dinamitko Публикувано 11 август 2012 Сподели Публикувано 11 август 2012 И какъв е резултата?Доволен ли си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Julien Публикувано 11 август 2012 Сподели Публикувано 11 август 2012 И какъв е резултата?Доволен ли си?Не зная все още, защото го направих снощи. Би могло да има ефект ако шума при по-висока скорост идва главно от уплътненията на вратите. Иначе материалите са евтини (между 5 и 15лв) и отнема много малко време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 11 август 2012 Сподели Публикувано 11 август 2012 Пиши когато 'изпънеш' Галанта с голяма скорост,дали има ефект от маркуча в уплътненията и станал ли е по тих.Онзи ден ходих до СФ,на магистралата след 140км наистина си е шумен Галанта. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 11 август 2012 Сподели Публикувано 11 август 2012 Пиши когато 'изпънеш' Галанта с голяма скорост,дали има ефект от маркуча в уплътненията и станал ли е по тих.Онзи ден ходих до СФ,на магистралата след 140км наистина си е шумен Галанта. :icon_blush: Моя Галант става шумен след 170 км, пробвах го на една немска магистрала. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Julien Публикувано 17 август 2012 Сподели Публикувано 17 август 2012 Пиши когато 'изпънеш' Галанта с голяма скорост,дали има ефект от маркуча в уплътненията и станал ли е по тих.Онзи ден ходих до СФ,на магистралата след 140км наистина си е шумен Галанта. :icon_blush:Да допълня три неща.Първото е, че за багажника японците са се сетили и в участъка под регистрационния номер са поставили в уплътнението гумено маркуче и ако въпреки него се напъха допълнителното маркуче, то багажника не се затваря добре.Второто е, че във вратите може да се напъха маркучето през малките дупчици на уплътнението, които са през 5 - 10 см. Само трябва да се внимава, защото може да се скъса уплътнението 1 - 2 см.Третото е, че за новите телефони - премерно за Android има безплатни програмки, които измерват нивото на шума. Написвайки в search - noise или sound ще намерите програмка, с която може да се измери нивото на шума. За да можете да измерите нивото на шума преди и след и да не изпадате в моята ситуация да не можете лесно да прецените има ли разлика.Когато имам път по магистрала ще пиша дали съм усетил разлика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilkata_ve Публикувано 29 август 2012 Сподели Публикувано 29 август 2012 (редакция) Здравейте, В моя Галант съм правил тест с програмката Sound Meter инсталирана на моя Андроид Телефон.При 120км/ч на магистрала ми показва постоянен шум 79-81 децибела :icon_crying: . За мен това е абсолютно японско инжинерно недоразумение.Пунтото на приятелката ми е по обезшумено , а класа на двете коли е ... несравним. :icon_box: Просто японеца не разбира пълния смисъл на думата комфорт, което за голяма маса от хората означава кола с климатик и ел. стъкла... Имал съм и Хонда, условията бяха спартански в нея.Следващият ми автомобил ще бъде немски! :icon_hmm: Редактирано 29 август 2012 от svilkata_ve 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 29 август 2012 Сподели Публикувано 29 август 2012 Здравейте, В моя Галант съм правил тест с програмката Sound Meter инсталирана на моя Андроид Телефон.При 120км/ч на магистрала ми показва постоянен шум 79-81 децибела :icon_crying: . За мен това е абсолютно японско инжинерно недоразумение.Пунтото на приятелката ми е по обезшумено , а класа на двете коли е ... несравним. :icon_box: Просто японеца не разбира пълния смисъл на думата комфорт, което за голяма маса от хората означава кола с климатик и ел. стъкла... Имал съм и Хонда, условията бяха спартански в нея.Следващият ми автомобил ще бъде немски! :icon_hmm: Със същата програма, 150 км.ч работещо радио и разговор между мен, жена ми и детето в аудито даде 64 децибела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 29 август 2012 Сподели Публикувано 29 август 2012 Стойностите с такъв шумомер действително са високи за седан от среден клас. Отдавна не съм се возил в хубава нова кола и не мога да направя сравнение по този показател. Имам спомен от ауди 90, 80 Б4 и Вектра Б 2.0ТД, както и Астра комби със същия двигател и като че ли са по-добре обезшумени. Обаче при ниска скорост имат един досаден нискочестотен звук, който лично мен много ме дразни. При галанта има шумове, но те са от гумите. Двигател и вятър не чувам. Знаеш ли колко хора си мечтаят за кола, в която да се чуват само гумите при голяма скорост? Много . Почивай на светофара. Със свалено шофьорско стъкло чувам двигатели през две коли от моята. В същото време се радвам, че мицубиша има оборотомер, иначе трябва да тръгвам с мръсна газ да не угасне.Преди месец попаднах на сайт с цени на автомобили от 1997 г. Направи ми впечатление, че Ауди А3 с 1.9ТДИ 110 к.с. е струвало колкото галант 2.5 спорт едишън. Вярно е, че е Ауди все пак, но за какво ауди реално говорим в случая? За компактен хечбек с две порти с по-евтина ходова част и по-скъп двигател, с твърда возия и в никакъв случай по-добра визия, ама в никакъв. Трябва галанта да е блъснат отпред че да стане по-грозен. Обаче цените са кантар и понеже харесвам това автомобилче съм проследил спадането на цената му във времето - винаги е било по-скъпо от галант. Дори във многобройните му дразнещи варианти с тапицерия все едно гледаш черга в селска къща и то на детелинки. Кожените му седалки не са по-качествени и естетично издържани от тези в галант. Добре, пробвай немски седани и драсни кое ти е лепнало на д-то. Ама гледай дизелчетата, хей. Че не съм имал дизелова кола и искам да видя вярно ли като вземеш дизел повече не поглеждаш бензинови возила :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 29 август 2012 Автор Сподели Публикувано 29 август 2012 Стига си го хвалил този тих двигател, че дори пасат 5.5 помпа-дюза е по-тих при 120км/ч! При ускорение не е, но според мен доста по-дразнещ е монотонният шум от гумите и вятъра при поддържане на постоянна скорост, отколкото звука на двигателя при ускорение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilkata_ve Публикувано 29 август 2012 Сподели Публикувано 29 август 2012 (редакция) Стига си го хвалил този тих двигател, че дори пасат 5.5 помпа-дюза е по-тих при 120км/ч! При ускорение не е, но според мен доста по-дразнещ е монотонният шум от гумите и вятъра при поддържане на постоянна скорост, отколкото звука на двигателя при ускорение. Абсолютно този монотонен шум само след час шофиране и започва леко главоболие или напрегнатост... какво остава София - Варна. Шум от гуми и шум от фучене на вятъра... просто не мога да си обясня за такъв клас кола как са го допуснали... Карал съм Ауди 80, Голф3, Сивик, Алфа 147 , Пунто... Митсубата е най - шумната и това си казва думата на дълъг път. Като търсих кола преди година се возих в една 5-ца... все едно влизаш в изолатор сигурно и тромбата няма да чуеш ако я натиснеш... сега ме е яд, че не я взех. Редактирано 29 август 2012 от svilkata_ve Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 29 август 2012 Сподели Публикувано 29 август 2012 Че е шумна, шумна е за класа си, но при скорости над 140.Аз също основно чувам гумите. Редовно ми се налага пътуване /далечни дестинации/ и не се изморявам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 29 август 2012 Сподели Публикувано 29 август 2012 Стига си го хвалил този тих двигател, че дори пасат 5.5 помпа-дюза е по-тих при 120км/ч! 1. Нищо и никой не хваля.2. Ако става въпрос и 4-ката е по-тиха при тази скорост, че и при 80 даже. На място не разбира се.3. Предлагам да не разваляме боя с кавга :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 Росен да каже като шумоизолира галанта си колко децибела е сега??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 (редакция) Росен да каже като шумоизолира галанта си колко децибела е сега???Ще го премеря, щом сте рекли, но да се има предвид, че съм с права три инчова генерация до отзад и само с едно гърне. Без катализатори и други препятствия на пътя за газовете.:icon_thumbup: GT Power-а по-ще ви е полезен с измерване. Редактирано 30 август 2012 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 Тогава Ганчо да мери! На Росен не би било меродавно, неговата кола вече не е за возенЬЕ, а за каранЬЕ :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 Стойностите с такъв шумомер действително са високи за седан от среден клас. Отдавна не съм се возил в хубава нова кола и не мога да направя сравнение по този показател. Имам спомен от ауди 90, 80 Б4 и Вектра Б 2.0ТД, както и Астра комби със същия двигател и като че ли са по-добре обезшумени. Обаче при ниска скорост имат един досаден нискочестотен звук, който лично мен много ме дразни. При галанта има шумове, но те са от гумите. Двигател и вятър не чувам. Знаеш ли колко хора си мечтаят за кола, в която да се чуват само гумите при голяма скорост? Много . Почивай на светофара. Със свалено шофьорско стъкло чувам двигатели през две коли от моята. В същото време се радвам, че мицубиша има оборотомер, иначе трябва да тръгвам с мръсна газ да не угасне.Преди месец попаднах на сайт с цени на автомобили от 1997 г. Направи ми впечатление, че Ауди А3 с 1.9ТДИ 110 к.с. е струвало колкото галант 2.5 спорт едишън. Вярно е, че е Ауди все пак, но за какво ауди реално говорим в случая? За компактен хечбек с две порти с по-евтина ходова част и по-скъп двигател, с твърда возия и в никакъв случай по-добра визия, ама в никакъв. Трябва галанта да е блъснат отпред че да стане по-грозен. Обаче цените са кантар и понеже харесвам това автомобилче съм проследил спадането на цената му във времето - винаги е било по-скъпо от галант. Дори във многобройните му дразнещи варианти с тапицерия все едно гледаш черга в селска къща и то на детелинки. Кожените му седалки не са по-качествени и естетично издържани от тези в галант. Добре, пробвай немски седани и драсни кое ти е лепнало на д-то. Ама гледай дизелчетата, хей. Че не съм имал дизелова кола и искам да видя вярно ли като вземеш дизел повече не поглеждаш бензинови возила :icon_bye: Galant е ужасно шумен, нека не се заблуждаваме. При висока скорост, от 140 нагоре, е пълен субстандарт, шум от пътя, вятър и двигател. Преди да взема БМВ-то, с Колта сравнявах и установихме и аз и жена ми, и детето дори забеляза, че Колтът с 3 цилиндъра, хладилник на колела с висок профил е значително по тих при движение. След това с БМВ-то дизел, ефектът е поразяващ за екс-Галант: Отвън се чува като дизел, кофти за моите уши (свиква се), но в движение, вътре в БМВ-то шумът е практически неуловим, премиумът си личи веднага макар и в ниския модел (който обаче е на една база с тройка само че хечбек). Нито мотор се чува, леко ветрец, отлично изолиран от настилката. Преди като бях с Галанта си мислех че карам "горен сегмент на средния клас", но уви няма по-голяма заблуда... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilkata_ve Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 Ще го премеря, щом сте рекли, но да се има предвид, че съм с права три инчова генерация до отзад и само с едно гърне. Без катализатори и други препятствия на пътя за газовете.:icon_thumbup: GT Power-а по-ще ви е полезен с измерване.Ехе... значи е само за градско...? Аз един месец бях със спортно гърне и ми бръмна главата. Направих един тигел Варна - Добрич (50км) и :help: . Не ми се мисли как е при теб :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 Galant е ужасно шумен, нека не се заблуждаваме. При висока скорост, от 140 нагоре, е пълен субстандарт, шум от пътя, вятър и двигател. Преди да взема БМВ-то, с Колта сравнявах и установихме и аз и жена ми, и детето дори забеляза, че Колтът с 3 цилиндъра, хладилник на колела с висок профил е значително по тих при движение. След това с БМВ-то дизел, ефектът е поразяващ за екс-Галант: Отвън се чува като дизел, кофти за моите уши (свиква се), но в движение, вътре в БМВ-то шумът е практически неуловим, премиумът си личи веднага макар и в ниския модел (който обаче е на една база с тройка само че хечбек). Нито мотор се чува, леко ветрец, отлично изолиран от настилката. Преди като бях с Галанта си мислех че карам "горен сегмент на средния клас", но уви няма по-голяма заблуда... За какво БМВ става въпрос, защото БМВ 320d така трака, че през 2 коли от него не мога да чуя дали Галанта ми работи, в движение също двигателя трака повече. Въпреки че е 6 години по-нов от Галанта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilkata_ve Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 За какво БМВ става въпрос, защото БМВ 320d така трака, че през 2 коли от него не мога да чуя дали Галанта ми работи, в движение също двигателя трака повече. Въпреки че е 6 години по-нов от Галанта. Предполагам , че колегата говори за това което кара:Кара:BMW 116d F20, Colt 1.1, Galant V6 2.5 (R.I.P.), Carisma 1.6 (R.I.P.) Любопитен съм как стои проблема със шума при Лансъра? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 Ехе... значи е само за градско...? Аз един месец бях със спортно гърне и ми бръмна главата. Направих един тигел Варна - Добрич (50км) и :help: . Не ми се мисли как е при теб :rolleyes:Ами колата не е прекомерно шумна, а звукът и е великолепен. Първо защото цялата генерация - от колекторите до крайното гърне е специално направена, второ, имам две турбини, които осезаемо намаляват шума, трето цялото купе е шумо и виброизолирано. Естествено, не мисля че е добре за преходи от 500 км., но тя няма и такава функция колата. От София до Пловдив със 130 км.ч шумът беше поносим. Като премерим, ще сравним :icon_thumbup: Зверски звук имаше на на Емо стария галант с компресора. Там турбините не гасяха звука и направо космите по ръцете ми настръхваха. А иначе е извън всякакво съмнение че конвенционалният ЕА галант е шумотевица. Нищо, поне е красив. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Julien Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 Относно използването на програмки за измерване на шума:Използвах Noise Meter за Android на Sony Ericsson Xperia Arc и на HTC Desire и резултата беше разлика от 7-8dB в обхвата от 20 до 55dB. Следователно, този подход би могъл да се използва само за сравняване на разликата в нивата на шума преди и след някакво обезшумяване (звукоизолиране), измерено с един и същ GSM. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 август 2012 Сподели Публикувано 30 август 2012 И преди го бях казвал, но пак ще го кажа. Доста от телефоните имат функция за автоматично регулиране на усилването на микрофона. Ако тази функция не е изключена (ако е възможно) резултатите силно ще се различават от реалността. Също така микрофоните в мобилните телефони не са линейни, което е предпоставка за много големи грешки в определени честоти. Ако има някаква такава програма, тя трябва да е калибрирана към модела телефон или да има възможност за калибрация (в лабораторни условия) иначе може да се ползва само като играчка. Нещо като картинката с пръстов отпечатък на екрана отключващ телефона. Който има желание има фирми имащи нужната техника, които могат да направят тези замервания за силата и спектъра на шума, даже може би и шумова карта. http://www.bksv.com/bksv/tbimg/3003/car.jpg http://www.bksv.com/bksv/tbimg/3003/engine.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 31 август 2012 Сподели Публикувано 31 август 2012 Аз си налепих сам изолация вибро и шумоизолация. За вибро използвах битумни листи 50/50см от кар системс 14 лв. парчето а за шумоизолация К-Flex duct 6mm- 14лв кв.м(или нещо такова не си спомням вече преди година я копувах),като направих изолация тип сандвич на целия багажник+ пода + задни врати и кори до предните още не съм стигнал. Според мен, а и от мненията на други колеги,занимавали се с изолация най-шумните части са задните и предните калници, под подлакътника и седалките. Най- добре да се свалят седалките и да се изолира пода хубаво + изолация на корите на вратите. Ако ме питате за ефект мисля си че няма нищо общо с преди, музиката и баса в багажника се чуват в пъти по чисто и определено си струва. Изолирал съм багажника защото баса работи в затворен обем и нали разбирате,че дранчеше да си е.. майката. Сега всичко е по-тихо шума от гумите по- малък и като цяло купето ми се струва като пашкул. Ще постна снимки тия дни все се каня и не ми остава време. А да и който е разглабял знае за каква фабрична изолация става въпрос. За мен виброто е меко казано смешно, айде шумо материалите не са толкова зле но все пак можеше повече да се постараят. Или ние сме много заклети фенове и съответно много взискателни? :rulez: Ще пусна снимки и всеки ще прецени за фабричната изолация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 август 2012 Сподели Публикувано 31 август 2012 Страхотно! Снимай, снимай. Ако свърши лентата, свиркай да купим две :icon_dance: . И на мен ми е интересно да сравним изолационния материал при нашите коли с този в други марки. Разглобявал съм корите на астрата (от старите е) и не помня да има някакъв сериозен материал там. Дали не се виждаше ламарината на вратата :icon_hmm: . Другаде не съм разбазиквал. По-тиха е до около 110 км/ч. Май след това са кантар, не мога да преценя, но при 50 до 90-100 пО се ядва. Виждал съм как разглобяват предна дясна врата на Туарег. Ами нищо особено няма - една тъничка лентичка от не знам какъв материал и под нея една пластмаса сигурно 2 мм и това е. Не съм се возил в такова нещо, но все си мисля, че не е шумно.Може и да преиграваме критикувайки галантите. На място ми показа 58-59 dB (с телефона). Знаете, 50 е шумът в тих офис. Вдига с 10 вървейки с 40-50 км. някъде :icon_hmm: . За сравнение в стаята ми само с компютър и на 1 метър от него показва 52 db. Ми хайде да видим какви снимки ще се намерят и ще помоля wonderwalker да напише ориентировъчна цена за материалите. Аз бих се занимавал, тъй като имам и втора кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 август 2012 Сподели Публикувано 31 август 2012 Страхотно! Снимай, снимай. Ако свърши лентата, свиркай да купим две :icon_dance: . И на мен ми е интересно да сравним изолационния материал при нашите коли с този в други марки. Разглобявал съм корите на астрата (от старите е) и не помня да има някакъв сериозен материал там. Дали не се виждаше ламарината на вратата :icon_hmm: . Другаде не съм разбазиквал. По-тиха е до около 110 км/ч. Май след това са кантар, не мога да преценя, но при 50 до 90-100 пО се ядва. Виждал съм как разглобяват предна дясна врата на Туарег. Ами нищо особено няма - една тъничка лентичка от не знкакъв материал и под нея една пластмаса сигурно 2 мм и това е. Не съм се возил в такова нещо, но все си мисля, че не е шумно.Може и да преиграваме критикувайки галантите. На място ми показа 58-59 dB (с телефона). Знаете, 50 е шумът в тих офис. Вдига с 10 вървейки с 40-50 км. някъде :icon_hmm: . За сравнение в стаята ми само с компютър и на 1 метър от него показва 52 db. Ми хайде да видим какви снимки ще се намерят и ще помоля wonderwalker да напише ориентировъчна цена за материалите. Аз бих се занимавал, тъй като имам и втора кола.Приеми, че в галант няма изолация, както и в90% от новите лансър, аутландър и прочее. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.