за един от краката на мотора към купето. Аз имах същия проблем преди 5г, разбрах го по трудния начин - при майстор, след разглобяване на цялата лостова система + мотора. Не, всъщност външния кабел го сложи майстора. Масата не помня къде е хваната, мисля че на един винт на самия корпус на мотора.
  13. Но това, че не е правилно, не означава, че не върши работа Доста колеги вече потвърдиха, че карат със запоени кабели. А и това "устройство" от видеото ми изглежда на ниво "иновейшън" което трудно ще намерим по магазините.
  14. Сподели как реши проблема и какъв всъщност беше той (аз не можах да разбера) - червените стъкла на фаровете или различните букси?
  15. Здравей, колега. Преди време имах същото питане, никой не ми даде еднозначен и ясен отговор. Аз лично на същата кола имах прекарана инсталация, завършваща с букси, но ток в тях нямаше. Явно трябва някъде да се добави бушон или реле. И не можах да разбера кое къде какво трябва да добавя, затова си прекарах нова инсталация с мои си халогени, които ползвам като дневни светлини. И така си карам. ПП: Освен всичко друго, трябва да си добавиш и бутон за халогени, който можеш да го вземеш от колата, от която ще вземеш халогените. Не знам обаче инсталацията за бутона дали я имаш, даже май бутона беше заедно с бутона за халогена за мъгла на задната броня, т.е. махаш твоя бутон за фара отзад (намира се на таблото горе вляво), и слагаш въпросния, който е разделен на две - за предните халогени и за задния фар. Може и да греша.
×
×
  • Създаване...