Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Газов инжекцион на Галант


CBeTHaX

Препоръчано мнение

Проблема е, че прехвърляне от бензин на газ се получават четири (на 4-те цилиндъра) много неприятни придърпвания.

Правиха температура, сменяхме свещи, гледахме кабели, бобини, ремонтирахме алтернатор (с Пламен) и пак го прави това.

А променихте ли типа на впръскване на дюзите от последователно на общо и вдигнахте ли налягането на газта при превключване за по плавно преминаване от бензин на газ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 342
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

  • Admin

Как се променя типа на впръскване на дюзите?

А налягането?

Това не трябва ли "великите" майстори да го направят?

Или да паля колата и да идвам до Пловдив? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, че прехвърляне от бензин на газ се получават четири (на 4-те цилиндъра) много неприятни придърпвания.

Правиха температура, сменяхме свещи, гледахме кабели, бобини, ремонтирахме алтернатор (с Пламен) и пак го прави това.

 

Много вероятно е да са омешали кабелите на инжекторите. И тогава при прехвърляне един цилиндър получава много малко гориво, а в същото време друг се дави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом вьв софта на Фобос има опция да се тестват газовите инжектори за разменени кабели ,значи и при другите марки Инжекциони би трябвало да има. Освен това вьв настройките на "Превключване от бензин на газ " има опция колко време (милисекунди) да се забави включването на газовите инжектори. Ако е по голямо това време ще придьрпва защото ще остават без гориво инжекторите.

Още една вьзможност има ако имаш пропуск на налягане между испарителя и газовата рейка. Тогава магистралата до газовита рейка ще е празна и в момента на превключване на газ ще трябва време за да се запьлни системата. Причината може да се крие вьв недобра врьзка на мьркуча кьм филтьр,испарител,рейка или недобре затварящ инжектор от който се изпразва системата.

А на каква стратегия на впрьскване сте незнам. По принцип газовия комп разпознава сам последователно или едновременно впрьскаване.

Според мен щом и на предишния газов инжекцион го е правила тоя номер значи трябва да се тьрси кое е общото между двата. Кое остава на колата и кое е сменено.

Редактирано от mom4i74
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

На предишния не го правеше това. :icon_hmm:

Имаме предположения, че двете ЕКУ-та се карат...

Ще го разберем това скоро.

Редактирано от Светльо Ангелов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как се променя типа на впръскване на дюзите?

А налягането?

Това не трябва ли "великите" майстори да го направят?

Или да паля колата и да идвам до Пловдив? :)

Ако си с ФОБОС когато минаваш през Пловдив ще ти я настроя и няма да имаш проблем ,имам и кабел и софт!Пък и вече я познавам много добре .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом вьв софта на Фобос има опция да се тестват газовите инжектори за разменени кабели ,значи и при другите марки Инжекциони би трябвало да има. Освен това вьв настройките на "Превключване от бензин на газ " има опция колко време (милисекунди) да се забави включването на газовите инжектори. Ако е по голямо това време ще придьрпва защото ще остават без гориво инжекторите.

Още една вьзможност има ако имаш пропуск на налягане между испарителя и газовата рейка. Тогава магистралата до газовита рейка ще е празна и в момента на превключване на газ ще трябва време за да се запьлни системата. Причината може да се крие вьв недобра врьзка на мьркуча кьм филтьр,испарител,рейка или недобре затварящ инжектор от който се изпразва системата.

А на каква стратегия на впрьскване сте незнам. По принцип газовия комп разпознава сам последователно или едновременно впрьскаване.

Според мен щом и на предишния газов инжекцион го е правила тоя номер значи трябва да се тьрси кое е общото между двата. Кое остава на колата и кое е сменено.

Фобоса има тест но при повечето системи няма за разменени кабели,милисекундите за превключване на газ се влияят от налягането на превключване на газта за това предложих да се вдигне налягането и от там милисекундите за превключване няма да са толкова важни.

Иначе съм съгласен с всичко което написа по горе колега.Според мен е много ниско налягането на превключване (което го правят умишлено ,за да може да се използва газта почти до "дъно")и затова се появява то придърпване .Иначе когато се вдигне налягането може да превключи и с 3-4 литра газ вътре което е неприемливо за хората които зареждат за 5лв.Ако човек не е от тези хора е добре да се вдигне налягането и проблема изчезва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой да има актуален телефон на Иво Ленков (каравелгаз)? Обаждам се на 0888 450 501, който е даден в сайта, но не е валиден.

Редактирано от rzm
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според вас кое е по-добрият вариант - торидална (на мястото на резервната гума) или нормална газова бутилка? Става въпрос за седан а не комби.

Ако е торидална, предполагам трябва да си взема от временните гуми, които заемат по-малко място в багажника.

Редактирано от rzm
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според вас кое е по-добрият вариант - торидална (на мястото на резервната гума) или нормална газова бутилка? Става въпрос за седан а не комби.

Ако е торидална, предполагам трябва да си взема от временните гуми, които заемат по-малко място в багажника.

 

Тва си е до личен избор според мен, няма най-добро. Ако си вземеш нормална, половината багажник ще изчезне, но пък с "торидална" ще имаш незакрепена гума да се мотка из багажника. Последно време чувам за някакви спрейове които заместват резервните гуми, но не знам до колко са надеждни при по-сериозни ситуации.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

тези спрейове са на силиконова основа и след това гумата е неизползваема но в германия ползват торидална газова бутилка :) визията определено е по-добра

Редактирано от krasibg44
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм със стандартна газова... закрепена е точно до задната седалка м/у задните гуми в багажника. Бутилкката ми е 35л не взема място, В багажника може да събереш 2 трупо от по 120кг всеки ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А пък моята е тороидална и съм с нормална резервна гума и пак имам място в багажника,като искам да натоваря нещо по-голямо я махам и си върша работата,но на дълъг път задължително с резервната гума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според вас кое е по-добрият вариант - торидална (на мястото на резервната гума) или нормална газова бутилка? Става въпрос за седан а не комби.

Ако е торидална, предполагам трябва да си взема от временните гуми, които заемат по-малко място в багажника.

 

 

Тороид колега, тороид. От там идва и тороидална бутилка. Ако резервната гума е скрита в купето става. А ако е под купето в решетка... по-добре не се хвърляй в този филм.

Още повече за седан... слагаш си една тънка (244 мм) пура плътно зад облегалката и дори няма да усетиш, че ти е заета част от багажника.

А колкото за видовете настройки на ГИ, Фобоса е една от системите, в които може много неща да се регулират софтуерно, но и съответно да се сбозят.

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да вметна един въпрос - на Фобос за 6цил. Може ли да се настрои да обръща на газ като вдигне 2000 оборота или задължително при ГИ е да сменя на газ над определена температура?

 

Sent from my GT-I9070 using Tapatalk 2

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да вметна един въпрос - на Фобос за 6цил. Може ли да се настрои да обръща на газ като вдигне 2000 оборота или задължително при ГИ е да сменя на газ над определена температура?

 

Sent from my GT-I9070 using Tapatalk 2

Иска температура,не иска обороти.Няма как да се настрои на обороти само.

Редактирано от dachbissnes
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Сагата продължава.

Не знам дали да не отворим един под форум или тема за "велики майстори" и "велики сервизи".

Защото много хора прекалиха вече...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сагата продължава.

Не знам дали да не отворим един под форум или тема за "велики майстори" и "велики сервизи".

Защото много хора прекалиха вече...

 

Идея е, защото имам няколко познати които са си патили от такива майстори, отиват за оправяне на спукани тръби и се връщат със спукан радиатор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Имам предвид не само за газ-сервизи, ами и за други сервизи.

Освен това може мнооого дълго да се говори (пише) за отношението към клиента, която на нашата територия е все едно сме в каменната ера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам предвид не само за газ-сервизи, ами и за други сервизи.

Освен това може мнооого дълго да се говори (пише) за отношението към клиента, която на нашата територия е все едно сме в каменната ера.

Зависи от сервиза. Наскоро срещнах сервиз, който не е от официалните, където са води история, регистрира се колата със сервизна заявка, има електронна база за извършените ремонти, хората са вежливи, позволяват ти да щъкаш из халето, ако това е твоето желание и издават касови бележки. И знам за няколко такива в София, тоест има и лъч светлина в тунела. Дано да намериш читав сервиз, че да оправиш газта, че да почне по-ясно да се изразява икономията на гориво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да вметна един въпрос - на Фобос за 6цил. Може ли да се настрои да обръща на газ като вдигне 2000 оборота или задължително при ГИ е да сменя на газ над определена температура?

 

Sent from my GT-I9070 using Tapatalk 2

Софтуера ти позволява да го правиш. Може да му зададеш на колко оборота да преминава от газ на бензин (или обратно .. примерно във високите обороти за изпреварване да ти минава винаги на бензин над 4000 оборота и после да се върне пак на газ под 4000rpm)

Принципно са 3 условия:

- температура

- време

- обороти

Настройва се за топъл и за студен мотор. Примерно на топъл мотор ако е над 50 градуса и над 700 оборота и след 5 секунди директно обръща на газ.

Съответно може да го настроиш на студен мотор да обръща още на 10 градуса след 10секунди на минимум 2000 оборота.. примерно.. то ако става на въпрос може да направиш и директно на газ да пали хаха... ама въпроса който е по-важен след тези обяснение е: Защо не трябва да се прави така и защо не го правят :)

Така че.. StanislavB - Да може... просто помисли преди да го направиш.

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Софтуера ти позволява да го правиш. Може да му зададеш на колко оборота да преминава от газ на бензин (или обратно .. примерно във високите обороти за изпреварване да ти минава винаги на бензин над 4000 оборота и после да се върне пак на газ под 4000rpm)

Принципно са 3 условия:

- температура

- време

- обороти

Настройва се за топъл и за студен мотор. Примерно на топъл мотор ако е над 50 градуса и над 700 оборота и след 5 секунди директно обръща на газ.

Съответно може да го настроиш на студен мотор да обръща още на 10 градуса след 10секунди на минимум 2000 оборота.. примерно.. то ако става на въпрос може да направиш и директно на газ да пали хаха... ама въпроса който е по-важен след тези обяснение е: Защо не трябва да се прави така и защо не го правят :)

Така че.. StanislavB - Да може... просто помисли преди да го направиш.

Но ако темп е под 30 градуса няма да се получи ...Едното и най-важно е да има градуси иначе ако го запалиш и няма градуси когата няма да върви на газ.

Редактирано от dachbissnes
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сагата продължава.

Не знам дали да не отворим един под форум или тема за "велики майстори" и "велики сервизи".

Защото много хора прекалиха вече...

Не се ядосвай колега ще стане колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно разхода:

Вчера пътуване София - Пловдив и обратно по магистралата, без натоварване в трафик в града. Поддържана "крайцерска" скорост през целия път от 140 км/ч, разход 9,1 л/100 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...